Jump to content

Немска или японска система 4х4


Retro_Fen

Recommended Posts

Здравейте колеги вижте на какво се натъкнах без да искам докато ,,ровех'' из интернет . Какво е вашето мнение по този въпрос :)

 

 

 

 

 

        ''Споровете по този въпрос не са от вчера и мненията определено са разделени на двата полюса. Според мнозина Quattro-то на Audi е "върха на сладоледа", но други са на мнеие, че японските всъдеходи са ненадминати.


        Предвид пътната обстановка в нашата страна решихме да ви покажем едно видео, в което нагледно са показани предимствата и недостатъците на някои от популярните в момента 4х4 системи. Става дума за ATC, AWD и Quattro.

         От европейските конкуренти се отличават още 4х4 системите на BMW и Mercedes-Benz, а японците от Nissan, Subaru, Toyota и Honda са азиатските лидери в тази област. Коя система обаче е най-добра?

         Няма точен отговор на този въпрос, защото работоспособността на въпросните системи в много случаи зависи от конкретната обстановка. Във видеото по-долу се вижда пряк двубой между ATC системата на Lexus, Quattro-то на Audi и AWD задвижването на Acura.

       В случая се оказва, че разработката на Honda се справя доста по-добре от легендарното Quattro на Audi. ''  

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Менте е тва. С лед от едната страна няма как да се качи колата в права линия. Винаги ще се криви към страната, която няма сцепление, с каквито и системи и блокажи да разполага.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на мен ми се струва "пипнато" видеото. Ясно е, че всичко зависи от ситуацията,също така,че има куп клипове с цел злепоставяне или възхваляване на дадена марка.

 

Конкретно по въпроса,мога да споделя мнение,че Ауди са твърдо по-напред от БМВ и Мерцедес. За японските, нямам кой знае каква база за сравнение. Като цяло, не съм останал с впечатление масовите версии на японците да са по-напред от немските им еквивалентни. Със сигурност има по-добри екземпляри, но като цял-не.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз освен Субару  и Lancer EVO, не се сещам за някакъв еквивалент на куатро при Японците. Всичкото им 4х4 е on demand , т.е. подобно на Халдекс. Не е важно как се държи при потегляне или с 10км/ч , а при нормална скорост , където на куатро не му трябва тепърва да зацепва и да тръгва да предава момент, понеже то вече работи... :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

SH-AWD е ужасно хубаво нещо, но реално и Ауди си го имат под формата на

, демонстрирани първо мисля с RS5. Е, доста след като японците го въведоха при тях мисля Honda Legend. Дори според мен SH-AWD работи по-умно като използва съединители за да премести ляво/дясно вместо спирачка като при Ауди.

Само за бърза справка на Мицубишиту - Халдекс от последната си 4та генерация вече не е on demand, а постоянно зацепено.

Отказвам да разбера защо всички автоматично се превъзнасяте по Ауди и ритуално отхвърляте всякакви други алтернативи. БМВ и Мерцедес имали нескопосани 4х4 системи? :huh: Само защото Ауди първи са се сетили не означава, че всички останали все още дълбоко спят непробуден зимен сън. :)
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...........отхвърляте всякакви други алтернативи. БМВ и Мерцедес имали нескопосани 4х4 системи? 

Аз от личен опит с аналогични модели на посочените марки, НО с 5-6 години по-нови. Тест в реални условия,на път,извън него и т.н. Не от пародийни клипчета с ролки,подемници и т.н. 

Другото нещо е надежността на системата. Във форума няма много теми за проблем с quattro-то, а е пълно с такива екземпляри,докато при конкурентните марки-единици.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само за бърза справка на Мицубишиту - Халдекс от последната си 4та генерация вече не е on demand, а постоянно зацепено.

Отказвам да разбера защо всички автоматично се превъзнасяте по Ауди и ритуално отхвърляте всякакви други алтернативи. БМВ и Мерцедес имали нескопосани 4х4 системи? :huh: Само защото Ауди първи са се сетили не означава, че всички останали все още дълбоко спят непробуден зимен сън.

