bonevstiliyan Публикувано 31 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2014 Искам да попитам какво трябва да се случи, за да постигна ефекта, който желая. Колата е с AJL двигател, турбо куатро 1998г. Искам да докарам по-приятен звук, който да чувам когато я настъпя, а не през цялото време докато работи двигателя. Тва за което си мислех е да си взема две крайни гърнета маркови, които също така искам да се показват през бронята както е на фейслифта. Каквко бихте ми предложили качествено Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chanchev Публикувано 31 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2014 Magnaflow в Еbay.co.uk се продават цели генерации не само краини гърнета Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bonevstiliyan Публикувано 1 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2014 (Редактирано) А какво точно да търся, като наименование...и също така забравих да кажа, че бюджета е ограничен..500-600 лв, а си нямам и на идея какво мога да получа за толкова пари Редактирано 1 Ноември 2014 от bonevstiliyan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chanchev Публикувано 1 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2014 Ако искаш хубава маркова генераця по малко от 1500лв няма да е, ама 2 гърнета Ремус за около 800лв ще може да вземеш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chanchev Публикувано 1 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2014 Ето от тук можеш да добиеш някаква представа за звука REMUS Magnaflow Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bonevstiliyan Публикувано 1 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2014 Реално две маркови гърнета ми дават качествен звук и по никакъв начин не променям работата на двигателя и не му осигурявам повече въздух и по-добра работа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bonevstiliyan Публикувано 26 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 26 Март 2015 Колеги по въпроса с генерациите какво ще ми кажете за вариант да си присъдя от 2.7 на тръца..има ли резон да го направя тва ако ми изпадне на хубава цена Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GLS Публикувано 30 Март 2015 Доклад Share Публикувано 30 Март 2015 (Редактирано) Мога да ти предложа две такива гърнета. Държат се точно така на тръц - когато не даваш много газ колата е тиха, при настъпване звука става по-плътен и гърлен.Само, че са от А4 Б5... Редактирано 30 Март 2015 от GLS Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 30 Март 2015 Доклад Share Публикувано 30 Март 2015 Едно време като се интересувах някой казваше, че стават от С6, по-добър вариант от това едва ли има. В моя случай обаче прецених, че 4 цилиндъра никога няма да ми дадат каквото търся като звук без значение какво сложа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bonevstiliyan Публикувано 30 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 30 Март 2015 Мога да ти предложа две такива гърнета. Държат се точно така на тръц - когато не даваш много газ колата е тиха, при настъпване звука става по-плътен и гърлен.Само, че са от А4 Б5...Какви са като произход тея гърнета По принцип мислех да правя цяла генерация (нова), но като поразгледах малко размери и като че ли на 2.7 генерацията би паснала като такива..ако съм разбрал правилно тя е с 63мм тръби до крайните гърнета..като нарпавя и един даунпайп в екстрийма и може и да се излъжат нещата по достатъчно приемлив начин..питам защото ми предлагат на хубава цена и искам да чуя някакви други мнения по темата, а така или иначе съм замислил подобрения по колата и ще се нуждая от по-добра дихателна система Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GLS Публикувано 31 Март 2015 Доклад Share Публикувано 31 Март 2015 Гърнетата са оригинални от 2,7 S4 B5. 63mm са. Виждам, че си от Стара Загора - обади се като си тук да пием по бира и ще ги видиш, ако искаш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 31 Март 2015 Доклад Share Публикувано 31 Март 2015 За бирата и мен може да викнеш? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bonevstiliyan Публикувано 31 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 31 Март 2015 Ше я направим тогава няма страшно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bonevstiliyan Публикувано 8 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 8 Юни 2015 Така..имам въпрос (поредния). Предложиха ми две различни генерации (от средното гърне назад)..едната от S6, а другата от 2.7 битурбо. Проблема е следния..при конфигурация даунпайп+тръба след него на 63 мм до средното гърне+две тръби по 50 мм до крайните гърнета (варианта с чаркуля от 2.7) ще бъде ли достатъчен и разумен размера за завената цел от 3-350 к.с. на мотор или да скачам на S-ковите карантии, които след средното гърне ще излезнат с 63 мм тръби. По принцип искам да е с максимално сток чаркуля и колкото може по-тихо, но не бих рискувал адекватното "дишане" с по-нисък шум. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МИТАКА1654 Публикувано 9 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 9 Юни 2015 Колега,завчера купих за един приятел едно ц5 2.7 битурбо.Колата е мапвана в Холандия.Интересното е,че генерацията също е правена там,като интервенцията се изразява в заместването на катализаторите с резонатори и назад е единствено с тръби на оригиналния диаметър без нито едно гърне.Колата боботи много приятно в ниските,като подадеш също се чува много приятно,като караш на равна газ няма никакъв шум,което ме изненада поради липсата на гърнета.На моята 2.8 мисля да направя генерацията по същия начин. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bonevstiliyan Публикувано 9 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 9 Юни 2015 Ем да ама аз не искам да ми боботи..харесва ми ама искам да се чува само, като я настъпя, а и целта ми е адекватно отпушване и затова ми се иска да запазя и средното гърне. Карам не малко км и ако ми боботи постоянно нЕма да ми е гот. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MOON Публикувано 9 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 9 Юни 2015 (Редактирано) Миналата година имаше една сбирка на Бояна и по някаква случайност се събрахме 4 S-ки, от които само мойта беше с оригинална генерация, без никакви преправяния. Само катализаторите съм махнал и съм сложил резонаторни гърнета. Повозих се на един колега в неговата, с преправяни тръби, гърнета и какво ли още не. Вярно е, че звука е умопомрачителен, НО честно казано, ако ми се налага да пътувам често на дълъг път ще полудея в тая кола. При 100 км/ч на около 2400-2500 об/м на мен лично ми е страшно некомфортно. Но за това всеки си избира. Аз лично съм много доволен от стоковото звучене. Редактирано 9 Юни 2015 от MOON Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bonevstiliyan Публикувано 9 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 9 Юни 2015 Именно за това говоря и аз и затова мисля тея схеми, с които максимално да се запазя към сток чаркулята, но мисля да засилвам колата и затова 63 мм е размера, който би ми свършил работа..въпроса е дали след средното гърне трябва да тръгват 2 тръби по 63 мм или може да мине и с 50 мм, защото разликата в цените е около тройна съответно за генерация от 2.7 и от S6 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
metodko Публикувано 9 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 9 Юни 2015 Няма да имаш проблеми с 2 тръби по 50 мм. Хубав звук обаче няма много как да се получи на тръца. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bonevstiliyan Публикувано 9 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 9 Юни 2015 Звука не ми е цел, а адекватното отпушване..звука може да е смо бонус Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MOON Публикувано 10 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 10 Юни 2015 Смятам, че на 50 мм е оптимално. Не виждам смисъл, ако искаш само леко отпушване. А, и както казваш цената е тройна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
r.s.m.f. Публикувано 10 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 10 Юни 2015 (Редактирано) Ако не ти е далеч Пловдив мога да ти дам телефона на Нено, страшни генерации прави!Пък и е състезател, до колкото знам има с2 на 500 коня негово Редактирано 10 Юни 2015 от r.s.m.f. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bonevstiliyan Публикувано 10 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 10 Юни 2015 Смятам, че на 50 мм е оптимално. Не виждам смисъл, ако искаш само леко отпушване. А, и както казваш цената е тройна.Ами няма да е само отпушване..но гледам хората на А4-ките правят 63 мм от даунпайп до края, а аз искам да направя 63 от даунпайпа до средното гърне и от там две тръби по 50 мм, което би трябвало да е достатъчно по логиката, че 2 Х 50 е по-добре от 1 х 63..ама ако разбирах достатъчно нямаше да питам Ако не ти е далеч Пловдив мога да ти дам телефона на Нено, страшни генерации прави!Пък и е състезател, до колкото знам има с2 на 500 коня негово Не ми е проблем разстоянието, а че имам всичко необходимо (даунпайп, тръба на 63 мм) и само се чудя задницата как да се заформи (от средното гърне до края) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bonevstiliyan Публикувано 6 Септември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 6 Септември 2015 Колеги реших драмата..взех една генерация от средното гърне назад от 2.7 битурбо..нагоре е на 63 мм и един чутовен даунпайп. Ефекта е доста приятен...точно както си го представях и както го исках...никакво излишно боботене и никакво нарушаване на комфорта на колата при дълъг път, малко по-истински звук след 4000 оборота (но само при настъпване), по-динамично и плавно ускорение, една идея по-силно чуване на турбото и блоу офа. Приличен резултат за жълти стотинки..реално генерацията я купих за 40 лв. и другото с направата и труда си е плащано допълнително, но това е защото не съм от "можещите" да си ремонтират колата. Хубавото е че всичко си пасва на фабричните места и преправянето е сведено до минимум. Една снимка малко отзад и малко мръсна Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ppenchev Публикувано 6 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 6 Септември 2015 Супер е, а това фейслифт броня ли е и колко ти излезе? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване