nestle_2o1o Публикувано 10 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 10 Юни 2014 Предлагам всеки ,който има горепосочения модел да сподели за екстрите ,които е открил. Например: ония ден разбрах ,че чрез задържането на копчето на дистанционото за отключване на колата ,прозорците се свалят, съответно заключване/вдигане на прозорците. Ако някой знае още подобни екстри ,моля да сподели.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S8_TDI Vasko Публикувано 10 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 10 Юни 2014 При системна експлоатация на автомобила с малко гориво в резервоара, ГНП-то решава, че повече няма да стартира двигателя. Приложимо е само за 2.5 ТДИ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Angelpleven Публикувано 10 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 10 Юни 2014 Това с прозорците е единствената скритост в тази сапунерка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 10 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 10 Юни 2014 Ванката, тази помпа в резервоара не подкачва гориво към ГНП - последното си тегли горивото с вакуум на тоя мотор на ц5. В интерес на истината колата, според оборудването, има много екстри, които са скрити, но това го има във всеки премиум клас автомобил. Може да са монтирани всякакви комфорт модули и човек трябва да ги знае, че съществуват въобще. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nestle_2o1o Публикувано 10 Юни 2014 Автор Доклад Share Публикувано 10 Юни 2014 За това е тази тема ,за да научим какви екстри ни предлага дадения автомобил ,това ми е първата кола ,до преди това дори не се бях возил в такова Ауди, да не говорим ,че докато разбера как се настройват ел. огледалата, как се управлява темпомата, брах много нерви ,но и кефа след тези открития бешее :X Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Spairo Публикувано 15 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 15 Юни 2014 Може ли малко инфо за темпомата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 16 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2014 (Редактирано) на мен ми е интересно как става номера с настройката на дясното огледало като дадеш на задна автоматично да се накланя и след изключване положението му да се възстановява. Редактирано 16 Юни 2014 от Marian_Georgiev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Angelpleven Публикувано 16 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2014 Това става само при коли с мемори функция на седалките,доколкото знам.Там огледалата се управляват от модул. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 16 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2014 а аз си мислех че от ключа зависи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Angelpleven Публикувано 16 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2014 Ключа е част от мемори системата.Реално за всяка една от трите позиций отговаря отделен ключ.Ако и караш със много вдигната седалкаqволан и огледала си ги настройваш на ключ номер 1 или бутон номер 1.Когато жена ти седне с ключ номер 2 всичко се размърдва по параметрите за позиция 2.А огледалото е просто екстра Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nestle_2o1o Публикувано 19 Юни 2014 Автор Доклад Share Публикувано 19 Юни 2014 темпомата го разбрах как работи, трябва на лоста за мигачите да имаш две копченца "+" и "-" , караш с (примерно) 80км и натискаш "-" и по този начин запаметяваш скоростта , после натискаш спирачките и темпомата се изключва и с "+" възстановяваш скоростта ,която си запаметил. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Георги Киров Публикувано 21 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2014 Колеги при мен изпадна някакво ключе от под кормилото, има дупка да се пъхне въртя го в едната посока и нищо, въртя го в другата и нищо, поне аз не забелязвам. При двете му положения мога да местя волана нагоре и надолу, напред и назад, мога също и да го въртя, т.е. не го закрючва.. Някой може ли да ми каже за къде е и и каква работа върши? Прилича малко на секретен ключ но е различен от ключа за запалването.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Angelpleven Публикувано 21 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2014 (Редактирано) Завърти го и виж дали ще запали,мърдането на волана е механично.Псевдо анти-тефт система вероятно Редактирано 21 Юни 2014 от Angelpleven Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Георги Киров Публикувано 21 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2014 Не колега, не пали с него, той е по-надолу от лоста за настройване на волана, а ключа за палене е отстрани на волана от дясно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shash Публикувано 21 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2014 (Редактирано) Едно удобство,което предполагам повечето знаете , но ..Можете да си настроите километража да дава визуален и звуков сигнал,когато превишите зададена скорост.Когато се движите със скоростта при която желаете да чувате/виждате сигнал натискате лявото копче на километража.Аз когато карам извън града си го настройвам на 120 да пищи,а на магистралата на 150.Екстрата е доста полезна,особено при коли без темпомат. Редактирано 21 Юни 2014 от Shash Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Angelpleven Публикувано 21 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2014 Да ,но при всяко палене трябва да настройваш.С ваг-а мисля че можеше да се зададе в самото табло.За колегата с ключето,искам да ти кажа да го врътнеш в двете положения и да видиш дали колата ще запали с нормалния ключ.Демек да блокира запалването по някакъв начин,друга възможност е нещо за алармата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shash Публикувано 21 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2014 E да де,но се настройва елементарно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
STEVEN82 Публикувано 10 Август 2014 Доклад Share Публикувано 10 Август 2014 Момчета , кажете как да настроя ключа с VAG -COM да си вдига сам стъклата при заючване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 10 Август 2014 Доклад Share Публикувано 10 Август 2014 Трсябвада провериш кодинга,после ако всико е наред ,като заключиш с ключа механично,задръж на зключено,ако стъклата се вдигнат,трябва и с задържане на бутона на ключа да стане Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 10 Август 2014 Доклад Share Публикувано 10 Август 2014 Момчета , кажете как да настроя ключа с VAG -COM да си вдига сам стъклата при заючване. Не може. Може ръчно, както е описал buzzy. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Angelpleven Публикувано 11 Август 2014 Доклад Share Публикувано 11 Август 2014 Колегата Toshkov предлагаше тази екстра за много добри пари.Мисля,че беше два натискания на копчето вдигане на прозорците и затваряне на огледалата . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
toshkov81 Публикувано 11 Август 2014 Доклад Share Публикувано 11 Август 2014 а това ключе дето е изпаднало отдолу го виждам на много аудита и пасати. слага се в италяно и заключва волана, просто трябва малко да натискаш целия му патрон нагоре и да уцелиш жлеба на кормилния прът.а за ограничителя за скорост има 2 броя. единия се настройва при изгасен контакт и включени габарити, и е постоянен. а другия в движение и се маха след гасене. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
STEVEN82 Публикувано 13 Август 2014 Доклад Share Публикувано 13 Август 2014 Да, аз с ключа го пробвах и ги вдигна ,ама.... предполагам ,че трябва да има код, с който да му се зададе .... знам ли .... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nurv Публикувано 13 Август 2014 Доклад Share Публикувано 13 Август 2014 Споменавате за тая екстра с пищенето при надвишаване на зададена скорост, но никой не написа как се задава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
duno Публикувано 22 Август 2014 Доклад Share Публикувано 22 Август 2014 Няма нищо тайно в тези седалки,но са най-яката ексрта която имам в тая кола. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване