KM5 Публикувано 22 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2014 Преди време и аз имах подобни премеждия и точно поради липсата на достъп до панела на предпазителите направих следното - изгорих един 5А бушон и му запоих два кабела в горната част(там леко се подават пиновете), свързах кабелите за сондите на мултицета, той на таблото и така бушон след бушон. Целта беше да е затворена вратата, за да не се активират обемните датчици и да пресъздам 100% затворена и заключена кола.Дори и за кратко, толкова голям ток (над 10А) ми се струва нередовно. Това си е консумация от 130-140W. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 22 Октомври 2014 Автор Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2014 (Редактирано) @KM5: Нормално да има такъв пик - пускат се доста неща: навигации, усилватели, тунери и т.н. Тази консумация спада до 200ма след 1-2 минути. @kremator: може би не съм изчакал достатъчно след като твоята е 170ма първите 10 минути, което е близко до моята консумация от 200ма. При мен има свързани и допълнителни неща, което обяснява разликата от ~30ма. Вероятно ще трябва да изчакам повечко за да видя след 15 минути примерно дали не пада още. Иначе към момента при 200ма/ч консумация (ако не пада още след 15-тата минута) за денонощие (24 часа) ще изсмуква почти 5А от акумулатора, който е 100А/ч. Това значи, че ще го свали до нула след 20 дни стоене в покой: 20д х 5А = 100А. Т.е. ако не се кара колата 15 дни все още ще има 25% капацитет акумулатора и би трябвало да си запали без проблеми, което ми се вижда поносимо . Редактирано 22 Октомври 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 22 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2014 Газовата, допълнителната аларма също добавят към общата сметка. Има кодинги кога какво се изключва. Принципно последното, което спира да свети в колата трябва да е бутона за авариййки... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 22 Октомври 2014 Автор Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2014 (Редактирано) Да, точно така. Затова при мен е малко по-висока консумацията. Като имам малко време пак ще замеря консумацията, но ще изчакам повечко за да съм сигурен, че всичко е „заспало”. Интересно ми е тези кодинги къде морга да ги видя? Ако имаш някакъв линк с тях Христо ще ми е от полза . Редактирано 22 Октомври 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
death_magnetic Публикувано 26 Март 2015 Доклад Share Публикувано 26 Март 2015 Здравейте!И аз се сблъсках с проблема от темата.Акумулатора ми "пада" за 2 дни.Първо бях шокиран ,защото е на 6 месеца,100A/h.2 пъти за една седмица ми направи проблем,даже не се и отваряше колата,стрелките мигат при опит да запаля,а вчера колата издаваше странни звуци/пиукане/.Днес бях на майстор-оказа се,че има консумация приблизително 2А след 10мин.престой в покой.За кратко само падна на 0.5А,след което варира от 1А до 2.5А и не пада.Алармата е монтирана допълнително,наскоро ми бяха изгорели и 6-те подгревни свещи барабар с някакво реле ,което се намира отдясно в черна кутия.И свещите смених,и релето.Беше влизала влага,подсушихме я.Чейнджъра ми не свети,всичките модули в багажника/TV-тунер,усилвател и Навигацията/ са сваляни и чистени,защото имаха доста прах.Навигацията в момента не работи,защото направих глупостта да сменям акумулатор без да захраня колата с друг,но просто тогава не знаех за тази подробност.Въпросът е как да разбера кой е "виновен" за консумацията?Предишния ми акумулатор беше 95ампера,този е 100 и с по-висок стартов ток.Казаха ми,че оттечка се "хваща" доста трудно,а и в моя град се убедих,че няма добри жичкаджии.Интересното в случая е,че консумацията варира,т.е. нещо се включва и изключва...Благодаря ви за отговорите и напътствията предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikolay Dekov Публикувано 26 Март 2015 Доклад Share Публикувано 26 Март 2015 (Редактирано) И аз имах същия проблем с кутията и изгорелите свещи преди време. Тази кутия от топлината се измята и не ляга хубаво капака върху уплътненията. Трябва да се извади цялата кутия и да се понагрее оттук-оттам с пистолет за топъл въздух и да убедите ,че ляга хубаво капака , за да не влиза пак вода или да се купи нова. Откакто я оправихме не съм имал проблеми. През тази кутия влизат и едни кабели вътре в купето и като влиза вода там , влиза и вътре под стелките . Провери дали пак няма вода в тази кутия. Няма да се учудя да ти идва от там проблема. Редактирано 26 Март 2015 от Nikolay Dekov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 26 Март 2015 Доклад Share Публикувано 26 Март 2015 За коя кутия говориш? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
death_magnetic Публикувано 27 Март 2015 Доклад Share Публикувано 27 Март 2015 Има една кутия под дясната чистачка се пада.Вътре май е и компютъра.Аз смених релето,почистихме и подсушихме и след това я запечатахме със силикон.Въпросът е къде и на кой майстор да я карам,че постоянно пътувам,работата ми е такава,че поне 3 дни не я карам колата и след това трябва да търся някой да ми дава ток,или да си купувам втори акумулатор,което вече е ненормално...При напълно зареден акумулатор,с тая оттечка "пада" за 2 денонощия,а аз съм 3 дни на работа и в друг град работя,не в родния ми.Как мога да разбера кое не "заспива",не знам кой бушон за какво ми е,а те бушоните са десетки в тая кола. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petio_venkov Публикувано 27 Март 2015 Доклад Share Публикувано 27 Март 2015 Определено, трябва да си намериш добър електричар. Сам няма да се оправиш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
death_magnetic Публикувано 27 Март 2015 Доклад Share Публикувано 27 Март 2015 Определено доста ми помогнахте.Препоръчайте ми електричар/добър/-София,Благоевград... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
strakov_m Публикувано 28 Март 2015 Доклад Share Публикувано 28 Март 2015 Колега днес и аз установих утечка от 0,95 и се оказа от газовата уредба ,от бушоните на ГИ я намерих. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kayore Публикувано 10 Април 2018 Доклад Share Публикувано 10 Април 2018 On 3/27/2015 at 1:05 PM, death_magnetic said: Определено доста ми помогнахте.Препоръчайте ми електричар/добър/-София,Благоевград... Аз също ще се радвам да науча за добър електричар в София, същия проблем имам с акумулатора нов а пада за 2 дена ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fxa Публикувано 12 Април 2018 Доклад Share Публикувано 12 Април 2018 Почни от тук. Ще давам насоки ако трябва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo.petkov Публикувано 12 Април 2018 Доклад Share Публикувано 12 Април 2018 Колега ако е твоя сайта .. защо подвеждаш хората за да измерят прецизно консумацията с mv трябва да знаят точност до четвъртия знак съпротивлението на предпазителя + температурната компенсация и ще им трябва прецизен уред с цената на едно 12 годишно а6 : ) . Най простия но относително точен вариант амперметър с автоматична смяна на обхватите .. закача се като се стремиш за мин, време да е разкачен акумулатора или правиш някакъв байпас .. и се молиш да не стопи предпазителя пиковия ток на кондензатора ... и после си мериш каквото ти е кеф. Не даваш на контакт защото консумацията минава за кратко 100А Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 13 Април 2018 Автор Доклад Share Публикувано 13 Април 2018 Не става въпрос за подвеждане, просто начин за намиране на утечката. С обикновен мултицет на обхват миливолтове също може да се провери по статията, която е дал колегата по-горе. Дори и да не се изчисли точния ток, който минава през предпазителя, със сигурност ще се види поне дали има консуматор, който черпи някакъв ток от въпросния предпазител, което е достатъчно за да се намери на кой кръг е утечката. Като се установи на кои предпазители има някаква консумация след като е "заспала" колата, може да се извади съответния предпазител и в двете му гнезда да се включат сондите на мултицета в режим амперметър (мултицета ще е все едно предпазител) - така абсолютно точно ще се замери консумацията без да се сваля клемата на акумулатора. Има специално TSB на Ауди/ФВ за мерене на утечка, в което е описан точно този начин - чел съм го, даже трябва да го имам някъде на компа. Във въпросния документ обясняват защо не е хубаво да се сваля акумулатора за да се търси повишената консумация. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fxa Публикувано 13 Април 2018 Доклад Share Публикувано 13 Април 2018 13 hours ago, ivo.petkov said: Колега ако е твоя сайта .. защо подвеждаш хората за да измерят прецизно консумацията с mv трябва да знаят точност до четвъртия знак съпротивлението на предпазителя + температурната компенсация и ще им трябва прецизен уред с цената на едно 12 годишно а6 : ) . Най простия но относително точен вариант амперметър с автоматична смяна на обхватите .. закача се като се стремиш за мин, време да е разкачен акумулатора или правиш някакъв байпас .. и се молиш да не стопи предпазителя пиковия ток на кондензатора ... и после си мериш каквото ти е кеф. Не даваш на контакт защото консумацията минава за кратко 100А Никого не подвеждам, сайта е мой а статията е извадена от форума на WV! Отдолу си пише даже. За да не ползвам всеки път търсачката в споменатия форум съм извадил статията за мен и други колеги. Миналата година имах приблем с утечка и ходенето по пет различни майстори доведе само до изпразването на джоба ми с различни "диагностики" и ефект 0. Благодарение на тази статия намерих проблема в радиомодула ми и след отварянето му видях повредата и си я отсраних сам! А твоя метод е тотално грешен, защото на тази кола когато откачиш един предпазител (да речем на усилвателя на антена - 5А отзаде в дясно) тя си гаси всички модули на ММИ-я и консумацията изчезва! Ефекта е без музика, навигация ... до тук си казвам екстра, усилвателя ми е проблема. Взимам друг, сменям го, слагам предпазителя и изненада - консумацията пак се е появила и пак почвам да звъна на комшии да ми дадат ток! Решавам да продължа, свалям бушона на навигацията и отново консумацията изчезва... По този начин установих че консумацията ми е от 1 до 5А постоянно при заспала кола, но проблемния модул в моя случай хванах по описания начин, за което съм много благодарен на колега от WV форума. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo.petkov Публикувано 13 Април 2018 Доклад Share Публикувано 13 Април 2018 Чудесно и форума на wv пак някой професор го е писал . Консумацията можеш да я видиш и с комп .. все пак това не е голф 4 ... А си хванал нещо защото имаш 1- 5 а консумация имай 200mA и ще хванеш ама с еталонен прибор Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fxa Публикувано 13 Април 2018 Доклад Share Публикувано 13 Април 2018 200ма няма да свалят 95А акумулатор за една нощ, както и за два дена! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 13 Април 2018 Доклад Share Публикувано 13 Април 2018 Това с меренето на предпазителите съм го чел в чужд сайт със съвети. И съм напълно съгласен. 1. Не трябва да се разкача акумулатора и след това да се мери. Обаче има и друг начин - слагаш втори акумулатор на клемите при мотора през мутицет и като е готова постановката опткачаш клемата на основния. 2. Ваденето на предпазители при тези коли води до какво ли не и не можеш да се ориентираш. Вярно е и че с пада като не е голяма консумацията може и нищо да не разбереш. Изобщо е голям зор. Ваденето на предпазите помага, ако го извадиш и го върнеш след няколко дни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo.petkov Публикувано 13 Април 2018 Доклад Share Публикувано 13 Април 2018 Не казвам , че не става но написах , че не всеки има достъп до прецизна измервателна техника ... за да направи измерване за пада на напрежение върху предпазителя , от там да знае колко ток преминава през него ... Ех все забравям за клемите отпред добре , че ме подсети ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 14 Април 2018 Доклад Share Публикувано 14 Април 2018 НЕ съм го правил. Нямам представа от какъв порядък е пада и дали обикновен мултицет ще даде адекватно показание. Дано не ми се налага. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo.petkov Публикувано 14 Април 2018 Доклад Share Публикувано 14 Април 2018 Той ще покаже нещо но няма да знаеш дали е 100ма или 1 ампер примерно отделно в миливолтите не им се получава много много на обикновените защото нито ацп е прецизно нито са шумо защитени както трябва . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване