Jump to content

Тайни(вградени) екстри в А6 С5


nestle_2o1o

Recommended Posts

Предлагам всеки ,който има горепосочения модел да сподели за екстрите ,които е открил.

Например: ония ден разбрах ,че чрез задържането на копчето на дистанционото за отключване на колата ,прозорците се свалят, съответно заключване/вдигане на прозорците. Ако някой знае още подобни екстри ,моля да сподели..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 69
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

При системна експлоатация на автомобила с малко гориво в резервоара, ГНП-то решава, че повече няма да стартира двигателя. Приложимо е само за 2.5 ТДИ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ванката, тази помпа в резервоара не подкачва гориво към ГНП - последното си тегли горивото с вакуум на тоя мотор на ц5.

 

В интерес на истината колата, според оборудването, има много екстри, които са скрити, но това го има във всеки премиум клас автомобил. Може да са монтирани всякакви комфорт модули и човек трябва да ги знае, че съществуват въобще.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За това е тази тема ,за да научим какви екстри ни предлага дадения автомобил ,това ми е първата кола ,до преди това дори не се бях возил в такова Ауди, да не говорим ,че докато разбера как се настройват ел. огледалата, как се управлява темпомата, брах много нерви ,но и кефа след тези открития бешее :X :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на мен ми е интересно как става номера с настройката на дясното огледало като дадеш на задна автоматично да се накланя и след изключване положението му да се възстановява. 

Редактирано от Marian_Georgiev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това става само при коли с мемори функция на седалките,доколкото знам.Там огледалата се управляват от модул.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ключа е част от мемори системата.Реално за всяка една от трите позиций  отговаря отделен ключ.Ако и караш със много вдигната седалкаqволан и огледала си ги настройваш на ключ номер 1 или бутон номер 1.Когато жена ти седне с ключ номер 2 всичко се размърдва по параметрите за позиция 2.А огледалото е просто екстра :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

темпомата го разбрах как работи, трябва на лоста за мигачите да имаш две копченца "+" и "-" , караш с (примерно) 80км и натискаш "-" и по този начин запаметяваш скоростта , после натискаш спирачките и темпомата се изключва и с "+" възстановяваш скоростта ,която си запаметил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги при мен изпадна някакво ключе от под кормилото, има дупка да се пъхне въртя го в едната посока и нищо, въртя го в другата и нищо, поне аз не забелязвам. При двете му положения мога да местя волана нагоре и надолу, напред и назад, мога също и да го въртя, т.е. не го закрючва.. Някой може ли да ми каже за къде е и и каква работа върши? Прилича малко на секретен ключ но е различен от ключа за запалването..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Завърти го и виж дали ще запали,мърдането на волана е механично.Псевдо анти-тефт система вероятно   :hilezh:

Редактирано от Angelpleven
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не колега, не пали с него, той е по-надолу от лоста за настройване на волана, а ключа за палене е отстрани на волана от дясно :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едно удобство,което предполагам повечето знаете , но ..

Можете да си настроите километража да дава визуален и звуков сигнал,когато превишите зададена скорост.Когато се движите със скоростта при която желаете да чувате/виждате сигнал натискате лявото копче на километража.Аз когато карам извън града си го настройвам на 120 да пищи,а на магистралата на 150.Екстрата е доста полезна,особено при коли без темпомат.

Редактирано от Shash
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ,но при всяко палене трябва да настройваш.С ваг-а мисля че можеше да се зададе в самото табло.

За колегата с ключето,искам да ти кажа да го врътнеш в двете положения и да видиш дали колата ще запали с нормалния ключ.Демек да блокира запалването по някакъв начин,друга възможност е нещо за алармата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Трсябвада провериш кодинга,после ако всико е наред ,като заключиш с ключа механично,задръж на зключено,ако стъклата се вдигнат,трябва и с задържане на бутона на ключа да стане

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Момчета , кажете как да настроя ключа с VAG -COM да си вдига сам стъклата при заючване.

 

Не може.  Може ръчно, както е описал buzzy.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата Toshkov предлагаше тази екстра за много добри пари.Мисля,че беше два натискания на копчето вдигане на прозорците и затваряне на огледалата .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а това ключе дето е изпаднало отдолу го виждам на много аудита и пасати. слага се в италяно и заключва волана, просто трябва малко да натискаш целия му патрон нагоре и да уцелиш жлеба на кормилния прът.

а за ограничителя за скорост има 2 броя. единия се настройва при изгасен контакт и включени габарити, и е постоянен. а другия в движение и се маха след гасене.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, аз  с ключа го пробвах  и ги вдигна ,ама.... предполагам ,че трябва да има код, с който да му се зададе .... знам ли ....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Споменавате за тая екстра с пищенето при надвишаване на зададена скорост, но никой не написа как се задава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...