Ivo Lenkov Публикувано 22 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 22 Юни 2015 Romano MAX заглеждал ли си? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 22 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 22 Юни 2015 (Редактирано) Ето такъв Романо макс ли? Пише, че не е за автомобили с турбо! Давайте предложенията с линкове ако може за да е по-прегледно и удобно и за следващите, които ще четат темата. Това ли е БРЦ-то Редактирано 22 Юни 2015 от Митака Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 22 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 22 Юни 2015 Сигурен ли си че е от изпарителя, затвори всички кранове на газта отвсякъде и пробвай малко на бензин. Да не се окаже палава гарнитура на главата макар че там трябваше да надуе и маркучите. Като цяло и аз бих се насочил кум изпарителя но не прибързвай съвсем. Иначе по темата това Ланди не го ли монтираха на 2.7Т. Шарка ако тавана му е 200 к.с. според мен ще се озориш с чипа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 23 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 23 Юни 2015 Така.... тази сутрин преди да тръгна за работа вдигнах капака, няма тцъс няма пъсс от капачката на разширителния съд, явно като е сложен клапана ядове няма, понеже няма толкова много газ, която да остава в изпарителя. Остава чуденката обаче дали няма да почне да влАзЯ антифриз през същото място, през което е минавала газта в антифриза?!! За това ще ще е наложително свалянето на изпарителя и локализиране на пропуска.За гарнитура на главата не съм си и помислял, затворена е преди 7к км!Ландито го загледах, понеже виждам че е двустепенен (двоен) и предполагам, че това ще осигурява много стабилно налягане дори и при резки натоварвания.Шарка ме кефи предимно заради това, че вече като съм се докоснал до качеството на нещата произведени от ALEX имам много положително мнение за тях. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kerekovski Публикувано 23 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2015 За по-нискомощностните Шаркове съм чувал само хубави неща. Но конкретно за този - нищо не мога да кажа. Меджик - твърдо нье, Томасето - също. Може би този Шарк или КМЕ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Plamen Tanev Публикувано 23 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2015 R-Due има много проблемни поради шупли в отливката. Сменяй дирекно, аз на 2.7 битурбо си бях с един Меджик и драми нямаше. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 23 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 23 Юни 2015 Ще му се не знае и боклука българо-италиянски! Дано да е локална шупла, а не да е пореста като гъба цялата отливка. Имам един много хубав нискотемпературен припой за алуминий, който би свършил работа при единична шупла. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 23 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 23 Юни 2015 Тоталната скрап се оказа това R-Due! Отворих го огледах, на пръв поглед нищо смущаващо. Много лека мръсотийка, но все пак съм минал близо 7000км. После затворих само газовата част и го надух на 2.5 бара, топнах го във вода и.... пълна скрап! Пропуска от 5-6 места ситни, малки, на места едва забележими мехурчета. Отливката е като гъба. След това продължавайки да гледам тъпо без да мога да взема решение установявам, че смотаната отливка на 90% от вътрешните части няма радиуси на закръгления! Явно конструкторите на това творение не са чували грам за концентратори на напрежения. Невероятна комбинация от шуплест материал и форма без закръгления. Пълен боклук! Повече не ща и да чувам за нещо произведено от http://nigsgas.itУтре ще гледам какво има из газовите магазини в Търново, за сега съм се насочил към КМЕ-то. Мярнах че има и модификация KME Gold TurboАко намеря такъв ще е, па дано да не е такава скрап като R-Due Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 24 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 24 Юни 2015 (Редактирано) Някакви отзиви за Atiker SR06 Super Max?! Като го гледам на външен вид имам чувството, че конструкцията му е 1:1 със тази на KME Gold?! Редактирано 24 Юни 2015 от Митака Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
casi Публикувано 24 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2015 Конструкцията сигурно, ама турците може да са спестили от качество на изработка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 24 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 24 Юни 2015 От магазин Олимпик в Търново ми обясниха, че КМЕ Gold Turbo не съществувал като модел, да не съм бил гледал в интернет, то не било вярно. Останах с впечатлението, че не искат да ми продадат изпарител или явно им е все тая. Цената на КМЕ Голд - 200лв - не мерси!Ходих в друг магазин, където разгледах Tomasetto Antartic Super. На гледане ми хареса, освен това като разположение на входове тръби и закрепване е почти като R-Due и няма да ми се налага да преправям почти нищо. Цената му е 150 кинта. Мисля да вземам него. Някой с впечатления и отзиви за този изпарител!?! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 24 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2015 Аз съм с такава марка изпарител до 240 кс. Карам с него вече 19 000 км. С колко кс повиши мощността, турбото на колко надува? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 24 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 24 Юни 2015 Не знам колко са конете. Холда е на 1.0 - 1.1bar. Някакви драми има ли при теб с изпарителя? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 24 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2015 Като задържа педала на газта натиснат докрай дълго време,има едни засичания,но като натисна педала до едно положение и турбото като надуе до 1,1,понякога 1,2 няма проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 25 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 25 Юни 2015 Не знам колко са конете. Холда е на 1.0 - 1.1bar. Някакви драми има ли при теб с изпарителя? Как се държи чипната колата със сетъпа на ГИ с които си в момента ? Правени ли са нови настройки ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 25 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 25 Юни 2015 Добре се държи като цяло. Има някакви драми на моменти, които се изразяват в забиване, но го прави само на бензин. На газ имаше много леки забивания но не при пълна газ. Първо покарах със същите настройки, после направих нови с чипа. Всичко това до преди да бия хикса на R-Due-то.Тази вечер си монтирах чисто ново Tomasetto Antartic Super. Покарах, направих нови бензинова и газова карта, съответно и нови настройки. Колата върви супер, а първите ми впечатления от изпарителя са, че държи по-висока температура както на антифриза, така и на газта, няма странични звуци, което няма как да не отбележа предвид предишния тромпет, а най-важното, което е според мен, че налягането е му е много по-стабилно. При делта Р на празен ход 1300мбар, при пълно натоварване и буст 1бар, делта Р пада не повече от 1000-1100мбар. Дуе-то без чип и буст 0.6бар падаше към 800мбар делта Р и то, като се има предвид, че съм му правил входа на клапана от ф3.5мм на ф5мм, освен това с 1.5мм в диаметър увеличавах отворите за антифриза. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 25 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 25 Юни 2015 Супер, респект Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 29 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 29 Юни 2015 Някой замислял ли се е за вида на сондата в бутилката.В един сервиз ми казаха,че много важно е било колко мм е някакъв изход от бутилката към тръбата,защото ако е била пригодена за 6 мм и се сложи 8 мм тръба,нямало да бъде ефикасно,щяло да се губи налягането на газта при по голямо натоварване на двигателя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 29 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 29 Юни 2015 За този нивомер пише, че диаметърът на изходяща тръба : ф8 mm (за автомобили с мощност над 160 кW), колкото е моя двигател Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 29 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 29 Юни 2015 Това томасето не го ли разглоби да видиш как е направено отвътре? Каква му е цената? Ще чакам да посъбереш мнение и да споделиш. Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 29 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 29 Юни 2015 Tomasetto-то дето се казва с пръст не съм го докосвал! Има две години гаранция. 150лв го платих без никакви отстъпки. Дори не проверих дали са му стегнати болтчетата. Както е от кутията така го сложих. Due-то заради това, че му сложих обезвъздушител, дори не съм си правил устата да го връщам, макар, че проблема му очевадно не е причинен от един отвор с навита игличка на него.Иначе първите впечатления, както споделих и по-горе от Томасето-то са положителни, доста по-прецизно изгледжда като изработка, водната и газовата камера се разглобяват по отделно така като го гледам, което за мен си е +, държи по-високи температури и по-стабилно налягане. Вече с времето ще го видим как е и дали ще извади и то някакви рога. Антоне, разбира се, че вида на сондата в бутилката има значение! И не само отвора към тръбата е важен, а и отвора на клапана. Също така и всмукателната тръбичка е ф8 на усилените сонди. (линка от поста ти не бачка) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 29 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 29 Юни 2015 Мдам,грешка,за това става въпрос,но тази е за цилиндрична бутилка,а моята е тороидална Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 21 Август 2015 Доклад Share Публикувано 21 Август 2015 Вече имам ремапнат файл и до няколко дни ще го налея. Но тъй като към този момент сетъпа ми на ГИ трудно ще се справи с по-високата мощност дали ще стане като временно решение, докато подменя компонентите, да активирам функцията на ГИ при която при по-високи натоварвания се впръсква и бензин с газта (т.е. при газови времена над 23..4ms. респ. постоянно отворени дюзи и съответно недостиг на газ) ? Някой ползвал ли го е като временно решение, при подобна ситуация ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 22 Август 2015 Автор Доклад Share Публикувано 22 Август 2015 Не съм пробвал допълнително впръскване на бензин, но вече пробвах 2 различни мапнати файла и съм стигнал до извода, че за временно решение дори няма нужда от нови настройки на газ, особено ако не се раздава всичката газ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 22 Август 2015 Доклад Share Публикувано 22 Август 2015 Ако беше с APU МЕ7.5 бих ти дал и моя да опиташ ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване