Tipp Публикувано 25 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 25 Юли 2015 (Редактирано) Кой флакон синият, черният,черният или 0-60 REDEX ползвате в България ? Редактирано 25 Юли 2015 от Tipp Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pagemakerboy Публикувано 25 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 25 Юли 2015 REDEX е от най евтините добавки за гориво в Англия. Цената му е £4 нормално но да кажем че на месец има няколко дена когато е на промоция и е само £2 . Аз ползвах една на Valvoline max life която е £14 . НО след като се реших да пробвам REDEX не открих никаква разлика освен цената. Само дето си мисля че тези добавки са за отвреме на време да ги ползваш ,а не за постоянно при всяко пълнене на резервоара. И тъй като чета насам натам стигам до заключението, че дизела в България е много лош и се чудя дали да не си взема няколко флакона добавка за там. 4 лири какъв флакон Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tipp Публикувано 25 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 25 Юли 2015 (Редактирано) Този http://m.tesco.com/h5/groceries/r/www.tesco.com/groceries/product/details/?id=255338452 Цитиране на предходно мнение! Редактирано 26 Юли 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ote Публикувано 25 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 25 Юли 2015 Син с червен Х 500 regular use Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tipp Публикувано 25 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 25 Юли 2015 (Редактирано) Син с червен Х 500 regular use Значи този който е за 4 резервоара. Мерси. Редактирано 25 Юли 2015 от Tipp Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pagemakerboy Публикувано 25 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 25 Юли 2015 Този http://m.tesco.com/h5/groceries/r/www.tesco.com/groceries/product/details/?id=255338452 Този от линка ти е за два резервоара - 250 мл е, не 500. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tipp Публикувано 25 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 25 Юли 2015 (Редактирано) Не говоря за линкове а по горе дадох няколко примера със снимки и този който описва колегата е за 4 няма значение дали е 250 или 500 говоря за модела Redeх щото са няколко разновидности. А цената на 250ml е £4 но както казах два три дена в месеца са на половин цена така вземаш 500ml на цената на 250ml. Дори тази вечер открих че са пуснали нов специално за турбо дизели.http://www.eurocarparts.com/mobile/ecp/p/car-accessories/engine-oils-and-car-fluids/car-additives/diesel-system-additives/?549772021&0&cc5_862 Цитиране на предходно мнение! Редактирано 26 Юли 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pagemakerboy Публикувано 25 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 25 Юли 2015 Да, бе, а досегашният е бил за атмосферни дизели Хахаххахахха Не, просто си трябват търговски трикове и нови опаковки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tipp Публикувано 26 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2015 (Редактирано) Най вероятно си прав Цитиране на предходно мнение! Редактирано 26 Юли 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
T.Tsanev Публикувано 26 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2015 Днес след упгрейдването на софтуера на таблото и скоростната кутия на моя 4ф, при КРЕМАТОР реших да си спра и вихровите клапи. Бях изненадан от резултата скоростната кутия спря преритването между първа и втора скорост. Двигателя работи по тихо и разхода на колата (според мен ) падна с 1-2л/100 градско. Извънградско още не съм я карал.... Много съм доволен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Eddie23 Публикувано 27 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 27 Юли 2015 Хайде и аз да споделя за моята- от всичко което съм правил по нея откакто я взех - махане на ДПФ, спиране на ЕГР, флаш на скорости и двигател, най голям ефект за мен лично имаше махането на горния катализатор преди няколко седмици.Ефектът беше поразителен- въпреки неистовите жеги, колата се чувства видимо по-мощна и по-пъргава, много по-рязко поема газта, отделно и разхода ми градско падна поне с 1л/100. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 27 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 27 Юли 2015 Как махна горния катализатор и с какво го замести? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Eddie23 Публикувано 27 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 27 Юли 2015 Махнах го при Ники в Илиянци- те работя заедно с Стефан. Слага някаква специална тръба на мястото на ката-вече каква, към него за повече детайли Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 27 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 27 Юли 2015 На дизел се слага само права тръба, иначе бучи. Само на 1.9 и 2.0 се избушва, защото огъването на права тръба е доста скъпо и често собствениците го спестяват. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 27 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 27 Юли 2015 Горния катализатор е тапа най-страшна и има случаи след яко даване на газ да се стопи казанчето за Г12.Аз също го махнах при Ники и съм доволен.Няма смисъл от интервенции по колата-чипове,ДПФ и т.н ако се остави този катализатор Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Eddie23 Публикувано 27 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 27 Юли 2015 да, наистина се оказа че горния кат е най-голямата пречка за вървежа на колата... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jimi Публикувано 27 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 27 Юли 2015 Кат пишете горен, тва значи ли, че има и долен катализатор на тези коли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 27 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 27 Юли 2015 Два са да. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 27 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 27 Юли 2015 Имаш горен и ДПФ отдоле на колата, но може да те отърват от него в някой мол. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jimi Публикувано 27 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 27 Юли 2015 Не ве, тва с горния катализатор прозвуча все едно има и още един катализатор освен дпф-а, та се зачудих къде успяха да ги набутат, а и на мойта не го виждам втория Ще се махат тия тумори де Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 27 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 27 Юли 2015 И ти ли искаш да ти мирише на чавдарка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
trackersoft Публикувано 28 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2015 (Редактирано) Здравейте колеги,имам въпроси относно статуса на DPF-а на моята колица.1. Смятате ли че стойностите от 104 група са нормални за кола на 165000км.?2. На група 105 какво би трябвало да значи тази последна стойност 67.5l ? Няма нищо за 105 група в label файловете (поне тези които имам). Благодаря предварително за коментарите.Колеги,не разбрах стойността която виждам в 104 канал 1-вото поле (oil ash volume) - 0.28 в какви мерни единици е? 0.28 ml? 0.28 l? Редактирано 28 Юли 2015 от trackersoft Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bilsan Публикувано 31 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 31 Юли 2015 Имаш горен и ДПФ отдоле на колата, но може да те отърват от него в някой мол.ДПФ-а при 2.0 ТДИ не е ли точно след турбината. Понеже се вижда, че има нещо като катализатор и регенерацията на тази кола преминава доста по-бързо от колкото примерно на Мазда. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 31 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 31 Юли 2015 Там е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pagemakerboy Публикувано 1 Август 2015 Доклад Share Публикувано 1 Август 2015 Колеги,не разбрах стойността която виждам в 104 канал 1-вото поле (oil ash volume) - 0.28 в какви мерни единици е? 0.28 ml? 0.28 l? Със сигурност не е 0.28 мл Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts