lmihailov Публикувано 29 Август 2014 Доклад Share Публикувано 29 Август 2014 Здравейте,колеги!Пак ми светна индикацията на airbeg,първия път ,като я закачиха,показа грешка в шофьорската седалка,изтриха я и една година-без проблем.Преди седмица пак светна,при преместване на седалката,Иска ми се да го реша този проблем и да не се набутвам с 20е всеки път като светне.До сега открих,четейки форумите,че се слага съпротивление,или се запояват кабелите при буксата.Искам да зная,дали е възможно,да се върже лампата да светва и гасне примерно заедно с лампата за зареждане на батерията...Тука на прегледа,проверяващия лично гаси и пали за да се убеди.че проклетията е в изправност.Колата е А4 Б5 2000 г.Май трябва да сменя аватара...... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бат Сашо Публикувано 29 Август 2014 Доклад Share Публикувано 29 Август 2014 Това си е класически проблем, и решението е запояване. При мен го направиха така и няма грижи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
motoboys Публикувано 29 Август 2014 Доклад Share Публикувано 29 Август 2014 Аз "реших" тоя проблем с закупуването на кабел като светне закачам,трия и това е А иначе си местя седалката,когато колата не е на контакт/запалена/ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nastradin2 Публикувано 1 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2014 При мен си свети още откакто съм я купил през 2007 год. Гледаха я, триха, писаха и какво ли още не - но продължава да си свети...Накрая ми писна, извадих крушката и готово. Няма индикация за еър бег... Седем години я карам така и нямам проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veni72 Публикувано 1 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2014 Вие не разбирате ли,че с това шега не бива?Седем години караш така и нямаш проблеми...А не ти ли минава през акъла,че недай си боже нещо се случи и еърбега не се отвори?А пък и ако ти си виновен съвсем ще загазиш...и как въобще минавате преглед???Sent from my LT25i using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бат Сашо Публикувано 2 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 2 Септември 2014 Че еърбега някой гледа ли го изобщо на преглед? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lmihailov Публикувано 2 Септември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 2 Септември 2014 Не зная как е в Бг.,но тук без изправна система за безопасност нема минаване.Идеалното за мен би било да реша проблема,запоих кабелите,купих си и кабел са диагностика,само нз. дали ще трие грешки или само чете Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veni72 Публикувано 2 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 2 Септември 2014 Дори и да изтриеш грешката,ако не си оправил проблема пак ще се появи.Sent from my LT25i using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cadence Публикувано 3 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2014 колеги искам и аз да попитам за мнение, става въпрос за същия проблем с лампичката на еърбега. При мен проблема е,че не може да се изчисти грешката, изтрива се и след 2 секунди пак се появява. Пробвах с контактен спрей да напръскам буксата под шофьорската седалка, но няма резултат. Понеже колата е имала удар отпред човека от сервиза ми каза,че може би след смяна на еърбега (пък можеби и на целия волан,който трилъчев в момента) компютъра не го разпознава и заради това да свети постоянно. Какво ще ме посъветвате да сменя целия волан или само еърбега Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veni72 Публикувано 3 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2014 А може и компютъра да се наложи да сменяш,така нареченият Steuerger?t,който е за еърбега.При мен поне това беше проблема.Sent from my LT25i using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
motoboys Публикувано 3 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2014 Щом сте пробвали да триете грешки,поне записа ли си номера и ?По номера на грешката ще се разбере къде е проблема,дали е във волана или седалката ,а може и модула да е сгънал.При мен има проблем с модула и като застудее(под 10 градуса) времето и лампата светва и не се трие дори с ресет на модула,но като се затопли всичко се оправя,предполагам има студена спойка някъде в модула,но не ми се занимава с майстори и вече втрора година карам така- зимата без бегове. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lmihailov Публикувано 3 Септември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 3 Септември 2014 Номера вече не го помня.,но беше свързано със съпротивлението на шофьорската седалка,изтрихме я и близо година не се появи,докато не дръпнах ръчката за вертикалното преместване .Купих си кабел,инсталирах диска и греда-кабела не влиза .Така,че ще се ходи на сервиз. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veni72 Публикувано 3 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2014 Кабелът влиза,но по-трудно.Просто трябва да поизрежеш пластмасата на самия кабел...и при мен беше така...Sent from my LT25i using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lmihailov Публикувано 3 Септември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 3 Септември 2014 Благодаря,колега,ей сега ще ида да го тръкна на шмиргела,а тази програма позволява ли триене?VCDS-lite имам предвид. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cadence Публикувано 4 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 4 Септември 2014 Щом сте пробвали да триете грешки,поне записа ли си номера и ?По номера на грешката ще се разбере къде е проблема,дали е във волана или седалката ,а може и модула да е сгънал.При мен има проблем с модула и като застудее(под 10 градуса) времето и лампата светва и не се трие дори с ресет на модула,но като се затопли всичко се оправя,предполагам има студена спойка някъде в модула,но не ми се занимава с майстори и вече втрора година карам така- зимата без бегове.не съм записал грешката,но майстора ми каза , че е от волана проблема... и затова незнам какво да правя... смяна на волан или еърбег или да я закарам пак и да запиша този път грешката Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lmihailov Публикувано 7 Септември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 7 Септември 2014 Колеги,подкарах програмата,но като отида на 15 airbag ми изписва нещо от сорта на твърде много грешки в комуникацията....за VCDS 311 2N става дума.Или грешката е в задклавиатурното устройство.Поздрави! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miteo Публикувано 10 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2014 Вие не разбирате ли,че с това шега не бива?Седем години караш така и нямаш проблеми...А не ти ли минава през акъла,че недай си боже нещо се случи и еърбега не се отвори?А пък и ако ти си виновен съвсем ще загазиш...и как въобще минавате преглед???Sent from my LT25i using Tapatalkколега те нови коли с по 15 еърбега прават по пътищата тройни аксели с двойни тулупи и не им се отваря нито един еърбег, а ти се тревожиш как ще мине човека преглед. Как ли - ами безпроблемно, като всеки друг...Пък ако недай се боже нещо се случи и еърбега не се отвори....едва ли ще му пука кой е виновен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KoKolincho87 Публикувано 28 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2014 Колеги на мен ми светна лампата за airbega и я закачих на vag-coma и ми даде грешки : 01025-Trigger for on Board Diagnostic Lamp :Malfunction i 31-10 open or short to ground а колата е 1.8 125кс . 1995 с табло на фис с целия дисплеи и няма сензори на седалките и на колана Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Roger6666 Публикувано 18 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 18 Юли 2016 Какво стана с тая 01025 грешка? Откри ли се решение? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitur Публикувано 22 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2016 Имайте предвид че бега има живот на него си пише до кога, завода дава гаранция при инцидент, че ще е безпроблемно отварянето. Но на 15-20 годишни от отдавна е изтекал срока. И със слагане на 200 ома джамбазите си решават проблема с лампата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Frozen1 Публикувано 26 Август 2020 Доклад Share Публикувано 26 Август 2020 Някой откри ли решение на 01025? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 26 Август 2020 Доклад Share Публикувано 26 Август 2020 Преди 4 часа, Frozen1 написа: Някой.... Цитат 16785/P0401/001025 - Exhaust Gas Recirculation (EGR) System: Insufficient Flow Detected Possible Symptoms Malfunction Indicator Light (MIL) ON Reduced Exhaust Gas Recirculation (EGR) Reduced Power Output/Engine running rough Increased Emissions Possible Causes Exhaust Gas Recirculation (EGR) Flow restricted/clogged Exhaust Gas Recirculation (EGR) Valve stuck closed/leaking/faulty Wiring and/or Connector(s) from/to Exhaust Gas Recirculation (EGR) Valve faulty Exhaust Gas Recirculation (EGR) System faulty Possible Solutions Check/Clean Exhaust Gas Recirculation (EGR) System Check/Replace Exhaust Gas Recirculation (EGR) Valve Check Wiring and/or Connector(s) from/to Exhaust Gas Recirculation (EGR) Valve Special Notes When this fault is stored in a 2009-2012 NAR market 2.0L CR TDI (CBEA, CJAA, CKRA) VW Jetta/Golf (1K/AJ) or the NMS Passat (A3) chassis: Please see: TSB 26-13-03 | TPI# 2031583/3 (formerly know as 26-12-08 | TPI# 2031583). When the Exhaust Pressure Flap Control Module (J883) is faulty, the engine controller may have any of the following DTCs: P047F/001151 - Exhaust Pressure Control Valve: Stuck Open P0477 - Exhaust Pressure Control Valve "A" Low P048A/001162 - Exhaust Pressure Control Valve 1: Stuck Closed P048B - Exhaust Pressure Control Valve "A" Position Sensor/Switch Circuit P048C - Exhaust Pressure Control Valve "A" Position Sensor/Switch Circuit Range/Performance 16785/P0401/001025 - Exhaust Gas Recirculation (EGR) System: Insufficient Flow Detected Some TDI-CR engines have a filter for the EGR that can become restricted and cause a "Insufficient Flow" code. When this fault is stored in a 2009-2014 NAR market 2.0L CR TDI (CBEA or CJAA ) VW Jetta/Golf (1K/AJ) Please See TSB 01 14 11(Updated: 01 14 21) | TPI# 2034898 May also have fault code stored in ECM 18895/P2463/009315 - Diesel Particle Filter: Excessive Soot Accumulation Restrictions in the EGR Filter may occur after a regeneration, if the soot loads where high before the regeneration. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Frozen1 Публикувано 26 Август 2020 Доклад Share Публикувано 26 Август 2020 @NIKOблагодаря, обаче не е грешката за ЕГР, а онази за еърбег със същия номер Чудя се възможно ли е ако крушката е с по-малка мощност да дава тази грешка? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Frozen1 Публикувано 29 Август 2020 Доклад Share Публикувано 29 Август 2020 Здравейте, с любезното съдействие на @CyberKing успях да реша проблема с грешка 01025 - Trigger for on Board Diagnostic Lamp, Malfunction Когато си монтирах таблото с борд и четох кой пин на какво отговаря видях, че имаме по два пина съответно за ABS и Airbag. Водят се direct i inverted. Странното бе, че имах сигнал за Airbag direct, но за ABS бе обратен. Та се замислих дали не трябва да направя мост между тези два пина, но колегата ме светна, че го е замасил. Това е сигнал търсещ странични възглавници, които ако ги нямате се замасява. Та, има решение на досадната грешка за бега. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Murphy Публикувано 7 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2020 Да ползвам темата.Някой да помогне с инфо,къде се включва пасажерския airbag.Сменям таблото,а на старото бега липсва и съответно го няма и кабела. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване