Jump to content

Питанки относно А4 Б6/Б7 - Vol. 2


asenovb

Recommended Posts

@Bobu, чакам tutorial-a  за разглабянето на ключа за фаровете.  :)

Като го извадиш от колата, дърпаш по-силничко въртящото копче. Другото не е трудно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 6k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Колеги - от какъв материал е главата на 1,9 тди 130 к.с. - желязо или алуминий? Питам защото преди около месец имах проблем с тандем-помпата ( добре известен проблем за нашите мотори ) - течеше гориво от външния и капак. Намерих ремонтен комплект и смених гарнитурката на капака и засега нямам никакви грижи. За съжаление тогава свалих цялата помпа ( сега вече осъзнавам, че е можело само капачето на горивната, където беше проблема при мен, ама както и да е - вече е свършен факт) След като я поставих - сложих естествено нова гарнитура между главата и помпата, но за съжаление сега оттам взе да прокапва леко масълце. Отдавам го на некачествена гарнитурка или по-скоро това, че ме достраша да стегна. Намерих в нета, че двата по големи болта трябва да се стегнат с 20 нм, а по-малките с 10 нм. Малките смятам, че съм ги стегнал, защото ако беше от тях там щеше да има и горивен теч. На мен ми тече точно под помпата някъде под разпределителния вал. Динамометричен ключ там не влиза - стягам с едно Г-образно ключе.

Затова и е въпроса ми - желязо или алуминий е главата, за да знам мога ли да си позволя да стегна още малко без да се опасявам, че ще прецакам резбата. Ако се прецака болта не е грижа - сменя се - ама ако се прецака резбата на главата тогава лошо.

п.с. - колко е горе долу 20 нм - голям натиск ли е?

Редактирано от digunan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги копчето за EPS-то ми заяжда със визитника и трудно се натиска,а визитника заяжда и като го затворя не се вади освен насила с издъпване и вече много ме дразни. Днес вадих сд-то и гледам, че 2те вървят заедно,не по отделно както мислех. Та някой ако има някаква идея как да го оправя да каже. :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мислиш ли че тези 40км ако ги карам на 6-та с 2400 е ок или да си шпора на 5-та ?

Щом ти е магистрала главно,не е проблем-карай си на 6-та предавка.Карането на високи обороти заради DPF-фа,не е постоянно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги копчето за EPS-то ми заяжда със визитника и трудно се натиска,а визитника заяжда и като го затворя не се вади освен насила с издъпване и вече много ме дразни. Днес вадих сд-то и гледам, че 2те вървят заедно,не по отделно както мислех. Та някой ако има някаква идея как да го оправя да каже. :bia:

Вадят се заедно, но бутона върви отделно и се вади от визитника.

Колеги - от какъв материал е главата на 1,9 тди 130 к.с. - желязо или алуминий? ...

п.с. - колко е горе долу 20 нм - голям натиск ли е?

Алуминий! 20Nm са 2кг/м, т.е. не е много.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Pav3l, благодаря - аз пак да те питам - 2 кг/м означава, че трябва да приложа 2 кг сила върху 1 м рамо ли? Защото аз стягам с малко ключе - не повече от 12-14 см рамо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мда - на много кофти място са тези болтове - даже и да намеря динамометричен ключ, няма как да го използвам там . Май ще е по добре да си карам така с леко сълзяща помпа и ако се наложи да доливам масълце, отколкото да скъсам някой болт там и да трябва да свалям главата след това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, някой знае ли от къде мога да си поръчам или сдобия по някакъв начин с тези капаци които покриват акумулатора(вижда се на снимките), забелязах при почти всички Б7 липсват, много рядко се намира някоя с такива капаци(или както се води)......просто много ме дразни сега в лошото време постоянно всичко ми е мокро и в сняг и лед около акумулатора и другите работи там вътре!

 

7012275Q.jpg

 

7012276i.jpg

Редактирано от borgbg
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Б6 от 2004 и всички б7 са без капаци

 

ето ти снимки, инструкции и парт номера за закупуването им http://www.audiction.com/audi-maintenance/audi-a4-engine-cover-kit-install/

 

по спомени големия беше малко под 50лв.,  а на акумулатора 20тина.

Редактирано от Bobu
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Б6 от 2004 и всички б7 са без капаци

 

ето ти снимки, инструкции и парт номера за закупуването им http://www.audiction.com/audi-maintenance/audi-a4-engine-cover-kit-install/

 

по спомени големия беше малко под 50лв.,  а на акумулатора 20тина.

Мерси колега! Много полезно!

А в БГ знаеш ли от къде мога да ги поръчам или трябва да се търси по Ebay...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От официалния вносител - Фолксваген или Порше Варна. Или от колегите, във форума, които предлагат такива неща.

Редактирано от Bobu
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси колега! Много полезно!

А в БГ знаеш ли от къде мога да ги поръчам или трябва да се търси по Ebay...

40 лева ми излезе цялата от-до ,не помня от кой колега от форума занимаващ се се коли на части
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги колата  ми като има субуфер отзад на кората значи ли че има и усилвател ? Колата е седан, не видях никъде да има усилвател?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги парното ми спря да работи , духа само студено ...

Не бях е карал 6 дена , днес я запалих загря си нормално в студа ,но нещо неще да духа топло

Преди това си работише парното и съм нямал проблеми

Възможно ли е клапите да са блокирали от студа ?

И къде стоят клапите на Б7 някой знае ли?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо?Питам, понеже аз смених моето наскоро и да разбера много ли съм се прецакал :D

 

и колоните всички ли свирят =) ?

да, вагком пусни да видиш дали е набила грешка клапата за топло/студено =)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...