Jump to content

Преминаване от двумасов маховик към едномасов маховик


Recommended Posts

  • 4 weeks later...
  • Отговори 127
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

От два дена съм с този съединител (маховик от АЦЕ преправен на 240 мм и комплект съединител от ауди с2)  на Ауди А6 1.8т на предно.

 

 Впечатленията за сега са само положителни . -никакви вибрации ,никакво претрисане на каквито и да е обороти без значение на коя скорост и с какъв товар.

 

Като цяло разликата сега и преди с демпфера е никаква,с изключение на това, че захапва малко по -рязко,но  разликата е толкова минимална ,че това не би го усетил никой, без директна съпоставка на два автомобила .

 

Педала е много лек,загуба на въртящ момент заради по-лекия маховик не усещам , дори напротив поне аз я усещам по-жива(настъпя ли я   на втора без значение дали карам с 50-60-70км прави гумите на салата,а съм съм със 17ки) и чип от Келеша, де :hilezh:

 

Макар ,че имах голямо моткане около маховика ,защото след преправянето на 240мм. ти го връщат без направляващите щифтове на които се фиксира притискателя. Въпреки че ме уверяваха ,че няма да има проблем реших да ги сложа и това ме забави към месец.

 

Доволен съм от резултата,скоро ще пусна тема и за предстоящото засилване на колата ,тъй като има неща за които още се двоумя(имам вече турбо,кулер,некой друг клапан,гърнета и съединителя, от който и реших да започна) :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

двумасов :11,0 kg

едномасов :8,3 kg

 

Важно е къде е разположено теглото:

-Ако теглото ХХХ е по периферията на маховика колата ще има въртящ момент!

-Ако теглото ХХХ е в центъра на маховика колата няма въртящ момент!

 

Аз съм 1000% съгласен с това твърдение което Аз чух(прочетох) от ВагМан от друг форум. Поздрави на човека за краткото и хубаво обяснение :zustimm:

Редактирано от Vankata_84
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тая манийка със маховиците и съединителите става ли на А4 Б5 1.8Т Куатро и на колко нютони държи ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 7 months later...

Скоро, имам идея за реализирането му. Проблема при теб е датчика за оборотите и 60-2 венеца които е на маховика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Остава двумасов маховика, но арл е заводски 320+ нм и ще държи повече. За едномасов се ползва от vr6 маховик.

То и S3-ката сток е 280+ нм. и тея +40 нм. едва ли ще помогнат с нещо... За едномасов от какъв голф vr6 се има предвид, понеже доколкото ми е известно голф 3 vr6 е с едномасов, но 228мм., а голф 4 vr6 вече си е с демпферен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имах в предвид, че за ARL има съединител комплект с твърд маховик. Както и каза пича по-горе за ARL-то феродото издържа повече на НМ-те :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам да преминавам на твърд маховик защото ще засилвам колата и евентуално ще слагам керамика, а четох тука във форума че керамика + демферен маховик не е добра идея.+ това и едномасовия е по лек.Това е второто нещо което искам

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карал съм с доста различни като вид маховици.

Всяко едно решение си има предимства и недостатъци,с оглед целите на проекта и използването на колата.

Карах с Фиданца ,алуминиев,едномасов,който тежеше 5кг,развърташе се бясно,ама и толкова бясно,естествено ,умаляше на баири,по-ниски обороти на високите предавки,тресене и тн.

В момента съм с едномасов от голф 3 2.0 АБФ,който пристъргахме/олекотихме / под 8кг.

Надлъжен мотор съм,нямам идея ще пасне ли на С3ката

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доколкото знам пасва на а3-йките които са с 5 степенна скоростна кутия и съединител 228мм.Мойта е 6 степенна кутия и съединитела е 240мм.А иначе не става въпрос за нящо супер олекотено а да е 3-4 кила по малко от сегашния.Дали ще тресе с твърдия маховик като феродовия ще е фемпферен.Или по добре да си седа с демпферния и да взимам усилен притискател ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз съм с 240мм съединител и дизелова кутия 6ск и пасва маховика.

За тресене не знам щото съм с корави тампони - челен,ДВГ и скорости,но учудващо поносимо в колата.

Съединителя ми е от С2 + четири лъчева перка керамика,но не правя никакви стартове.

Карам 95% на дълго.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Писах го това в гугъл много преди да пиша тука.Повечето работи излизат обаче за А3 с 5 степенната кутия и 228мм съединител което ми казаха че на мен работа не ми върши.Тук там се намират теми за С3 но има само готови китове не намерих нищо по мойто питане ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да и ако си щар по щар и си сложиш едномасов мога да те заведа в няколко магазина да си купиш малко чаркалци за 4000 лева и си обратно на фабричният сетъп,щото ще се псуваш много и ще разбереш че от Ауди не са толкова прости за колкото ги мислиш!!!!Тая попара е сърбах още преди 5 години!!!!!НА С6 НЕ СТАВА!!!!!!!!!!!!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не го приемай за закон това че е станало така при теб.Много други хора има които казват че абсолютно без никакъв проблем си карат с твърд маховик и няма никаква разлика.Има и такива които се оплакват естествено.Просто има 2 страни ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз на предното си Ауди махнах демпферния маховик и скожих едномасов от петак, които олекотих на 8,8кг. Останах си със стандартния феродов диск без демпфери (пружини).

Не мога да изкажа никакви негативи, колата стана мноооого по-приятна за каране.

Сега си търся едномасов маховик за осмака който веднага ще изрежа на струга на максимума, който позволява.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...