Jump to content

Въпрос за 2.0TDI и 2.4 бензин


Recommended Posts

Колеги този двигател,който обсъждат колегите в тази тема 

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=154056 ли вграждат и 4f понеже от клиповете се вижда че ангренажният механизъм е с ремък а не с верига.Вашите мотори горят ли толкоз масло?

Редактирано от pavcho85
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 73
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Това за ъербеците е абсолютно вярно, гаранцията им е 10 години. След 10-тата година колата почти няма стойност, само заради силния вторичен пазар колите държат толкова високи цени.

Ще съм ти признателен да ни обясниш малко по-подробно какво е "силен вторичен пазар"?

 

Колеги днес гледах една А6-ца на един познат и ми направи впечатение,че имаше уникално скрито осветление под лайсната която минава по корите на вратите а също имаше  осветление в джобовете за дръжките за отваряне на вратите.Това всички модели ли го имат или нещо рядко?А също и като заключи колата под огледала имаше също вградено осветление и това ли го имат всички модели или ...?

Това е допълнително осветление, има го на доста коли, кодът за оборудването е QQ1 и аз лично не бих си купил ауди без тази екстра :-)

Пропуснал си да забележиш, че върви и с осветление в краката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отзад до резервната гума имаш една такава лепенка:

 

qddu.jpg

 

След това си ги въвеждаш тук: http://prsearch.planetvag.com

 

и сайта ще ти покаже кои кодове какво значат примерно:

 

PRCode: 0GG = Emission standard EU4
PRCode: 4UE = Air bag for driver and front seat passenger
PRCode: E0A = No special edition
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви за инфото,а сега да се надявам някой от колегите с бензинови да искажат мнение относно двигателя и имам още един въпрос(надявам се не ставам нахален :) )?!Този съединител на 2.4 демферен ли е?Каква е цената и в С5 форума чета че сменят само феродов диск с притискател и лагер,така ли е или се сменя и маховика?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги да ви попитам когато се заключи автомобила под огледала има осветление което се включва.То към осветлението във корите на вратите и това в краката ли върви или си го има на всички модели?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега нали писа в началото на темата, че не искаш голям дизел по финансови причини. Тия коли, които си ги дал с 3.0 тди мотор, най-вероятно са далече над 200 хиляди и е напълно възможно да ти се наложи да правиш скорости 2500 лева, дюзи в най-добрия случай 4 000 лева, моторчета на колекторите по 800 лева на колектор, обтегачи на вериги и т.н. Така че внимавай много добре при покупката, защото цената на първоначалното придобиване много бързо може да се удвои. Аз не разполагам с големи средства и затова преди да си купя такова Ауди питах човек, който има сервиз само за Фолксваген и Ауди, какъв двигател да гледам и той ми каза 2.0 тди с ръчни скорости. И така въпреки, че исках 3,0 тди автомат взех 2,0 тди с ръчка, защото не искам да изпадам в ситуация, колата ми да седи с месеци в сервиз и да чака да събера пари за вериги примерно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://prodavalnik.com/audi-a6-3-0tdi-navi-auto-i40539679

 

Колеги какво ще кажете за тези два автомобила?

 

http://prodavalnik.com/audi-a6-3-0tdi4x4navi-f1-i40790535

Колега, моята е на 164к км и салона е като нов в сравнение с тези (а е същата кожа). Тези толкова са търкаляни, че ти е бедна фантазията... или собствениците им са били големи мордари - което и да е от двете, все е кофти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята я продадох на около 168к и също беше като нова. Горните описани проблеми се появяват при по-голям пробег. Все пак който го е Страх от мечки, не ходи в гората.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблемите почват след като се подминат 200 000 км, особено при дизелите. Ако си вземеш кола на нормални километри няма да има проблеми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, моята е на 164к км и салона е като нов в сравнение с тези (а е същата кожа). Тези толкова са търкаляни, че ти е бедна фантазията... или собствениците им са били големи мордари - което и да е от двете, все е кофти.

Тези двете са кочини отвсякъде и са по над 500х.км още на пръв поглед,а на живо не ми и се мисли как ще изглеждат.

Цената също доказва състоянието им..............

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абсурд колеги, това са малко употребявани автомобили със сервизна история :)

Идеални са, като нови.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обаче ме кефи как се хранят някви обяви "ужас" и тн. все едно им е правена пълна форумна инспекция, с четене на грешки, канал и тн. Една кола ако я кара някой като Андрей или Арсов 5 години може да изглежда като нова щото не са по 200 кила тулупи и си пазят колите. Като я кара някво прасе, мърляч може и за 1 година да я направи тая кола на дреп откъм интериор, но под капака да е ок да речем щото е карал нормално.

 

Цялата работа при тия коли е да си намериш читав майстор, на който имаш доверие, да се разберете да си поддържаш колата само при него и да му вярваш, че като му закараш един разпад ще ти каже - пич тва е разпад - дюзи, предница, мнимум 5к ще налееш да стане кола, или пък - да добре е, купувай. Така по форума да ти гледа някой снимки и да ти каже мани я тая щото еди какво си освен ако не е нещо очевидно неставащо си е чисто губене на време. 

 

Има едни пичове http://www.ogledi.com по 50лв зимат на преглед на кола на място, звъниш, идват с теб диагностика на място на колата, хората много си разбират от работата и виждат неща, които по снимки, а и в повечето случаи ти на живо няма да видиш. Само, че на тия години кола в перфектно състояние на която нищо да и няма забрави да намериш. Въпроса е да прецениш коио екстри са ти задължителни, колко пари ти се дават за начална покупка и после да я приведеш в добро състояние колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Важно е и интериора да е добър на колата. Аз съм имал две, при които собствениците са били дебели и си личеше - омачкана седалка и повредено управление в някоя посока.

Технически да е изправен автомобила е от критично значение, но и останалото е важно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чувал съм за случаи за разбита предница само от лявата страна заради килограмите на шофьора...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...