Мда, за това знам, дори го коментирахме в една тема за А3 и според мен се държи като торсен на пътя. Мисля, че колегата имаше предвид ширпотребата , т.е. масата автомобили на пътя, иначе да, технологиите постояно се развиват и всеки производител води борба да стои адекватно на пазара. Само парадирането на БМВ с тяхната 4х4 система ми идва леко в повече...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

SH-AWD е ужасно хубаво нещо, но реално и Ауди си го имат под формата на

, демонстрирани първо мисля с RS5. Е, доста след като японците го въведоха при тях мисля Honda Legend. Дори според мен SH-AWD работи по-умно като използва съединители за да премести ляво/дясно вместо спирачка като при Ауди.

 

Rear Sport Diff е точно това - работи с 2 съединителя ... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо гумите на колите в първото клипче ме съмняват. Първите две коли се пързалят назад спрели и на място. А третата стои като закована при по-голям наклон. И нещо не я дават отстрани много много.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

       В случая се оказва, че разработката на Honda се справя доста по-добре от легендарното Quattro на Audi. ''  

 

 

 

Ама и ти си гледал клипчето колкото да не заспиш, последната кола която се "справя" с теста е Лексус а той няма нищо общо с Хонда. За разлика от първата показана която е Акура.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето едно интересно клипче... на 4:30 може да видите, защо quattro :) Дори и джипки имаше разплакани...

 

по точно защо 80ка куатро-въртеше си гуми докато не включи блокажа,ако беше А4 щеше да си се върти още на ролките

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пешо, то и ти си чел поста на колегата колкото да не заспиш .. :hilezh:

Това което си цитирал не са негови думи, а на авторите представили клипчето, ;)  които или не познават колите, или са искали да кажат, че дори и Акура която няма традиции в 4Х4 системите се справя по добре от легендарното кВатро ..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Клипа е поредната подготвена смехория. Както каза и Grizzly, Лексуса даже не помръдна настрани,докато другите се пързаляха и спрели...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Освен всичко останало, при положение, че Q7 тежи поне с половин тон отгоре, нормално да му е по-трудно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ли недовиждам, или в клипа от първия пост първият SUV е Lexus RX, а последният SUV е Acura RDX ?

Така де,Акурата имах в предвид. Обърках се.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

по точно защо 80ка куатро-въртеше си гуми докато не включи блокажа,ако беше А4 щеше да си се върти още на ролките

 

Сигурен ли си :lupe: ето и една а4-ка на странични ролки :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето едно интересно клипче... на 4:30 може да видите, защо quattro :) Дори и джипки имаше разплакани...

 

 

От този клип се вижда, че леката кола и джипа на Volvo се справят превъзходно и дават най-добри резултати, някой знае ли с каква система са точно ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти им уби детските представи за 4х4 :hilezh:

 

Да, с Халдекс е и то далеч не последно поколение. Просто дори и по-скапаното 4х4 понякога се справя чудесно. Не говоря за Халдекс конкретно, а принципно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-добро 4х4 по тия критерии на клиповрте са 2 заварени дифове и гуми с шипове :) , но нека не забравяме, че тия возила трябва и да завиват. За мен лично най добро 4х4 няма защото както колегата по-горе каза зависи от ситуацията.

1. да кажеш марка не става, защото имат различни модели

2. модел да кажеш ..пак... джипове... коли... височина...тежест...гуми.

..

Това с Ласката е танк..ееми... с 50-60 в сняг навиваш волана и се обруща.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама и ти си гледал клипчето колкото да не заспиш, последната кола която се "справя" с теста е Лексус а той няма нищо общо с Хонда. За разлика от първата показана която е Акура

този текст не съм го писал аз , а  съм го копирал от страницата в която съм го видял :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...