Jump to content

смяна двигател от 1.6, на 1.8 или 1.8Т


ivan marinski

Recommended Posts

Колеги, обмислям вариант за смяна на двигател....мойто е с 1.6 и искам да сложа 1.8 или 1.8Т. Дайте мнения, кой е по добрия вариянт? Не ме интересува разход гориво, защото знам, че г/д е еднакъв...интересува ме, кои от частите в двигателния отсек от 1.6 мога да ползвам, кое трябва да сменя....извинявам се тъпия въпрос

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Определено ще е от форума....г/д какви пари ще излязат частите...двигател оборудван и вс необходимо за запалването и поставянето...не говоря за работа

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Заделяш 2000 лв,за да си спокоен и започваш с поставянето на 1.8Т

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Купи си едно 1.8Т, ще ти излезе по ефтино. Продай твойта за някви пари - налей още 1000 лева и си готов. Не се занимавай с глупости. Филма е голям и безсмислен. Може и куатро да си купиш и да си съвсем на кеф.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако купето на тази му кола е перфектно и намери двигател и все... на оферта, защо да не се вкара във филма.
Като краен резултат ще има кола със знайно общо състояне, а не както с "новата".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, колата е имаме от около 10 години, вс и е ОК, само дето по горва масълце, ако трябва да мисля за друга, по добре да взема по нова...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най- евтиния вариант ще е да продадеш тази и да вземеш друга, но... голямото но... влизаш в мътни води, където нямаш идея на какво ще попаднеш.
Ако имах Б4 и бях пред подобна дилема.. щях да присадя един тръц, това при условие, че купето  е хубаво и всичко е поддържано.
С А4 е сходно, защото новата кола може да бъде и по- зле от сегашната ти, което е много относително.
Поради тази причина мисля, че не е лош варианта да се вземе двигател и все на оферта и да се насади на сегашното купе.
Разходите ще са за монтажа и обслужването на двигателя (ревизиране), а след това няма да има неизвестни (колкото с нов кош...). Едно А4 18ТQ бързо ще глътне няколко хиляди за вкарване в кондиция.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако купето на тази му кола е перфектно и намери двигател и все... на оферта, защо да не се вкара във филма.

Защото купето на 1.6 няма никакви достойнства - нито окачване, нито спирачки, нито някакви допълнителни екстри.

А крайният резултат ще е кола без документи, която може да отиде само за скрап.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

твоята кола със сигурност ще има по малък диаметър спирачни дискове от 18Т предполагам си младо момче, ако сменяш двигателя е хубаво да ъпгреднеш спирачките. От цялата продцедура ще си на далавера ниския данък на 1,6

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е вие го уплашихте бе колеги! Човека пита кои как да смени вие му казвате си продава колата. И аз съм на това мнение,че обичам трудната част да се занимавам

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защото купето на 1.6 няма никакви достойнства - нито окачване, нито спирачки, нито някакви допълнителни екстри.

А крайният резултат ще е кола без документи, която може да отиде само за скрап.

Екстрите се добавят, както много колеги са с 18Т, 2.4 и т.н., а са "голи", но добавят нужните им екстри.

Като за начало е възможно да си кара колата със старите спирачки, а след това да ги ъпдейтне (и този вариант го имат доста и си карат колите).

В зависимост от много фактори е и крайното решение и реализацията на "проекта" (зависи главно от собственика).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хората правят и ролс ройс "на ръка":).

Нищо не може да оправдае наливането на пари в 1.6 при тези цени на пазара.

Фабричните 1.8т са с друго окачване, шенкели, полуоски, карета, кутии. Има възможност за куатро. Повечето фейсови модели са с ЕСП.

АБС-а работи по различен начин с различните спирачки, в зависимост от модела може да има разлика в климатичен компресор, алтернатор или стартер....... абсолютно обречена е идеята замяна на фабричен 1.6 със фабричен 1.8т.....

А и никой не коментира как ще се узакони тази смяна или ще се кара с фалшиви застрахователни документи?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересен е момента след смяната на двигателя и колко хора са направили нужното за узаконяването (май .. никой, което говори много лошо за манталитета) ?!?

Редактирано от eic-idimitrov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

 

Нищо не може да оправдае наливането на пари в 1.6 при тези цени на пазара.

 

Абсолютно....да не говорим, че дали 1.6 или 1.8Т като се возиш.....ми все е А4. Аз бих се ориентирал към А6 , ако има малко парици отгоре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както казаха колегите филма е много голям. Но ако намериш читав мотор, и си правиш всичко сам по-колата има смисъл. Един познат, в гаража си сменя двигатела на Ауди-то от 1.6 на 1.8т и като видях, как я беше разпилял, направо се шашнах. Накрая се оказа, че всичко трябва да смени по двигателя, защото имал износване, наложи се и карета да сменя, и полуоски и т.н. После с инсталацията е по-голям филм.  Затова колегите казват, по-добре да продадеш твоята и вземеш заводски такава. По-евтино излиза.

Редактирано от anonym0us
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Въпроса е колко време ще я продава и кой ще си купи 1,6. 

По-оптимистична е смяна с 1,8 

Редактирано от alter_breed
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...