nikolai_3 Публикувано 12 Април 2014 Доклад Share Публикувано 12 Април 2014 Здравейте и добър вечер.Нов съм на тема allroad, но от много отдавна съм решил, че това ще е колата...Прочетох много неща в форума за този модел, но искам да чуя от хората, които са карали този модел личното им мнение.Най ме интересува смяната на ангренажна верига, за какви пари става дума.. ,разхода и дали ще имам проблем с въпросния филтър DPF при положение, че на ден ще карам максимално 40 км градско и 40/60 извънградско, където ще се прави прочистване на горивните пътища(ако мога така да се изразя) не съм от хората, които се влачат, а карам по агресивно на места, които имам възможност да го права.Много хора ще кажат има вече подобни теми прочел съм всички и искам да видя дали ще има нови мнения.Харесал съм си един екземпляр от София.Ако искате може да споделите мнение за екземпляра.Ето го и него: http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11387887756062214&f1=details&slink=67j8a6Благодаря на всички, които ще ми обърнете внимание.Лека вечер. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marshalo Публикувано 12 Април 2014 Доклад Share Публикувано 12 Април 2014 скачай смело!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 13 Април 2014 Доклад Share Публикувано 13 Април 2014 Като цяло изглежда страхотен екземпляр. Минус е ръчния реглаж на седалките и липсата на безключово."Ангренажната верига" са 4 вериги, които нямат нужда от смяна, но обтегачите им – да. По-точно горните. Ако тракат при студено палене, са за смяна.Други проблеми:Моторчета клапи на смукателните колектори – вече доколкото знам има ремонтен комплект;Дюзи на мотор – играта е скъпичка, ако се наложи се сменят всички наведнъж;DPF – повечето го избушват в един момент, ако започне да прави постоянни проблеми; специфично е че може да "изпуснеш" момента да не го регенерираш принудително и така да се прецака напълно;Въздушно окачване – ясно е;Турбо – ясно е;Двоен клапан на парното – решава се лесно; Тези до тук са основните, сега ти изброявам и по-рядко срещаните:Типтроник – в един момент - до сега във форума има само 2-3 повредени;Механизъм в кормилната колона - имаше няколко такива случая;Кабели на ръчната – прекъсват се;Кормилна рейка – по-скоро за мен са митове, отколкото реалност; Всичко зависи от километража – по мое мнение ако е над 200к вече всичко е твърде амортизирано и не си заслужава да играеш, каквото и да ремонтираш, ще е наливане в дупка защото ще се обади нещо друго. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolai_3 Публикувано 13 Април 2014 Автор Доклад Share Публикувано 13 Април 2014 Ако не се лъжа по снимките си е ел. седалки, но и да не е ми е се тая, защото знам, какво става, като седнат и става увеселително влакче..Е в България не знам дали можем да си купим кола под 100к с нормален стандарт на живот...А пък и всяка кола си е дупка..А това за без ключово палене според мене е много без интересно и скучно друго си е да го завърта ключа..Благодаря за информацията. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 13 Април 2014 Доклад Share Публикувано 13 Април 2014 С електрическо управление са ти лумбалните опори, всичко останало е ръчно. Безключовото е много повече от това да запалиш колата с копче.Колата ми изглежда добре на мен и ако километрите са реални, и аз бих я взел. Екстрите са си индивидуално предпочитание, на кой каквото му харесва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolai_3 Публикувано 13 Април 2014 Автор Доклад Share Публикувано 13 Април 2014 За това пуснах темата, за да разбера неща, които не знаех..И да прав си всеки си има мнение и няма как да си го промени..Мерси, че ми написа всичко точно и ясно вместо да се заядеш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fireblood Публикувано 13 Април 2014 Доклад Share Публикувано 13 Април 2014 Колата е хубава. Безключовото палене все тая дали го има или не Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 13 Април 2014 Доклад Share Публикувано 13 Април 2014 Кола от този ценови диапазон само от Германия Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
v140 Публикувано 13 Април 2014 Доклад Share Публикувано 13 Април 2014 По номера на колата става ясно, че е регистрирана някъде началото на декември 2013, въпроса е - защо я продава 5 месеца по-късно? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolai_3 Публикувано 14 Април 2014 Автор Доклад Share Публикувано 14 Април 2014 Ако не се лъжа е пусната за продажба през декември..Не знам те първа ще хода да я видя и ще се разбере.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
olmo Публикувано 14 Април 2014 Доклад Share Публикувано 14 Април 2014 този акумулатор в багажника основен или 2ри резервен е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
borgbg Публикувано 14 Април 2014 Доклад Share Публикувано 14 Април 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!основен е , също кората над резервната гума липсва(поне не се вижда) и гумата ми изглежда ,че е без джанта, но това са дреболий за такъв автомобил ....иначе всичко друго изглежда доста свежо.... километрите ми изглеждат да са реални , а и може да се направи справка в ПОРШЕ! Успех! Редактирано 14 Април 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AALEXANDROV Публикувано 14 Април 2014 Доклад Share Публикувано 14 Април 2014 Колата изглежда прилично и според мен си струва да се види.Това, което го няма, да не те притеснява - не е фатално.По-важното е това, което е налично, да функционира както трябва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 14 Април 2014 Доклад Share Публикувано 14 Април 2014 Пича пише, че е чужденец и говори само на английски. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coresnet Публикувано 14 Април 2014 Доклад Share Публикувано 14 Април 2014 Да, унгарец няк'ъв Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolai_3 Публикувано 15 Април 2014 Автор Доклад Share Публикувано 15 Април 2014 Ето че още един екземпляр ми хвана окото..Ако не ви притеснявам и имате време ще кажете ли отново мнение, но за него. http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11395166148286183&f1=details&slink=688otf Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audiceco Публикувано 15 Април 2014 Доклад Share Публикувано 15 Април 2014 Ами 137 000 километра е била някъде 2010 година, като си е била в Германия още, оттам нататък километража е спрял! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolai_3 Публикувано 15 Април 2014 Автор Доклад Share Публикувано 15 Април 2014 Това с километрите ми е ясно..;д от където и да отида да купа кола едва ли да са реални километри.. За това преди да я взема ще се закара в порше да ми кажат точните километри.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coresnet Публикувано 15 Април 2014 Доклад Share Публикувано 15 Април 2014 Извинявам се за офф-а, но каква е схемата с проверка на реалните километри? Това важи само за по-новите коли, нали? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 15 Април 2014 Доклад Share Публикувано 15 Април 2014 Схемата е, че няма схема Ако си късметлия и е поддържана в оторизиран сервиз и има запазена история ще ти кажат на коя дата последно е влизала и на колко Км е била тогава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kinjal Публикувано 15 Април 2014 Доклад Share Публикувано 15 Април 2014 Което е достатъчно показателно! Към колегата насочил се към такъв автомобил съветът ми е да си я вземе на реални километри. Като видя автомобил с нагласен километраж и виждам вътрешностите си. Така или иначе, в сервизната база данни която имат във всеки оторизиран представител на ауди, ще ти кажат до 2011 г. какво се е случвало с колата, оттам нататък ти сам можеш да предположиш за периода до днес колко още ще се е изморила. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coresnet Публикувано 15 Април 2014 Доклад Share Публикувано 15 Април 2014 аха, е то тогава опираме само до предположения, защото след последното влизане в официален сервиз до покупката от по-следващия собственик няма правдоподобна информация а справката в ауди колко струва? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 15 Април 2014 Доклад Share Публикувано 15 Април 2014 (Редактирано) Безплатна, но ако отидеш с автомобила на място. Въпроса не е в това да я вземеш евтино и после да вкараш 5-6к лв и да си я стегнеш, защото в тия 5-6к лв кое по-напред ще смениш? Амортизацията на агрегатите никой не ги смята, а тя е важна, поне за мен. Едно е кожен салон на 300к км, друго е на 150к км. Да не говорим за двигател, помпи, окачване... Редактирано 15 Април 2014 от sky Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolai_3 Публикувано 15 Април 2014 Автор Доклад Share Публикувано 15 Април 2014 По принцип съм на ясно с нещата, защото изучавам цялостно коли(елетро и ДВГ) и знам за каква поддръжката става дума и какво се случва с двигателя след 300к, ако не е поддържан, като хората..Какво да кажа..Рискуваш печелиш или губиш, но и тези пари, който мисля да дам за кола на моите години си е много..За това ще видя и двете коли, като ми остане повече време и ще споделя мнение и така.Ако имате да казвате още нещо с удоволствие ще го прочета.Лек ден и мерси за всичко. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване