HEPBAKA Публикувано 24 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 24 Септември 2014 Колеги има ли някакъв лек относно задните лагери?Смених ги в Елбатрон с такива по тяхна препоръка, обаче няма и 2-3 месеца и пак се разбуча - конкретно заден десен.п.с По принцип всички А4ки или може би само коНби или може би коНби Quattro са така tail happy/поднасящи ? Говоря за мокър път, завои с малко газ. Като дам цялата, се изправя ест.Гумите са на ДОТ 2011та, карани 2 години само. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petkovm Публикувано 24 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 24 Септември 2014 (Редактирано) Кофти лагер или монтаж. Редактирано 24 Септември 2014 от Petkovm Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bagera979 Публикувано 24 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 24 Септември 2014 Поднасят си , а повече поднасят с кофти реглаж на задния мост.( визирам моята б4 куатро). Греещи задни спирачки също допринасят за живота на лагерите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 25 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2014 (Редактирано) И аз смених моите,като сложих някакви полски,карам вече над 30 000 км с тях и още са добре,без задния десен лагер,той взе да вие и го смених с някакъв от аутохит.При В3,В4,В5 куатро предните и задните са еднакви.Не виждам какъв ще е проблема при монтажа,на пресата всеки лагер влиза по един и същи начин в "гнездото" си.И на мен в завоите с малко повечко газ поднася,когато аз желая,но предварително завъртям волана обратно. Редактирано 25 Септември 2014 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petkovm Публикувано 25 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2014 Ох бъркат се лагери на пресата и още как.Една много малка грешка може да ти зглоби лагера така,че скоро да го хвърлиш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 25 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2014 Ами сподели тогава,че да не правим тази грешка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petkovm Публикувано 25 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2014 Например да се разпилее лагера докато се набива.Да после не е проблем да се сглоби,но му се губи оригиналната смазка и вероятноста да останат боклуци в него е много голяма. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HEPBAKA Публикувано 26 Септември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 26 Септември 2014 Ясно е че ще се сменяват пак. Ще сложа СКФ пък да видим кво и що Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 26 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2014 (Редактирано) На мен ми препоръчаха в магазина да НЕ слагам точно такива,понеже имало оплакване от някои автосервизи,не са като едно време,имало и китайски от тях.Не помня каква марка сложих,нека колегите да споделят мнение по въпроса Редактирано 26 Септември 2014 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 26 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2014 Бъркат при монтажа и още как, прав е Мишо. Пред мен един юнак първо натисна лагера обратно, естествено в непочистеното легло, изби го и тръгвайки да го набива втори път видях че натиска по малката гривна......, и така три пъти. Ето така човек се оборудва с преса без време и желание!Ако попаднеш на оригинален ФАГ, слагай, ако не и китаец върши работа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eic-idimitrov Публикувано 26 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2014 (Редактирано) Още един глас за FAG, както и за Koyo (такива бяха на предишното ауди)... NTN, NSN. Редактирано 26 Септември 2014 от eic-idimitrov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 26 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2014 имало и китайски от тях. От години те са само китайски. Както и ФАГ. Просто няма производство на малки лагери в Германия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HEPBAKA Публикувано 26 Септември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 26 Септември 2014 (Редактирано) А какво мислите за оригинални от Порше ? Чудя се дали да не ида там да метна някой лев, че ако пак се скапят на 3-тия месец, поне да им ги чукна в тиквите да се спасяват и да подменят/сменят/ремонтират.п.с А ако предположим че Милен от елбатрон не се е справил добре с поставянето, кой в София се знае че може да го направи адекватно? Щото не ми се сменят на 3-4 месеца, после реглажи у-а тъпотии? Редактирано 26 Септември 2014 от HEPBAKA Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 26 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2014 Не се излагай. Задни маркови лагери трябва да изкарват 100-200к км. Независимо, че са китайски. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coresnet Публикувано 29 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 29 Септември 2014 В Порше са по над 200лв парчето, ако ти се дават толкова... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audilina Публикувано 30 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 30 Септември 2014 Ще сложа СКФ пък да видим кво и що SKF / FAG! На предната кола сменихме преди години още преден лагер по препоръка с FAG, вече толкова км няма гък. SKF до колкото знам обаче не са по-назад. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 30 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 30 Септември 2014 И при мен така ... когато взех колата след време започна да бучи - заден десен лагер.Аз сменям по две тъй че смених и двата лагера със SKFПосле се разбуча отпред - преден десен лагер.Смених ги пак двата със SKFИ след около 40000 пак заден десен взе да предава богу-дух но тоя път смених само него и хак със SKF и ще видим. Ако ми позволиш да ползвам темата искам да запитам колегите на задния мост на quattro въпросния носач има 3 тампона ... някой от тях по думите на майстора е изсъхнал,каквото и да значи това и скърца та знае ли се ... но неможе да установи кой ... а не ми се сменят 3-те тампона.Дайте съвет ... как да диагностицирам оттам ли изва скърцането и какво да предприема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 30 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 30 Септември 2014 Поливай ги с веро един по един Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eic-idimitrov Публикувано 1 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2014 Според мен 40 к.км. са малък пробег за тези лагери.. ако не са ментета или монтажа не е надежден.Добре е монтиран лагер, когато има лек луфт (доста майстори ги стягат доста). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 1 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2014 (Редактирано) На куатро четирите са еднакви.Аз като съм сменял и нищо не съм стягал,просто няма какво.Набиват се на пресата и газ Редактирано 1 Октомври 2014 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raziell Публикувано 1 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2014 На моята задни два и преден ляф са сменени преди 3години.Лагерите бяха около 60-70лв .За момента все още нямам проблеми!Важно е как се монтират! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 2 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2014 (Редактирано) Как неправилно може да бъдат монтирани,като имаме предвид,че примерно колата е търкаляла гумите/лагерите вече 10 км? С какво трябва да внимаваме,като изключим разглобяването им по невнимание? Редактирано 2 Октомври 2014 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ugeorge Публикувано 2 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2014 (Редактирано) В Елбатрон работят грамотно и е изключено да са сложили погрешно лагера. Един приятел има Б5 quattro комби и сменя при тях задни лагери с ФАГ, но тои си ги беше купил предварително и вече 20к км няма проблеми. Преди това няколко пъти сменяше някакви ментета Оптимал мисля, единия и 10к не можа да изкара. Редактирано 2 Октомври 2014 от ugeorge Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tisho_psg Публикувано 2 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2014 (Редактирано) В Елбатрон работят грамотносподелям мнението,пет лагери на различни коли съм сменял при тях и проблеми не е имало.Колите НЕ са били куатро Редактирано 2 Октомври 2014 от tisho_psg Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 28 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2014 Как неправилно може да бъдат монтирани,..................................С какво трябва да внимаваме,като изключим разглобяването им по невнимание?Основен фал при монтажа е да се натисне с пресата по вътрешната гривна, няма такава варварщина. Няма и лагер, който да издържи такова отношение, освен вероятно някои усилени серии(с голяма уговорка), но такива по главините май не слагат. При тоя тип натиск се получават миниатюрни вдлъбнатини от съчмите по едната страна на улея, съответно при въртене с времето циментацията се нарушава, появява се ромолене,появяват се язви и ........нерви съответно.Характерното при тоя тип повреда е, че виенето се усилва при странична инерция/завой, а при движение направо често изчезва.Лагерното легло също трябва ДА СЕ ЧИСТИ, и то добре, а не направо върху окисите, ръждата и прахоляка да се натиска.Защо, защото една песъчинка по-твърда да остане между външната гривна и леглото и вече нямаме строго цилиндрична повъхност, оттам в конкретната точка имаме износване, съответно нарушена циментация, съответно.....нерви.Излишно е да се споменава за чистота при монтажа, азбучни неща, които почти никъде по "сервизи" не се спазват.....При шлосеро-монтажни работи си има закони, които из съвременните сервизи няма откъде да научат/видят юнаците, или малко останаха хората от които може/ше да се краде занаят. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване