becinko Публикувано 25 Януари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 25 Януари 2014 Здравейте колеги, монтирах вече ГИ и като цяло съм доволен от поведението на колата на газ. Разлика с бензина не откривам. Искам да попитам следното нещо. Някой може ли да се опита да ми обясни какво трябва да е поведението и каква динамика трябва да се усеща като се натисне газта до край (за бензин говоря).Имам странното чувство, че като дам газ до край на примерно 2000об и започва яко да тъпче и набира доста бавно, ако пък подавам газ равномерно ускорението е доста по-ясно изразено.Знам че турбината ми не надува на нужното налягане (прави макс 0,45 бара) и то ги прави след 2500-3000 об/мин, а не както трябва да бъде още преди 2000. Просто се чудя дали е нормално да върви по този начин и дали това са признаците на заминало турбо.Другия ми въпрос е ако има колеги от Варна четящи темата, да кажат как им горят техните А4 1.8TQ на газ. Преди малко направих първата засечка - 15/100 само градско. Поздрави! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 25 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2014 По принцип тук и във VW-форума има много митове и легенди, но на тази кола за да върви 1:1 както на бензин реалният разход на дълго е около 10/100 газ при скорост до 130/км.чградско около 13...15/100. Разход под тези стойности според мен е не възможен! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 25 Януари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 25 Януари 2014 Аз питам за поведението й на бензин, като изцяло се абстрахираме от газта. Просто за мен не върви както трябва и не знам дали е възможно да е само заради турбината. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Williams Публикувано 25 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2014 (Редактирано) По принцип тук и във VW-форума има много митове и легенди, но на тази кола за да върви 1:1 както на бензин реалният разход на дълго е около 10/100 газ при скорост до 130/км.чградско около 13...15/100. Разход под тези стойности според мен е не възможен! 100% вярно Редактирано 25 Януари 2014 от Williams Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HEPBAKA Публикувано 25 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2014 100% вярноПотвърждавам. 14-15 се върти градския разход на 1.8TQ Avant при мен. Но аз карам на дестинации около 6-7км. Ако карам по-дълго ще падне може би с литър, щото ще се кара на загрял двигател. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 27 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2014 Така е, при мен градското е около 13/100 (но ми е дълъг маршрута), а извънградското 10-11/100 в зависимост от това как карам.Аз питам за поведението й на бензин, като изцяло се абстрахираме от газта. Просто за мен не върви както трябва и не знам дали е възможно да е само заради турбината.Щом не надува както трябва, няма и как да върви както трябва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ugeorge Публикувано 27 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2014 (Редактирано) Щом дебитомера прави 120 гр с газ до дупка, провери другата стойност на празен ход, загрял двигател и изключени консуматори трябва да е под 3. Ако е в норма при положение, че и стойностите на 8ми канал са ти в норма. Остава да отдадем ниското налягане на студения атмосферен въздух. Все пак ЕКУ-то се старае при определени обороти да вкара Хграма въздух. Когато времето е студено тези Хграма въздух са в по-малък обем и от там налягането е малко по-ниско. И като добавим и не съвсем прецизния боостметър, може да се окаже, че нямаш проблем. Нормално е като си махнал ЕКУ-то с чипа да върви по-спънато колата, няма как. Интересно е да запишеш какво се случва на 25ти канал при газ до дупка от 1000рпм на 2ра скорост и да споделиш с нас. Не е нужно да изрязваш колата над 4000рпм. На този канал се вижда duty cycle-a на Н75 в проценти. Преди колата да надуе процентите са 99 като надуе спадат. Там може да проследиш на какви обороти правиш нужното налягане според ЕКУ-то. Хубаво е да логнеш и някой от първите канали където има оборотите на двигателя не само 25ти. Редактирано 27 Януари 2014 от ugeorge Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 27 Януари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 27 Януари 2014 Ще ги направя нещата само да се пооправи времето и ще споделя. Поздрави Sent from my HTC One using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
binev Публикувано 28 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2014 Виж как е при мен 1.8ТQ, АЕВ сток Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 28 Януари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 28 Януари 2014 Благодаря колега, ще направя и аз такъв клип при същите условия да за да мога да сравня поведението най-добре.. Иначе моято просто надува по-късно... и никога не вдига 0,6 бара... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vas4e Публикувано 1 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2014 Колега ,аз на моята смених всичко и накрая се оказа че е от компютъра.И при мен пренадуваше.Не трябва на место да се отваря геита ,само в критичните към 6-7000 оборота. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 1 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2014 Проблема с пренадува е решен, просто бях сложил Н75 на обратно. Сега НЕ надува достатъчно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petio85 Публикувано 1 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2014 А бе колега защо не го натегнеш малко тоя гейт,просто с времето се отпуска пружината на актуатора и гейта не затваря добре чак и прихлопва при мен беше така Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 1 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2014 Трябва да внимава с натягането, за да не стане другата крайност,да започне да разтоварва по-късно и тогава охлюва със сигурност е пътник. Някъде беше писано, че нормално натегнатия гейт при подаванена налягане 0,3 bar на актуатора, трябва да отвори 4 - 5 мм. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 1 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2014 Добре какъв е варианта ако сваля турбото да знам , че съм го регулирал правилно? Или пък на място да се регулира, как да знам, че е ОК всичко. Другото е ,че сега пак закачих колата на кабела и изписва следните грешки: Да спомена, че вече колата е с газов инжекцион и не знам дали някоя от тях не е в следствие на неговия монтаж. Но вечерта когато взех колата от майстора, я закачих и грешки нямаше.А този Н75, интересното е че когато го замених с работещ колата правеше същото налягане, сега ще пробвам с други 2 N75 и ако проблема с надува се окаже в него.... Колега, в момента времето не позволява да си правя такива тестове, но Duty Cycle на празен ход е 0% (дали е правилно не знам). При подаване на пълна газ отива за момент на 15-6%, после пада на 2-3% и пак 0. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 1 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2014 Тези първите две грешки не са проблем ( временни са, може би следствиена разкачване на буксите им при работещ двигател или поне когато си бил на контакт ).Третата грешка ти идва от не добри смеси при работа на LPG,за да спре да се появява има нужда от допълнителни настройки на ГИ в движение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 1 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2014 Като покарам няколко дни пак ще погледна какво ще изкочи като грешки и ще мина при майстора. Иначе и разхода сякаш е малко висок. 3 пъти съм засичал. 15/100 - 19/100 - 18/100. Само градско във Варна, като 2-рото и 3-тото бяха в зимни условия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 1 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2014 Я направо сега след монтажа на ГИ си провери пак какви са стойностите във 2-ро и 3-то поле на канал 8.Граничните стойности за АЕВ са +/- 12%. Свали си тези неща и ги ползвай: Блок измеряемых величин 1.pdfБлок измеряемых величин 2.pdf Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
turbofen86 Публикувано 1 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2014 При проблем с температурния датчик(G62)се скапват смесите. Възможно грешката 00561 за сместа, да е вследствие на неправилна работа на датчика, макaр че газовата е честа причина за нея.Затова първо ги изтрии и след това, ако пак се появят провери датчика. N75 клапана може малко ''побългаряване'' и ще вдигне налягането.Средната тръбичка на клапана е със стеснен отвор. При намаляването на тази дупчица се вдига налягането ,като компа се справя със сместа, ако отклонениетио не е много голямо.Правил съм го с въздушен жиглиьор които пасва точно на отвора на клапана.В момента отворчето трябва да ти е 1.5мм.,ако го направиш около 1.2мм би трябвало да вдигне бууста с около 0,2бара.Аз съм го правил това и при мен работи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 1 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2014 То, аз мога да си вдигна буста, като сложа чипнатото ЕКУ, просто искам да оправя проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HEPBAKA Публикувано 1 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2014 Като покарам няколко дни пак ще погледна какво ще изкочи като грешки и ще мина при майстора. Иначе и разхода сякаш е малко висок. 3 пъти съм засичал. 15/100 - 19/100 - 18/100. Само градско във Варна, като 2-рото и 3-тото бяха в зимни условия.Нормален разход за тая кола е 14-15 зимата. Тва 18-20/100 има няква драма с колата/ГИ. На мен разхода ми е 14,7 като карам стегнато на къси растояния (6км) - демек колата не е загряла напълно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
binev Публикувано 1 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2014 Благодаря колега, ще направя и аз такъв клип при същите условия да за да мога да сравня поведението най-добре.. Иначе моято просто надува по-късно... и никога не вдига 0,6 бара...И при мен рядко вдига 0.6. Най често 0.4 -0.5 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 2 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2014 А възможно ли е в следствие на тази грешката за смесите на ГИ да имам едно странно поведение в оборотите, а именно: Както си карам и като изключа от скорост оборотите се вдигат с 100 нагоре и тогава падат, ако съм в по-ниски обороти се задържат мааалко повече от нормалното и тогава падат. На бензин го няма това колебание. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ugeorge Публикувано 4 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2014 (Редактирано) Тези проблеми със смесите са ти от ГИ-то 100%, аз до момента не съм видял ГИ което да е настроено правилно в сервиз. Ако не се научиш и не си купиш кабел ще е много трудно. Тук отварям една скоба, че при правилен подбор на компонентите и италянско ГИ (в моя случаи Ланди Ренцо) само една АУТО настройка докара смесите където трябва с корекции под 4%. Аз ги едитнах за да са под 3%. Не че беше наложително.А за другите грешки просто ги изчисти и вих дали пак ще се появят.Разхода ти е много висок. Може в подписа ми да видиж моята колко харчи, последните 4 зареждания са 100% градско в София. С малко околовръстно. По 15км в посока. Моето ауди е на предно 150 коня сток. Редактирано 4 Февруари 2014 от ugeorge Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 11 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2014 Днес бях при майстора, намали ми размера на инжекторите от 2.2мм на 2мм. Каза че корекцията ми е 5%, което било добре. Кабел имам, аз ги правя Ако имаш нужда свиркай. Просто не искам от толкова рано да започвам аз да бъзикам по колата.Има обаче друго нещо, проблема с оборотите: Като изключвам от скорост оборотите падат по-бавно на газ, отколкото на бензин и също така се вдигат леко и тогава падат. Това на газ, на бензин го има след 3000об и е съвсем леко изразено. Някакви предположения? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване