Jump to content

Питанки относно А4 Б6/Б7 - Vol. 2


asenovb

Recommended Posts

Аз пък знам, че просто има няколко типа конуси при джантите. Примерно оригиналните ми 15ки (лети) са с конус тип "R", а летните 16 (лети) с "C" и съответно им слагам различни болтове. Железните джанти май нямат конус като летите, но не съм сигурен

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 6k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

по номер и аз ги гледах да така е, но тези които казваш да вземеш са за лети джанти...да ти снимам ли лети и железни джанти, тоест местата на болтовете или ще ги видиш от нета?

от последния ти пост, първите болтове лягат хубаво на железни джанти, а вторите лягат хубаво на лети...така казано, единия болт става на другата джанта, но не ляга изцяло на джантата...

дано да съм ти бил полезен..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте!

За какво служи малката перка при Б7-ците и как двете перки се съчетават в работата си? Наложи ми се смяна на малката перка, защото не се върти, а интересното е че не можеш да я смениш отделно. :wall:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малката перка се сменява като се реже кабела и се запоява новата перка.И в Ауди ще ти я сменят по същия начин

Това за болтовете че тези с дупките са за железни джанти е най-голямата глупост .Просто оригиналните са с дупка ,тези плътните са от по 2 лева парчето някакви ментета

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги имам следната грешка от VAG-COM

 

 

00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266)

            27-10 - Implausible Signal - Intermittent

 

На дисплея на борда показва ниско ниво на маслото (MIN), а маслото е на максимум по щеката. Като отворя капака и затворя показанието от борда изчезва, но след 100 км отново.

 

Сензора го сменях миналата година (SWAG от Ауто Хелп) като купих колата (тогава показваше SENSOR на борда) и до сега нямах проблеми. Дали пак е за смяна?

Четох доста теми в наши и други форуми, някои и след смяна пак същата грешка остава. Немислимо е на всяка смяна на масло да сменям и този датчик :wall:

Редактирано от tolkata
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Датчик е.

Имаше една тема май Б5 фейслифт помпа дюза, 3 датчика и светеше, накрая

си купи оригинален и готово.

Нищо не искам да кажа, но някои неща задължително се

взимат максимално качествени :)

Чисто финансово излиза по-рентабилно, а и човек не се чуди какво

пак му е станало с колата :)

Редактирано от Raino
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма такова понятие като болт за алуминиева джанта или за ламаринена. 

 

geniustuni, на картинката, която беше постнал:

 

1-вия вид е за ВАГ групата, за ВСИЧКИ ОЕМ джанти, като дължината на болта може да е различна, но не и профила на конуса.За справка -> прекарай някой и друг ден в ровене из ЕТКА-та.

 

2-рия вид е за Опел, Фиат и други марки,

3-тия вид е май само при японските марки - при други не съм го срещал...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравейте колеги , днес като запалих и чека продължи да си свети (оранжева лампа горе вляво) , става въпрос за Б7 1,9 тди , принципно винаги си изгасяше като запали колата , но днес си светеше , гасих палих и нищо. Колата не беше карана 5-6 дни , някакви идеи за нещо?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма такова понятие като болт за алуминиева джанта или за ламаринена. 

 

geniustuni, на картинката, която беше постнал:

 

1-вия вид е за ВАГ групата, за ВСИЧКИ ОЕМ джанти, като дължината на болта може да е различна, но не и профила на конуса.За справка -> прекарай някой и друг ден в ровене из ЕТКА-та.

 

2-рия вид е за Опел, Фиат и други марки,

3-тия вид е май само при японските марки - при други не съм го срещал...

 

Естествено, че са различни профилите за алуминиева и стоманена джанта. За алуминиева профилът не трябва да "отваря" отвора, защото джантата ще се пукне при пренатягане.

Тук обаче е важно да кажа, че става дума за неоригинални болтове. При оригиналните, както правилно си написъл, е важна дълбочината, пак по същата причина - ако е по-дълбока главата на болта може при пренатягане да "отвори" много.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доста се порових в Етка снощи, без значение дали става въпрос за метална или алуминиева джанта - говоря само за оригинални Ауди такива болтът е един - 8D0601139D, спецификация M14X1.5X27; Оригиналният Ваг болт е с куха глава отгоре, афтермаркетите са с плътна глава.

 

По принцип, ако говорим като цяло за автомобилите, условието е такова - метални джанти - прав болт отдолу, алуминиеви - трапец. За афтермаркет джанти слагани на ауди - трапец болт.

 

Но ако говорим за оригинални джанти - те са само с болтове, които са Радиус(не трапец).

 

Попаднах на една обява, с много хубаво обяснение. Иде реч за транспортер, но като цяло за ваг серията е в сила.

 

vagboltrt.jpg

 

Will They Fit?
 


If you are fitting original Audi, Seat, Skoda, or VW wheels then you will need 'Radius'seat bolts like these.

If you have aftermarket wheels you will either need 'Radius' or 'Taper'
seat bolts. Please check!

 

http://www.ebay.co.uk/itm/20-x-ALLOY-WHEEL-BOLTS-FOR-VW-TRANSPORTER-T4-T5-VOLKSWAGEN-NUTS-W7-/230769697007

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ясно е положението колеги...нямах никъде твърдение, че и двата са оригинални болтове, в етка доста и аз съм се ровил,един вид е болта, както колегата горе писа

 

Естествено, че са различни профилите за алуминиева и стоманена джанта. За алуминиева профилът не трябва да "отваря" отвора, защото джантата ще се пукне при пренатягане.

Тук обаче е важно да кажа, че става дума за неоригинални болтове. При оригиналните, както правилно си написъл, е важна дълбочината, пак по същата причина - ако е по-дълбока главата на болта може при пренатягане да "отвори" много.

и аз съм на това твърдение...

не съм гледал болтовете дали имат парт номер или щампа на марката, но ми идват коли за моргата и за къщата от няколко различни държави. На желязна джанта болта е друг, на лята е друг...

както и да е...стана ясно вече кое за какво и за къде е :)

ако съм твърдял нещо грешно да бъда извинен :) човек се учи с времето ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако зареждаш от ИТалия коли е нормално да ти идват с плътни болтове ,от там няма да се учуда ако идват и без болтове .Досега 60 тина коли от нормална държава с висок стандарт ми идват само с кухи,без значение с какви джанти пак за морга.Явно имате доста време свободно да ровите в етка за такива глупости

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

последните ми две коли, едната от Холандия, другата Германия,пассат б5.5 2004 и 2003 година, и двете бяха с плътни болтове, само два болта мисля, че бяха кухи, утре ми идва едно а4 б6 да видим от Холандия, да видим от там какво ще излезне...

но няма какво да спориме по тая тема за болтове, нещо така ме атакуваш все едно...както и да е :)

Редактирано от geniustuni
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз до сега оригинален болт на Ауди, който да е плътен, не съм виждал, не съм и продавал. Даже в кухината( при не плътните) при главата вътре е щампата на Ауди.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво замерване мога да направя, без да демонтирам стартера? Понякога се случва ,ключа в положение запалване, чува се единично щракане от към двигателя , но стартерът не развърта. 2 - 3 пъти пробвам - нищо. Чудното е, че след като съм освободил от скорост преди да запаля, оставям я пак на първа , освобождавам спирачката и колата се придвижва няколко см докато двигателя спре кутията. След това въртя и си пали без проблем. 

Мисля че не е от акумулатора, защото го направи след като съм карал 100 км спрях и след 10 мин въртя - нищо, пък и акумулаторът е нов. 

 

 

Понякога стартерът развърта половин секунда след като съм завъртял ключа, но пък си пали без замисляне , без бавно въртене на стартера :(

Редактирано от manturbo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги след сваляне на акумулатор трябва ли да се обучава ключа , защото не ми работят копчетата и отключвам на ръка , пробвах и с другия ключ , става въпрос за Б7 1,9 тди

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте.

Искам да попитам дали проблем,ако колата стои с извадена клема на акумулатора?

Проблема е следния:през последните жестоки дъждове и наводнения на два пъти ми се случи/ през около две седмици /колата да се пълни с вода от пасажерската страна /незнам точно откъде/и акумулатора издъхваше.

Видях,че под мокета има два,три модула и явно са се намокрили и затова се случи това.

Лошото е,че вчера не е валяло а сутринта нямаше пак грам ток.

Първия път я закачах на VAG COM,но ми показа само ниско напрежение на акумулатора.

Просто в момента нямам никаква възможност да ходя по майстори,пък и незнам къде тук/Сл. Бряг,Несебър/,та ще има ли проблем ако го откачам и само като я карам 2-3 пъти в седмицата да го закачам.

 

А също,ако може някой да ми препоръча сервиз в Сл. Бряг или Несебър.

Благодаря предварително на всички!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте.

Искам да попитам дали проблем,ако колата стои с извадена клема на акумулатора?

Проблема е следния:през последните жестоки дъждове и наводнения на два пъти ми се случи/ през около две седмици /колата да се пълни с вода от пасажерската страна /незнам точно откъде/и акумулатора издъхваше.

Видях,че под мокета има два,три модула и явно са се намокрили и затова се случи това.

Лошото е,че вчера не е валяло а сутринта нямаше пак грам ток.

Първия път я закачах на VAG COM,но ми показа само ниско напрежение на акумулатора.

Просто в момента нямам никаква възможност да ходя по майстори,пък и незнам къде тук/Сл. Бряг,Несебър/,та ще има ли проблем ако го откачам и само като я карам 2-3 пъти в седмицата да го закачам.

 

А също,ако може някой да ми препоръча сервиз в Сл. Бряг или Несебър.

Благодаря предварително на всички!

Един приятел си взе преди около месец Б6 и на връщане от София го е прал як дъжд и после от пасажерските крака, до зад седалката мокета беше подгизнал.Оказа се, че е от радиатора на парното, но какво точно нямам идея просто каза че го е сменил и се е оправило.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен беше така старото Audi 80,но сегане е от радиаторчето.

И двата пъти се случи през нощта и колата е била на място а не в движение.

Не съм поглеждал охлаждащата течност,но според мен не е оттам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Б5-цата ми едно време се пълнеше от затлачени отводнителни дупки под акумулатора, на Б6 чесно казано не съм поглеждал там все още.

на една C5 също се пълнеше с вода и по спомен колата май я бяха разглобили от към жабката  :nixweiss:

 

 

от скоро след доста време търсене в семейството се появи една B6-ца 3.0 4х4 автомат и има някои дреболии за поправяне.

 

1.радиото работи когато си иска audi concert e, в смисъл единият ден свири прекрасно хваща всички станции а на другият ден ако случайно захапе нещо то шуми ужасно ? къде да търся проблема ? прочетох че евентуално антенният усилвател се прецаквал ? 

 

2. фаровете за мъгла не работят, компютъра ги дава че са изгорели а крушките са здрави, сложих нови, бушон за тях не намерих в няколко чужди форума прочетох че е на гнездо 15 (ако не се лъжа) но при мен гнездото е неактивно, съответно са към фаровете буксите изглеждат наред, какво може да е ?

 

 

 

иначе количката е приятна, звука е приятен, върви прилично, стабилно и тежко стои на пътя.... доволен съм. 

само копчетата са меко казано ебати грозната издънка но вече ги подмених.  :steinigung:

Редактирано от zlobil
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...