Jump to content

Съвет за А7


Recommended Posts

Има ли колеги с А7ци, които могат да дадът съвет кои са удачните двигатели на модела. Конкретно се интересувам от 3.0 TFSI. Мерси предварително! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако трябва да избирам отново, 100% ще взема 3.0тди битурбо. Едва ли ще харчи значително по-малко от 3-литровия бензин, но пък създава усещане за по-силно ускорение.  При по-ранните версии на MMI не засича всички видове телефони, поне не и Айфоните, на мен ми правиха няколко пъти ъпдейти и накрая проработи.

Иначе за краткия живот на мойта 7-ца други проблеми не съм имал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Три литровите двигатели са ОК.

За бензиновият 4.2 знаеш на газ е скъпо да се прави.

Незнам има ли 4.2тди :) но ако има това би бил моят :)

Има разни легенди за дпф-ите, но то е ясно защо са проблематични.

Все още е проблем да им се пипа софта, освен на първите версий.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бих погледнал 3.0 би - ТДИ, едно гъзе търкаля такова а7, еми какво да ти кажа - уникална кола, ускорението е 6, като скорост е много бърза, за бенина незнам, ама дизелчето си заслужава всеки лев.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нека не коментираме газифицирането въобще моля. 3.0 би ТДИ то като двигател сравнимо ли е с TDI-то при 4F и Q7 и дали хроничните проблеми на тези двигатели като обтегачи и тн. са фикснати в колите 2011та?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз по принцип съм върл антидизелист, но на черното ( :hilezh: ) не мога да кажа бяло. 3.0tdi 313 бие tfsi-то и на разход и на вървеж. Даже и звук почти са му докарали :hilezh:

Ако не е някакъв драматичен душегуб(в което се съмнявам), определено бих избрал него пред бензина. А и в Европа нафтата е доста по-евтина.

 

 

П.С. Любопитно ми е на колегата със S7мицата какво е станало? Беше много красива :huh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Приоритет е да върви хубаво и да няма чести изненади. Иначе карането градско в София, но не точно - България околовръстното, България не е баш висене по задръствания. Иначе често извънградско - да кажи речи всяка седмица ходене някъде. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

П.С. Любопитно ми е на колегата със S7мицата какво е станало? Беше много красива :huh:

За съжаление стана " подводница" при наводненията в Сърбия :(

Редактирано от Мирослав филчев
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Приоритет е да върви хубаво и да няма чести изненади. Иначе карането градско в София, но не точно - България околовръстното, България не е баш висене по задръствания. Иначе често извънградско - да кажи речи всяка седмица ходене някъде. 

 

3.0 TDI-би си е една турбина + електрическа перка за ниските обороти .. има си смукатели, моторчета и всичките познати нам технологии, вложени в БМК/АСБ. Дали са станали по-издръжливи според мен е рано да се каже, защото са на малко километри..

 

3.0Т е механически  по-прост от гледна точка на мотора и периферията му, но пък с малко по-сложна охладителна система....  

 

Ако не е чисто нов дизела и човека не е супер запален на тема дизел, не виждам защо да купи печката с пластмасов вентилатор, набеден за турбина :hilezh: :hilezh: :hilezh:

 

Усещането за вървене в А7 е много "приглушено", ако си мисли че ще получи "ритник във врата"  .....просто няма.

 

С който и мотор да се оборудва усещане за "спортна кола" не се предлага - даваш газ, изстрелваш се и след малко караш с 150-160.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Ако не е чисто нов дизела и човека не е супер запален на тема дизел, не виждам защо да купи печката с пластмасов вентилатор, набеден за турбина :hilezh: :hilezh: :hilezh:

Защото върви повече и гори по-малко примерно? :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да. Между 3.0тфси 300 коня и 3.0тди битурбо 313 коня има 13 коня, 200нм, 0.3 секунди до 100 и 2 литра среден разход разлика все в полза на дизела.

Разбира се това е само статистика, не съм имал щастието да ги карам тези две коли(само 3.0би в А6 съм), ако на теб ти се е случило ще се радвам да си споделиш впечатленията :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Настоящия 3.0Т в А7 е 310 к.с. и с DSG, докато А7 би-турбо печката е 313 и е с 8 степенен ZF.

 

Заради различните скорости това не е просто избор между двигатели, а направо е избор между различни коли... аз не бих си купил такава кола без да покарам достатъчно километри на тестдрайв

 

И за да не стане поредната тема нафтекс срещу бензин ще спра :) пък когато наточените печки станат на по 150 - 200к километра ще говорим пак

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже съм го карал 3.0Т на А7 ще кажа, че усещането за набиране в ниските го няма като при дизела. Даже сравнен с 224 коня 3.0 ТДИ. Обаче след 3к оборота това нещо набира та се нетрае. Супер тих мотор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нали уж компресора на 3.0Т не върши особено много работа преди 3к оборота, не е като нормален турбо трилитров бензин, дали заради механичното кпд дали за друго не знам. И все пак тишината и начина по който се развърта бензинов V6 мотор също са важни моменти при избора, изобщо цялото усещане на колата е друго. Бих направил с радост жертвите - малко по-висок разход и малко по-слаби ниски обороти...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези коли не могат да завиват. Все пак е голям кораб и тези маси не могат просто така да се пренебрегнат. Може спокойно да мине и без спортен диференциал. Гледах RS7 в "бърза обиколка" и не беше каквото очаквах. Страничното ускорение, не съм сигурен де, беше чувствително по-слабо от това в голф R. Иначе на правите се дърпа супер и понеже беше и с керамика, спираше отлично. Времето му не ме впечатли. Пак имаше това синтетично усещане във волана.

3.0ТФСИ от 2010 е 300 коня ако не се лъжа. След това е с по-високата мощност. Не че някой ще намери разлика ... Това е лимузина за дълги пътувания, където да се потопиш в комфорт, вкл. за пътниците отзад, а не да шпориш по завои с него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Остави ти, може да има недозавиване малко, ама с 20 - ка и с едни валяци за гуми, момчето с а 7 цата, извънградско го гледам на правите с над 200, по завоите си бичи 160 - 180, е сравнено с няк'ви Поршаци може да е по - зле на писта, ама като цяло си е супер.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За съжаление стана " подводница" при наводненията в Сърбия :(

 

ауч, кофти случка дейВа....  :steinigung:

 

 

 

Според мен 3.0Т е по-добрият двигател за а7, стига с тоя въртящ момент и измамно дърпане на дизела...... не всичко е въртящ момент.....  :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...