Jump to content

Audi A6 Allroad 3.0 TDI - 2008


Recommended Posts

Здравейте и добър вечер.

Нов съм на тема allroad, но от много отдавна съм решил, че това ще е колата...

Прочетох много неща в форума за този модел, но искам да чуя от хората, които са карали този модел личното им мнение.

Най ме интересува смяната на ангренажна верига, за какви пари става дума.. ,разхода и дали ще имам проблем с въпросния филтър DPF при положение, че на ден ще карам максимално 40 км градско и 40/60 извънградско, където ще се прави прочистване на горивните пътища(ако мога така да се изразя) не съм от хората, които се влачат, а карам по агресивно на места, които имам възможност да го права.

Много хора ще кажат има вече подобни теми прочел съм всички и искам да видя дали ще има нови мнения.

Харесал съм си един екземпляр от София.

Ако искате може да споделите мнение за екземпляра.

Ето го и него: http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11387887756062214&f1=details&slink=67j8a6

Благодаря на всички, които ще ми обърнете внимание.

Лека вечер.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като цяло изглежда страхотен екземпляр. Минус е ръчния реглаж на седалките и липсата на безключово.

"Ангренажната верига" са 4 вериги, които нямат нужда от смяна, но обтегачите им – да. По-точно горните. Ако тракат при студено палене, са за смяна.

Други проблеми:

Моторчета клапи на смукателните колектори – вече доколкото знам има ремонтен комплект;

Дюзи на мотор – играта е скъпичка, ако се наложи се сменят всички наведнъж;

DPF – повечето го избушват в един момент, ако започне да прави постоянни проблеми; специфично е че може да "изпуснеш" момента да не го регенерираш принудително и така да се прецака напълно;

Въздушно окачване – ясно е;

Турбо – ясно е;

Двоен клапан на парното – решава се лесно;

 

Тези до тук са основните, сега ти изброявам и по-рядко срещаните:

Типтроник – в един момент - до сега във форума има само 2-3 повредени;

Механизъм в кормилната колона - имаше няколко такива случая;

Кабели на ръчната – прекъсват се;

Кормилна рейка – по-скоро за мен са митове, отколкото реалност;

 

Всичко зависи от километража – по мое мнение ако е над 200к вече всичко е твърде амортизирано и не си заслужава да играеш, каквото и да ремонтираш, ще е наливане в дупка защото ще се обади нещо друго.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не се лъжа по снимките си е ел. седалки, но и да не е ми е се тая, защото знам, какво става, като седнат и става увеселително влакче..

Е в България не знам дали можем да си купим кола под 100к с нормален стандарт на живот...А пък и всяка кола си е дупка..А това за без ключово палене според мене е много без интересно и скучно друго си е да го завърта ключа..

Благодаря за информацията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С електрическо управление са ти лумбалните опори, всичко останало е ръчно. Безключовото е много повече от това да запалиш колата с копче.

Колата ми изглежда добре на мен и ако километрите са реални, и аз бих я взел. Екстрите са си индивидуално предпочитание, на кой каквото му харесва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За това пуснах темата, за да разбера неща, които не знаех..И да прав си всеки си има мнение и няма как да си го промени..

Мерси, че ми написа всичко точно и ясно вместо да се заядеш. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

основен е , също кората над резервната гума липсва(поне не се вижда) и гумата ми изглежда ,че е без джанта, но това са дреболий за такъв автомобил ....иначе всичко друго изглежда доста свежо.... километрите ми изглеждат да са реални , а и може да се направи справка в ПОРШЕ! Успех!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата изглежда прилично и според мен си струва да се види.

Това, което го няма, да не те притеснява - не е фатално.

По-важното е това, което е налично, да функционира както трябва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето че още един екземпляр ми хвана окото..Ако не ви притеснявам и имате време ще кажете ли отново мнение, но за него. ;)

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11395166148286183&f1=details&slink=688otf

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с километрите ми е ясно..;д от където и да отида да купа кола едва ли да са реални километри.. За това преди да я взема ще се закара в порше да ми кажат точните километри..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се за офф-а, но каква е схемата с проверка на реалните километри? Това важи само за по-новите коли, нали?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Схемата е, че няма схема :)

Ако си късметлия и е поддържана в оторизиран сервиз и има запазена история :) ще ти кажат на коя дата последно е влизала и на колко Км е била тогава. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Което е достатъчно показателно! Към колегата насочил се към такъв автомобил съветът ми е да си я вземе на реални километри. Като видя автомобил с нагласен километраж и виждам вътрешностите си. Така или иначе, в сервизната база данни която имат във всеки оторизиран представител на ауди, ще ти кажат до 2011 г. какво се е случвало с колата, оттам нататък ти сам можеш да предположиш за периода до днес колко още ще се е изморила.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аха, е то тогава опираме само до предположения, защото след последното влизане в официален сервиз до покупката от по-следващия собственик няма правдоподобна информация :) а справката в ауди колко струва?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Безплатна, но ако отидеш с автомобила на място. Въпроса не е в това да я вземеш евтино и после да вкараш 5-6к лв и да си я стегнеш, защото в тия 5-6к лв кое по-напред ще смениш? Амортизацията на агрегатите никой не ги смята, а тя е важна, поне за мен. Едно е кожен салон на 300к км, друго е на 150к км. Да не говорим за двигател, помпи, окачване...

Редактирано от sky
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип съм на ясно с нещата, защото изучавам цялостно коли(елетро и ДВГ) и знам за каква поддръжката става дума и какво се случва с двигателя след 300к, ако не е поддържан,  като хората..Какво да кажа..Рискуваш печелиш или губиш, но и тези пари, който мисля да дам за кола на моите години си е много..За това ще видя и двете коли, като ми остане повече време и ще споделя мнение и така.Ако имате да казвате още нещо с удоволствие ще го прочета.

Лек ден и мерси за всичко. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...