Jump to content

Задните лагери ПАК ми се разбучаха 1.8TQ Avant


HEPBAKA

Recommended Posts

Колеги има ли някакъв лек относно задните лагери?

Смених ги в Елбатрон с такива по тяхна препоръка, обаче няма и 2-3 месеца и пак се разбуча - конкретно заден десен.

п.с По принцип всички А4ки или може би само коНби или може би коНби Quattro са така tail happy/поднасящи ? Говоря за мокър път, завои с малко газ. Като дам цялата, се изправя ест.
Гумите са на ДОТ 2011та, карани 2 години само.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 57
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Поднасят си , а повече поднасят с кофти реглаж на задния мост.( визирам моята б4 куатро). Греещи задни спирачки също допринасят за живота на лагерите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз смених моите,като сложих някакви полски,карам вече над 30 000 км с тях и още са добре,без задния десен лагер,той взе да вие и го смених с някакъв от аутохит.При В3,В4,В5 куатро предните  и задните са еднакви.Не виждам какъв ще е проблема при монтажа,на пресата всеки лагер влиза по един и същи начин в "гнездото" си.И на мен в завоите с малко повечко газ поднася,когато аз желая,но предварително завъртям волана обратно.

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Например да се разпилее лагера докато се набива.Да после не е проблем да се сглоби,но му се губи оригиналната смазка и вероятноста да останат боклуци в него е много голяма.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми препоръчаха в магазина да НЕ слагам точно такива,понеже имало оплакване от някои автосервизи,не са като едно време,имало и китайски от тях.Не помня каква марка сложих,нека колегите да споделят мнение по въпроса

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бъркат при монтажа и още как, прав е Мишо. Пред мен един юнак първо  натисна лагера обратно, естествено в непочистеното легло, изби го и тръгвайки да го набива втори път видях че натиска по малката гривна......, и така три пъти. Ето така човек се оборудва с преса  :hilezh: без време и желание!

Ако попаднеш на оригинален ФАГ, слагай, ако не и китаец върши работа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още един глас за FAG, както и за Koyo (такива бяха на предишното ауди)... NTN, NSN.

Редактирано от eic-idimitrov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

имало и китайски от тях.

 

От години те са само китайски. Както и ФАГ. Просто няма производство на малки лагери в Германия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А какво мислите за оригинални от Порше ? Чудя се дали да не ида там да метна някой лев, че ако пак се скапят на 3-тия месец, поне да им ги чукна в тиквите да се спасяват и да подменят/сменят/ремонтират.

п.с А ако предположим че Милен от елбатрон не се е справил добре с поставянето, кой в София се знае че може да го направи адекватно? Щото не ми се сменят на 3-4 месеца, после реглажи у-а тъпотии?

Редактирано от HEPBAKA
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще сложа СКФ пък да видим кво и що

SKF / FAG! ;)

На предната кола сменихме преди години още преден лагер по препоръка с FAG, вече толкова км няма гък. SKF до колкото знам обаче не са по-назад.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен така ... когато взех колата след време започна да бучи - заден десен лагер.

Аз сменям по две тъй че смених и двата лагера със SKF

После се разбуча отпред - преден десен лагер.

Смених ги пак двата със SKF

И след около 40000 пак заден десен взе да предава богу-дух но тоя път смених само него и хак със SKF и ще видим.

 

 

Ако ми позволиш да ползвам темата искам да запитам колегите на задния мост на quattro въпросния носач има 3 тампона ... някой от тях по думите на майстора е изсъхнал,каквото и да значи това и скърца та знае ли се ... но неможе да установи кой ... а не ми се сменят 3-те тампона.

Дайте съвет ... как да диагностицирам оттам ли изва скърцането и какво да предприема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен 40 к.км. са малък пробег за тези лагери.. ако не са ментета или монтажа не е надежден.
Добре е монтиран лагер, когато има лек луфт (доста майстори ги стягат доста).
 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На куатро четирите са еднакви.Аз като съм сменял и нищо не съм стягал,просто няма какво.Набиват се на пресата и газ

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На моята  задни два и преден ляф са сменени преди 3години.Лагерите бяха около 60-70лв .За момента все още нямам проблеми!

Важно е как се монтират!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как неправилно може да бъдат монтирани,като имаме предвид,че примерно колата е търкаляла гумите/лагерите вече 10 км? С какво трябва да внимаваме,като изключим разглобяването им по невнимание?

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 В Елбатрон работят грамотно и е изключено да са сложили погрешно лагера. Един приятел има Б5 quattro комби и сменя при тях задни лагери с ФАГ, но тои си ги беше купил предварително и вече 20к км няма проблеми. Преди това няколко пъти сменяше някакви ментета Оптимал мисля, единия и 10к не можа да изкара.

Редактирано от ugeorge
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 В Елбатрон работят грамотно

споделям мнението,пет лагери на различни коли съм сменял при тях и проблеми не е имало.Колите НЕ са били куатро

Редактирано от tisho_psg
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Как неправилно може да бъдат монтирани,..................................С какво трябва да внимаваме,като изключим разглобяването им по невнимание?

Основен фал при монтажа е да се натисне с пресата по вътрешната гривна, няма такава варварщина. Няма и лагер, който да издържи такова отношение, освен вероятно някои усилени серии(с голяма уговорка), но такива по главините май не слагат. При тоя тип натиск се получават миниатюрни вдлъбнатини от съчмите по едната страна на улея, съответно при въртене с времето  циментацията се нарушава, появява се ромолене,появяват се язви и ........нерви съответно.

Характерното при тоя тип повреда е, че виенето се усилва при странична инерция/завой, а при движение направо често изчезва.

Лагерното легло също трябва ДА СЕ ЧИСТИ, и то добре, а не направо върху окисите, ръждата и прахоляка да се натиска.

Защо, защото една песъчинка по-твърда да остане между външната гривна и леглото и вече нямаме строго цилиндрична повъхност, оттам в конкретната точка имаме износване, съответно нарушена циментация, съответно.....нерви.

Излишно е да се споменава за чистота при монтажа, азбучни неща, които почти никъде по "сервизи" не се спазват.....

При шлосеро-монтажни работи си има закони, които из съвременните сервизи няма откъде да научат/видят юнаците, или малко останаха хората от които може/ше да се краде занаят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...