N1995 Публикувано 11 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 11 Септември 2014 Има ли колеги с А7ци, които могат да дадът съвет кои са удачните двигатели на модела. Конкретно се интересувам от 3.0 TFSI. Мерси предварително! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 11 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 11 Септември 2014 Е то друг удачен има ли бензинов. Вземай и се меткай. Тествал съм го, двигателя е уникален. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 11 Септември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 11 Септември 2014 Не гледам само бензинови...цялата серия, още съм рано в процеса на проучване Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BiH Публикувано 11 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 11 Септември 2014 Ако трябва да избирам отново, 100% ще взема 3.0тди битурбо. Едва ли ще харчи значително по-малко от 3-литровия бензин, но пък създава усещане за по-силно ускорение. При по-ранните версии на MMI не засича всички видове телефони, поне не и Айфоните, на мен ми правиха няколко пъти ъпдейти и накрая проработи.Иначе за краткия живот на мойта 7-ца други проблеми не съм имал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 11 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 11 Септември 2014 Три литровите двигатели са ОК.За бензиновият 4.2 знаеш на газ е скъпо да се прави.Незнам има ли 4.2тди но ако има това би бил моят Има разни легенди за дпф-ите, но то е ясно защо са проблематични.Все още е проблем да им се пипа софта, освен на първите версий. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BiH Публикувано 11 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 11 Септември 2014 V8 при А7 няма, само при S и RS. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
STEFAN8898 Публикувано 11 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 11 Септември 2014 Бих погледнал 3.0 би - ТДИ, едно гъзе търкаля такова а7, еми какво да ти кажа - уникална кола, ускорението е 6, като скорост е много бърза, за бенина незнам, ама дизелчето си заслужава всеки лев. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 11 Септември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 11 Септември 2014 Нека не коментираме газифицирането въобще моля. 3.0 би ТДИ то като двигател сравнимо ли е с TDI-то при 4F и Q7 и дали хроничните проблеми на тези двигатели като обтегачи и тн. са фикснати в колите 2011та? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 11 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 11 Септември 2014 Какво точно е преоритет на бъдещия собственик? И много извънградско ли ще кара? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dhtj Публикувано 11 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 11 Септември 2014 Аз по принцип съм върл антидизелист, но на черното ( ) не мога да кажа бяло. 3.0tdi 313 бие tfsi-то и на разход и на вървеж. Даже и звук почти са му докарали Ако не е някакъв драматичен душегуб(в което се съмнявам), определено бих избрал него пред бензина. А и в Европа нафтата е доста по-евтина. П.С. Любопитно ми е на колегата със S7мицата какво е станало? Беше много красива Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasaveca Публикувано 11 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 11 Септември 2014 много голяма е разликата в цената между 3,0 тди и битурбо модела ..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 12 Септември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 12 Септември 2014 Приоритет е да върви хубаво и да няма чести изненади. Иначе карането градско в София, но не точно - България околовръстното, България не е баш висене по задръствания. Иначе често извънградско - да кажи речи всяка седмица ходене някъде. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Мирослав филчев Публикувано 12 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2014 (Редактирано) П.С. Любопитно ми е на колегата със S7мицата какво е станало? Беше много красива За съжаление стана " подводница" при наводненията в Сърбия Редактирано 12 Септември 2014 от Мирослав филчев Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 12 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2014 Приоритет е да върви хубаво и да няма чести изненади. Иначе карането градско в София, но не точно - България околовръстното, България не е баш висене по задръствания. Иначе често извънградско - да кажи речи всяка седмица ходене някъде. 3.0 TDI-би си е една турбина + електрическа перка за ниските обороти .. има си смукатели, моторчета и всичките познати нам технологии, вложени в БМК/АСБ. Дали са станали по-издръжливи според мен е рано да се каже, защото са на малко километри.. 3.0Т е механически по-прост от гледна точка на мотора и периферията му, но пък с малко по-сложна охладителна система.... Ако не е чисто нов дизела и човека не е супер запален на тема дизел, не виждам защо да купи печката с пластмасов вентилатор, набеден за турбина :hilezh: Усещането за вървене в А7 е много "приглушено", ако си мисли че ще получи "ритник във врата" .....просто няма. С който и мотор да се оборудва усещане за "спортна кола" не се предлага - даваш газ, изстрелваш се и след малко караш с 150-160. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 12 Септември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 12 Септември 2014 Мерси Веско! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dhtj Публикувано 12 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2014 Ако не е чисто нов дизела и човека не е супер запален на тема дизел, не виждам защо да купи печката с пластмасов вентилатор, набеден за турбина :hilezh: Защото върви повече и гори по-малко примерно? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 12 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2014 Върви повече от кое ? от 3.0Т в същото купе ли ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dhtj Публикувано 12 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2014 Да. Между 3.0тфси 300 коня и 3.0тди битурбо 313 коня има 13 коня, 200нм, 0.3 секунди до 100 и 2 литра среден разход разлика все в полза на дизела.Разбира се това е само статистика, не съм имал щастието да ги карам тези две коли(само 3.0би в А6 съм), ако на теб ти се е случило ще се радвам да си споделиш впечатленията Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 12 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2014 Настоящия 3.0Т в А7 е 310 к.с. и с DSG, докато А7 би-турбо печката е 313 и е с 8 степенен ZF. Заради различните скорости това не е просто избор между двигатели, а направо е избор между различни коли... аз не бих си купил такава кола без да покарам достатъчно километри на тестдрайв И за да не стане поредната тема нафтекс срещу бензин ще спра пък когато наточените печки станат на по 150 - 200к километра ще говорим пак Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 12 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2014 Понеже съм го карал 3.0Т на А7 ще кажа, че усещането за набиране в ниските го няма като при дизела. Даже сравнен с 224 коня 3.0 ТДИ. Обаче след 3к оборота това нещо набира та се нетрае. Супер тих мотор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 13 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 13 Септември 2014 Нали уж компресора на 3.0Т не върши особено много работа преди 3к оборота, не е като нормален турбо трилитров бензин, дали заради механичното кпд дали за друго не знам. И все пак тишината и начина по който се развърта бензинов V6 мотор също са важни моменти при избора, изобщо цялото усещане на колата е друго. Бих направил с радост жертвите - малко по-висок разход и малко по-слаби ниски обороти... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 13 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 13 Септември 2014 Бензиновият някак си ми пълни душичката Разбира се в комбинация със ауди драйв селект, ЕсТроник и спортен диф Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Публикувано 13 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 13 Септември 2014 Тези коли не могат да завиват. Все пак е голям кораб и тези маси не могат просто така да се пренебрегнат. Може спокойно да мине и без спортен диференциал. Гледах RS7 в "бърза обиколка" и не беше каквото очаквах. Страничното ускорение, не съм сигурен де, беше чувствително по-слабо от това в голф R. Иначе на правите се дърпа супер и понеже беше и с керамика, спираше отлично. Времето му не ме впечатли. Пак имаше това синтетично усещане във волана.3.0ТФСИ от 2010 е 300 коня ако не се лъжа. След това е с по-високата мощност. Не че някой ще намери разлика ... Това е лимузина за дълги пътувания, където да се потопиш в комфорт, вкл. за пътниците отзад, а не да шпориш по завои с него. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
STEFAN8898 Публикувано 13 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 13 Септември 2014 Остави ти, може да има недозавиване малко, ама с 20 - ка и с едни валяци за гуми, момчето с а 7 цата, извънградско го гледам на правите с над 200, по завоите си бичи 160 - 180, е сравнено с няк'ви Поршаци може да е по - зле на писта, ама като цяло си е супер. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zlobil Публикувано 13 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 13 Септември 2014 За съжаление стана " подводница" при наводненията в Сърбия ауч, кофти случка дейВа.... Според мен 3.0Т е по-добрият двигател за а7, стига с тоя въртящ момент и измамно дърпане на дизела...... не всичко е въртящ момент..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване