genttogsg Публикувано 26 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 26 Декември 2014 (Редактирано) Тези последните с бобина ли са?Имам в предвид как сменят къси-дълги. Редактирано 26 Декември 2014 от genttogsg Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 28 Декември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 28 Декември 2014 Тука е същото като при халогенната крушка, нищо не се мести. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dekzz Публикувано 16 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2015 Добавих още няколко снимки, където се вижда горе-долу как изглежда лед крушката сравнена с халогенна H4 на отпечатък на стена и отсреща. Ляво (откъде шофьора) е LED, а отдясно - обикновена халогенна H4... https://drive.google...Z0VIZkQxbFF1VGM Признавам, че LED крушката е завъртяна леко наляво в цокъла, но резултата е брутален! Появи се отпечатъкът, който се вижда при нормален фар! Няма заслепяване, а пък има и отсичане. Жълтото от обикновената H4 не се вижда пред колата. Там е само бяло! Осъзнах (лично мое мнение), че ако не бяха изгорели рефлекторите отвътре LED-ът наистина свети по-добре от 35W ксенон! Светодиода за дългите задължително трябва да е от долната страна, за да има качествени дълги светлини, а не както на тези да е отгоре. Тези крушки, които имам трябва да се модифицират скоро, но трябва термопрограмируема вана, за да се разпоят/запоят тези диоди. Мноо сложно... Затова смятам да наглася късите, а ако ще ползвам дълги ще купувам други емитери за отдоле (а трябва и да се фрезова тялото отдолу) или за 2 минути слагам обикновените лампи. Со здраве! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rockett Публикувано 23 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2015 Колеги, някой от вас който е монтирал светодиодна система, свети ли ви ауточека за изгоряла крушка? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 24 Януари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 24 Януари 2015 Няма как да не свети, тока е доста по-малък. Трябва да се преправя релето за контрол на светлините. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rockett Публикувано 24 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2015 (Редактирано) Благодаря ти колега, a къде се намира ралето (в бушониерата под чисточкатите или в краката на водача) и кой елемент трябва да подменя? Цитиране на предходен пост! Редактирано 24 Януари 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 24 Януари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 24 Януари 2015 Трябва да е под волана. Като го отворя ще кажа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 25 Януари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 25 Януари 2015 http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=140436#entry2391697 Тук написах как се прави. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dekzz Публикувано 2 Март 2017 Доклад Share Публикувано 2 Март 2017 След 2 годишно каране с крушките от албума по-горе реших да инвестирам в по-ново поколение LED крушки и сега вече се радвам освен на истински "къси", така и на реални "дълги" светодиодни светлини. Тези лампи са възможно най-близки откъм ефект с обикновените Н4 с разликата, че светят дота по-ярко. С доставката ми струваха малко над 65 лв. Почти на цената на "найтбрейкър" или както там се нарича... Прилагам реални снимки заснети по заник слънце на пласмасова плоскост изправена и подпряна с права лопата на около 2-3 метра пред колата... Общ изглед на крушките: Само на светодиодната част от едната страна: Къси: Дълги: Братята руснаци са направили обстойно ревю "ОБЗОР" в it-spectrum.com.ua и на тези крушки, които също имат и официален сайт. Потърсете NIGHTEYE 8000lm H4... А ако някой има интерес към старите ми безотказно работещи LED лампи с активно охлаждане с три броя едностранно разположени XML-2 емитери може да ми пише. Поздрави! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sloter Публикувано 3 Март 2017 Доклад Share Публикувано 3 Март 2017 Как се справяте с монтажа на крушките във фаровете? Най-после пристигнаха моите диодни крушки. Ето такива са на Н4 и за дългите (с двусекционни фарове съм) и Зачудих се как ще стане монтажа. Не мога да използвам телчетата, котио държат обикновените крушки към фара. Предполагам, че трябва да махна капаците на фаровете, понеже крушките ще стърчат назад, а и да могат да се охлаждат по-добре. Тествах ги леко поставени във фаровете - светят много силно. Тия дни ще се заиграя с монтажа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dekzz Публикувано 3 Март 2017 Доклад Share Публикувано 3 Март 2017 Цокъла се отделя чрез завъртане обратно на часовниковата стрелка от самата крушка и само той се поставя на фара с телчетата. После мушкаш лампата отзад, завърташ по часовника и "щрак" - готово! И аз карам със свалени капаци отзад за по-добро охлаждане. В този ред на мисли една полезна статия за LED крушките: http://www.it-spectrum.com.ua/blog/reviews/date_2016-02-25.html Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
borki4 Публикувано 4 Март 2017 Доклад Share Публикувано 4 Март 2017 Аз на моите фарове съм с капаци и мисля че не е проблем. Той самия капак си има отвор за проветрение Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sloter Публикувано 4 Март 2017 Доклад Share Публикувано 4 Март 2017 dekzz, Благодаря, жив и здрав да си Никога нямаше да се сетя, че са махат цокълчетата. Ще пробвам да ги поставя днес. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dekzz Публикувано 4 Март 2017 Доклад Share Публикувано 4 Март 2017 Моля :-) Само сподели всичко наред ли е и направи няолко снимки от отпечатъка на някоя стена на 2-3-5 метра отсреща (може с една LED и една халогенка за сравнение). Ако прочетеш линка, който съм пуснал малко по-горе (относно LED китайски крушки) може да си леко разочарован от написаното там, но не и от резултата, надявам се ;-) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
autounion Публикувано 6 Март 2017 Доклад Share Публикувано 6 Март 2017 Здравейте колеги, относно лед крушките който не вярва си е негова работа и мнение. но аз карам от няколко месеца, халогена и ксенона гом. да ядат, крушките са с драйвар и вентилатор купих ги за 140лв. с два кристала 6000 келвина 1600 -1800 лумела еквивалент на 100 вата халоген. който го интересува да търси в интернет аз от там ги взех. и пак казвам който не вярва си е негова работа да не се заяжда а да пробва. успех на всички. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 6 Март 2017 Доклад Share Публикувано 6 Март 2017 От една седмица и аз съм с led Н4 и съм много доволен. imagehost С трисекционни фарове съм и на дългите светлини се виждат жълтите линии от крушката Н3 Къси windows 7 screenshot Дълги free image host free image host Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetliopp Публикувано 17 Март 2017 Доклад Share Публикувано 17 Март 2017 На 4.03.2017 г. at 0:44, dekzz написа: Цокъла се отделя чрез завъртане обратно на часовниковата стрелка от самата крушка и само той се поставя на фара с телчетата. После мушкаш лампата отзад, завърташ по часовника и "щрак" - готово! И аз карам със свалени капаци отзад за по-добро охлаждане. В този ред на мисли една полезна статия за LED крушките: http://www.it-spectrum.com.ua/blog/reviews/date_2016-02-25.html Като карате със свалени капачки на фаровете не влиза ли пръст? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 17 Март 2017 Автор Доклад Share Публикувано 17 Март 2017 Капаците трябва да са затворени. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dekzz Публикувано 17 Март 2017 Доклад Share Публикувано 17 Март 2017 Със старите карах със затворени капаци, а те бяха с вентилатори и нямаше проблеми и в летните жеги даже. Новите са с пасивно охлаждане и въпреки, че уж имат термозащита (намаляват светенето и мощността при повишаване на температурата) не смея да затворя капаците. И без това радиаторите се нагряват прилично. Бях приготвил 40мм вентилатори 12V от компютър, но не съм ги вързал още. Знам, че ще влиза прах, но се оглеждам за някакви "прашници" дето да лягат около рефлектора отвън или около кутията на фара и да уплътнят нещата. Не знам как да процедирам... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetliopp Публикувано 17 Март 2017 Доклад Share Публикувано 17 Март 2017 Вентилаторите не духат ли навътре към фара? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dekzz Публикувано 17 Март 2017 Доклад Share Публикувано 17 Март 2017 Това е много интересен въпрос... Ако духат към фарът, то това би значело, че взимат въздух от околоното пространство и по-специално такъв от под капака на автомобила, който от своя страна освен, че е топъл е и прашен и понякога с маслени изпарения. Ако духат навън, то около вентилатора би се създало по-ниско налягане от околното и през процепите във фара/рефлектора ще се просмука въздух от околоната среда... Всъщност ако разглеждаме фарът на 80 B4 и предположим, че в него има LED лампа с вентилатор и капака на фара е поставен, то можем да се абстрахираме от вентилационните отвори, които са пренебрежимо малки и се оказва, че въздухът вътре само се "върти" и се охлажда от стените на фара/рефлектора/капака... Абе незнам - 2 години работеха предишните и са още здрави, а бяха с капачките...Аз лично не искам да затворя с капаците новите ЛЕД-ове, които са без вентилатор от шубе... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetliopp Публикувано 18 Март 2017 Доклад Share Публикувано 18 Март 2017 Според мен ,би трябвало да духат навътре ,за да охлаждат крушката,но по този начин фара се пълни с пръст. Ако пък се сложат капаците крушките ще загряват и някой казват ,че ще намалее светлината на крушките. Който ползва LEDове да каже как е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 18 Март 2017 Доклад Share Публикувано 18 Март 2017 (Редактирано) Вентилаторите трябва да духат на където си духат фабрично. Тяхната цел е да охлаждат радиатора за който са закрепени. Самите ледове отдават топлината на радиатора си чрез топлообмен по метал. Капаците на фара трябва да са затворени за да не се вкарва външен въздух във фара. Иначе ще се напълни с черен прах за година - две и рефлекторите няма да отразяват добре. Редактирано 18 Март 2017 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetliopp Публикувано 18 Март 2017 Доклад Share Публикувано 18 Март 2017 Според мен при затворени капаци ще има голямо загряване и при фарове с пластмасови рефлектори не е добре. Но пък при отворени ще се пълни с пръст. Явно все още не са осъвършенствани тези крушки. А при прегряване наистина ли намалява светлината? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krisaleks Публикувано 18 Март 2017 Доклад Share Публикувано 18 Март 2017 Лед крушката малко трудно да прехвърли 100градуса, идеята на радиаторите е най- добра температура за самия чип, НЕ че загрява до температура коя е вредна за всичко около нея. Крушката с нажежаема жичка знаем от 5ти клас, че е много не ефективна- 95% топлина и 5% светлина. Нажежаемата жичка май се нагряваше (нажежава) до около 300гр. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване