g-n Veskov Публикувано 6 Май 2014 Доклад Share Публикувано 6 Май 2014 Възможно ли е да се повиши мощността на АСЕ двигател? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GLS Публикувано 6 Май 2014 Доклад Share Публикувано 6 Май 2014 Възможно е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SPiTFiRE_ Публикувано 7 Май 2014 Доклад Share Публикувано 7 Май 2014 http://www.madness-motorsport.com/cms/index.php?option=com_content&view=article&id=11987&Itemid=11 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vanioj Публикувано 7 Май 2014 Доклад Share Публикувано 7 Май 2014 Някой правли ли го е ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 8 Май 2014 Доклад Share Публикувано 8 Май 2014 А струва ли си? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
birdman Публикувано 8 Май 2014 Доклад Share Публикувано 8 Май 2014 (Редактирано) Зависи от цената ! Редактирано 8 Май 2014 от birdman Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radi_nrj Публикувано 8 Май 2014 Доклад Share Публикувано 8 Май 2014 (Редактирано) На мен ми е много интересно какво точно и чипосват на механичната инжекция То вярно има някаква електроника ама... Редактирано 8 Май 2014 от radi_nrj Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Цанчо Публикувано 8 Май 2014 Доклад Share Публикувано 8 Май 2014 Аз имам чип /не от меднес/. Разлика се усеща. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vanioj Публикувано 8 Май 2014 Доклад Share Публикувано 8 Май 2014 Колко ти струваше чипа ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Георги ЖОЖО Публикувано 8 Май 2014 Доклад Share Публикувано 8 Май 2014 Аз съм бутанал аванса.Има разлика особено на газ.Това е само ако ти е изпавен дебитомера ,ламбдата,темп. датчик.Без потенциометър(МАП) няма смисъл от чип.Минаваш си в авариен режим. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 8 Май 2014 Доклад Share Публикувано 8 Май 2014 (Редактирано) Аз от едно време знам ,питал съм Сумиста,че на аце няма кво да му се чипва,и като се замислиш е така,освен едно предварение,всичко друго е фантазия. Редактирано 8 Май 2014 от Nikieva Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Цанчо Публикувано 9 Май 2014 Доклад Share Публикувано 9 Май 2014 Компютъра на АСЕ-то е Motronic и не е толкова елементарен колкото си мислят хората /затова има повече проблеми с газта, но това е друга тема/.Какво точно прави "чипът" - същото като на всеки бензинов двигател - променя горивните и запалителни карти /аванса на запалването и количеството впръскано гориво/. Тази промяна не може да се получи с въртене на делкото или шестограма на дебитомера Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
g-n Veskov Публикувано 9 Май 2014 Автор Доклад Share Публикувано 9 Май 2014 Възможно е.Как...? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 11 Май 2014 Доклад Share Публикувано 11 Май 2014 Какво се чипира на АЦЕ ли??? Всеки дето кара здраво АЦЕ да си изключи единичния кабел на Л-сондата. И да се повози. Така няма да ви работи ел.регулатора на гориво(по не правилно). Ще карате чисто механично. Като убедите колко не може да се кара, се замислете какво би било ако се направи промяна в положителна посока? Въртенето на деокото, и шестогранмия винт развалят базовата начална настройка на двигателя(която е направена на здрава и изправна инжекция). Препрограмирането(чипа) на компютъра влияе на преходните процеси. Без да е изправна колата е безсмислено. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 12 Май 2014 Доклад Share Публикувано 12 Май 2014 По мое мнение за да има удоволствие в чипосването трябва да има гейн поне 20-30%. В АЦЕ може да се докарат 5-8 коня, толкова колкото е разликата от пълен до празен резервоар или с/без един пътник.Къде е смисьла млади меринджеи? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Цанчо Публикувано 12 Май 2014 Доклад Share Публикувано 12 Май 2014 Такова повишение на атмосферен мотор само с един ремап няма как да стане, освен ако заводски не е настроен на много занижена мощност, спрямо това на което е способен... Всеки си има глава на раменете и преценява дали му е изгодно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vanioj Публикувано 12 Май 2014 Доклад Share Публикувано 12 Май 2014 Като чета темата все повече ми се иска да сложа чип на моето АСЕ . Сигурен съм в положителният ефект . Любопитно ми е как се отразява това на разхода ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 12 Май 2014 Доклад Share Публикувано 12 Май 2014 Като започваш да мислиш за разхода,по-добре не го пипай. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vanioj Публикувано 12 Май 2014 Доклад Share Публикувано 12 Май 2014 (Редактирано) Искам да знам . Това не променя желанието ми . Според мен е възможно да падне малко ако си запазя стила на шофиране щом се вдига мощността... , ама не съм сигурен . Сега колата ми харчи 8/100 . Ако някой има вече чип и набюдение върху разхода на Бензин , моля да сподели . Редактирано 12 Май 2014 от vanioj Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 12 Май 2014 Доклад Share Публикувано 12 Май 2014 Щом си склонен да плащаш по 20лв/100км за тази кола - слагай газ, пусни повече гориво и ще постигнеш по-добър резултат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vanioj Публикувано 12 Май 2014 Доклад Share Публикувано 12 Май 2014 Чипа ми се струва по-безобиден от газовата уредба . Знам че АСЕ е доста капризен към газови уредби , дори не ги препоръчват за него . Имало някаква система би-газ , която ставала , ама струвала 2000 лева ( бензина за 10 000 км ) и да върви настина харчела по 20 л / 100 км газ . Тази сметка не ми се върза и се отказах трайно от газова уредба . Пък и не става дума за пари , а за кефа . Много приятели имат чипове на други коли и са доволни . Казват че става дума за по-съвременни настройки на двигателите . На това съм навит . И колегата по-горе спомена че разликата се усеща . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 12 Май 2014 Доклад Share Публикувано 12 Май 2014 Като чета темата все повече ми се иска да сложа чип на моето АСЕ . Сигурен съм в положителният ефект . Любопитно ми е как се отразява това на разхода ? Зависи какво засилване търсиш,ако са 10 кс мисля че няма да се усетят много.Аз бях на газ с мощен изпарител,който слагали на ЗиЛовете и турбоплочка и добре се справяше колата,като динамика,а разхода в градски условия беше висок.Има няколко варианта,но колата остава вечно твоя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vanioj Публикувано 12 Май 2014 Доклад Share Публикувано 12 Май 2014 Ясно , ако се прави разумно няма грижи . Ето и ти потвърждаваш големият разход на газ при АСЕ за да върви , което обесмисля за мен газовата уредба . Меднес пишат за +10% , звучи ми О'к . Утре ще им звънна да ги чуя какво казват и те по въпроса . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 13 Май 2014 Доклад Share Публикувано 13 Май 2014 Компютъра на АСЕ-то е Motronic и не е толкова елементарен колкото си мислят хората /затова има повече проблеми с газта, но това е друга тема/.Какво точно прави "чипът" - същото като на всеки бензинов двигател - променя горивните и запалителни карти /аванса на запалването и количеството впръскано гориво/. Тази промяна не може да се получи с въртене на делкото или шестограма на дебитомера Да бее, как точно ще повлияе заветният ЧИП на впръскването в механични дюзи? Нали ламбдата изравнява показателите по closed loop? Дали някой ще предостави дино графика преди/след че нещо не мога да намеря? Навит съм да спонсорирам измерване на АЦЕ преди / след с едни 100лв. Ако диното покаже по-малко от 10 коня печалба ми връщате парите двойно. Офертата важи при условие че нищо друго не е пипано. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Цанчо Публикувано 13 Май 2014 Доклад Share Публикувано 13 Май 2014 (Редактирано) Въпросният "closed loop" може би работи по зададени параметри, които подлежат на промяна. Освен това регулировката по ламбда се извършва при установен режим /сравнително постоянен ход - свързано е икономия на гориво и еко норми/, при преходните процеси не участва. А за максимална мощност се предполага че педалът за газта е натиснат до край - режим без клоузед лууп. Как се променя дебитът гориво през дюзите по електронен път е описано някъде из темите за механични инжекции - да, възможно е Редактирано 13 Май 2014 от Цанчо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване