Jump to content

Audi A6 3.0TDI 2004-2006


Recommended Posts

Напоследък карам новата петица с 2.0 дизел 184кс автоматик. Кутията е доста бърза, но някак си ми малее и вкарва в стрес при изпреварване. Дори и да се чипне до към 200кс се таз, айде една идея по-безопасна ще е при изпреварване.

Та колега ако обичаш да сритваш коня ....... бая модификаций те чакат на 2.0 докато стане проятен за каране!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 106
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

И вероятно никога няма да стане приятен за каране по начина, който ти имаш предвид, по простата причина че му липсват 2 цилиндъра и тях няма как да ги насади :-)

Да я направи нервна, ритаща, бръмчаща и що-годе вървяща в оборори – може, ама след 2 часа каране в нея със средна 150 и ще трябва да пие успокоителни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aко колата е на 107 х.км, бюджета е 15 к., автоматика не е приоритетен, търси се нисък разход, 2,0 тди е идеален. Да купиш 4ф, 3,0 тди на 400-500 х.км (13-15 х.лв) и да нямаш 4-5 к. за непредвидени ремонти е самоубийство.

Редактирано от martinich
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-добре нова кола на тия пари, отколкото дъртия базовик, на който 10000% пак ще има неща за оправяне.

Времето и километрите никому не прощават!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я дай пример за нова кола на тия пари, която е по-добре да се посмеем дружно, че май не си в час с цените на нови коли от нисък клас.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за тия пари б7, къде сте скочили на 4ф и то с 4 цилиндров матор....

тая кола иска по-голям двигател....

 

не се излагайте, нито ще е икономична, нито ще върви.

 

а и е гола на самолетна писта.

 

за тия пари има б7ци по-хубави. каква е идеята на а6 с малък двигател? за рент а кар - да, за служебна  - да, ама за лично удоволствие не си го представям =)

 

п.с. все едно на старата осмица - д2, да сложа 2-ка помпа дюза.... същата работа

п.с.2 не знам откога следи питащия в темата моделите на Ауди, но помните ли а6 ц5, 1.8 125коня.... е тука е същата недомислица =)

п.с.3 са Крематора ще каже че втрвят тия коли, ама от стокова до такава като неговата има доста разлика

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2.0тди стоково без катализатор върви с 160км/ч по магистрала и 150км/ч с климатик в жегата. Ако човека не е състезател си е ок. Повечето коли по пътя са под 100 коня и се движат, неприятното идва на магистралата, когато почти всички пречат... :)

А6 Ц5 1.8 125кс седан съм карал и беше доста по-мъртва от 2.0тди, също съм карал и 1.9тди автоматик 110коня на Ц5 и то беше по-мъртво и от 1.8-цата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Състезател не съм, по магистралата със 120-130 карам, но просто ако съм със 100 и трябва да изпреваря някой пред мен, ще трябва 2 минути напред да мисля. И аз се замислих за чип, но нямам идея какво ще промени толкова, ако ме насочите на подобен клип да видя какво се получава, може и да размиля за малолитражка. Намери се една за 15500 уж на истински 150к със сервизни документи и перфектно запасен салон, надявам се до петък да успея да пристигна в софия и да разгледам, ако някой има свободно време може да отидем и да огледаме 2-3 коли. Все пак ще са полезни още един чифт очи и някой предубеден да ме вразуми ако се захласна по някой кошник :) Тази специално има нужда от масла и филтри, регистрирана преди месец

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2,0 тди с чип за 200 лева без катализатор и панелен спортен филтър, оня ден на тунела на магистрала Тракия по баира направи 180 на шеста, без да я държа дълго да видя дали ще набере повече, в София от Технополис Младост до Икеата направи над 200, но това не е за гордост, един с БМВ переше яко напред и ми правеше коридор, та затова си го позволих, просто се унесох в скоростта. При това съм с 18-ки 235/45/18, по големи от стандартния размер. Това го казвам, не за да покажа колко ми е вървежна колата, а за да дам пример, че мотора далеч не е толкова лош и по съоръжението набедено за магистрала-Тракия, можеш спокойно да се движиш със 150-60 и да се кръстиш някой дядо с Корса да не реши да изпревари тир със 100 пред тебе.

Редактирано от mili 75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Намери се една за 15500 уж на истински 150к със сервизни документи и перфектно запасен салон

90% от колите по автокъщите са на тия километри и имат "сервизни документи". Занеси я в оторизиран сервиз на фолксваген/ауди и и виж историята, както и моментното състояние.

Редактирано от martinich
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като чета повечето постове и все си мисля че повечето колеги цял живот са карали коли минимум по 300++ коня...айде слезте малко :flehan:...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.zeperfs.com/duel1262-1121.htm

 

Не че 2,5 тди е пример за вървеж, но е над средния на фона на автопарка в БГ.

 

Да не говорим че 4ф 2,0 тди е доста по бърз от легендарния АФН, по който припада половината форум.

 

http://www.zeperfs.com/duel1262-454.htm

Редактирано от martinich
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

90% от колите по автокъщите са на тия километри и имат "сервизни документи". Занеси я в оторизиран сервиз на фолксваген/ауди и и виж историята, както и моментното състояние.

Аз затова му дадох за пример на колегата тая от Порше-Запад, защото е на малко километри и могат да му покажат сервизна история, ама веднага се включиха рейсърите да разправят колко не върви и колко е постна, като че ли ще живеят в нея.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доста трудно се настройва ремъка на 2.0тди и от това може да няма добър вървеж...

моята е настроена като хората на 0-0.5, но просто тоя матор е за а4, не за а6.

офф

6 Потребител(и) четат тази тема

4 потребители, 1 гости, 0 анонимни

 

хахаха какво е това :))

Редактирано от Bobu
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Bobu Твоята е настроена обаче само всмукателния вал, а изпускателния???Гледа се времето на впръскване и милиграмите.

mili75 Има история, ако е карана в Ауди за всичко, колата може да има удар отдолу и да има криво магаре, това няма как да го пише в сервизната история на Ауди. 3.0тди беше тотална щета и седе 3 часа в Ауди да го гледат дали е удряно, накрая извадиха един чеклист и казаха, не е удряна, някъде бях качвал протоколите по форума да се види как хората си дават 120-150лв за преглед и накрая му бяха казали за люспичките по боята на предния капак и предната колонка...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В youtube има само 1-2 клипа на А6 2.0 и имаха много лошо ускорение след 100, но сега като гледам сравненията с времената от по-горния пост би следвало, че аудито от клипа е имало някакъв проблем :) Знам как дърпа 2.5 180к.с.(чип). Карал съм такова и ако изкарва подобен вървеж, ще е напълно достатъчно за 95% о шофьорите, но явно трябва да се кача на една читава и да се направи едно кратко магистрално...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не бе Стефчо, аз не му казвам, че точно тази е най-добрата, просто по елементарна логика е по-вероятно да намери читава 2,0 тди за 15 бона, отколкото 3,0 тди. И след това предвид сложността на шестака и годините на които станаха, ремонтите са неоправдано скъпи. Какво е това шест дюзи 4 500 от Порше с връщане на старите. И какво повече ще получиш от това 3.0 тди в сравнение с едно чипирано 2,0 тди, една секунда по-бързо до сто и 10-20 километра повече максимална скорост. Ако я кара,човек в Германия, където имат аутобани и хората имат култура на каране разбирам, ама тука в България си е чисто самоубийство, на мене един дядо ми излезе оня ден в лявата лента без мигач в последния момент да изпреварва и добре, че бях със 120, а ако бях със 180, какво става. Колега, а ти пък си от Варна, имаш именити съграждани катоТони Келеша и Бегачката, свържи се с тях да ти обяснят какво може 2.0 тди.

Редактирано от mili 75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2.5 tdi AFB/AKN = 2.0 tdi BLB като вървеж, говорим за предно с ръчка.



3.0тди може да се кара с 200 при 10/100, докато при 2.0тди шуми мотора на тая скорост и не е много комфортно, не си викаш в купето, но бучи. Ако сравняваме опел жетцра цомби 1.9 тди и 4Ф-а, 4Ф-а е по-тих с 2.0тди с 200.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък мисля, че като цяло най-голямата част от чара на големия клас кола са точно повечето цилиндри, съвсем друго е усещането и изобщо не говорим за вървеж. Като няма пари за читави 3.0 тди, то по-добре да се намери още някой лев отгоре, все пак тия коли не се купуват с всичките налични финанси, или да е примерно 2,4 бензин. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.zeperfs.com/duel1262-1121.htm

 

Не че 2,5 тди е пример за вървеж, но е над средния на фона на автопарка в БГ.

 

Да не говорим че 4ф 2,0 тди е доста по бърз от легендарния АФН, по който припада половината форум.

 

http://www.zeperfs.com/duel1262-454.htm

 

аххахахах колега, защо не дадеш за колко секунди ускорява от 100 до 200 км/ч... не ми се вярва на магистрала и първокласен път  да карат с по 20 км/ч...

...ама тука в България си е чисто самоубийство, на мене един дядо ми излезе оня ден в лявата лента без мигач в последния момент да изпреварва и добре, че бях със 120, а ако бях със 180, какво става.

затова по-мощните коли имат по-големи спирачни дискове...никакъв проблем не виждам от 180 км/ч да се намали на под 100 за отрицателно време, правя го почти постоянно по магистралите...

Редактирано от sayer
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тя работата отива на бензиново А6 2.0Т на предно, ръчка.... ще върви повече, ще е на по-малко километри(и вероятно по-запазена), и по-принцип вървят с повечко екстри, но май са и малко по-скъпички... ;)

Редактирано от borgbg
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...