kotzeto Публикувано 9 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2014 (Редактирано) Жалко, на тази точно много й точех лиги и тъкмо се каних да ходя да я гледам в близките седмици. А цената сваля ли този собственик на къщата? Има ли шанс да падне на 8000 примерно?Капарирана е до утре, но собственика каза, че капарото е супер символично и не е много сигурен, че човека ще я вземе. Каза, че може да се договори цената. Мисля, че за 8000 ще я даде. Но плевенската ми се струва малко по-добра от тази и като че ли повече си заслужава парите, които вероятно ще са към 8500-9000 лв. Редактирано 9 Октомври 2014 от kotzeto Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S8_D2 Публикувано 9 Октомври 2014 Автор Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2014 Това с капарото е доста съмнително. Често се използва като търговски трик. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 9 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2014 Между другото нормално ли е това разклащане като дадеш газ на празен ход? Няколко ески гледах и ми се стори много, а при 4ф примерно го няма това. Проблем или...? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Brat mu Публикувано 9 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2014 http://www.cars.bg/c830127 ходих да я гледам. Реалните километри са 400000+, дори собственика на къщата каза така. Незнам нормално ли е, но отстрани на калника пише s-line и ме съмнява да не е а8 с s-пакет, защото и салона е от а8. Не я карах, но като я запалих и подавах газ колата се разклащаше настрани. Със зимни гуми е, които са добри и предния капак си личи, че е боядисван при внимателно вглеждане. В общи линии впечатленията ми са, че ако се вземе за 7000-7500 лв. е добре, повече не си струва.С8 е,погледни предните спирачни апарати и дискове! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tvard Публикувано 9 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2014 Между другото нормално ли е това разклащане като дадеш газ на празен ход? Няколко ески гледах и ми се стори много, а при 4ф примерно го няма това. Проблем или...?Ако са 360 hp версиите, не е нормално и предстоят ремонти с 4 цифрени суми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 9 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2014 S6 са 340, но то май е същото, като дадеш газ купето се усуква мощно, направо се вижда как прага как се мести спрямо земята. Иначе всичко нормално, но това го няма нито при 4ф нито д3 с 4,2. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 9 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2014 С8 е,погледни предните спирачни апарати и дискове!Поправи ме, но са 1:1 с моите, а моята не е еС-ка: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tvard Публикувано 9 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2014 S6 са 340, но то май е същото, като дадеш газ купето се усуква мощно, направо се вижда как прага как се мести спрямо земята. Иначе всичко нормално, но това го няма нито при 4ф нито д3 с 4,2.Ще го има на тези километри. Проблема е в chain tensioner-ите. Поправи ме, но са 1:1 с моите, а моята не е еС-ка:Твоята с брембо апарати ли е? С 345мм дискове? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
duno Публикувано 9 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2014 Идея нямам с какви дискове и апарати е с8,но като гледам разстоянието м/у диска и джантата на еската,която е на 18 и твоята с 16-ки ми се струва,че няма много прилика освен цвета. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S8_D2 Публикувано 9 Октомври 2014 Автор Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2014 http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11412405829439993&slink=7qjx8m Какво ще кажете за това? С любимия ми салон е + черен цвят Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 10 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2014 Пише, че тъмно синьо това и годината е малко кофти вече, доста детайли като климатроника изглеждат по-зле. Отделно уж е лъскава а ми изглежда нещо умаршушена тая кола на външен вид Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S8_D2 Публикувано 10 Октомври 2014 Автор Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2014 Да. На мен не ми допада и това че е преди фейса. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 10 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2014 Всъщност само автомата е притеснителен заради годината. Духалките се сменят за 1 час/100лв.Джиджания климатроник върви с отвратителните нови бутони, за съжаление. Ако не садиш RNS-E, цветно радио ти е излишно. По-добре Bose +цифров чейнджър. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AALEXANDROV Публикувано 10 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2014 Мераклийчета сме си ние българчетата, но все паричките не ни достигат за нещо стойностно.После се почва с компромисите.Снощи прелистих немското мобиле и изводът е, че фейс на 250-300к може да се намери за 6 евра, а има няколко екземляра на 80-80к за по 13-14 евра.Смятам, че истината за читава S8 е някъде по-средата - 8-9к евро за кола между 150-200к пробег.У Немция нали все пак има надежда да не се връткат километражите? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S8_D2 Публикувано 10 Октомври 2014 Автор Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2014 За километражите не знам дали има надежда, но има ли надежда, че като дадеш 9000 евро и е на 150 000 километра, през следващите години няма да пипаш нищо и че няма да стане така, че да налееш 2 пъти повече пари от някое "българче-мераклийче", което е дало 1/3 от тия пари, а с другата част е направило всичко ОК? А ако за 150 000 километра е раздавана цялата газ на колата и е карана на предела си? И ако при друга, която е на 400 000, шофирането е било разумно, а поддръжката - адекватна? Колата не се плаши от каране, а от неадекватно и мърляво обслужване.По отношение на компромисите - да разбирам че никога не си купувал част втора употреба, или марка, различна от предписаната от производителя, че не си изкарвал с едни гуми 2 сезона, че поддържаш колата си само в специализирани, оторизирани и високоплатени сервизи и т.н?Компромиси винаги има. Въпросът е колко и в каква степен са. Дори има неща, за които не е разумно да НЕ правиш компромиси. Когато вече се прекали с тях, става типичната Бай-ганьовска, побългарена картинка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AALEXANDROV Публикувано 10 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2014 Ти не ме разбра - аз самият съм от тези "българчета-мераклийчета". Ако знаеш, колко лиги точа по S и RS сегментите, ама не са лъжица за всяка уста и засега съм ги прежалил като несподелена любов Относно останалото:Няма такъв филм кола за 3 и за 14 хиляди евро да предлагат едно и също ниво и това се разбира пост-фактум. Естествено, никой не е застрахован от риска на по-скъпо заплатената кола нещо да се почупи, но това ще е по-скоро инцидентно, а не в резултат на амортизация.S8 и разумно каране са несъвместими понятия - не се купува тази кола за пенЦионерско каране.Поддръжката - точно имайки предвид Германия като донор на кошници за нас си мисля, че именно там човек, който си е купил нова S8 е имал пари и за данъци и за застраховки, и за поддръжка.Иначе що се касае до мен, гледам да не правя Ганьовски изпълнения - по възможност купувам хубави части, гумите ги въртя на макс 4 години и то защото карам малко, не жаля за накладки и т.н. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S8_D2 Публикувано 10 Октомври 2014 Автор Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2014 Ок, извинявам се тогава. Наистина те разбрах в друга светлина. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vorsprung durch technik Публикувано 10 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2014 Ремонт на салона и подреждане на творчеството с газта ще и дадат търговски вид. Защо след такова наливане се продава? Този феномен се наблюдава само в България и то в 90 % от обявите за коли - всичко е сменено и обслужено преди броени километри, наляти са хиляди левове точно преди 5000 км - за новия собственик, сменено е маслото преди 1000 км и т.н. Не искам колегата, който предлага колата да се засяга, защото аз по никакъв повод не твърдя че той не е от изключенията. Но хората с читави коли, които познавам и са наляли солидна сума пари в тях, не ги продават.Каква е логиката примерно да си взема С8, да налея в него 10 000 лева и след 2 месеца да го продам на някой наготово и да съм вътре с повече от половината пари? Вариантите са три - глупост, мазохизъм или прикриване на нещо. момчето иска по-новата или джип.То като си я взел и се счупи или я караш на моргата или я правиш.Зор за продажба няма и затова цената е такава,но гледам тука всички разбирате.Тая дето спорите,че е С8 или не е си е с8,но е гроб на гробовете,гледахме я!В тази къща обаче имаше една с 500 лева по-скъпа и сива и ми падна ченето.Колата беше направена пуканка от до.Обслужена и спретната на максЕдинственото нещо на 100% вярно е,че цената е станала х2 но гаранция жокерите тепърва предстоят. Мой познат си взе 4.2 супер запазена ,която ако я сравня с тази е направо "излязла от магазина" за 9000 лв. и за една година надхвърли 22 000 То не бяха глави,гарнитури,виско,помпи в резервоара,дискове,носачи.................................. направо се чудех,как може всяка седмица да ходи в бокса ,а сумите не падаха под хилядарка за всяко посещение Викаш баце лъжеме хората а?Те тия хора са недикел и нема видат сменените неща нали?Много прости и ограничени се навъдиха с тука,по-добре ми е кат невлизам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S8_D2 Публикувано 10 Октомври 2014 Автор Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2014 Колега, не е нужно да се засягаш. При положение че 90 % от продавачите са измамници и търгаши, нормално е хората да реагират с недоверие. Пък и както сам каза, човек който разбира много лесно и бързо може да се ориентира относно състоянието на конкретната кола и в голяма част да установи на място дали твърдяното е истина. Ако всичко, което се заявява е така, тогава място за притеснение няма и това ще се оцени и признае подобаващо от бъдещия собственик. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vorsprung durch technik Публикувано 10 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2014 аз не съм се засегнал приятелю,но много мразя някой да ме нарича лъжец.А и имам само 5000 мнения на тоя ник,не съм изкочил ония ден,че да си ръсим щуротии.Колата дори не е лъсната на снимките,както половината гробове дето се продават.За 5 дена изгледах 20-на дето се продават и мога да кажа,че само една беше КОЛА та КОЛА всичко друго на пазара е за голяма реставрация Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S8_D2 Публикувано 11 Октомври 2014 Автор Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2014 (Редактирано) Днес забелязах още една обява: http://olx.bg/super-oferta-i55706734Какво ще кажете?Обявата я има и тук - http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11408445282087488&slink=7r0222Описанието е брутално http://www.cars.bg/c892403 - а тази? Цената е по-скоро символична, не знам на какво се дължи. Редактирано 11 Октомври 2014 от S8_D2 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 11 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2014 (Редактирано) Първата е напълно обслужена с зимни гуми Редактирано 11 Октомври 2014 от martinich Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kotzeto Публикувано 14 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2014 http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11413214045292466&slink=7rq09y Тази не се ли продаваше в Кентавър до скоро за 8500 лв? Ходих да я гледам и човека каза, че ще я даде за 8000 лв. Аман от измамници... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Публикувано 14 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2014 Нито една не ми харесва. Евтината ми се чини на много километри. Не знам и аз колко да предположа ... 500к примерно. Синята с това светло табло и този луфт около еърбега на волана не ми вдъхва никакво доверие. А и този махагон в светъл салон ... ЪкХъ. Сините кори на вратите също не ми радват окото. Задните гуми са странно износени в средата... поне лявата се вижда и по нея съдя.Тези коли само по изключение не са навъртели завиден пробег. Немецът е дал 6-цифрена сума за такова S8, значи парите не са били проблем, следователно бензинът не е бил проблем --> много много много каране и подаване на яко газ по магистралите. Това е било само в лявата лента и чат-пат в дясната за престрояване при табелата "Изход от магистралата". Отделно понеже ... така си мисля де ... си е купил не какво да е, а S8, поддръжката не е била първа грижа. Разчитало се е на наистина огромния ресурс в тези коли. Голяма част от него при повечето екземпляри е дал фира. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweep Публикувано 14 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2014 Ти сам си протоворечиш... Колата не е пробшем, бензина не е пробшем, ама пофръжката не му е първа грижа... За определянето на километрите по снимка нали се разбра, че не се познават? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts