Jump to content

Повишаване мощността на АСЕ двигател


g-n Veskov

Recommended Posts

  • Отговори 68
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

На мен ми е много интересно какво точно и чипосват на механичната инжекция :D

 

То вярно има някаква електроника ама...

Редактирано от radi_nrj
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм бутанал аванса.Има разлика особено на газ.Това е само ако ти е изпавен дебитомера ,ламбдата,темп. датчик.Без потенциометър(МАП) няма смисъл от чип.Минаваш си в авариен режим.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз от едно време знам ,питал съм Сумиста,че на аце няма кво да му се чипва,и като се замислиш е така,освен едно предварение,всичко друго е фантазия.

Редактирано от Nikieva
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Компютъра на АСЕ-то е Motronic и не е толкова елементарен колкото си мислят хората /затова има повече проблеми с газта, но това е друга тема/.

Какво точно прави "чипът" - същото като на всеки бензинов двигател - променя горивните и запалителни карти /аванса на запалването и количеството впръскано гориво/. Тази промяна не може да се получи с въртене на делкото или шестограма на дебитомера :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво се чипира на АЦЕ ли??? Всеки дето кара здраво АЦЕ да си изключи единичния кабел на Л-сондата. И да се повози. Така няма да ви работи ел.регулатора на гориво(по не правилно). Ще карате чисто механично. Като убедите колко не може да се кара, се замислете какво би било ако се направи промяна в положителна посока? 

 

Въртенето на деокото, и шестогранмия винт развалят базовата начална настройка на двигателя(която е направена на здрава и изправна инжекция). Препрограмирането(чипа) на компютъра влияе на преходните процеси.

 

Без да е изправна колата е безсмислено. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По мое мнение за да има удоволствие в чипосването трябва да има гейн поне 20-30%. В АЦЕ може да се докарат 5-8 коня, толкова колкото е разликата от пълен до празен резервоар или с/без един пътник.

Къде е смисьла млади меринджеи?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такова повишение на атмосферен мотор само с един ремап няма как да стане, освен ако заводски не е настроен на много занижена мощност, спрямо това на което е способен... Всеки си има глава на раменете и преценява дали му е изгодно :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  Като чета темата все повече ми се иска да сложа чип на моето АСЕ . Сигурен съм в положителният ефект . Любопитно ми е как се отразява това на разхода ? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Искам да знам . Това не променя желанието ми . Според мен е възможно да падне малко ако си запазя стила на шофиране щом се вдига мощността... , ама не съм сигурен . Сега колата ми харчи 8/100 . Ако някой има вече чип и набюдение върху разхода на Бензин , моля да сподели .

Редактирано от vanioj
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  Чипа ми се струва по-безобиден от газовата уредба . Знам че АСЕ е доста капризен към газови уредби , дори не ги препоръчват за него . Имало някаква система би-газ , която ставала , ама струвала 2000 лева ( бензина за 10 000 км ) и да върви настина харчела по 20 л / 100 км газ . Тази сметка не ми се върза и се отказах трайно от газова уредба . Пък и не става дума за пари , а за кефа . Много приятели имат чипове на други коли и са доволни . Казват че става дума за по-съвременни настройки на двигателите . На това съм навит . И колегата по-горе спомена че разликата се усеща .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  Като чета темата все повече ми се иска да сложа чип на моето АСЕ . Сигурен съм в положителният ефект . Любопитно ми е как се отразява това на разхода ? 

Зависи какво засилване търсиш,ако са 10 кс мисля че няма да се усетят много.Аз бях на газ с мощен изпарител,който слагали на ЗиЛовете и турбоплочка и добре се справяше колата,като динамика,а разхода в градски условия беше висок.Има няколко варианта,но колата остава вечно твоя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

   Ясно , ако се прави разумно няма грижи . Ето и ти потвърждаваш големият разход на газ при АСЕ за да върви , което обесмисля за мен газовата уредба . Меднес пишат за +10% , звучи ми О'к . Утре ще им звънна да ги чуя какво казват и те по въпроса .  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Компютъра на АСЕ-то е Motronic и не е толкова елементарен колкото си мислят хората /затова има повече проблеми с газта, но това е друга тема/.

Какво точно прави "чипът" - същото като на всеки бензинов двигател - променя горивните и запалителни карти /аванса на запалването и количеството впръскано гориво/. Тази промяна не може да се получи с въртене на делкото или шестограма на дебитомера :)

Да бее, как точно ще повлияе заветният ЧИП на впръскването в механични дюзи? Нали ламбдата изравнява показателите по closed loop?

 

Дали някой ще предостави дино графика преди/след че нещо не мога да намеря?

 

Навит съм да спонсорирам измерване на АЦЕ преди / след с едни 100лв. Ако диното покаже по-малко от 10 коня печалба ми връщате парите двойно. Офертата важи при условие че нищо друго не е пипано.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпросният "closed loop" може би работи по зададени параметри, които подлежат на промяна. Освен това регулировката по ламбда се извършва при установен режим /сравнително постоянен ход - свързано е икономия на гориво и еко норми/, при преходните процеси не участва. А за максимална мощност се предполага че педалът за газта е натиснат до край - режим без клоузед лууп. Как се променя дебитът гориво през дюзите по електронен път е описано някъде из темите за механични инжекции - да, възможно е  :ja:

Редактирано от Цанчо
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...