LTPetrov Публикувано 14 Март 2017 Доклад Share Публикувано 14 Март 2017 Преди 2 часа, deox87 написа: Разбирам те и не се опитвам да споря но именно при изнасянето на джантата няма ли точно в случея гума на 35 или 30 да ти даде повече място? Коефициентът 30,35,40,45,50 е за дебелината на гумата, виж въпроса ако е 205,215,225,230 които са ни стандартите за ширина може би при 205 ще има по-малък шанс за допир, защото по-тясна гума ще вкара задната гумата по-вътре в калника. От 225 на 205 ще означава 2 сантиметра по-тясна гума. По логиката на Moon за равномерното двустранно стесняване, значи 1 см по- навътре от калника, по спомен болта мисля, че беше 8мм глава + 2 мм пластмаса държаща бронята може и да се влезне вътре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vp11 Публикувано 14 Март 2017 Доклад Share Публикувано 14 Март 2017 Преди 2 часа, energieboypz написа: Uniroyal-a ще са още днес ги поръчвам. Колега,като вземеш гумите,пиши как са и аз се колебая,дано са по нов DOT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
deox87 Публикувано 14 Март 2017 Доклад Share Публикувано 14 Март 2017 Мисля че ме разбра какво исках да кажа и ми отговори много ясно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
energieboypz Публикувано 14 Март 2017 Доклад Share Публикувано 14 Март 2017 Колега,като вземеш гумите,пиши как са и аз се колебая,дано са по нов DOT [emoji4] Ок,като ги получа ще пиша,казаха ми до края на другата седмица. Иначе колегата LTPetrov в по-горен пост е споделил, по-дългосрочно впечатление от гумите Sent from my E5603 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 14 Март 2017 Автор Доклад Share Публикувано 14 Март 2017 Преди 2 часа, LTPetrov написа: Коефициентът 30,35,40,45,50 е за дебелината на гумата, виж въпроса ако е 205,215,225,230 които са ни стандартите за ширина може би при 205 ще има по-малък шанс за допир, защото по-тясна гума ще вкара задната гумата по-вътре в калника. Точно така. Ширината на гумата има пряко значение. Височината (при еднакъв размер джанти) - индиректно да, но вероятно минимален, тъй като влияе само по височина, не в посока на оста. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vili_rs Публикувано 15 Март 2017 Доклад Share Публикувано 15 Март 2017 On 13.02.2017 г. at 9:38 PM, fifipaldi said: Кое не разбра? Има 5 милиметра разлика между двата сетъп-а. При единия ще опира много рядко, а при другия доста повече. Моите джанти бяха 7.5J с ЕТ35 и опираше от време на време. Дали с 3+ или 4-5 човека, хващай се за думите щом искаш ;). Ама ти защо се тревожиш? С раздутата S3-ка няма да опира грам. Колега само да ти кажа не си прав!!! Няма никаква разлика дали е 7.5J или 8.0J. По-широката джанта (като борд) при еднакво ЕТ влиза навътре и няма никакво значение за опирането във веждите, което при мен се очакваше да е проблем. Освен това незнам как е на А3-ките и честно казано не ме интересува, но след като при тях опира с няколко човека в колата минавайки през легнал полицай, искам да кажа че при мен няма никакво опиране на С3-ката с 3-ма отзад и един до мен при ЕТ35 на 18-ки 8J, както и на неравности. Незнам какви са разликите между А3 и С3, но нека някой от специалистите да се произнесе с диагноза. Много ми е любопитно как ще обясни след като няма разлики, как на С3 не опира никъде по никакъв повод!!! Разбира се аз мога само да се радвам - за колегите, които се опитаха да ме убедят едва ли не че съм сбъркал с покупката оставям обясненията, ако все пак имат капацитет да разяснят казуса. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 15 Март 2017 Автор Доклад Share Публикувано 15 Март 2017 И при други A3 собствениците твърдят, че няма опиране. Вероятно има някаква зависимост от МоделГодината (при по-старите може би няма проблем или не още при <ET45, но това е само теория). Всеки случай S3 има по-различно окачване, но не и раздуване на купето/калниците. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 15 Март 2017 Доклад Share Публикувано 15 Март 2017 Тая S3-ка Sportback или 3-врата е? Може и това да има значение. Аз не съм казвал да не взимаш даже напротив казах, че при мен опираше много рядко при това съвсем леко и за мен си струва да се сложат джанти с ЕТ 35. А това, което си написал за 7.5 и 8 J е така, но само ако приемем, че опира от външната страна (както беше показал Moonland на снимката). Аз не знам моята къде опираше точно, може при по-широка джанта да започне да опира и отвътре въпреки, че с ЕТ 35 джантата е изнесена с около 2 сантиметра навън спрямо фабричния размер за 8P и не би трябвало да има проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
POPCORN Публикувано 21 Март 2017 Доклад Share Публикувано 21 Март 2017 Колеги здравейте. Искам да си взема 17-ки и гуми и джанти като гумите ще са 225/45/17 . Да ми препоръчате някакво ЕТ, като не искам да слагам фалнци и темподбни глупости Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 21 Март 2017 Автор Доклад Share Публикувано 21 Март 2017 Е добре де, диагонален прочит само на първите няколко страници от темата и ще намериш отговор на въпроса на няколко места... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wolfgar Публикувано 21 Март 2017 Доклад Share Публикувано 21 Март 2017 Изчакай 1 седмициа и ще кача снимки на новите ми 17-ки джанти AEZ. Ако ти харесат, ще се опитам да ти ги уредя с отстъпката и за тебе Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vantage Публикувано 21 Март 2017 Доклад Share Публикувано 21 Март 2017 Аз за този сезон си оставих леките 17-ки и се отказах от 18-ки, ама да видим докога... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 21 Март 2017 Доклад Share Публикувано 21 Март 2017 Няма да сменяш нищо повече.С тея OZ джанти работата спи. 18'' като вземеш по-голям параход. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
energieboypz Публикувано 22 Март 2017 Доклад Share Публикувано 22 Март 2017 Здравейте колеги . Да се похваля и аз ,днес ми дойдоха гумите,дота на 2 е 5016,а другите 2 са 0217,първото ми впечатление беше "Уау,колко тихо върви колата!!" ,сигурно защото я взех преди зимата и не съм карал я карал с летни гуми до сега .В събота ми предстой по-дълъг път и каране по завой,тогава ще пиша как се държат на пътя.Иначе колата изглежда значително по-добре с по-голямия размер. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 22 Март 2017 Автор Доклад Share Публикувано 22 Март 2017 По принцип зимните са по-тихи от летните, не обратното Честито! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 22 Март 2017 Доклад Share Публикувано 22 Март 2017 Пиши как е, че и аз се чудя за този модел. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LTPetrov Публикувано 22 Март 2017 Доклад Share Публикувано 22 Март 2017 Аз съм със същите много приятни и красиви гуми. Да знаеш, че производителите препоръчват първите 1000 км да се кара внимателно !!! Не си прави експерименти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 22 Март 2017 Доклад Share Публикувано 22 Март 2017 В какъв смисъл да се кара внимателно,защо? Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 22 Март 2017 Автор Доклад Share Публикувано 22 Март 2017 Защото всяка гума (без значение от производителя и модела) не е на 100% перформънс докат ое съвсем нова. Такъв се постига след няколко стотин км. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
energieboypz Публикувано 22 Март 2017 Доклад Share Публикувано 22 Март 2017 Това не го знаех ще внимавам Sent from my E5603 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
piaggio Публикувано 23 Март 2017 Доклад Share Публикувано 23 Март 2017 На 22.03.2017 г. at 11:41, Moonland написа: По принцип зимните са по-тихи от летните, не обратното Честито! Пълни глупости, как точно го установи ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 23 Март 2017 Автор Доклад Share Публикувано 23 Март 2017 Как го установих? http://www.mz-web.de/leben/auto/-mythen-und-vorurteile-wissen-sie-ueber-winterreifen-bescheid-3019778 Разбира се всичко е субективно, а и зависи много от това какви зимни се сравняват с какви летни (модел, марка, амортизация, възраст). Разбира се зимни гуми с шипове не могат да бъдат сравнявани с нищо по шум. Като се кача на зимните колата освен, че вози по-меко е и с една степен по-тиха. Дали пък няма нещо общо с меката гума на зимните, предвидена да запазва сцепление дори при екстремни минусови температури.....? При по-висока скорост е възможно вече да става и по-шумна от лятна, предвид по-високото съпротивление. Всичко е субективно. Поне при мен в градски условия зимните са малко по-тихи. И категорично по-меко возещи, но това идва и от размера. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 23 Март 2017 Доклад Share Публикувано 23 Март 2017 На мене лично зимните ми 205/55/16 возят по твърдо от летните ми 235/45/17 ....със ambition sport окачване съм.... Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 23 Март 2017 Автор Доклад Share Публикувано 23 Март 2017 Това е почти невъзможно.... при по-малък размер джанти, т.е. по-високи гуми с повече обем и то зимни да возят по-твърдо.... може би им е дошло отдавна времето да ги смениш, ако са станали на камък :)) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 23 Март 2017 Доклад Share Публикувано 23 Март 2017 Ами и аз се учудвам , но е факт. Иначе не им е дошло времето-alpin 5 , dot.2015 Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване