baba Публикувано 6 Май 2014 Доклад Share Публикувано 6 Май 2014 Напоследък карам новата петица с 2.0 дизел 184кс автоматик. Кутията е доста бърза, но някак си ми малее и вкарва в стрес при изпреварване. Дори и да се чипне до към 200кс се таз, айде една идея по-безопасна ще е при изпреварване.Та колега ако обичаш да сритваш коня ....... бая модификаций те чакат на 2.0 докато стане проятен за каране! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 6 Май 2014 Доклад Share Публикувано 6 Май 2014 И вероятно никога няма да стане приятен за каране по начина, който ти имаш предвид, по простата причина че му липсват 2 цилиндъра и тях няма как да ги насади :-)Да я направи нервна, ритаща, бръмчаща и що-годе вървяща в оборори – може, ама след 2 часа каране в нея със средна 150 и ще трябва да пие успокоителни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 6 Май 2014 Доклад Share Публикувано 6 Май 2014 (Редактирано) Aко колата е на 107 х.км, бюджета е 15 к., автоматика не е приоритетен, търси се нисък разход, 2,0 тди е идеален. Да купиш 4ф, 3,0 тди на 400-500 х.км (13-15 х.лв) и да нямаш 4-5 к. за непредвидени ремонти е самоубийство. Редактирано 6 Май 2014 от martinich Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 6 Май 2014 Доклад Share Публикувано 6 Май 2014 По-добре нова кола на тия пари, отколкото дъртия базовик, на който 10000% пак ще има неща за оправяне.Времето и километрите никому не прощават! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 6 Май 2014 Доклад Share Публикувано 6 Май 2014 Я дай пример за нова кола на тия пари, която е по-добре да се посмеем дружно, че май не си в час с цените на нови коли от нисък клас. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 6 Май 2014 Доклад Share Публикувано 6 Май 2014 Не съм, също така нямам желание да те разсмивам, така като се прбваш да се правиш на кисел си по-готин. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 6 Май 2014 Доклад Share Публикувано 6 Май 2014 за тия пари б7, къде сте скочили на 4ф и то с 4 цилиндров матор....тая кола иска по-голям двигател.... не се излагайте, нито ще е икономична, нито ще върви. а и е гола на самолетна писта. за тия пари има б7ци по-хубави. каква е идеята на а6 с малък двигател? за рент а кар - да, за служебна - да, ама за лично удоволствие не си го представям =) п.с. все едно на старата осмица - д2, да сложа 2-ка помпа дюза.... същата работап.с.2 не знам откога следи питащия в темата моделите на Ауди, но помните ли а6 ц5, 1.8 125коня.... е тука е същата недомислица =)п.с.3 са Крематора ще каже че втрвят тия коли, ама от стокова до такава като неговата има доста разлика Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 6 Май 2014 Доклад Share Публикувано 6 Май 2014 2.0тди стоково без катализатор върви с 160км/ч по магистрала и 150км/ч с климатик в жегата. Ако човека не е състезател си е ок. Повечето коли по пътя са под 100 коня и се движат, неприятното идва на магистралата, когато почти всички пречат... А6 Ц5 1.8 125кс седан съм карал и беше доста по-мъртва от 2.0тди, също съм карал и 1.9тди автоматик 110коня на Ц5 и то беше по-мъртво и от 1.8-цата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
djambaza Публикувано 6 Май 2014 Автор Доклад Share Публикувано 6 Май 2014 Състезател не съм, по магистралата със 120-130 карам, но просто ако съм със 100 и трябва да изпреваря някой пред мен, ще трябва 2 минути напред да мисля. И аз се замислих за чип, но нямам идея какво ще промени толкова, ако ме насочите на подобен клип да видя какво се получава, може и да размиля за малолитражка. Намери се една за 15500 уж на истински 150к със сервизни документи и перфектно запасен салон, надявам се до петък да успея да пристигна в софия и да разгледам, ако някой има свободно време може да отидем и да огледаме 2-3 коли. Все пак ще са полезни още един чифт очи и някой предубеден да ме вразуми ако се захласна по някой кошник Тази специално има нужда от масла и филтри, регистрирана преди месец Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 6 Май 2014 Доклад Share Публикувано 6 Май 2014 (Редактирано) 2,0 тди с чип за 200 лева без катализатор и панелен спортен филтър, оня ден на тунела на магистрала Тракия по баира направи 180 на шеста, без да я държа дълго да видя дали ще набере повече, в София от Технополис Младост до Икеата направи над 200, но това не е за гордост, един с БМВ переше яко напред и ми правеше коридор, та затова си го позволих, просто се унесох в скоростта. При това съм с 18-ки 235/45/18, по големи от стандартния размер. Това го казвам, не за да покажа колко ми е вървежна колата, а за да дам пример, че мотора далеч не е толкова лош и по съоръжението набедено за магистрала-Тракия, можеш спокойно да се движиш със 150-60 и да се кръстиш някой дядо с Корса да не реши да изпревари тир със 100 пред тебе. Редактирано 6 Май 2014 от mili 75 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 6 Май 2014 Доклад Share Публикувано 6 Май 2014 (Редактирано) Намери се една за 15500 уж на истински 150к със сервизни документи и перфектно запасен салон90% от колите по автокъщите са на тия километри и имат "сервизни документи". Занеси я в оторизиран сервиз на фолксваген/ауди и и виж историята, както и моментното състояние. Редактирано 6 Май 2014 от martinich Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 6 Май 2014 Доклад Share Публикувано 6 Май 2014 не е въпроса дали колата вдига 180/200, а че няма особен ряз. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 6 Май 2014 Доклад Share Публикувано 6 Май 2014 Доста трудно се настройва ремъка на 2.0тди и от това може да няма добър вървеж... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunshai Публикувано 6 Май 2014 Доклад Share Публикувано 6 Май 2014 Като чета повечето постове и все си мисля че повечето колеги цял живот са карали коли минимум по 300++ коня...айде слезте малко ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 6 Май 2014 Доклад Share Публикувано 6 Май 2014 (Редактирано) http://www.zeperfs.com/duel1262-1121.htm Не че 2,5 тди е пример за вървеж, но е над средния на фона на автопарка в БГ. Да не говорим че 4ф 2,0 тди е доста по бърз от легендарния АФН, по който припада половината форум. http://www.zeperfs.com/duel1262-454.htm Редактирано 6 Май 2014 от martinich Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 6 Май 2014 Доклад Share Публикувано 6 Май 2014 90% от колите по автокъщите са на тия километри и имат "сервизни документи". Занеси я в оторизиран сервиз на фолксваген/ауди и и виж историята, както и моментното състояние.Аз затова му дадох за пример на колегата тая от Порше-Запад, защото е на малко километри и могат да му покажат сервизна история, ама веднага се включиха рейсърите да разправят колко не върви и колко е постна, като че ли ще живеят в нея. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 6 Май 2014 Доклад Share Публикувано 6 Май 2014 (Редактирано) Доста трудно се настройва ремъка на 2.0тди и от това може да няма добър вървеж...моята е настроена като хората на 0-0.5, но просто тоя матор е за а4, не за а6.офф 6 Потребител(и) четат тази тема4 потребители, 1 гости, 0 анонимниBobu, Yahoo (1), hivanov, mili 75, kpematop хахаха какво е това ) Редактирано 6 Май 2014 от Bobu Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 6 Май 2014 Доклад Share Публикувано 6 Май 2014 Bobu Твоята е настроена обаче само всмукателния вал, а изпускателния???Гледа се времето на впръскване и милиграмите.mili75 Има история, ако е карана в Ауди за всичко, колата може да има удар отдолу и да има криво магаре, това няма как да го пише в сервизната история на Ауди. 3.0тди беше тотална щета и седе 3 часа в Ауди да го гледат дали е удряно, накрая извадиха един чеклист и казаха, не е удряна, някъде бях качвал протоколите по форума да се види как хората си дават 120-150лв за преглед и накрая му бяха казали за люспичките по боята на предния капак и предната колонка... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
djambaza Публикувано 6 Май 2014 Автор Доклад Share Публикувано 6 Май 2014 В youtube има само 1-2 клипа на А6 2.0 и имаха много лошо ускорение след 100, но сега като гледам сравненията с времената от по-горния пост би следвало, че аудито от клипа е имало някакъв проблем Знам как дърпа 2.5 180к.с.(чип). Карал съм такова и ако изкарва подобен вървеж, ще е напълно достатъчно за 95% о шофьорите, но явно трябва да се кача на една читава и да се направи едно кратко магистрално... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 6 Май 2014 Доклад Share Публикувано 6 Май 2014 (Редактирано) Не бе Стефчо, аз не му казвам, че точно тази е най-добрата, просто по елементарна логика е по-вероятно да намери читава 2,0 тди за 15 бона, отколкото 3,0 тди. И след това предвид сложността на шестака и годините на които станаха, ремонтите са неоправдано скъпи. Какво е това шест дюзи 4 500 от Порше с връщане на старите. И какво повече ще получиш от това 3.0 тди в сравнение с едно чипирано 2,0 тди, една секунда по-бързо до сто и 10-20 километра повече максимална скорост. Ако я кара,човек в Германия, където имат аутобани и хората имат култура на каране разбирам, ама тука в България си е чисто самоубийство, на мене един дядо ми излезе оня ден в лявата лента без мигач в последния момент да изпреварва и добре, че бях със 120, а ако бях със 180, какво става. Колега, а ти пък си от Варна, имаш именити съграждани катоТони Келеша и Бегачката, свържи се с тях да ти обяснят какво може 2.0 тди. Редактирано 6 Май 2014 от mili 75 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 6 Май 2014 Доклад Share Публикувано 6 Май 2014 2.5 tdi AFB/AKN = 2.0 tdi BLB като вървеж, говорим за предно с ръчка.3.0тди може да се кара с 200 при 10/100, докато при 2.0тди шуми мотора на тая скорост и не е много комфортно, не си викаш в купето, но бучи. Ако сравняваме опел жетцра цомби 1.9 тди и 4Ф-а, 4Ф-а е по-тих с 2.0тди с 200. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 6 Май 2014 Доклад Share Публикувано 6 Май 2014 Аз пък мисля, че като цяло най-голямата част от чара на големия клас кола са точно повечето цилиндри, съвсем друго е усещането и изобщо не говорим за вървеж. Като няма пари за читави 3.0 тди, то по-добре да се намери още някой лев отгоре, все пак тия коли не се купуват с всичките налични финанси, или да е примерно 2,4 бензин. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sayer Публикувано 6 Май 2014 Доклад Share Публикувано 6 Май 2014 (Редактирано) http://www.zeperfs.com/duel1262-1121.htm Не че 2,5 тди е пример за вървеж, но е над средния на фона на автопарка в БГ. Да не говорим че 4ф 2,0 тди е доста по бърз от легендарния АФН, по който припада половината форум. http://www.zeperfs.com/duel1262-454.htm аххахахах колега, защо не дадеш за колко секунди ускорява от 100 до 200 км/ч... не ми се вярва на магистрала и първокласен път да карат с по 20 км/ч......ама тука в България си е чисто самоубийство, на мене един дядо ми излезе оня ден в лявата лента без мигач в последния момент да изпреварва и добре, че бях със 120, а ако бях със 180, какво става.затова по-мощните коли имат по-големи спирачни дискове...никакъв проблем не виждам от 180 км/ч да се намали на под 100 за отрицателно време, правя го почти постоянно по магистралите... Редактирано 6 Май 2014 от sayer Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 6 Май 2014 Доклад Share Публикувано 6 Май 2014 Колега, тази седмица ако си свободен може някоя вечер да се видим и да покараш мойта и после да си сравняваш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
borgbg Публикувано 6 Май 2014 Доклад Share Публикувано 6 Май 2014 (Редактирано) тя работата отива на бензиново А6 2.0Т на предно, ръчка.... ще върви повече, ще е на по-малко километри(и вероятно по-запазена), и по-принцип вървят с повечко екстри, но май са и малко по-скъпички... Редактирано 6 Май 2014 от borgbg Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване