kocta Публикувано 12 Ноември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2015 (Редактирано) празно Редактирано 12 Ноември 2015 от kocta Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
okops Публикувано 12 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2015 (Редактирано) Трябваше да се преместиш в дясна лента, да го оставиш да се изравни с теб тоя светкащия бързак и тогава да я сръчкаш п.с. първото видео е private Редактирано 12 Ноември 2015 от okops Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kocta Публикувано 12 Април 2016 Автор Доклад Share Публикувано 12 Април 2016 (Редактирано) Редактирано 12 Април 2016 от kocta Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kocta Публикувано 14 Април 2016 Автор Доклад Share Публикувано 14 Април 2016 GT3582R onboard+870cc injectors,new head with springs, 272" camshafts and more! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eic-idimitrov Публикувано 14 Април 2016 Доклад Share Публикувано 14 Април 2016 Мрак ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kocta Публикувано 23 Април 2016 Автор Доклад Share Публикувано 23 Април 2016 След доста грозни премеждия тези дни колата беше счупена от "Майсторите" след като са й раздавали газ по София без въздушен филтър,даунпайп,мигачи и документи. В следствие нещо е минало през перката на турбото и я е смазало. Също и съединителя са запалили и ми липсват S2 решетките на предната броня! Колата я закарах на ход до тях и си я прибрах с пътна помощ от овча купел. След много разговори и предложения от моя страна а да се справим със ситуацията те тотално отказаха да поемат ремонта на турбото или каквото и да било друго поражение което е по колата ми като прехвърляха вината на под изпълнителя на когото са оставили лично те колата и лично те са се разбирали за да ми направи нов даунпайп. Въпросните младежи са Любомир Анастасов и брат му RISTEE Христо Анастасов "Garaja" Драгалевци!!! Също след тежка пиянска вечер и прилив на смелост Любомир реши да изхвърли от гаража без заден мост за която смяна му беше платено колата на 3-то момче наш приятел. Само да вметна,че нито са били заплашвани нито наранявани по какъвто и да бил начин въпреки 700-те лева ,който им платих за смяна на главата с турбото и щетите ,който причиниха на колата ми! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dekzz Публикувано 23 Април 2016 Доклад Share Публикувано 23 Април 2016 Баси "майсторите"!!? Още ли има такива хора? Направо не искам да повярвам... Първо "купето", а и "саксото" без заден мост?!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 25 Април 2016 Доклад Share Публикувано 25 Април 2016 Те 99% са такива,няма какво да се чудиш! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RISTEE Публикувано 25 Април 2016 Доклад Share Публикувано 25 Април 2016 За да не си говорим празни приказки 6 литра мотул льо ман 5 40 и филтър, искаше ни се да имаме и подходящ въздушен а не мрежа с която се карали драгаджиики, но клиента винаги е прав... пълен комплект гарнитури, глава ,колектори и капак клапани елринг болтове глава елринг, изрично препоръчахме усилени. всички О пръстени и уплътнения по мотора свещи бош платинум водни съединения, оттичане масло, дихтунги, неръждаеми скоби силикони нови неръждаеми болтове греда между роговете, разпробиване на нови отвори и монтаж на гредата която се държеше на един болт, укрепване на охладителя, неръждаем профил, укрепване на Г образните гредички в които се монтират фаровете, шлайф проба и мивка на главата, общо взето това са дейностите и ремонтите по които има закупувани части и материали, за което ние сме получили 500 лв. За труда ни са ни заплатени 200 лв, който неколкократно обяснихме че са достатъчни защото това е първоначалната ни уговорка ! Работа ! Свалили сме глава и колектори, нова глава докарана ми със качени спортни валове с по голям лифт които изискват изкопаване на главата и монтаж на спортни пружини, изпускателен вал със монтирани пети със произволни болтове с по голям размер,в следствие на твърдите пружини и неправилното прикарване на лагерите на вала, хидравличен повдигач на веригата спукан-смяна, шпилка на обтяжна ролка изскубана от отвор без резба, разпробиване на нов отвор и монтаж на нова шпилка със изисквана здравина и качества, единственият вариант беше за шпилка 11мм с резба х1,25, демонтаж на всички стари турбо пътища, изчистване и прокарване на нови в предвид новата турбина, пневматична инсталация към соленоида и монтаж на щуцер в студената част, абстрахирам се от демонтажа на бронята без планка, незатварящият се преден капак и счупеният фар, течащият изцяло мотор, прокарването на нови водни съединения, орязването на пречещи планки щпилки и проверката на всички маси и налична инсталация, както и от демонтажа на стара инсталация от друг автомобил свалена пред блока, и от това че колата е започната и запалена без никакво предплащане което ние сме сметнали за правилно. Уговорката беше 200 лв ,смяна на глава ! другото сме го свършили от кеф и мерак колата да се получи, във срок за 24.04. ,описаното по горе бе извършено на 10.04. когато собственика беше при нас в гаража за да уточним развитието от тук на татък, с негово съгласие колата беше закарана за изграждане на даунпайп, без да са ни оставени документи, акумулатор и с предложение от негова страна да бъде закарана на пътна помощ, на което ние отговорихме че ще сме така добри да си довършим работата до край и да я закараме и вземем готова за настройка, с идеята да можем да отстраним евентуален проблем. Който се появи на 18.04. ,и за който ние предложихме да помогнем и да извършим ремонт без да искаме пари за труд. Саксото закупени са ,два предни аморт. каяба, тампон носач, всички филтри и моторно масло, на стойност с клиентска отстъпка 40% 180 лв. Заден мост втора употреба със работещ торсион от обява в ОЛХ със съгласие на клиента на стойност 150 лв , платени са ми 300 лв. На клиента е дадена фактура от магазина и моста е свален, клиента не желае да работи повече с нас както и ние с него, помогнато му е да си вземе колата от гаража. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kocta Публикувано 25 Април 2016 Автор Доклад Share Публикувано 25 Април 2016 Значи за саксото ще почна първо.Насрочи ни час. Отидохме 6 човека с джип и платформа и си го качихме на ръце без заден мост а брат ти не се появи изобщо(скри се кат мишка а ти само казваше,че не знаеш за какво става въпрос и се правеше на изненадан). Ето какво е написал брат ти ако той самия не си спомня: Сега вече за моята кола... почвам от малкото към по-голямото: Това ли ви е сменената гарнитура на капак на клапаните?! Защо подяволите сте ми отрязали защитния капак на ангренажа при обтегача и сте ми счупили горния при разпределнителния: Ушите на десния фар също сте счупили... Няколко букси си висят и се влачат по пътя и вече нищо не става от тях... Решетките на предната S2 броня не знам как са били на място като от щипката на едната стърчи болта на скобата. Ако ми кажете как сте успели да ги сложите при това положение... или сте ги изръсили по пътя или сте си ги свили за вас: Ето какво брат ти ми е писал за частите.Нищо ,че са 420лв ви дадох 500лв даже исках и още за да имате. Фактури обаче няма: Днес занесох турбото на диагностика и баланс в dg turbo като си купих друга студена перка. За съжаление от удара по перката се е появил аксиален луфт (радиален почти няма) и е почнала да пропуска масло от топла и студена част... Та за турбото като заговорихме... Обяснихте ми,че буксата за ел, регулиране на десния фар се е докоснала до изпускателния колектор и се е стопила. Да има малко пластмаса по единия рънер на колектора. Няма да питам защо е била откачена и защо се е лепнала там горе като гравитацията я тегли на долу и турбото смуче... Сега ще ви кажа моето предположение подкрепено с факти и снимки как и какво е станало. Все пак Брат ти е "Инженер в най-големия дизел сервиз в източна Европа"(от 1 седмица) а аз просто инспектирам и ремонтирам цялата конструкцията и не само на Airbus,Boeing и Embraer пътнически самолети от 2010-та до сега. Та от моя опит гледайки въпросната букса която се намира точно до входа на турбото и е с достатъчно дълъг кабел за да влезе без проблем вътре съдя следното. Да буксата е стопена частично от допир в рънера на изпускателен колектор №4 в горната му част. Но човек като се загледа внимателно се виждат части който са изпилени и прорязани. Също прекалено голяма част от буксата липсва (стопена) което няма как да стане ако просто се е докоснала до колектора. Ако може да ми обясните и 3-тия пин на буксата (метален) как е изчезнал половината видимо срязан от нещо с лъщящи от съприкоснование с метал крайща. Това няма как да стане от допиране до коелктора... Също липсва и металния клипс който държи заключена буксата към моторчето за реглаж на фара. Вие сами потвърдихте,че сте изгорили буксата (тоест е станало при вас) а според мен точно с това умишлено изгаряне е замаскиран резултата от триенето на буксата и металния клипс в студената перка на турбото! Прилагам и снимки на въпросната букса и на същата как трябва да изглежда! Ето оригинална здрава букса с клипс: Ето другата изпилена и изгоряна с липсващ металн клипс: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vectra Публикувано 25 Април 2016 Доклад Share Публикувано 25 Април 2016 Аз не разбрах, от какво перката е станала на салата? Кой, в крайна сметка, е карал колата, когато турбото е приключило?! Защо, след като в сервиза е имало несъгласие за мрежичка или там каквото в имало пред турбото колата е карана от тях? Не значи ли това, че поемат отговорност?! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 25 Април 2016 Доклад Share Публикувано 25 Април 2016 Истината е, че за пореден път бг "тунингар/майстор" осира и си позволява произволия с клиентска кола и явно за пореден път няма да си понесе последствията. Не ви знам как ги изкарвате тези пари, че да ги наливате в такива майстори, но аз лично не мога да си представя това да стане с моя кола и да реагирам толкова спокойно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kocta Публикувано 25 Април 2016 Автор Доклад Share Публикувано 25 Април 2016 Колата е карана 2 пъти на ход до Зайо в овча купел от Тях без мое знание. Беше ми съобщено след свършен факт и то ми беше спестено,че е карана 2 дена. Аз тази кола не съм я карал никога след като е сложена главата и турбото! Изрично ме попитаха какво искам конусен филтър или гъба. Казах им гъба или поне мрежичка която те ми казаха,че са закупили и била в сервиза! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vectra Публикувано 25 Април 2016 Доклад Share Публикувано 25 Април 2016 Ако нещата стоят, както казваш(даваш вид на сериозен човек и съм склонен да вярвам, че е така) , наистина не разбирам как реагираш така спокойно? Как може кола на клиент да се кара на произвол? И пак да попитам, след като не са били съгласни да карат с мрежата, защо в крайна сметка са карали и то два пъти?! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 25 Април 2016 Доклад Share Публикувано 25 Април 2016 Е как, как? Так. Чужда "кола" паднала на гюме, Удри куме, та'а не е нашта и те така. Колега, Узми ги у рЪце тея момци, та 'земат прогледнат след НЕизвестно време. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mityo Публикувано 25 Април 2016 Доклад Share Публикувано 25 Април 2016 Крайно време е на такива мастори да почнат да им падат зъбите....явно по друг начин с такива хора няма оправия! Тука преди години един такъв вися от моста с главата надолу, след като скопоса една кола, но на неправилния човек! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Aero1 Публикувано 26 Април 2016 Доклад Share Публикувано 26 Април 2016 (Редактирано) За съжаление това е реалността: наливаш на някой пари за да работи над колата ти, даваш му възможност да се докаже и рекламира благодарение на труда си, тъй-като тази кола тръгне ли, ще е постоянно по пистите... В отговор си оставят ръцете, оплакват се, че са им малко парите и тн... Ами поискайте си толкова колкото смятате, че е редно или откажете да правите колата. То да беше само до колата... Те нито възпитание, нито граматика, нищо мъжество знаят какво е. Ристе, членуването не е кур, а запетаята си я изял с някоя баничка в училище! Научете се да бъдете мъжкари и като подскачате като мутри онлайн и строявате клиента, гледайте после в очите а не към асвалта, а за брат ти, който е инжЕнер ташак бих казал, че това, че се скри беше разумен ход, ноо все пак ще си го отнесете подобаващо, не заради турбото на Коста, Саксото на Дани и още няколко, човека, които съм ви довел за да изкарвате пари, ами защото сте лигльовци и си мислите, че клиента е ташак. Редактирано 26 Април 2016 от Aero1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 27 Април 2016 Доклад Share Публикувано 27 Април 2016 Един ден си бях оставил колата за профилактика на един клапан и се разбираме с майстора да си взема в определен час. Отивам аз малко по-рано понеже си забравил едни документи в жабката и какво да видя, масторчето излезнало и си прави стартове от прекъсвач!? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 27 Април 2016 Доклад Share Публикувано 27 Април 2016 Преди 14 часа, Aero1 написа: За съжаление това е реалността: наливаш на някой пари за да работи над колата ти, даваш му възможност да се докаже и рекламира благодарение на труда си, тъй-като тази кола тръгне ли, ще е постоянно по пистите... В отговор си оставят ръцете, оплакват се, че са им малко парите и тн... Ами поискайте си толкова колкото смятате, че е редно или откажете да правите колата. То да беше само до колата... Те нито възпитание, нито граматика, нищо мъжество знаят какво е. Ристе, членуването не е кур, а запетаята си я изял с някоя баничка в училище! Научете се да бъдете мъжкари и като подскачате като мутри онлайн и строявате клиента, гледайте после в очите а не към асвалта, а за брат ти, който е инжЕнер ташак бих казал, че това, че се скри беше разумен ход, ноо все пак ще си го отнесете подобаващо, не заради турбото на Коста, Саксото на Дани и още няколко, човека, които съм ви довел за да изкарвате пари, ами защото сте лигльовци и си мислите, че клиента е ташак. Оооооо Вендета,Добре Дошъл Скоро мисля и аз да дам своите 20ст към темата.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vectra Публикувано 27 Април 2016 Доклад Share Публикувано 27 Април 2016 На 25 април 2016 г. at 21:23, vectra написа: Ако нещата стоят, както казваш(даваш вид на сериозен човек и съм склонен да вярвам, че е така) , наистина не разбирам как реагираш така спокойно? Как може кола на клиент да се кара на произвол? И пак да попитам, след като не са били съгласни да карат с мрежата, защо в крайна сметка са карали и то два пъти?! Аз пак да попитам, че до сега отговори няма. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 27 Април 2016 Доклад Share Публикувано 27 Април 2016 Говорих много с Коста и с Асен,както ми писа и Ицо също,относно демиджа по турбото ,но му казах,че не искам да взимам отношение за момента. Турбото има същата повреда на перката ,каквато имах и аз на моята,вследствие на засмукано нещо от твърд тип,въпреки,че колата беше с филтър и резултата е същия. Това е станало като е карана колата. Не видях Ицо да е обяснил за състоянието на турбината-защо е така,защо е давана газ на колата и липсват решетки от бронята? Описано е за това ,което са свършили и им е платено! Защо турбото е дроб,никой не казва ,а смятам е ясно ,че има виновни. Също така липсва и гориво и доколкото знам е доста. За Христо нищо не мога да кажа ,съвсем културно ме попита за турбото,защото имал отношение ,но явно брата командва парада и той не може и не иска да каже каквото и да било,но аз видях цялата комуникация на Коста с Любо и съм потресен от наглия тон! Хора,скоро ще ядете шамарите,защото знам за случаи такива с тежки последици,просто ще попаднете на луди хора някой ден и ще стане мазало! Решили сте да не взимате пари за неща ,които сте до оправяли по ваше осмотрение=> ваш си е проблема ,че не сте искали пари! Застанете мъжката и кажете ние преебахме турбината и си носете последствията! Също мисля ,гледайки снимките ,че гарнитура на капака не е сменяна! Лошото е ,че май навсякъде се осират яко вече и трябва да почнат са се вадят кирливите ризи,а не само да ги тупаме по гърба и да им се радваме на рекордите! Ей така на Красавеца я бяха убили от бой колата тия мондари от УПГ на 202 пред една камара хора и после му нахакаха стотици левове за гориво..... Някой ден ,някой ще яде големите шамари,явно клиентите сме много човечни и търпеливи! Аз лично,ако започна да споделям какво са ми причинявали и какво съм виждал ,половината тунингари в БГ ще се самонамразят......... За мен таз кола е карана и нещо е минало през турбото или е задрало и го е изплюло. И друго се сетих,за да се стопи толкова бързо и толкова сериозно тая букса ,която уж само се е допрела в колектора,то колектора требе да бил доста сериозно горещ=>давана е газ или бъркам? Ето моята турбина Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 27 Април 2016 Доклад Share Публикувано 27 Април 2016 На мен ми е интересно какво ще излезе като цена ремонта на турбината на Kosta ... Пише че и съединителя е запален. Щетите не са малки и трябва някой да плати. Цените които са постнати за ремонтите по колата са "народни". Резултатът е ... поне от едностранно изложеното е фрапиращ. Клиентът поне за мен е учудващо спокоен и приемащ нещата. Но е редно все пак да има и мнение от другата страна, но като гледам гарнитурата .... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 27 Април 2016 Доклад Share Публикувано 27 Април 2016 Нов картридж е 1000$! Отделно монтаж ,баланс и тн. Решетките са редки и не знам дали изобщо ще се намерят ,а и са си цифра. Съединителя като се свали ще се разбере,но като знам сетъпа,притискателя е около 250-300лв с отстъпките Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vermeer Публикувано 27 Април 2016 Доклад Share Публикувано 27 Април 2016 (Редактирано) Странна работа е целия този случай. Следя темата от самото начало и виждам, че собственика влага доста усилия, явно и емоция, а и не малко финансии. За мен тази кола беше готова... Като погледна последствията - ами то проекта е съсипан, не е само GT-то. Не познавам момчетата от сервиза, затова ще говоря по приницип. За качествено извършена услуга се плаща съответна цена! Когато си поискаш за определена услуга жълти стотинки толкова и ти се работи за това нещо. Няма безплатен обяд, няма добра воля! Както казах и на ЦЕЦО като обсъждахме едни други перипетии - не мога да разбера защо в тая страна е срамно да поискаш адекватни пари за труда си. И понеже то по принцип не се прави, започват да изтискват стотонки от части и допълнителни доработки. Говорих скоро с човека (не му казвам майстор, защото е доста повече от това), който ще работи по-моя проект каква е реалната цена, която би следвало да струва работата по него (вярно, че незнам какво точно ще остане сток) - отговора беше малко под 5к лв. Честно да ви кажа смятам, че е резонно (не че ми харесва!). Не искам да обръщаме темата в поредната за това, че тунинга е скъп - то е така, но фокуса ми е за майсторите и цената на труда им. Просто веднъж дал адекватни пари можеш наистина да очакваш, че човека отсреща ще вложи усилие... И като строши нещо, ще го оправи даже без да те въвлича в драмата, за негова сметка. Не знам дали сте забелязали, но има едно течение сред хората правили сравнително успешен тунинг - просто не искат да се занимават повече с това и предпочитат да работят обикновенна поддръжка. Защо ли? Както и друг път съм казвал, някой е точно толкова добър в професията си колкото е човек в живвота. Така че тунингари - търсете си майстори-механици, които са и доблестни хора, не само имена. Не е лошо да знаем, кой си заслужава парите ни и кой - не. Смятам, че на 99.9% от нас финансиите са ни кът и трябва да си помагаме да се канализират в правилната посока. Надявам се спора да се разреши тихо и цивилизовано, в което се съмнявам. Коста, като ти мине, събери се и довърши проекта... просто защото така трябва. Редактирано 27 Април 2016 от vermeer Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kocta Публикувано 29 Април 2016 Автор Доклад Share Публикувано 29 Април 2016 Специално за vermeer: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване