Dental Публикувано 10 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2014 Здравейте колеги , Случва се нещо странно за мен и около 4 майстора в Пловдив с моя климатроник на колата. В движение както си работи на 20 градуса на студено и изведнъж обръща потока- започва да духа зверска жега ! Налага се да изгася колата за около 2-3 минути и след като я запаля всичко е наред за около 10-15 километра и отново същия проблем Това се случи за първи път преди седмица на извънградско при скорост от около 100 км . Но днес проблема зачести до степен през 10 километра да гася и паля за да имам климатик!!! С малко дете съм и е абсурд да съм без климатик . Закачиха колата на компютър-нямало грешки. Замериха с неква машина с манометри- имало фреон и налягане. Обаче климатика продължава да прави тая мизерия. Говорих с още няколко човека и всеки казва различно . ю Моля, ако някой има на идея какво и най-вече при кого да отида ще съм му благодарен много Поздрави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dental Публикувано 10 Юли 2014 Автор Доклад Share Публикувано 10 Юли 2014 Не знам дали не трябва да се провери капилярката или дехидратора.... изглежда ми електрически проблема но кажете вие, аз не знам какво да я правя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi V6 Публикувано 10 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2014 Датчик външна температура виж какви стойности показва когато климатика не работи. Този пред радиатора. За таблото взима инфо от друг датчик. Можеш да го видиш и на климатроника в скритите кодове. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 10 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2014 Това съвсем успешно може да е оня сбъркания клпана отпред по средата, под стъклото... имаше тема със снимки - много добре позната история. Ако го разглабяш да го чистиш внимавай, защото с годините му се препича пластмасата и докато отовивша болтчетата направо се разпада.. Дано някой изрови темата с картинките и да даде линк, че не я намирам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dental Публикувано 10 Юли 2014 Автор Доклад Share Публикувано 10 Юли 2014 Аз я открих темата с много ровене. Опасявам се,че не мога да я извърша тая интервенция сам- зъболекар съм и изобщо не отбирам от климатична инсталация Имам същите симптоми - крайните духат топло а средните хладно при изключен климатик и една идея по топъл въздух при включен. Къде в Пловдив мога да отида и да им кажа да си свършат работата както трябва . Единия ми вика - нов компресор ?!?!? Луди се разхождат по улиците ей !!! Трябва май да опитам с почистването на тоя клапан, а капилярката да я сменям ли ? Да се рови ли по системата там дехидратори ала бала... ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manoff Публикувано 10 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2014 Линк към темата : http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=109075&&page=2 Снимки : http://audibg.com/forum/index.php?app=core&module=attach§ion=attach&attach_id=95486 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dental Публикувано 10 Юли 2014 Автор Доклад Share Публикувано 10 Юли 2014 Утре ще я водя на майстор некъв да му обесня и покажа какво искам да направи - баси до къде ще го докарам да давам акъл аз !!!! А възможно ли е това да създава и проблема който описах- да спира да духа студено и да обърне потока въздух? Или това е решение само ако шоферската духалка духа топло а останалите студено ? Благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Preslito Публикувано 10 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2014 Пробвай с този клапан първо, аз имах такъв проблем пролетта. Изчистихме за 10 мин и всичко е наред. После минах профилактика на климатика, допълване фреон и малсо, че май никога не бях го правил и сега съм спокоен за компресора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dental Публикувано 10 Юли 2014 Автор Доклад Share Публикувано 10 Юли 2014 Ми тоя майстор само закачи колата на диагностика,каза че всичко било наред,нямало записана грешка. Имало достатъчно фреон и я провери с вакум за течове. След което просто каза- да знаеш или е компресора или е управлението на климатроника ! Дали не иска да ме пързаля с едни 1000 лв келеша или така ми се струва?! Сега като говорих с друг,човека каза за тоя клапан,каза за капилярка... все неща дето може да са проблемни а тоя келеш веднага компресор ! Мисля че скоро време в пресата ще има статии за побой над пишман майстори!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petarik Публикувано 10 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2014 Имай предвив, че чупенето или избиването на зъб, водещо до затруднение на дъвчето или говоренето си е средна телесна повреда, дори и да му боднеш после имплант . Иначе по темата, със сигурност ако почистиш клапата, няма да имаш драми с нея поне три години след това. Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 10 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2014 Колега, мога само следния съвет да ти дам.Проучи си хубаво нещата и не се хвърляй на първото нещо дето "майсторите" ти казват. От личен опит твърдя, че в повечето случаи има много по-евтини/безболезнени/лесни и т.н. начини за решаване на някакви мистерии, а не първото нещо дето ти сервират.Успех! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 10 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2014 По-миналата седмица като се връщах от морето, ми се случи подобно нещо. Климатика си бичи на 18 градуса, но от 2 отвора почва да пуска пълна жега (останалите са си студени). Въобще не спирах да гася и т.н. Навигатора отвори нета, един бърз сърч и резултата не мислех изобщо че ще помогне (даже мислех че е ебавка), но това което трябваше да се направи е следното: 1. Въртиш температурата на High - седи така 2-3 секунди2. Въртиш после директно на Low - пак седи 2-3 секунди3. Връщаш после по средата на 20-23 градуса и пак след 2-3 секунди почва да си работи нормално. От опит казвам, че това проработи. Точно въпросната клапа нещо се бъгва (не отваря или затваря... няма голямо значение). Даже видях че едно време е имало callback за това, но сега такова нещо няма. В ауди искат да я сменят директно с нова, която не дефектирала. Съдейки по това което казват колегите, явно изобщо не е дефект даже а просто за почистване, затова и аз те съветвам точно това да направиш. Даже и аз тъй като мойта утре ще я мятам на майсторите за разни работи, ще им кажа да ми я почистят също. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hysterics Публикувано 10 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2014 Проблемът го имаше и при мен, почистиха го въпросния клапан и вече 1 година си работи. Наистина пробвай с него най-напред, но намери някой, който го е правил, че да не стане наистина за нов... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 10 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2014 За 10 минути с Арсов го оправихме моя, елементарно е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dental Публикувано 11 Юли 2014 Автор Доклад Share Публикувано 11 Юли 2014 Понеже всички майстори много кадърни вчера се заех да си го направя сам но стигнах до дилема- има ли антифриз под тия метални цилиндърчета и има ли шанс да направя беля като ги сваля? Също така некви клапи трябвало да се чистят.... Поздрави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 11 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2014 Хубав торкс трябва да имаш за болтчетата на клапата. Не е трудна операцията.kainy на колко км ти е колата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 11 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2014 (Редактирано) Ами уж на почти 200 000км, но 2005г е последното стъпване в Ауди преди да дойде в България, като е била на 40 000км, а тук 2010 е на, познай... 140 000км . Аз я взех на 190 000км, което за 4 години е малко карана в БГ... Аз го виждам да е на поне 300 000, ако не е и много повече. Общо взето в този ценови диапазон, около 20 000лв, в Германия А6-ците бяха на 250 000+км даже повечето към 400 000км. А ако я е карал някой като мен.. (за по-малко от 2 месеца 5000км... средно 30 000-40 000км на година) не ми се мисли Редактирано 11 Юли 2014 от kainy Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 11 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2014 Пффф кофти, мойта стана на 230к км и мисля да я продавам...ще изкара безпроблемно до 250к км, но не искам да правя скъпите ремонти после... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 11 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2014 Пффф кофти, мойта стана на 230к км и мисля да я продавам...ще изкара безпроблемно до 250к км, но не искам да правя скъпите ремонти после... Сега е много тъник момента с продаването Или ще е трудно щото ще има адски много коли на "промоция" заради щетите от градушката или ще е много лесно, точно заради щетите от градушката, поради намалелия брой здрави коли Иначе ако вече си си избрал с какво да я смениш, то значи избора вече си го направил и само отлагаш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 11 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2014 А4 или А5 ще е, но се чудя още с къв двигател...А5 3.0тди с ръчна кутия има много и като гледам ТТ дани трябва да бяга много особено чипната. Но искам колата да е на около 100 хиляди. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 11 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2014 Понеже всички майстори много кадърни вчера се заех да си го направя сам но стигнах до дилема- има ли антифриз под тия метални цилиндърчета и има ли шанс да направя беля като ги сваля? Също така некви клапи трябвало да се чистят.... Поздрави Има малко антифриз като махнеш, но не е някакъв фонтан - не блика зверски... ако не натрошиш самия клапан при махането, не мисля че можеш да счупиш нещо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 11 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2014 Няма никаква опасност да го свалиш сам – аз съм го правил два пъти.За продаването – моята 4F още си чака собственик, смятай колко е “лесно” ... Кремчо, нали каза, че не е за теб 3.0 TDI, защо пак се оглеждаш за такава? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hysterics Публикувано 11 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2014 Sag, дай линк към обявата, че един приятел си търси. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 11 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2014 В момента на табела е на 17500 и се съмнявам, че ще го заинтригува ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sharper Публикувано 11 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2014 Моята е 125к реални, с доказан произход... и съм се зачудил за 3.2 fsi.. та съм в дилема дали да не я посменя... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване