Jump to content

Кое да избера -A4 B7 2.0TDI или1.8T?


Recommended Posts

Здравейте,

от доста време съм регистриран във форума и като цяло следя темите свързани и А3 и А4 и съм наясно горе долу какви са им основните проблеми и какви плюсове имат.До скоро имахме  А3-ка 1.8Т в семейството(на жена ми),но я продадох и сега търся А4 б7 комби.Аз съм си дизелджия от почти 8г. с един голф4 тди който се оказа изключително здрав и надежден автомобил и затова го оставям на жена ми,а аз да си взема комби като семеен автомобил.

От доста време гледам комбита от всякакви марки и модели и ту се засиля да вземам някоя,но в последствие се разубеждавам,но засега поне съм решил да е Б7 комби куатро,но дали пак да заложа на дизел или бензин.Спрял съм се на 2.0 тди след 2006г. с 8 клапановия мотор или на 1.8Т 163к.с.

За дизела предимствата са ясни големия въртящ момент и ниския разход на гориво,НО съм наясно и с проблемите с маслената помпа,дпф историите ,зацапана геометрия и ремонт на турбото,маховика и той е консуматив,също така и бавното загряване зимата на къси разстояния и липсата на парно.

За бензина - ще ми липсва якото изтегляне като на дизела,но пък всичко е тихичко няма вибрации и тракане,няма дпф,няма дюзи,няма маховик или зацапване на турбото.Както написах по-горе 1.8Т съм имал и потдържал почти 8г. и него и съм се убедил в качествата му,но то се караше само на бензин,а сега комбито ако е с този мотор задължително ще е с хубав газов инжексион защото ще се кара доста,а и го взимам с тенденция за поне 5г. напред да го карам.

Моля всеки който иска да се включи в темата да видим на къде ще наклонят везните.

Другото което установявих е че по-лесно се намира 2.0тди куатро с-лайн,отколкото 1.8Т куатро.

Другото което забравих да напиша е че държа колата да е с-лайн и комбинацията и с описаните мотори по-горе става още по-трудна за намиране,а и доста по-скъпа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За дизела предимствата са ясни големия въртящ момент и ниския разход на гориво.... ( на ГАЗ е по евтино ).

За бензина - ще ми липсва якото изтегляне като на дизела,но пък всичко е тихичко няма вибрации и тракане,няма дпф,няма дюзи,няма маховик или зацапване на турбото.Както написах по-горе 1.8Т съм имал и потдържал почти 8г. и него и съм се убедил в качествата му,но то се караше само на бензин,а сега комбито ако е с този мотор задължително ще е с хубав газов инжексион защото ще се кара доста,а и го взимам с тенденция за поне 5г. напред да го карам.

Моля всеки който иска да се включи в темата да видим на къде ще наклонят везните.

 Гласувам за 1.8Т с ГИ !

Редактирано от bugssy
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трудна работа да намериш Б7 1.8Т/Q + S-Line, по-скоро да се търси 2.0Т, нещо такова да кажем http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11411556884877791&slink=896mzt

Иначе и аз съм с две ръце за бензина. :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2.0Т с-лайн с куатро има но не става за газово,а като човек дизелджия от 7 на 13 разход и на бензин не ми е оферта нещо,а нали и на 2.0Т им се носеше слава на маслояди нядъде из форума...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега като се замисля много кофти избор наистина....

На твое място и аз щях да се чудя точно заради тоя дизел 2.0...може би бих избрал 1.8Т!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Факт е че дизелите се карат повече, заради по-малкия разход.Иначе 1.8т с чип ще ти хареса доста.А и 2.0тди, ако не е гледан добре може да ти стъжни живота, като се замисля и бензина може....,но и с двата мотора, шанса да намериш С-лаин е малък.Екстрите са хубаво нещо, но при втора ръка автомобил се правят компромиси с тях, за сметка на състоянието.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте на всички.

Колега, доколкото чета поста ти, дилемата, пред която си се изправил я мъчи доста хора. Аз също съм в процес на избиране, но категорично от прочетеното от мен до сега, мога да кажа, че 2.0 дизелов двигател на Ауди при моят избор е отпаднал, както и скоростна кутия мултитроник. Това си е мое мнение. Нямам база за сравнение и опит с марката, а само теоритично съм запознат с част от проблемите. Имам и наблюдение от приятели, които имат въпросните автомобили.  Нека никой не ме упреква. Всеки има лично мнение. Моето просто го споделям и не искам да го налагам, а и немога.

Аз също искам А4  Avant. Моторите на които съм се спрял са 2,7 дизел, 1,8 Т - бензинов или 1,9 131к.с 6 скорости. Последният отпадна защото искам кола след 2005/2006 година, а там той липсва.

С темповете ми на каране и навъртяните километри на година клоня усилено към бензинката и поставянето на качествена газова уредба Държа е на ръчка, защото проблем при скоростната кутия и съединител според мен се ущещат малко по рано във времето отколкото при автоматика и може да се реагира,поне с подготовка във финансово отношение.

За поддръжката на дизелов мотор няма да споменавам, но е ясно.

Доколкото чета държиш на кола след 2006 и то B7 комби, но бензиновият мотор тук - http://www.auto-data.net/bg/?f=showCar&car_id=4388 го дават само при седаните, но не и при комбитата. Дано не е вярно.

 

 Ако го има според мен изобщо не се замисляй, и аз няма :hilezh: :hilezh:

 

+1 за  ----1,8 Т QUATTRO

Успех колега.

Редактирано от teodor_xristov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2.0тди при Б7, за мен лично, е пълно недоразумение,  основно поради факта че е помпа-дюза - шумен, вибриращ и като цяло грубо работещ мотор. Несериозно е в автомобил 2004-2008г да се вгражда п.д. при положение, че конкуренцията от 2000г вгражда комън рейл. Твърдо бензин - 1.8т или 2.0т, като втория не се води маслояд при Б7, стига да не е на милион левги. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А аз да попитам един въпрос във връзка с Б7 който ме интересува, и виждам не много положителни мнения във форума за 1.9 ТДИ 116 кс. Какво не му харесват на този мотор? А и според мен е за предпочитане пред 2.0 ТДИ макар че е по-малко кончета. Иначе съм твърдо за бензинов двигател !

Редактирано от bugssy
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2.5 TDI Multitronic - купена на 30000км преди 5-6 години, в момента е на 120 000км - никви ядове, нищо общо с изписаното по форума. Разбира се с условието, че колата е на реални км. Колата я имаме в семейството и за толкова време бяха сменени само 2-3 носача, които се обадиха.

 

Колкото и безумно да звучи, в Б7 аз лично бих избрал 2.5 пред 2.0 дизел. Просто 2.0 има по-сериозни ремонти като се замисля спрямо 2.5 при B7-ците.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Старото голфче 4тди съм свикнал да го малтретирам по брутален начин,както е накичено и с чипове и за почти 8г. не ме е предало никога,а това 2.0 тди само като знам колко е изписано за него,дори и да попадна на читав екземпляр ще го карам със страх,а камоли да тръгвам да го засилвам.Не ме дразни тракането,мога да преглътна и другите недостатъци,но все пак не искам аз да служа на колата,а тя на мен.

Иначе намирам всевъзможни коли,но точно в тази комбинация почти няма или са с много завишена цена.Ако е 1.8Т и куатро,няма да е с-лайн а някакво куче с платнените седалки и никакви екстри,ако е с-лайн и изглежда добре,няма да е куатро и така все едно съм попаднал в някакъв омагьосан кръг

Другия парадокс е че 1.8Т дори и със и без куатро що годе изглеждащо добре е много по-скъпо от 2.0Т куатро с всички екстри в пълен с-лайн пакет та дори и с 220коня варианта. 

Иначе дизелова като вариант ми е тази:  http://www.cars.bg/c961031 Някой ако знае нещо повече за нея или е ходил да я гледа може да сподели мнения 

Редактирано от Dorian
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...обаче колегата май мисли да кара на газ... и тогава 2.0Т в повечето случаи отпада, но пък в БГ вече видях едно такова на газ и човека си каза, че нямал оплаквания за около 60 000 на газ, но пък в същото време колата му беше пусната за продажба :) ... и пак не се знаe, знаe ли се :D

Аз лично не бих рискувал скоро време...

Иначе твърдо 1.8Т пред дизела!

Успех!

Цитиране на предходен пост!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам до колко си експириментаторски настроен, но на В7 платформата quattro конверсия е плъг енд плей. Има няколко източника в нета за конверсия на В6 и В7 в куатро и нищо не се преправя само се заменят компоненти на колата с такива от куатро модела. Идеята ми е че можеш да си търсиш и качествен 1,8Т на предно и после за около 2 дни колата става куатро.

 

http://www.audizine.com/forum/showthread.php/259582-AWD-Swap-almost-DONE

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам приятел с Б7 2.0 ТDI Quattro S-line. Взе я на 6000 реални км. Трябва да ви кажа, че след не много време от купуването почна да дава по 500лв на месец за нея. Кво ли не и се чупи, постоянно влизаше в авариен режим и не вървеше. Още си я кара между другото. Откакто ходи да я чипне и да изключат DPF-и и нз там още какво, каза че сега няма никакви ядове. Бе тежък избор си е, защото 1,8t си е супер, но на газ никога не е същото, кой квото ще да приказва, а на бензин под 12 в София трудна работа. Лошото е, че 1,8t quattro е изключително трудно да се намери, особено и С-лайн. Тоя тракалник обаче 2,0 TDI аз не бих го карал никога. Колегата по-нагоре е прав за 2,5 TDI. Поне работи по-спокойно и не трепери като 2,0.

 

Трудна работа да намериш Б7 1.8Т/Q + S-Line, по-скоро да се търси 2.0Т, нещо такова да кажем http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11411556884877791&slink=896mzt

Иначе и аз съм с две ръце за бензина. :zustimm:

Тази нещо не е съвсем С-лайн. Вътре седалките не са каквито са по-принцип на Б7-цата. На тая може да е сменян салона нещо, но този е много по зле от истинския на С-лайн.

Редактирано от kosio85
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Половината ни служебни коли са 2.0 ПД, само, че са Шкоди. Няма нито една, която да знам, че е имала сериозен проблем. Всички са на по над 200к реални. Според мен този двигател няма никакви по-различни ядове от останалите дизели, освен баланс шафта(конкретно при Б7) и дюзите Сименс при 170 коньовите мотори. В интерес на истината покрай мен няклоко 1.9ПД Б6-ци хвърлиха разпределитенли валове с повдигачи, някой и доста други неща. Естествено колите са карани много в Италия, така, че колкото и да е здрав един двигател - винаги се случва нещо.

Аз също съм за 1.8Т, поради причината, че дизела, който ще си купиш ще е на много километри, съответно ще има повече проблеми.

2.0ПД с-лайн също се намира рядко. 3.0ТДИ са много по-често оборудвани с с-лайн пакети.

Изтеглянето като на дизела мен също ме дразнеше при бензина. Нещата се решават лесно с ремап.

Единственото 2.0ТДИ, което ми харесва на мен е това:

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11413613462830025&slink=89hlsm

Цената обаче е много висока за такава кола според мен.

Тази също е интересна:

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11404566602319623&slink=89hlsm

но стои от много време, а е на добра цена.

Не видях да споменаваш по колко километра въртиш годишно. Имай предвид, че 1.8Т си гори доволно бензин, особено градско. Казавам го от първо лице, като колата ми даже не е 4х4.

Между другото колата много лесно можеш да я направиш с-лайн, въпрос на средства и желание е.



 

Тази нещо не е съвсем С-лайн. Вътре седалките не са каквито са по-принцип на Б7-цата. На тая може да е сменян салона нещо, но този е много по зле от истинския на С-лайн.

С-лайн е, само външен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първата наистина изглежда много добре. Ето това вече е салона на С-лайн. Тая втората нещо много изстрадала ми изглежда, няма снимки от вътре, а пък като видя някой да продава кола със светеща лампа за нещо, било то и накладки, направо бягам далече. А иначе си прав за разхода на бенза, аз това казах, че под 12 трудно пада в София. За това, че не дърпа като дизел също си прав, така, че колегата да прецени.

Цитиране на предходен пост!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първата е само с вътрешен с-лайн и се продаваше от частно лице за по-ниска сума. Явно човека си е взел кола от тази автокъща и е правил бартер. Втората я сложих, защото са рядкост с-лайн с този мотор, особено двоен такъв(приемаме, че има, въпреки тъмните снимки). 1.8Т quattro са си редки, дори и пълни базовици, какво остава за накичени такива. :)

Ако колегата си търси 3.0ТДИ, веднага бих му препоръчал по снимки тази:

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11416990005195711&slink=89i1mj

Колата изглежда брутално, има всичко и чак ми се прииска да си търся за мен кола в момента. :)

Редактирано от dimitrov788
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много яка изглежда наистина. Волана и врътката за фаровете са като нови. Затъмнени стъкла с хубаво фолио (поне така изглежда на снимките), автопилот. Абе бих си сменил Б6-цата с такава, ама не комби :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На B7, което е с датчик за светлина винаги копчетата са им като нови. Пускаш го един път на AUTO и през деня ти светят дневните светлини, а в момента, в който се стъмни се пускат късите автоматично. Нормално копчето да е в това състояние.

 

Мен лично конкретния екземпляр за тази цена и с неясна история от чужбина не ме грабва. Да не говорим, че на 138 000 е бил мноого отдавна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чакане му е майката,да излезе на пазара В7-ца 1.8TQ/седан,авант/ и то S-line e още по трудно,другото е внос отвън.

Нека да гори бензин,колкото иска,ама не трака,като PD мотора.

 

В7-цата в Хасково,която е постнал @dimitrov788 е добра на снимки,за километри не говорим.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мен колата ще е комби защото ми трябва и за работна,така че колкото и хубав седан да ми излезе няма как да го взема,виж в краен случай мога да прежаля куатрото,но ще е авант.

Иначе да и аз се позаглеждах в 3.0тди защото има голямо предлагане от тях с куатро и с-лайн дори и на добри пари,но си следвам една моя логика, че ако ме ухапи коня и реша да купувам кола горяща 12-13/100 то тя ще е бензинова и няма да се занимавам с куп глупости свързани с дизела.Другото което е че се возих в няколко трилитрови тди-та и изобщо не останах очарован от вървежа който правят за този голям разход.Вярно че бяха все автоматици,но дори си мислех че старото голфче е много по динамично и затова тотално реших да ги избягвам,да не говорим пък за скъпите им ремонти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...