Jump to content

Подбор и комплектовка на компоненти на ГИ за 1.8T AEB


Recommended Posts

  • Отговори 276
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Публикувано (Редактирано)

Ето такъв Романо макс ли? Пише, че не е за автомобили с турбо! Давайте предложенията с линкове ако може за да е по-прегледно и удобно и за следващите, които ще четат темата.

 

Това ли е БРЦ-то

Редактирано от Митака
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сигурен ли си че е от изпарителя, затвори всички кранове на газта отвсякъде и пробвай малко на бензин. Да не се окаже палава гарнитура на главата макар че там трябваше да надуе и маркучите.  Като цяло и аз бих се насочил кум изпарителя но не прибързвай съвсем.

 

Иначе по темата това Ланди не го ли монтираха на 2.7Т. Шарка ако тавана му е 200 к.с. според мен ще се озориш с чипа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така.... тази сутрин преди да тръгна за работа вдигнах капака, няма тцъс няма пъсс от капачката на разширителния съд, явно като е сложен клапана ядове няма, понеже няма толкова много газ, която да остава в изпарителя. Остава чуденката обаче дали няма да почне да влАзЯ антифриз през същото място, през което е минавала газта в антифриза?!! За това ще ще е наложително свалянето на изпарителя и локализиране на пропуска.

За гарнитура на главата не съм си и помислял, затворена е преди 7к км!

Ландито го загледах, понеже виждам че е двустепенен (двоен) и предполагам, че това ще осигурява много стабилно налягане дори и при резки натоварвания.

Шарка ме кефи предимно заради това, че вече като съм се докоснал до качеството на нещата произведени от ALEX имам много положително мнение за тях.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За по-нискомощностните Шаркове съм чувал само хубави неща. Но конкретно за този - нищо не мога да кажа. Меджик - твърдо нье, Томасето - също. Може би този Шарк или КМЕ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще му се не знае и боклука българо-италиянски! :wall:  Дано да е локална шупла, а не да е пореста като гъба цялата отливка. Имам един много хубав нискотемпературен припой за алуминий, който би свършил работа при единична шупла.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоталната скрап се оказа това R-Due! :steinigung:  Отворих го огледах, на пръв поглед нищо смущаващо. Много лека мръсотийка, но все пак съм минал близо 7000км. После затворих само газовата част и го надух на 2.5 бара, топнах го във вода и.... :steinigung::wall::steinigung:  пълна скрап! Пропуска от 5-6 места ситни, малки, на места едва забележими мехурчета. Отливката е като гъба. След това продължавайки да гледам тъпо без да мога да взема решение установявам, че смотаната отливка на 90% от вътрешните части няма радиуси на закръгления! :wall:  Явно конструкторите на това творение не са чували грам за концентратори на напрежения. Невероятна комбинация от шуплест материал и форма без закръгления. Пълен боклук! Повече не ща и да чувам за нещо произведено от http://nigsgas.it

Утре ще гледам какво има из газовите магазини в Търново, за сега съм се насочил към КМЕ-то. Мярнах че има и модификация KME Gold Turbo

Ако намеря такъв ще е, па дано да не е такава скрап като R-Due :nixweiss:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Някакви отзиви за Atiker SR06 Super Max?! Като го гледам на външен вид имам чувството, че конструкцията му е 1:1 със тази на KME Gold?!

Редактирано от Митака
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От магазин Олимпик в Търново ми обясниха, че КМЕ Gold Turbo не съществувал като модел, да не съм бил гледал в интернет, то не било вярно. Останах с впечатлението, че не искат да ми продадат изпарител или явно им е все тая. Цената на КМЕ Голд - 200лв - не мерси!

Ходих в друг магазин, където разгледах Tomasetto Antartic Super. На гледане ми хареса, освен това като разположение на входове тръби и закрепване е почти като R-Due и няма да ми се налага да преправям почти нищо. Цената му е 150 кинта. Мисля да вземам него. Някой с впечатления и отзиви за този изпарител!?!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с такава марка изпарител до 240 кс. Карам с него вече 19 000 км. С колко кс повиши мощността, турбото на колко надува?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам колко са конете. Холда е на 1.0 - 1.1bar. Някакви драми има ли при теб с изпарителя?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като задържа педала на газта натиснат докрай дълго време,има едни засичания,но като натисна педала до едно положение и турбото като надуе до 1,1,понякога 1,2 няма проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам колко са конете. Холда е на 1.0 - 1.1bar. Някакви драми има ли при теб с изпарителя?

 

Как се държи чипната колата със сетъпа на ГИ с които си в момента ? Правени ли са нови настройки ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре се държи като цяло. Има някакви драми на моменти, които се изразяват в забиване, но го прави само на бензин. На газ имаше много леки забивания но не при пълна газ. Първо покарах със същите настройки, после направих нови с чипа. Всичко това до преди да бия хикса на R-Due-то.

Тази вечер си монтирах чисто ново Tomasetto Antartic Super. Покарах, направих нови бензинова и газова карта, съответно и нови настройки. Колата върви супер, а първите ми впечатления от изпарителя са, че държи по-висока температура както на антифриза, така и на газта, няма странични звуци, което няма как да не отбележа предвид предишния тромпет, а най-важното, което е според мен, че налягането е му е много по-стабилно. При делта Р на празен ход 1300мбар, при пълно натоварване и буст 1бар, делта Р пада не повече от 1000-1100мбар. Дуе-то без чип и буст 0.6бар падаше към 800мбар делта Р и то, като се има предвид, че съм му правил входа на клапана от ф3.5мм на ф5мм, освен това с 1.5мм в диаметър увеличавах отворите за антифриза.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой замислял ли се е за вида на сондата в бутилката.В един сервиз ми казаха,че много важно е било колко мм е някакъв изход от бутилката към тръбата,защото ако е била пригодена за 6 мм и се сложи 8 мм тръба,нямало да бъде ефикасно,щяло да се губи налягането на газта при по голямо натоварване на двигателя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За този нивомер пише, че диаметърът на изходяща тръба : ф8 mm (за автомобили с мощност над 160 кW), колкото е моя двигател

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това томасето не го ли разглоби да видиш как е направено отвътре? Каква му е цената? Ще чакам да посъбереш мнение и да споделиш.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Tomasetto-то дето се казва с пръст не съм го докосвал! Има две години гаранция. 150лв го платих без никакви отстъпки. Дори не проверих дали са му стегнати болтчетата. Както е от кутията така го сложих. Due-то заради това, че му сложих обезвъздушител, дори не съм си правил устата да го връщам, макар, че проблема му очевадно не е причинен от един отвор с навита игличка на него.

Иначе първите впечатления, както споделих и по-горе от Томасето-то са положителни, доста по-прецизно изгледжда като изработка, водната и газовата камера се разглобяват по отделно така като го гледам, което за мен си е +, държи по-високи температури и по-стабилно налягане. Вече с времето ще го видим как е и дали ще извади и то някакви рога.

 

Антоне, разбира се, че вида на сондата в бутилката има значение! И не само отвора към тръбата е важен, а и отвора на клапана. Също така и всмукателната тръбичка е ф8 на усилените сонди. (линка от поста ти не бачка)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мдам,грешка,за това става въпрос,но тази е за цилиндрична бутилка,а моята е тороидална

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Вече имам ремапнат файл и до няколко дни ще го налея. Но тъй като към този момент сетъпа ми на ГИ трудно ще се справи с по-високата мощност дали ще стане като временно решение, докато подменя компонентите, да активирам функцията на ГИ при която при по-високи натоварвания се впръсква и бензин с газта (т.е. при газови времена над 23..4ms. респ. постоянно отворени дюзи и съответно недостиг на газ) ?

 

Някой ползвал ли го е като временно решение, при подобна ситуация ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм пробвал допълнително впръскване на бензин, но вече пробвах 2 различни мапнати файла и съм стигнал до извода, че за временно решение дори няма нужда от нови настройки на газ, особено ако не се раздава всичката газ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...