Pav3l Публикувано 30 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2014 @Bobu, чакам tutorial-a за разглабянето на ключа за фаровете. Като го извадиш от колата, дърпаш по-силничко въртящото копче. Другото не е трудно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimitrov788 Публикувано 30 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2014 Мерси колега. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 30 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2014 Нека да се прибера довечера ще го снимам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
digunan Публикувано 30 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2014 (Редактирано) Колеги - от какъв материал е главата на 1,9 тди 130 к.с. - желязо или алуминий? Питам защото преди около месец имах проблем с тандем-помпата ( добре известен проблем за нашите мотори ) - течеше гориво от външния и капак. Намерих ремонтен комплект и смених гарнитурката на капака и засега нямам никакви грижи. За съжаление тогава свалих цялата помпа ( сега вече осъзнавам, че е можело само капачето на горивната, където беше проблема при мен, ама както и да е - вече е свършен факт) След като я поставих - сложих естествено нова гарнитура между главата и помпата, но за съжаление сега оттам взе да прокапва леко масълце. Отдавам го на некачествена гарнитурка или по-скоро това, че ме достраша да стегна. Намерих в нета, че двата по големи болта трябва да се стегнат с 20 нм, а по-малките с 10 нм. Малките смятам, че съм ги стегнал, защото ако беше от тях там щеше да има и горивен теч. На мен ми тече точно под помпата някъде под разпределителния вал. Динамометричен ключ там не влиза - стягам с едно Г-образно ключе.Затова и е въпроса ми - желязо или алуминий е главата, за да знам мога ли да си позволя да стегна още малко без да се опасявам, че ще прецакам резбата. Ако се прецака болта не е грижа - сменя се - ама ако се прецака резбата на главата тогава лошо.п.с. - колко е горе долу 20 нм - голям натиск ли е? Редактирано 30 Януари 2014 от digunan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
G.Stoqnov Публикувано 30 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2014 Колеги копчето за EPS-то ми заяжда със визитника и трудно се натиска,а визитника заяжда и като го затворя не се вади освен насила с издъпване и вече много ме дразни. Днес вадих сд-то и гледам, че 2те вървят заедно,не по отделно както мислех. Та някой ако има някаква идея как да го оправя да каже. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 30 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2014 Мислиш ли че тези 40км ако ги карам на 6-та с 2400 е ок или да си шпора на 5-та ?Щом ти е магистрала главно,не е проблем-карай си на 6-та предавка.Карането на високи обороти заради DPF-фа,не е постоянно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pav3l Публикувано 30 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2014 Колеги копчето за EPS-то ми заяжда със визитника и трудно се натиска,а визитника заяжда и като го затворя не се вади освен насила с издъпване и вече много ме дразни. Днес вадих сд-то и гледам, че 2те вървят заедно,не по отделно както мислех. Та някой ако има някаква идея как да го оправя да каже. Вадят се заедно, но бутона върви отделно и се вади от визитника.Колеги - от какъв материал е главата на 1,9 тди 130 к.с. - желязо или алуминий? ...п.с. - колко е горе долу 20 нм - голям натиск ли е?Алуминий! 20Nm са 2кг/м, т.е. не е много. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
digunan Публикувано 31 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2014 Колега Pav3l, благодаря - аз пак да те питам - 2 кг/м означава, че трябва да приложа 2 кг сила върху 1 м рамо ли? Защото аз стягам с малко ключе - не повече от 12-14 см рамо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pav3l Публикувано 31 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2014 Такава е мярката, друг е въпроса как ще го изчислиш и приложиш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
digunan Публикувано 31 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2014 Мда - на много кофти място са тези болтове - даже и да намеря динамометричен ключ, няма как да го използвам там . Май ще е по добре да си карам така с леко сълзяща помпа и ако се наложи да доливам масълце, отколкото да скъсам някой болт там и да трябва да свалям главата след това. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
borgbg Публикувано 31 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2014 (Редактирано) Колеги, някой знае ли от къде мога да си поръчам или сдобия по някакъв начин с тези капаци които покриват акумулатора(вижда се на снимките), забелязах при почти всички Б7 липсват, много рядко се намира някоя с такива капаци(или както се води)......просто много ме дразни сега в лошото време постоянно всичко ми е мокро и в сняг и лед около акумулатора и другите работи там вътре! Редактирано 31 Януари 2014 от borgbg Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 31 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2014 (Редактирано) Б6 от 2004 и всички б7 са без капаци ето ти снимки, инструкции и парт номера за закупуването им http://www.audiction.com/audi-maintenance/audi-a4-engine-cover-kit-install/ по спомени големия беше малко под 50лв., а на акумулатора 20тина. Редактирано 31 Януари 2014 от Bobu Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
borgbg Публикувано 31 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2014 Б6 от 2004 и всички б7 са без капаци ето ти снимки, инструкции и парт номера за закупуването им http://www.audiction.com/audi-maintenance/audi-a4-engine-cover-kit-install/ по спомени големия беше малко под 50лв., а на акумулатора 20тина.Мерси колега! Много полезно!А в БГ знаеш ли от къде мога да ги поръчам или трябва да се търси по Ebay... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 31 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2014 (Редактирано) От официалния вносител - Фолксваген или Порше Варна. Или от колегите, във форума, които предлагат такива неща. Редактирано 31 Януари 2014 от Bobu Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
borgbg Публикувано 31 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!Мерси отново! Ще търся Редактирано 2 Февруари 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 31 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2014 Мерси колега! Много полезно! А в БГ знаеш ли от къде мога да ги поръчам или трябва да се търси по Ebay...40 лева ми излезе цялата от-до ,не помня от кой колега от форума занимаващ се се коли на части Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
G.Stoqnov Публикувано 31 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2014 Колеги колата ми като има субуфер отзад на кората значи ли че има и усилвател ? Колата е седан, не видях никъде да има усилвател? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 31 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2014 е то буфера е с усилвател Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 31 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2014 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
G.Stoqnov Публикувано 31 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2014 Ще го видя къде е, понеже искам да слагам едно цд, но нещо не стават нещата, нищо че аудито е пак с евробукса.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 31 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2014 не сменяй фабричното радио. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 31 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2014 остави си фабричното радио,сложи си чейнджър,било то дисков или дигитален Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
barbutko Публикувано 31 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2014 не сменяй фабричното радио.Защо?Питам, понеже аз смених моето наскоро и да разбера много ли съм се прецакал Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
balkanski_171 Публикувано 31 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2014 Колеги парното ми спря да работи , духа само студено ...Не бях е карал 6 дена , днес я запалих загря си нормално в студа ,но нещо неще да духа топло Преди това си работише парното и съм нямал проблеми Възможно ли е клапите да са блокирали от студа ?И къде стоят клапите на Б7 някой знае ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 31 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2014 Защо?Питам, понеже аз смених моето наскоро и да разбера много ли съм се прецакал и колоните всички ли свирят =) ?да, вагком пусни да видиш дали е набила грешка клапата за топло/студено =) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts