audi6644 Публикувано 14 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2014 (Редактирано) Хайде и аз да споделя, моята е 2.7 Авант, Куатро, Типтроник-напомпана на макс. разумни стойности от Стефан, не е мерена. След чипването, махането на ДПФ, катализатор, изключване на ЕГР-клапан, смяна на масла в диф-ове и раздатка разхода падна с литър в града. Преди по борд и на колонка даваше 11.8-12.0л, а сега е 11.0л. за последните 70 часа само градско. Като беше по-топло за 99ч. беше 10,8л. Говоря за икономично каране и само за безумно-градско/Софиийско Когато нещата с чипването са направени професионално и колата е в кондиция, според мен разминаването по борд и на колонка са почти недоловими. Редактирано 14 Ноември 2014 от audi6644 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 14 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2014 Ами аз тая кола леко за съжаление не мога да я карам. Иначе и аз моята ще я чипна като хората (че в момента ремапа е колко да се каже че има някъв ), чак като се уверя че всичко ? е наред и ще споделя резултата. Само ще видим дали няма да върна катализаторите (или по-точно някой заместител), ако миризмата ми дойде в повече (поне не мирише в купето... ама все пак) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen sf Публикувано 14 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2014 Колеги,ще станете математици от толко цифри и сметки.Аз съм с 3.0 ТДИ-Авант,с лек ремап,без ДПФ фабрично,с изключен ЕГР. И не знам и не ме интересува колко ми харчи,пълня само до горе и газ.Наслаждавайте си се на колите и колкото повече е горила ,толкова повече значи е вървяла. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hysterics Публикувано 14 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2014 Или пък нещо не е наред, ако гори много? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen sf Публикувано 14 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2014 Нека гОри,убаво еФтино нема Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 14 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2014 Попринцип това че човек е взел 3, 4, 5 и т.н. литра двигател, не значи задължително, че не го грее колко му гори. Вярно по-гъзарско стои "Мен не ми дреме колко харчи, нали затова съм взел осмак", но това не значи че и другите разсъждават така или че всяко друга разсъждение е грешно и че който аджеба има кинти за голям двигател, не трябва да си брои стотинките за гориво. Естествено става дума за разумни граници... не случаите в които "гъзара" кара кола по-скъпа от гарсонерата в която живее с цялата рода. Аз например съм я взел основно за извънградско/извъндържавно ползване. Ползвам я градско просто защото другата ми кола беше тежко болна и имаше нужда от тежка трансплантация . В крайна сметка в моя случай е неразумно да я карам постоянно градско, като имам по-икономична кола за целта. (някой би казал че вместо втора кола, по-разумното е да се ползва градси транспорт... но това вече са глупости ) Реално всеки път като се коментира разхода се измества фокуса. Тук хората се допитват доколко премахването на DPF, EGR и т.н. вдигат или качват разхода, не само от финансова гледна точка, а от практична. Ако махането на тези неща вдигат разхода, значи или върви повече, или нещо не е наред. Затова търсят инфо по въпроса. След това ако гори по-малко, пак същото... по-слабо ли върви, нещо не е наред ли и т.н. Тъпото е че няма ясна документация някъде да се види кое как се отразява и самия факт че работим само със стари коли, най-често пипани от самоуки майстори, които в 90% работят по техния "правилен" и "изпитан" начин, то няма как да има стандартни отговори на всички тези въпроси. Затова тука 100 човека си дават мнението (правилно или не) и питащия си вади изводите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 14 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2014 Имам чувството, че когато ДПФ или катализатор е леко запушен колата харчи по-малко. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 14 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2014 Има някаква логика, но и върви по-малко също така. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hysterics Публикувано 14 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2014 някой би казал че вместо втора кола, по-разумното е да се ползва градси транспорт... но това вече са глупости Ами колега, Люлин-Център - за 20 минути и 1,60 лв в двете посоки.. не бих го окачествил с "глупости".. Да не говорим за гуми, спирачки, пари за паркинг... Като вкъщито и офиса сами на под 5 минути от метрото, аз не се сещам за причина да паля колата и да се набия на ЦУМ да чакам по 4 червени светофара... и после защо е задръстен ДПФ-а. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 14 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2014 (Редактирано) За съжаление градския ни транспорт е пълна трагедия (само метрото е ок), но при мен основния проблем е че съм доста извънгабаритен и с градския ми е доста неудобно да пътувам. Второ с него няма никаква гъвкавост, а рядко се случва да ходя само до работа и обратно без да мръдна на някъде. Третото и най-важното е, че съм пристрастен към шофирането... Може да трябва да мръдна донякъде за 500м, но ще се кача в колата и ще обиколя половин София Живот и здраве като отворят писта Дракон, ще съм си подготвил другата колица и ще си начеша крастата, за да олекне малко положението... Но засега на градски транспорт се качвам само ако такситата стачкуват докато колите ми са на ремонт и няма кой да измуфтя за кола Естествено това е и една от причините да съм извънгабаритен в едно от измеренията Редактирано 14 Ноември 2014 от kainy Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petio_venkov Публикувано 14 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2014 А се чудех на един приятел навремето...отиваше с колата за хляб, а магазина беше буквално на няма 200м. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 14 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2014 И мен ме кефи да карам... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hysterics Публикувано 15 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2014 То кеф кеф, ама тия 200-300 лв за нафта може да ги дадеш за по-смислено шофиране.. Например един уикенд в Банско Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
borisovich Публикувано 16 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2014 Колеги дайте мнения как е по-добре дали с ДПФ филтъра или без и какви са ползите от него или загубите. Ако се премахне каква ще е цената, но да е качествено. Колата е Audi A6 S-Line 2.0TDI 103kw/140hp 7-Multitronic-Automatic.Благодаря!Преди две седмици махнах моя, по съвет на майстора който ми я поддържа, ( светеше лампата на таблото за ПДФ ).Разлика във вървенето преди и след махането няма. Единствено ауспусите ми почерняха. Направи някаква промяна в софтуера, която ми струва 450 лв, но не лично той а дистанционно, някакви момчета от Пловдим ми каза, че правят тази манипулация а той работи с тях. Имам му доверие и не го разпитвах повече. В момента колата си върви идеално 3.0 тди 4ф. Дали това влияе на разхода, не знам. При последно зареждане сложих 70 литра при изминати 660 от които 330 градско, даде 10.6/100км което е ОК ... предполагам! Казами, че когато филтъра е запушен трябва или да се смени или да се премахне защото с времето прецаквал двигателя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petio_venkov Публикувано 16 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2014 (Редактирано) Прекалено много пари си дал (вярвам, че са ти ги изкупили)! Дори и да си имал само DPF (без катализатор) - направо са ти отрязали главата. Поне чип сложиха ли ти? Редактирано 16 Ноември 2014 от petio_venkov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 16 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2014 Явно не са, след като казва че няма промяна във вървенето. Явно не са, след като казва че няма промяна във вървенето. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
borisovich Публикувано 16 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2014 Предложиха ми чип, но отказах. Може би в бъдеще ще поставя но не ми е приоритет. А какво са направили с дпф-а след като са го свалили незнам, но мога да предположа Знам, че ме клатят, дори печелят от частите които имам възможност да си купувам сам на тънка лайсна, но ще ме натоварят с цена за труд или ще лекуват здрави неща. От 2007 ми ремонтира колите, върши си работата, затова си затварям очите за някои неща. Нека влачи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 16 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2014 Ясно, значи си добрия самарянин Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petio_venkov Публикувано 16 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2014 Само да ти кажа, че за същата процедура + слагане на чип върнаха 60 лв. даже Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 16 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2014 Ясно, значи си добрия самарянин Или си има виждане по въпроса и е доволен от това, което получава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
borisovich Публикувано 16 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2014 Абе не съм много по даването но понякога ме изтръскват Забелязъл съм, че когато правя тънки сметки после ми излиза по-скъпо ( и това не се отнася само за коли а за всичко за което се сетите ). Така, че имал съм пари бол, дал съм! Майната му ... Да четат тези на които им предстои процедурата и да си преценят как да процедират Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
roggger Публикувано 16 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2014 (Редактирано) Споко цифрата ти е ОК. 300 до 450 лв е услугата общо. Софта са ти го правили Маднес в Пловдив най-вероятно. Е можело е да вземеш около 200-250 лв за филтъра като вторична суровина, но това е бял кахър стига да нямаш проблеми. Махнаха ти кюмбето и го смениха с тръба или го изкормиха и завариха отново? Цитиране на предходен пост! Редактирано 17 Ноември 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petio_venkov Публикувано 17 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2014 По-скоро второто Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
borisovich Публикувано 17 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2014 Нямам идея, предполагам, че е второто. Ще проверя и ще постна. А има ли значение кое от двете е?Не съм се интересувал защото както писах, ползвам този майстор от 8 години и му имам доверие. Обикновено му давам ключовете, после плащам и взимам колата. Единствено за по-скъпи ремонти ми детайлизира нещата и дава алтернативи. За дребни ремонти и прегледи при съмнение от моя страна за нещо не ме таксува. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petio_venkov Публикувано 17 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2014 Лошото е, че един път решава да те таксува, ама яката. Както и да е...карай безаварийно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts