Jump to content

А4 В8 2.0 TDI или А4 В8 2.7 TDI


Recommended Posts

Погледни 2тфси Строник с куатро, като динамика не отстъпва на 3л дизел, нито на разход, доста по-добре е като поддръжка, в Б8.5 е 225кс също така не е за подценяване близо 200кг по-ниската му маса...отразява се на спиране/завиване, като цяло поведението на колата спрямо 2.7/3л дизел ползва същата кутия но с 350нм , а не 500 и т.н.

Ако търсиш икономия основно, то 2дти ще ти е избора...но винаги с едно наум с БГ горивата трбява да си...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 75
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Сигурно са реални, може да ги провериш предвид, че до преди година поне е била гаранционна...

Това обаче да вземеш 2л дизел предняк с мултитроник и комби е рядко кофти комбинация...IMHO

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така ли, наистина не съм запознат и май ще се затрудня какво да взема. Сега като се замисля за разхода той става без значение както казва congo защото градско почти не карам, освен това ако взема нещо 2010г ще ми спести средства хем за гориво хем за поддръжка. Иначе държа колата да е комби А4 задължително, шестицата прекалено ми е голяма. Ха сега де.... помагайте. Благодаря за съветите.

 
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В такъв случай преглеждай 3тди, бензини на пазара почти няма, както и комбита...

Поне 3л дизел няма да си с кофти скоростна и задвижване. Разхода извънградско спрямо 2л е наистина пренебрежим.

 

Едит:Има един кофти момент с горивата(генерално) и горивната му помпа(конструктивно)...но ако е б8.5 трбява поне това с помпата да е фикснато.

Редактирано от DStealth
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво ще кажете за това и реални са му километрите: http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11446223858384952&slink=bv8gru

 

Точно тази съм я проверявал в оторизиран сервиз... последно регистрирана в Ауди през март 2015 на около 15000км. Гледал съм я на място и е много хубава. Просто не ми беше по джоба :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чисто теоретично възможно ли е да се манипулира с ВАГ КОМ(Тахо) таблото и изминатите км. така, че дори и

официалния предстаавител да не разбере?Ако много е карал между посещенията в представителя и е решил

да си спести км. и пари, както и загуба от стойността на колата?Не твърдя, че такъв  е случая с този автомобил

просто ми е интересно дали има някакъв такъв сценарий и дали някой не се е сблъсквал с такъв случай!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да възможно е,най често се прави със служебни автомобили , които прехвърлят гаранцията с километри.

Аз лично не съм имал подобен случай, но при нас един герой се опита да върне Туарег с манипулилан километаж и просто му отказаха.

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно тази съм я проверявал в оторизиран сервиз... последно регистрирана в Ауди през март 2015 на около 15000км. Гледал съм я на място и е много хубава. Просто не ми беше по джоба :(

150000... Пропуснал съм една нуличка ;)

Чисто теоретично възможно ли е да се манипулира с ВАГ КОМ(Тахо) таблото и изминатите км. така, че дори и

официалния предстаавител да не разбере?Ако много е карал между посещенията в представителя и е решил

да си спести км. и пари, както и загуба от стойността на колата?Не твърдя, че такъв е случая с този автомобил

просто ми е интересно дали има някакъв такъв сценарий и дали някой не се е сблъсквал с такъв случай!

Как не знам но знам че е възможно (от личен опит). На таблото едно, в базата данни на Ауди 50-60К повече при последно влизане в оторизиран сервиз...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво ще кажете за това и реални са му километрите: http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11446223858384952&slink=bv8gru

Това ауди стои поне от 6 месеца като цената му беше още на транзитки 41 900, бързо падаше с по 1000 лева, след това изчезна за малко, регистрараха го и се появи с тази цена, която виждаш в момента.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не разбирам въобще защо се прави това сравнение 2.0 и 3.0 дизелите от 2008

Първото нито е по-икономично-най-много половин литър надолу, нито е кой знае какво...просто при тройката разхода при подръжка е по-голям, но пък е черешката на 

тортата. Да не говорим, че с малкия двигател най-вероятно кола втора ръка е куцо пиле най-вероятно без екстри....

А 2.7 не е като 2 ами като 3.0 само с по-малък раб. обем

Що не четете кво са писали тука колеги дето са много в час.....има токова постове ....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

О-о-о,2.0 TDI-та има наблъскани с екстри,двойно задвижване/който желае/,просто се иска търсене и отпущане на джоба.

Това е така не само при Ауди,а и при ФВ и други от групата.

Че 3.0TDI e друга бира,просто спор няма,все пак е шестак.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Macan пуснаха ли го с 2тди...не за друго, ами ми е странно, как стои спрямо Yeti :))

 

Шегата на страна автора намери ли нещо, погледна ли, покара ли има ли някакви впечатления вече от моторите и колите ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Навън може да се извравнят разликите,като с големия мотор ще е дори по-добре,особено при висока скорост.

 

Относто Макана и Йетито-разлики много,пари различни,изцяло нов модел е Поршето.

Макана е на база Ауди Q5,с надлъжен дизелов мотор 3.0 литра,двойното е с торсен.

Йетито заедно с Тигуан са на база Голф 5,Пасат 6,2.0 TDI напречни комън рейл мотори,двойното е с халдекс/четвърто поколение/.

За едната и за другата джипка винаги ще има купувачи,просто с различни авоари. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето от вчера

Средна 139км/ч за 245км магистрала

Табела Бургас-Табела Пловдив

Със 140 гори 6.9-7.5

Със 160 гори 7.5-7.9

А6 1900кг + 2ма и 100кг багаж

Среден 7.7/100

3.0 с махнати ДПФ и катализатори с мап

Всеки път го докарвам такъв разхода

Градско почти не се кара и не мога да кажа реално колко гори

Не ми дава са кача снимки тоя боклик

A реално каква е разликата в разхода между 2.0 и 3.0 печки?

И струва ли си за разликата във вървежа?

Пратих ти снимки у ФБ,че тоя боклик не дава да ги кача :(
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Здравейте.

 

Позволете ми да се намеся в темата, искайки мнение за 2 конкретни обяви:

 

http://www.cars.bg/c1188625 - фейслифт

 

http://www.cars.bg/c1313955 - няма фейслифт, ама е автоматик

 

Разликата в цените е очевидна, предполагам че фейслифта оскъпява с около 10 палки. Какви са другите предимства на фейслифтнатите автомобили, освен по-красивата муцуна? Сега написания разход на втората обява няма да го коментирам. Разбрах долу-горе колко харчат тези, честно казано предпочитам 2.0. Разликата не е фрапантна, ама ако караш много се усеща.

 

Също така честно казано ако е възможно ще търся опция да взема колата на лизинг, очевидно това може да се случи само ако се закупи от автокъща което си е рисково.

 

Според вас от автокъща или частно лице е по-добре да се закупи автомобил?

 

Весело посрещане довечера :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Можеш да купиш всяка кола на лизинг, само трябва да си намериш къде ще ъе финансират с най-добри условия. А тия лизинги дето ги отпускат автокъщите, обикновено не са оферта.

От частно лице е по-предпочитания вариант или от официален дилър. Има и изключения разбира се

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз при загрял двигател такива цифри от 10 нагоре на градско нямам нито преди ремапа с ДПФ нито след това.

В града на борд при нормално каране е под 7 на разстояние че да загрее добре зимата, при каране тръгни спри съм стигал до 8-9. Лятото и във Варна и тук съм стигал при внимателно шофиране и други цифри като екстремните няма да спомена за да не кажат всички, че е невъзможно, но винаги се движи до към, но под 6 на борд. 

От пълно пълно спрямо борд извода е че при борда ми показва до около -1 л по-малко, но не искам да се бърникам да го оправя през VCDS, въпреки че знам как става.

С други думи тройката си харчи около 7 на сто в каквито и а де е режими.

Сигурен съм,че 2.0 дизел ще дава макс литър надолу, а при магистрала над 150-160 може и да няма разлика или да е по-висок разхода.

Разхода е въпрос на стил на шофиране, избор на маршрут в голяма степен и подръжка на колата от субективните фактори.

Редактирано от roggger
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хайде малко реални цифри, а не ЕЖК

2.0д http://www.spritmonitor.de/en/overview/3-Audi/21-A4.html?fueltype=1&constyear_s=2009&power_s=140&power_e=190&powerunit=2

3.0д http://www.spritmonitor.de/en/overview/3-Audi/21-A4.html?fueltype=1&constyear_s=2009&power_s=240&powerunit=2

разликата е 1 литър средно при все, че 2д са основно предняци

 

Ники понеже спомена средни скорости, последните 2-3 дни си погледнах моята до офиса и обратно е м/у 22 и 27км/ч като разход гледах шорта при близо до 20 минава над 15 при 27км/ч ми беше под 13 :) Старт-стопа обаче при бензина помага значително...а и загрява значително по-бързо за къси разстояния.

 

Едит: сега погледнах че с филтъра 190кс при 2л са влезнали и 2.7, без тях разликата нараства с още 100гр

Редактирано от DStealth
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Можеш да купиш всяка кола на лизинг, само трябва да си намериш къде ще ъе финансират с най-добри условия. А тия лизинги дето ги отпускат автокъщите, обикновено не са оферта.

От частно лице е по-предпочитания вариант или от официален дилър. Има и изключения разбира се

 

 Благодаря колега, това не го знаех. Чрез банка ли става лизинга?

 

Иначе съм се убедил, че ако ще даваш целия кеш със сигурност е по-добре от частно лице. В общия случай не са толкова добри лъжци както автоджамбазите. Въпреки, че един приятел продаде трошляка си за нечувани пари и едва ли има джамбазин, който да лъже и да маже по-добре от него.

Редактирано от Vonko
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На темата разход... нагледно

post-42450-0-67901500-1451570756_thumb.ppost-42450-0-45193500-1451570787_thumb.jpost-42450-0-73431100-1451570804_thumb.jpost-42450-0-23130800-1451570823_thumb.j

Ето от вчера

Средна 139км/ч за 245км магистрала

Табела Бургас-Табела Пловдив

Със 140 гори 6.9-7.5

Със 160 гори 7.5-7.9

А6 1900кг + 2ма и 100кг багаж

Среден 7.7/100

3.0 с махнати ДПФ и катализатори с мап

Всеки път го докарвам такъв разхода

Градско почти не се кара и не мога да кажа реално колко гори

Не ми дава са кача снимки тоя боклик

Пратих ти снимки у ФБ,че тоя боклик не дава да ги кача :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...