vermeer Публикувано 29 Април 2016 Доклад Share Публикувано 29 Април 2016 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eic-idimitrov Публикувано 30 Април 2016 Доклад Share Публикувано 30 Април 2016 На 04/25/2016 at 21:01, kocta написа: Жалко за колата. От снимките се вижда, какво са направили"майсторите" е повече от красноречиво. Трябва да поемат отговорност и вина ! Охо и Асенски влетел Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 1 Май 2016 Доклад Share Публикувано 1 Май 2016 Това,което се е случило е ужасно,чак ми се сви стомаха,като видях снимките и прочетох ситуацията.Приемам го доста лично и дано нещата се развият в добра светлина,защото доста време,средства и чувства са вложени в този проект,а да се появят някакви "специалисти" и да съсипят хубавата кола. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kocta Публикувано 17 Юни 2016 Автор Доклад Share Публикувано 17 Юни 2016 Жив е франкенщайна. Вярно най-грозното купе у целия форум но си е моето грозно пате на 0.6 бара до 6000 оборота: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 19 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2016 Страхотно си е купенцето,моята долу-горе е в същия вид.Ако искаш емблемката quattro на предния капак, можеш да я сложиш на по-горния ред Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kocta Публикувано 16 Юли 2016 Автор Доклад Share Публикувано 16 Юли 2016 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kocta Публикувано 22 Юли 2016 Автор Доклад Share Публикувано 22 Юли 2016 Време е да притихне малко за да е истински стреет. Това е още със старата генерация: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vectra Публикувано 22 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2016 Генерацията кой я прави? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kocta Публикувано 24 Юли 2016 Автор Доклад Share Публикувано 24 Юли 2016 Новата (даунпайп + задно гърне и тръби) Дидо (Гущера) от Люлин. Предишната Зайо но не съм изобщо доволен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vectra Публикувано 24 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2016 А от Дидо доволен ли си? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kocta Публикувано 25 Юли 2016 Автор Доклад Share Публикувано 25 Юли 2016 Да. от 2011-та работя с него. С новото гърне дето ми сътвори колата много затихна което ми беше и целта за да може да се кара по улиците спокойно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 25 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 25 Юли 2016 15 hours ago, vectra said: А от Дидо доволен ли си? Аз го познавам от другаде (като му видите личната кола ще се сетите) и считам че е един от малкото дето прави нещата с мерак и мисля никога няма да откаже корекция на нещо което се е издънило. На мен ми е правил даунпайпа и меката връзка дето я пръснах мъжката на Ботевградското, а покрай автомата точно е нема такъв кинеф да се работи.....аз лично за проблеми с изпускателни системи другаде не ходя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 25 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 25 Юли 2016 Харесва ми много купето като визия с тези джанти, харесват ми и гумите, които си сложил. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kocta Публикувано 5 Август 2016 Автор Доклад Share Публикувано 5 Август 2016 Когато разбереш,че всекидневката ти върви 1:1 със съботно/неделната кола... Объркан съм да се радвам или да съм притеснен. (клипа на купето е стар още когато беше с т3.т4 турбината) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 5 Август 2016 Доклад Share Публикувано 5 Август 2016 Нали ти казах,че на събора на Междене миналия октомври,Ауди S6 V10 на два старта не можа да изпревари мен и едно В4 авант 1.9 TDI с 440 Nm.Значи всичко е наред. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kocta Публикувано 9 Август 2016 Автор Доклад Share Публикувано 9 Август 2016 Значи е било на 300+ км с преебан смукател и нагар на главите 3 шепи. Не ми се вярва това тди да прави от 0-200 за 17-18 секунди Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Цанчо Публикувано 10 Август 2016 Доклад Share Публикувано 10 Август 2016 Къса е пистата там и не се развиват такива скорости, но S6-та наистина беше дроб... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 10 Август 2016 Доклад Share Публикувано 10 Август 2016 ТДИ-то на 402 метра дава 15-ски, ама не се сещам точно каква беше терминалната скорост. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 11 Август 2016 Доклад Share Публикувано 11 Август 2016 Важното е, че е повдигнала настроението на 1-2 драйвера и са си повервАли. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 11 Август 2016 Доклад Share Публикувано 11 Август 2016 Муахххахаха тая С6 ,ако е читава ,такива припадъци ще има ,че не е истина буаххаххаах 1.9тди Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eic-idimitrov Публикувано 11 Август 2016 Доклад Share Публикувано 11 Август 2016 Дам... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kocta Публикувано 12 Август 2016 Автор Доклад Share Публикувано 12 Август 2016 Ето я всекидневката която е в доста добро състояние след чистене на нагар,махане на вихрови клапи,нови свещи,моторчета и датчици на всмукателен колектор и пробега й е напълно реален: Ако се чудите на колко е ограничителя на S8 V10: Та за какво 1.9тди говорим Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 13 Август 2016 Доклад Share Публикувано 13 Август 2016 Ехаааааа мое си круизваме дружно с моя дизеловия спреляк...... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mradulov Публикувано 13 Август 2016 Доклад Share Публикувано 13 Август 2016 Ехаааааа мое си круизваме дружно с моя дизеловия спреляк...... Това с ква моторизация е? Има ли некъв тунинг или само ограничителя му е изключен? Sent from my SM-N910C using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 13 Август 2016 Доклад Share Публикувано 13 Август 2016 Туй е 3.0тди CDAY 2010 Махнат катализатор Махнат ДПФ Мапната при Келеша на ~320кс на мотор ~650нм Колата дава на Сливен 6.0сек 0-100 14-ка на 400 със зимни гуми и включени системи за сигурност Много го плюят тоз мотор,ама нормално като са си купили кошове на 600к км за 12к пари. За вървежа си пък разхода му е смешен...... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване