Retro_Fen Публикувано 10 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2014 Здравейте колеги вижте на какво се натъкнах без да искам докато ,,ровех'' из интернет . Какво е вашето мнение по този въпрос ''Споровете по този въпрос не са от вчера и мненията определено са разделени на двата полюса. Според мнозина Quattro-то на Audi е "върха на сладоледа", но други са на мнеие, че японските всъдеходи са ненадминати. Предвид пътната обстановка в нашата страна решихме да ви покажем едно видео, в което нагледно са показани предимствата и недостатъците на някои от популярните в момента 4х4 системи. Става дума за ATC, AWD и Quattro. От европейските конкуренти се отличават още 4х4 системите на BMW и Mercedes-Benz, а японците от Nissan, Subaru, Toyota и Honda са азиатските лидери в тази област. Коя система обаче е най-добра? Няма точен отговор на този въпрос, защото работоспособността на въпросните системи в много случаи зависи от конкретната обстановка. Във видеото по-долу се вижда пряк двубой между ATC системата на Lexus, Quattro-то на Audi и AWD задвижването на Acura. В случая се оказва, че разработката на Honda се справя доста по-добре от легендарното Quattro на Audi. '' Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dhtj Публикувано 10 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2014 Менте е тва. С лед от едната страна няма как да се качи колата в права линия. Винаги ще се криви към страната, която няма сцепление, с каквито и системи и блокажи да разполага. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KM5 Публикувано 10 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2014 И на мен ми се струва "пипнато" видеото. Ясно е, че всичко зависи от ситуацията,също така,че има куп клипове с цел злепоставяне или възхваляване на дадена марка. Конкретно по въпроса,мога да споделя мнение,че Ауди са твърдо по-напред от БМВ и Мерцедес. За японските, нямам кой знае каква база за сравнение. Като цяло, не съм останал с впечатление масовите версии на японците да са по-напред от немските им еквивалентни. Със сигурност има по-добри екземпляри, но като цял-не. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi galant Публикувано 10 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2014 Аз освен Субару и Lancer EVO, не се сещам за някакъв еквивалент на куатро при Японците. Всичкото им 4х4 е on demand , т.е. подобно на Халдекс. Не е важно как се държи при потегляне или с 10км/ч , а при нормална скорост , където на куатро не му трябва тепърва да зацепва и да тръгва да предава момент, понеже то вече работи... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wizi Публикувано 11 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2014 SH-AWD е ужасно хубаво нещо, но реално и Ауди си го имат под формата на , демонстрирани първо мисля с RS5. Е, доста след като японците го въведоха при тях мисля Honda Legend. Дори според мен SH-AWD работи по-умно като използва съединители за да премести ляво/дясно вместо спирачка като при Ауди.Само за бърза справка на Мицубишиту - Халдекс от последната си 4та генерация вече не е on demand, а постоянно зацепено.Отказвам да разбера защо всички автоматично се превъзнасяте по Ауди и ритуално отхвърляте всякакви други алтернативи. БМВ и Мерцедес имали нескопосани 4х4 системи? Само защото Ауди първи са се сетили не означава, че всички останали все още дълбоко спят непробуден зимен сън. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KM5 Публикувано 11 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2014 ...........отхвърляте всякакви други алтернативи. БМВ и Мерцедес имали нескопосани 4х4 системи? Аз от личен опит с аналогични модели на посочените марки, НО с 5-6 години по-нови. Тест в реални условия,на път,извън него и т.н. Не от пародийни клипчета с ролки,подемници и т.н. Другото нещо е надежността на системата. Във форума няма много теми за проблем с quattro-то, а е пълно с такива екземпляри,докато при конкурентните марки-единици. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi galant Публикувано 11 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2014 Само за бърза справка на Мицубишиту - Халдекс от последната си 4та генерация вече не е on demand, а постоянно зацепено.Отказвам да разбера защо всички автоматично се превъзнасяте по Ауди и ритуално отхвърляте всякакви други алтернативи. БМВ и Мерцедес имали нескопосани 4х4 системи? Само защото Ауди първи са се сетили не означава, че всички останали все още дълбоко спят непробуден зимен сън.Мда, за това знам, дори го коментирахме в една тема за А3 и според мен се държи като торсен на пътя. Мисля, че колегата имаше предвид ширпотребата , т.е. масата автомобили на пътя, иначе да, технологиите постояно се развиват и всеки производител води борба да стои адекватно на пазара. Само парадирането на БМВ с тяхната 4х4 система ми идва леко в повече... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 11 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2014 SH-AWD е ужасно хубаво нещо, но реално и Ауди си го имат под формата на , демонстрирани първо мисля с RS5. Е, доста след като японците го въведоха при тях мисля Honda Legend. Дори според мен SH-AWD работи по-умно като използва съединители за да премести ляво/дясно вместо спирачка като при Ауди. Rear Sport Diff е точно това - работи с 2 съединителя ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BeckoTDI Публикувано 11 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2014 Ето едно интересно клипче... на 4:30 може да видите, защо quattro Дори и джипки имаше разплакани... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 11 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2014 Нещо гумите на колите в първото клипче ме съмняват. Първите две коли се пързалят назад спрели и на място. А третата стои като закована при по-голям наклон. И нещо не я дават отстрани много много. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 12 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2014 В случая се оказва, че разработката на Honda се справя доста по-добре от легендарното Quattro на Audi. '' Ама и ти си гледал клипчето колкото да не заспиш, последната кола която се "справя" с теста е Лексус а той няма нищо общо с Хонда. За разлика от първата показана която е Акура. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
samsung Публикувано 12 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2014 Ето едно интересно клипче... на 4:30 може да видите, защо quattro Дори и джипки имаше разплакани... по точно защо 80ка куатро-въртеше си гуми докато не включи блокажа,ако беше А4 щеше да си се върти още на ролките Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martod Публикувано 12 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2014 Пешо, то и ти си чел поста на колегата колкото да не заспиш .. Това което си цитирал не са негови думи, а на авторите представили клипчето, които или не познават колите, или са искали да кажат, че дори и Акура която няма традиции в 4Х4 системите се справя по добре от легендарното кВатро .. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KM5 Публикувано 12 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2014 Клипа е поредната подготвена смехория. Както каза и Grizzly, Лексуса даже не помръдна настрани,докато другите се пързаляха и спрели... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BiH Публикувано 12 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2014 Аз ли недовиждам, или в клипа от първия пост първият SUV е Lexus RX, а последният SUV е Acura RDX ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi galant Публикувано 12 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2014 Освен всичко останало, при положение, че Q7 тежи поне с половин тон отгоре, нормално да му е по-трудно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KM5 Публикувано 12 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2014 Аз ли недовиждам, или в клипа от първия пост първият SUV е Lexus RX, а последният SUV е Acura RDX ?Така де,Акурата имах в предвид. Обърках се. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BeckoTDI Публикувано 12 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2014 по точно защо 80ка куатро-въртеше си гуми докато не включи блокажа,ако беше А4 щеше да си се върти още на ролките Сигурен ли си ето и една а4-ка на странични ролки Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
piaggio Публикувано 12 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2014 Ето едно интересно клипче... на 4:30 може да видите, защо quattro Дори и джипки имаше разплакани... От този клип се вижда, че леката кола и джипа на Volvo се справят превъзходно и дават най-добри резултати, някой знае ли с каква система са точно ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KM5 Публикувано 12 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2014 До колкото знам Халдекс. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wizi Публикувано 14 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2014 Ти им уби детските представи за 4х4 Да, с Халдекс е и то далеч не последно поколение. Просто дори и по-скапаното 4х4 понякога се справя чудесно. Не говоря за Халдекс конкретно, а принципно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
makeme Публикувано 14 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2014 Най-добро 4х4 по тия критерии на клиповрте са 2 заварени дифове и гуми с шипове , но нека не забравяме, че тия возила трябва и да завиват. За мен лично най добро 4х4 няма защото както колегата по-горе каза зависи от ситуацията. 1. да кажеш марка не става, защото имат различни модели 2. модел да кажеш ..пак... джипове... коли... височина...тежест...гуми. .. Това с Ласката е танк..ееми... с 50-60 в сняг навиваш волана и се обруща. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Retro_Fen Публикувано 18 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2014 Ама и ти си гледал клипчето колкото да не заспиш, последната кола която се "справя" с теста е Лексус а той няма нищо общо с Хонда. За разлика от първата показана която е Акуратози текст не съм го писал аз , а съм го копирал от страницата в която съм го видял Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts