HEPBAKA Публикувано 9 Май 2014 Доклад Share Публикувано 9 Май 2014 (Редактирано) Здравейте колеги,Обръщам се към тези които са с опит в темата, да помогнат да съберем малко информация относно преминаването от демпферен (двумасов) към твърд (едномасов) маховик, засягащо бензиновите мотори при А4 и А6 с оригинално демпферен маховик. Специално пиша бензиновите мотори, тъй като след доста четене разбирам, че при дизелите има повече драми, поради по-големия въртящ момент на ниски и получаващи се сериозни вибрации в купето, след преминаването към твърд маховик.Варианта по-долу, одобрен от Маднес е когато човек има женалние да премине и към усилен съединител, по техни думи с възможност да удържи 400-440Нм. маховик от АЦЕ (Madneess и Drag-Power ги престъргват.)и съединител със следните номераПритискател > 3082 919 001Феродо > 1862 625 001Необходими са и др.болтове (по-къси) : номера им е : N 902 061 03 х6Има разлика и в теглото м/у двата маховика ( тук аз не съм ги теглил, копирам отговор от други теми :двумасов :11,0 kgедномасов :8,3 kg Нямам информация обаче, какви са необходимите модификации, ако просто трябва да се смени изхабен двумасов с едномасов, без колата да има нужда от по-силен съединител.Ако може някой от знаещите да коментира горното, дали просто маховик от АСЕ + стандартен притискател и феродо са съвместими с/без намеси, ако само иска човек да замени двумасовия с едномасов маховик?Поздрави НЕРВАКА п.с Целта на темата е да има на едно място всичко необходимо относно такава конверсия, както и лесно да се намира с Google. Редактирано 9 Май 2014 от HEPBAKA Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eic-idimitrov Публикувано 9 Май 2014 Доклад Share Публикувано 9 Май 2014 Има колеги, които са монтирали едномасов маховик на А4 Б5 1.8Т с всичко друго от ACE. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alter_breed Публикувано 9 Май 2014 Доклад Share Публикувано 9 Май 2014 Скоро усещам, че и аз ще правя тази интервенция. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 9 Май 2014 Доклад Share Публикувано 9 Май 2014 A има ли значение дали е куатро или не колата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sex_niki Публикувано 9 Май 2014 Доклад Share Публикувано 9 Май 2014 (Редактирано) Няма значение слага се всичко от Аце и това е. Лично аз имам 2 комплекта маховици с болтовете от АЦЕ но вече ми остана 1 Редактирано 9 Май 2014 от sex_niki Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lazar666 Публикувано 9 Май 2014 Доклад Share Публикувано 9 Май 2014 Има значение - при куатрото ще ти изпадат пломбите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HEPBAKA Публикувано 10 Май 2014 Автор Доклад Share Публикувано 10 Май 2014 Може ли да разясниш защо и опита ти от бензин или от АФН-то е ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lazar666 Публикувано 10 Май 2014 Доклад Share Публикувано 10 Май 2014 Събирам мнения основно за дизел. Лично не съм го пробвал, но не съм чул за особен успех в начинанието сред дизелджиите Карам с такава конверсия, но на предно. Мой приятел с пасат 4х4 какво ли не прави, но не успя да намери решение.. Ако някой го е направил и с очите си го видя, вероятно ще сменя колата много бързо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HEPBAKA Публикувано 10 Май 2014 Автор Доклад Share Публикувано 10 Май 2014 Специално пиша бензиновите мотори, тъй като след доста четене разбирам, че при дизелите има повече драми, поради по-големия въртящ момент на ниски и получаващи се сериозни вибрации в купето, след преминаването към твърд маховик. @Лазар - това съм го написал още в първия пост . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stangata Публикувано 12 Май 2014 Доклад Share Публикувано 12 Май 2014 аз съм с такъв колата е1.8 адр сложих директно маховика от аце с по късите болтове нов закс за аце и сега да не дърпа дявола за опашката много добре се държи колата няма проблем да се направи на 1.8 т и 1.8 т куатро , че дори и на 1.8 180 к.с, забравих да добавя че лагерчето на съединителя на аце.1.8 и 1.9 тди 110 ,90 коня са еднакви Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eic-idimitrov Публикувано 12 Май 2014 Доклад Share Публикувано 12 Май 2014 Има некви митове и легенди, че едномасов не бил съвместим с куатро ?!?От различни фирми, които се занимават с тази конверсия.. знам, че ставало и с тази "рецепта манджата" се получавала маховик от АЦЕ (Madneess и Drag-Power ги престъргват.)и съединител със следните номераПритискател > 3082 919 001Феродо > 1862 625 001Необходими са и др.болтове (по-къси) : номера им е : N 902 061 03 х6Има разлика и в теглото м/у двата маховика ( тук аз не съм ги теглил, копирам отговор от други теми :двумасов :11,0 kgедномасов :8,3 kg Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zeushell Публикувано 12 Май 2014 Доклад Share Публикувано 12 Май 2014 (Редактирано) Аз минах на едномасов на 1.8т куатро, за което много съжалявам. След смяната (сложих комплект valeo едномасов маховик + съединител) в колата има зверски вибрации при ускоряване до 2000 оборота на 3-та 4-та 5-та (и на 2-ра ако колата е натоварена и се катери. След 2000 оборота вибрациите изчезват. Смених всички тампони с нови оригинални от вносителите и пак същото... Комплекта на валео беше 1100лв и се съмнявам да е менте, а и човека който сменя съединителя каза че няколко пъти е проверил всичко, феродовия диск (Който вече е демпферен) се навивал без огромни усилия. Сега си купих демпферен маховик на Сакс и би трябвало нещата да се върнат както преди...Пак казвам колата е 4х4 и вибрациите като че ли идват от задната част на купето, макар че всичо си вибрира стабилно. Редактирано 12 Май 2014 от zeushell Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HEPBAKA Публикувано 15 Май 2014 Автор Доклад Share Публикувано 15 Май 2014 Това за което ти говориш е някакъв готов комплект от Валео. Повечето сервизи казват да се бяга от Валео, към LUK. Отделно твоя комплект е някакъв готов, а не това което се говори в темата и не директно от АСЕ комплект съединител+маховик.Не те обвинявам в нищо, просто отбелязвам, че говорим за различни комплекти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sex_niki Публикувано 16 Май 2014 Доклад Share Публикувано 16 Май 2014 Валео е боклук вземай от АЦЕ маховик с хував съединител на Сакс и ела пак да говориме! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HEPBAKA Публикувано 17 Май 2014 Автор Доклад Share Публикувано 17 Май 2014 Да разбирам, че ти си с такъв сетъп Ники (твърд маховик + подходящ съединител на Quattro-to) и нямаш драми ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 17 Май 2014 Доклад Share Публикувано 17 Май 2014 Само веднъж съм сменял двумасов маховик с обикновен. Целта беше да се сложи керамичен диск. Дадох маховик от АЦЕ с притискател. В сервиза ми изработиха керамичен диск на основата на RS феродо (разликата е, че е с много малки демпферни пружини, т.е. би трябвало да е най-тежкия случай откъм вибрации) и ги напаснаха един към друг.Съединителят е перфектен, без никакви вибрации. Фабрично малките дизели и бензини при А4 също са с твърд маховик.След като има вибрации при минаване към твърд маховик би трябвало да се разглоби съединителя и да се прегледа дали ляга равномерно феродото. Нямам друго обяснение за вибрациите, освен използването на некачествени части.Не виждам никаква връзка с вибрациите от съединителя по време на движение с вида и мощността на мотора и задвижването.Трябва да се има предвид, че едномасовата система е с около 5кг по-лека. Това най-малкото означава, че там, където колата се е движила на ръба на една предавка, вече трябва да се движи на по-ниската предавка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jimi Публикувано 17 Май 2014 Доклад Share Публикувано 17 Май 2014 Аз също покарах бая време бившата ми кола с подобна комбинация и съм имал точно нула драми със съединителя. Маховика от АЦЕ нищо не му се стърже, ами се разпробива за да паснат отворите. Притискателя беше 240mm Sachs от S2 2,2T в комбинация с пет лъчева керамика. Много лек педал, като стоков, никакви вибрации, полусъединител си имаше също, висял съм в бая задръствания без да откачам. С две думи бях изключително доволен от резултата. Съединителя ми го направиха тук: http://www.linkecu.bg/ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 17 Май 2014 Доклад Share Публикувано 17 Май 2014 Маховика от АЦЕ нищо не му се стърже, ами се разпробива за да паснат отворите. Зависи каква комбинация е избрана. Аз използвах маховик от АЦЕ с притискател от АЦЕ. Просто Емо го усили. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jimi Публикувано 17 Май 2014 Доклад Share Публикувано 17 Май 2014 За един и същи човек говорим явно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alter_breed Публикувано 17 Май 2014 Доклад Share Публикувано 17 Май 2014 Аз също покарах бая време бившата ми кола с подобна комбинация и съм имал точно нула драми със съединителя. Маховика от АЦЕ нищо не му се стърже, ами се разпробива за да паснат отворите. Притискателя беше 240mm Sachs от S2 2,2T в комбинация с пет лъчева керамика. Много лек педал, като стоков, никакви вибрации, полусъединител си имаше също, висял съм в бая задръствания без да откачам. С две думи бях изключително доволен от резултата. Съединителя ми го направиха тук: http://www.linkecu.bg/Колко пари ти излезна това удоволствие? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 18 Май 2014 Доклад Share Публикувано 18 Май 2014 А защо се слага демпферен маховик фабрично на тия коли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 18 Май 2014 Доклад Share Публикувано 18 Май 2014 http://www.luk.de/content.luk.de/en/products/clutch_systems_new/zms_new/zms_new.jsp Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 18 Май 2014 Доклад Share Публикувано 18 Май 2014 С две думи допълнителен комфорт Но доста хора твърдят, че след конверсията не усещали никаква разлика, последно мой познат с дизелово пежо го прави това.Някой да е отчел разлика в празния ход със стар, нов и без демпферен маховик изобщо? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alter_breed Публикувано 18 Май 2014 Доклад Share Публикувано 18 Май 2014 За мен това е пълна глупост заради 8 пружини са оскъпили толкова много поддръжката да не говоря, че и тежат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sex_niki Публикувано 18 Май 2014 Доклад Share Публикувано 18 Май 2014 Някой знае ли колко точно е тежеста на демферния и обикновения от АЦЕ?Аре аз имам маховика от АЦЕ мога го притегля,но демферен нямам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване