Jump to content

Питанки относно А4 Б6/Б7 - Vol. 2


asenovb

Recommended Posts

с ибейските, дето имат ауто на копчето, ако се сложи на копче без ауто и се държи на ауто, това не е ли същото като да прекодираш страната и да ти пали фаровете още на контакт ?

 

В ebay има и такива без ауто. На старата кола сложих такова и си бачкаше супер. Единствената разлика с новото е, че не е гумирано покритието. Да не говорим, че може да се махнат само пластмасата със символите и врътката и да се сложи на оригиналната платка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 6k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

И аз съм с Ибейско - за 16 лири го взех от .co.uk. Гледах само ОЕМ номера да съвпадне напълно, като го поръчвах. Както каза колегата - разликата е в покритието, при мен също и символа за къси светлини свети зелено. Никакви проблеми нямам - колата ми е с прекодирана страна за да свети при контакт, без да въртя ключа.

Редактирано от dimitrov788
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В ebay има и такива без ауто. На старата кола сложих такова и си бачкаше супер. Единствената разлика с новото е, че не е гумирано покритието. Да не говорим, че може да се махнат само пластмасата със символите и врътката и да се сложи на оригиналната платка.

Пласмасат не е ли цяла или по някакъв начин "споена", защото ако е така като казваш, ще си оставя заводския ключ и ще му сменя само въпросната пластмаса.

 

с ибейските, дето имат ауто на копчето, ако се сложи на копче без ауто и се държи на ауто, това не е ли същото като да прекодираш страната и да ти пали фаровете още на контакт ?

И аз това се замислих, след като може да се прекодира региона, защо да не се прекодира за самия модул с АУТО и да става. Но това според мен трябва да го потвърди или отхвърли някой, който го е правил това упражнение!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В ebay има и такива без ауто. На старата кола сложих такова и си бачкаше супер. Единствената разлика с новото е, че не е гумирано покритието. Да не говорим, че може да се махнат само пластмасата със символите и врътката и да се сложи на оригиналната платка.

не съм казал че няма без ауто.

 

казвам че, тези с ауто, според мен работят просто, все едно си прекодирал района. това е

 

 

Пласмасат не е ли цяла или по някакъв начин "споена", защото ако е така като казваш, ще си оставя заводския ключ и ще му сменя само въпросната пластмаса.

 

 

 

не е, разглабя се, стига да знаеш как

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не е, разглабя се, стига да знаеш как

 

Чудесно, това прави работата много по-лесна от гледна точка на бъдещи главоболия със съвместимости!

И докато търся из гуглето информация за АУТО-то, вижте какви чудеса прави един колега от Русия http://youtu.be/qqfqMujDuMQ (ако някой го е пускал, да ме извините)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да и аз ги загледах тези глезотийки вчера,и ми харесаха. Тъкмо за колегата

balkanski_171

Ето, че  има чек на стрелките, но не знам как се правят тези неща, и дали някъде в бг може да ти го направят . 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да и аз ги загледах тези глезотийки вчера,и ми харесаха. Тъкмо за колегата

balkanski_171

Ето, че  има чек на стрелките, но не знам как се правят тези неща, и дали някъде в бг може да ти го направят . 

Цитат от коментарите под клипа, който постнах:

 
It's not "open project" :) I added in instrument cluster additional board with ARM controller (LPC1857 with intergated LCD controller), also on board have 3 CAN-bus (Motor, Comfort, Infotainment), 64Mb SDRAM, 8Mb NorFlash, USB, some digital and analog input. Connect all to instrument cluster and write software for all this. :)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може ли някой да ми каже нещо за тези грешки:

 

17994 -двигателен соленоиден клапан:късо съединение с фазата
      -прекъсва

17995  -зарядно налягане контрол:положително отклонение
       -прекъсва

 

 

Първата,доколкото разбрах от нета е за тампоните на двигитела.

Но не мога да разбера защо се водят клапани?/

17994/P1586/005510 - Engine Mount Solenoid Valves (N144/N145): Short to Plus

 

Втората ми се появи днес и я закачихме на AutoCom.

По принцип както писах миналата седмица,като вдигне 3-3500 оборота нещо изключва и не иска да върви.

Днес пак изключи и светна оранжевата лампа.

Този път обаче дори и след повторното палене проблема не се оправи,докато не изгасна лампата./това стана след 20-на км и после се оправи/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази първата и при мен излиза.

Доколкото четох тези тампони не са обикновени тампони, а ся някакъв вид хидравлични и гасят вибрациите на мотора.

Може просто да ти е разкачена буксата, или просто наистина да си е заминал. Четох някъде и че се омасляват като изпуснат (не знам колко е вярно), при мен масло няма, но грешката колкото и да я чистя се появява отново.

Не съм усетил мотора да е нестабилен и да клати и "подскача", но ми е интересно наистина дали ще има разлика ако се сменят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм с Ибейско - за 16 лири го взех от .co.uk. Гледах само ОЕМ номера да съвпадне напълно, като го поръчвах. Както каза колегата - разликата е в покритието, при мен също и символа за къси светлини свети зелено. Никакви проблеми нямам - колата ми е с прекодирана страна за да свети при контакт, без да въртя ключа.

Как точно се прекодира да светват автоматично при контакти ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги само едно бързо въпросче :)

 

дойде ред на джантите и от няколко дни разглеждам......за сега харесах ето тези - http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=155761

 

дали ще паснат на А4 Б7 без втулки и разни подобни.....? и какво да гледам по-принцип за напред да знам 7J 5х112  и ЕТ колко точно незнам?

 

също и за цената да ме посъветвате..... гледам колегата продава доста гуми и джанти, на мен ми изглеждат добри неговите цени.....дали има някой който е работил с него?!

Редактирано от borgbg
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

 

да, точно такива търсих първоначално, но смятам да взема и чисто нови гуми, а тези повечето се продават с гумите които няма какво да ги правя, а и гледам и джантите да са по-нови....тези черния мат доста ми харесват!

 

7.5J ЕТ43 ще влязат без проблем нали....

 

харесват ми също и този модел на снимката която качвам, обаче търся R17 , тези май са 18-ки - това се води джанта от RS или не....

post-83754-0-60753200-1390641594_thumb.j

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

7.5J  са много малки колега .... Трябва ти широчина минимум 8j а ЕТ максимум 45... което значи от 45 НАДОЛУ !!! Такива джанти 7.5 ЕТ 54 ще седи като на свинче звънче... ще е прибрана в калника и ще ти се смеят и кучетата.... ЕТ45 макс и 8J ! а гумите 225/40/18 или 235/4018 а ако са 17 - 225/45/17
Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

7.5J  са много малки колега .... Трябва ти широчина минимум 8j а ЕТ максимум 45... което значи от 45 НАДОЛУ !!! Такива джанти 7.5 ЕТ 54 ще седи като на свинче звънче... ще е прибрана в калника и ще ти се смеят и кучетата.... ЕТ45 макс и 8J ! а гумите 225/40/18 или 235/4018 а ако са 17 - 225/45/17

Поздрави

става въпрос за 17-ки......по каталог дават гуми 235/45 R17, дори съм ги избрал вече.....сега се чудя какви джанти да търся....тези от allroad 4F са 7J ЕТ34 което ме устройва или не?!?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

 

да, същите....обаче от друг продавач и по-запазени.... на същите пари!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ааа ясно колега щом говориш за 17-ки ПАК 8J защото разликата е огромна ... но ако не държиш на красотата мяткай се на 7.5 ! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как точно се прекодира да светват автоматично при контакти ?

дали ще е на ауто

или дали ще се смени региона от вагком и пак ще светват автоматично е все едно.

при това копче имам в предвид

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да сваля ключа на фаровете. Явно щипките, които го държат отвътре не искат да се приберат след завъртане. Някой знае ли ако го дръпна по-силно, за да ги счупя дали ще стане тотален гаф и да счупя нещо вътре и после да не мога да сложа друг ключ? Алтернативни методи на вадене има ли?

Редактирано от dimitrov788
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, не намерих информация никъде и за това да попитам.Днес си смених оригиналното СД в колата, която е Audi A4 B6, с оригиналното на FIS-a ми изписваше кое радио слушам, или коя песен, а с това не.Може ли да се направи нещо по въпроса, или както ми казаха това може да стане само с оригиналното?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма да ти изписва най-горе на FIS дисплея нищо-ще стои тъмно-щом си с ново CD,а си сменил оригинала.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...