Jump to content

DPF със или без?


Bilsan

Recommended Posts

  • Отговори 613
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Даа бе, само дето 170 средна не са 170 на темпомат. Офертата ми е валидна. Дори съм навит да карам с мойта отзад да сверим данните после.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Именно. 170 средна са каране почти постоянно между 190 и 200 с намаляване единствено докато кола се прибере в дясно. Нищо общо със 170 на темпомат. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тя половината тема е за раздел "Малко за развлечение". Моя миксер на 170 дава 8 разход, дето е с два цилиндъра по-малко и 100 коня отдолу :D Ама недей разваляй идилията, че милионниците ще те налазят.

 

Прекаляваш...просто прекаляваш. Твоят миксер на средна 170 ще дава МНОГО НАД 8/100 разход, карал съм същия миксер в Пасат 6 и знам.

Всички останали са милионници, които нямат срам да се появят във форума ТИ, че и разход да обсъждат. Извини ни за което.

Надявам се поне да не ни причислиш до "форумните олита".

 

@1948, с тази средна скорост ще имаш по-нисък разход ако минеш през Стефан, обясних ти го. Но не очаквай чак 8/100 при средна 170 км/ч.

Градско ще усетиш повече тягата и по-нисък разход. Стефан пипа от ниските нещата да почват да се случват. Аз си харесвам колата повече сега.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да се извиняват тия с махнатите по половин кола чаркалък, че тровят въздуха на останалите и чак са щастливи от тва бе саше. Миксера София Бургас по нощите без никакъв трафик 170 на темпомат без спиране и намаляне само по камерите заби точно 8.0. Свали си и резервната гума отзад още повече ще си харесаш колата па и ще спестиш 40 стотинки до морето поне :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Франкфурт - Спейер по магистралата 80-90км/ч ми даде 4.6 по борд, което е реално 5.3-5.5 на колонка...Ама тука надморската е 100м и само равнинно. СипАл съм най-евтината нафта, но не виждам разлика спрямо българската в шума или нещо друго.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма разлика в горивото, има разлика в начина на каране. Всеки почва да кара по правилата и ограниченията, затова е по ниския разход.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чета тука от засада...

Тез вихрови клапи станаха хита на сезона... Нямам търпение да се върна и аз да ги спирам. Тя моята не знам дали има хал още повече да тръгне.

Вече ще гоня да счупя 6-те секунди до 100. :hilezh:

Поздрави на всички от Хаваи. Тука не е лошо, дет се вика :hilezh:

Плажовете са върхЪт, сърфинга върви здраво, пътищата са строшени почти колкото в бг (майтап няма), така че карайте и спете спокойно. Туземщината е навсякъде.

След няколко дена Бора-Бора и Тахити и после ..... бг :blush:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Майтапа на страна, ама кораба движи със самолетна турбина (х2) на газьол, дето върти генератор. Всяка турбина прави 20 мВ на пълна газ.

Познай кой дава газ от мостика? :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе трябва да ги питам машинистите, ама мисля че компресора на последна степен стигаше 30 бара...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само ми е чудно ако не се беше прееб@ало на Стефан едното моторче на клапите, дали щяха днес поголовно да се спират и те ;09

А ефектът наистина е поразителен. Пък и си ги запазваш - и ЕГР, и клапи, и моторчета - по всяко време мож' се пуснат.

Редактирано от Pagemakerboy
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз в интерес на истината още от пролетта се чудех без тях как ли ще е...Но никъде не намерих отговор. Оказа се, че при мен проблема с превключването е било от затлачен нафтов филтър, не е стигало горивото, за 13к км се е запушил...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...