alter_breed Публикувано 18 Май 2014 Доклад Share Публикувано 18 Май 2014 двумасов :11,0 kgедномасов :8,3 kg Поне според " НЕРВАКА" още в първия пост ги е написал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
turbofen86 Публикувано 12 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2014 От два дена съм с този съединител (маховик от АЦЕ преправен на 240 мм и комплект съединител от ауди с2) на Ауди А6 1.8т на предно. Впечатленията за сега са само положителни . -никакви вибрации ,никакво претрисане на каквито и да е обороти без значение на коя скорост и с какъв товар. Като цяло разликата сега и преди с демпфера е никаква,с изключение на това, че захапва малко по -рязко,но разликата е толкова минимална ,че това не би го усетил никой, без директна съпоставка на два автомобила . Педала е много лек,загуба на въртящ момент заради по-лекия маховик не усещам , дори напротив поне аз я усещам по-жива(настъпя ли я на втора без значение дали карам с 50-60-70км прави гумите на салата,а съм съм със 17ки) и чип от Келеша, де Макар ,че имах голямо моткане около маховика ,защото след преправянето на 240мм. ти го връщат без направляващите щифтове на които се фиксира притискателя. Въпреки че ме уверяваха ,че няма да има проблем реших да ги сложа и това ме забави към месец. Доволен съм от резултата,скоро ще пусна тема и за предстоящото засилване на колата ,тъй като има неща за които още се двоумя(имам вече турбо,кулер,некой друг клапан,гърнета и съединителя, от който и реших да започна) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 13 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2014 (Редактирано) двумасов :11,0 kgедномасов :8,3 kg Важно е къде е разположено теглото:-Ако теглото ХХХ е по периферията на маховика колата ще има въртящ момент!-Ако теглото ХХХ е в центъра на маховика колата няма въртящ момент! Аз съм 1000% съгласен с това твърдение което Аз чух(прочетох) от ВагМан от друг форум. Поздрави на човека за краткото и хубаво обяснение Редактирано 13 Юни 2014 от Vankata_84 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
benzinovfen Публикувано 13 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2014 Тая манийка със маховиците и съединителите става ли на А4 Б5 1.8Т Куатро и на колко нютони държи ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marto7777 Публикувано 17 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 17 Януари 2015 Това става ли за 6 степенната скоростна кутия на С3 1.8т ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ngoro Публикувано 18 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 18 Януари 2015 Не би трябвало да стане защото на твоя голф двигателя е напречно и съединителя и скоростната кутия нямат общо с АЧЕ-то Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GeNa7a_Turb0 Публикувано 18 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 18 Януари 2015 За Ауди S3 от ARL 150hp на 240мм е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marto7777 Публикувано 18 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 18 Януари 2015 И с какво се различава тоя от АРЛ от моя съединител.Пак е на 240мм и пак е с двумасов маховик ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HEPBAKA Публикувано 18 Януари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 18 Януари 2015 Остава двумасов маховика, но арл е заводски 320+ нм и ще държи повече. За едномасов се ползва от vr6 маховик. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kapitango Публикувано 18 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 18 Януари 2015 Дайте идеи за едномасов маховик с 10 болтово захващане към коляновия вал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tvard Публикувано 18 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 18 Януари 2015 Скоро, имам идея за реализирането му. Проблема при теб е датчика за оборотите и 60-2 венеца които е на маховика. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
A.Petrov Публикувано 18 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 18 Януари 2015 Остава двумасов маховика, но арл е заводски 320+ нм и ще държи повече. За едномасов се ползва от vr6 маховик.То и S3-ката сток е 280+ нм. и тея +40 нм. едва ли ще помогнат с нещо... За едномасов от какъв голф vr6 се има предвид, понеже доколкото ми е известно голф 3 vr6 е с едномасов, но 228мм., а голф 4 vr6 вече си е с демпферен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GeNa7a_Turb0 Публикувано 18 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 18 Януари 2015 Аз имах в предвид, че за ARL има съединител комплект с твърд маховик. Както и каза пича по-горе за ARL-то феродото издържа повече на НМ-те Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marto7777 Публикувано 19 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 19 Януари 2015 Искам да преминавам на твърд маховик защото ще засилвам колата и евентуално ще слагам керамика, а четох тука във форума че керамика + демферен маховик не е добра идея.+ това и едномасовия е по лек.Това е второто нещо което искам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 20 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2015 Карал съм с доста различни като вид маховици.Всяко едно решение си има предимства и недостатъци,с оглед целите на проекта и използването на колата.Карах с Фиданца ,алуминиев,едномасов,който тежеше 5кг,развърташе се бясно,ама и толкова бясно,естествено ,умаляше на баири,по-ниски обороти на високите предавки,тресене и тн.В момента съм с едномасов от голф 3 2.0 АБФ,който пристъргахме/олекотихме / под 8кг.Надлъжен мотор съм,нямам идея ще пасне ли на С3ката Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marto7777 Публикувано 20 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2015 Доколкото знам пасва на а3-йките които са с 5 степенна скоростна кутия и съединител 228мм.Мойта е 6 степенна кутия и съединитела е 240мм.А иначе не става въпрос за нящо супер олекотено а да е 3-4 кила по малко от сегашния.Дали ще тресе с твърдия маховик като феродовия ще е фемпферен.Или по добре да си седа с демпферния и да взимам усилен притискател ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 20 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2015 Ами аз съм с 240мм съединител и дизелова кутия 6ск и пасва маховика.За тресене не знам щото съм с корави тампони - челен,ДВГ и скорости,но учудващо поносимо в колата.Съединителя ми е от С2 + четири лъчева перка керамика,но не правя никакви стартове.Карам 95% на дълго. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marto7777 Публикувано 20 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2015 Еми нямам идея аз.Как мога да разбера кой маховик и кой съединител може да стане на мойта кола ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HEPBAKA Публикувано 20 Януари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 20 Януари 2015 http://lmgtfy.com/?q=single+mass+flywheel+S3+8l Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marto7777 Публикувано 20 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2015 Писах го това в гугъл много преди да пиша тука.Повечето работи излизат обаче за А3 с 5 степенната кутия и 228мм съединител което ми казаха че на мен работа не ми върши.Тук там се намират теми за С3 но има само готови китове не намерих нищо по мойто питане ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BULIT Публикувано 21 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 21 Януари 2015 Да и ако си щар по щар и си сложиш едномасов мога да те заведа в няколко магазина да си купиш малко чаркалци за 4000 лева и си обратно на фабричният сетъп,щото ще се псуваш много и ще разбереш че от Ауди не са толкова прости за колкото ги мислиш!!!!Тая попара е сърбах още преди 5 години!!!!!НА С6 НЕ СТАВА!!!!!!!!!!!!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marto7777 Публикувано 21 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 21 Януари 2015 Не го приемай за закон това че е станало така при теб.Много други хора има които казват че абсолютно без никакъв проблем си карат с твърд маховик и няма никаква разлика.Има и такива които се оплакват естествено.Просто има 2 страни ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 21 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 21 Януари 2015 Всичко има две страни ..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marto7777 Публикувано 21 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 21 Януари 2015 А от какво зависи дали ще се почват проблемите при мене или не ? От какъв маховик ли ще взема или от друго ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kapitango Публикувано 22 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2015 Аз на предното си Ауди махнах демпферния маховик и скожих едномасов от петак, които олекотих на 8,8кг. Останах си със стандартния феродов диск без демпфери (пружини).Не мога да изкажа никакви негативи, колата стана мноооого по-приятна за каране.Сега си търся едномасов маховик за осмака който веднага ще изрежа на струга на максимума, който позволява. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване