iovkom Публикувано 6 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2015 Как разбра , че точно горивата са проблемни? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zarini76 Публикувано 7 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2015 При положение ,че колата ми е в перфектно състояние и редовно проверявана и за най малкия проблем ти от какво предлагаш да е ? Гледаха я обстойно с всичко за което се сетиш и провериха цялото окачване - проблем няма там ! Сещай се къде е Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iovkom Публикувано 8 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2015 Може да има вибрации от генерация , от тампони на двигателя , дори от някоя щипка на корите над/под двигателя или на подкалниците. За да има силни вибрации от лошо гориво , представи си какво трябва да е горенето в цилиндрите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zarini76 Публикувано 8 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2015 Не са силни , но ги усещам , до преди 2-3 седмици когато си карах с хубави горива извън тази държава нямаше проблем , но може и пътната мрежа да е указала влияние , но за жалост не откриха нищо нередно по цялата ходова част ! Това за корите и щипките ми стана интересно ще я прегледам лично цялата от долу ! Благодаря . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VeLLaGiO Публикувано 9 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2015 Колеги, интересува ме градски разход на а5 2008ма 2.0 бензин и 1.8 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 11 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2015 9/100 в Асеновград Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stodi Публикувано 11 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2015 То, там има 3 светофара...!!Пловдив, Софя..?Аз съм метнал очо на 2 ,0тфси 211кс. дали има некой съфорумник с тоя мотор, че не ми се слушат легенди как горят масло. За 200 к.с. съм пре-доволен и ми се ще пак да е тоя моторSent from my ST25i using Tapatalk 2 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 11 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2015 Горят Стояне, мой приятел си купи преди месец Б8 края на 2011г. 2.0ТQ .Колата е закупена от Порше БГ, обслужвана всеки 12-15 000км. само там и сега е на 65 000км. Като я взе ми се обади, че му пада маслото, това на 3тия ден, реших че датчика го лъже нещо.В крайна сметка подадохме оплакване в Порше и от там казаха, че има процедури за намаляне на харча на масло.Сменят се едни семеринги, клапан на картерната вентилация и се прави ъпдейт на софтуера.След това маслото се сменя, слага се на максимум и се слага маркер на пробката.Клиентът е помолен да кара 1000км. +- 50км. и да отиде в Порше за измервене.Там източват маслото и гледат колко е изхарчила. Максимумът според производителя е 0.5л/1000км. Точно днес звъннаха и казаха, че е изхарчила 550гр./1000км. и се налага смяна на бутала.Ако колата е обслужвана регулярно, купувана от тях и е на под 100 000км. поемат 70% от ремонта, като пълната сума с труд е 5500лв.Истината е, че се потвърждава това, че до преди 2014г. имат проблем с буталата...всички, без изключения.В моя сервиз с оригинални части и труд всичко излиза около 3000лв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stodi Публикувано 11 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2015 а ми се щеше некой да каже обратното... Sent from my ST25i using Tapatalk 2 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 11 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2015 (Редактирано) Купи някоя направена или я вземи на добра цена и я направи.Реално 3000лв. не мисля, че трябва да те отказват от този мотор и моделът като цяло.Иначе като динамика, усещане, дори звук е прекрасен мотор. Редактирано 11 Декември 2015 от Raino Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stodi Публикувано 12 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2015 Не знам... Сигурен ли си че след тоя ремонт нещата се оправят трайно.. ?3 хил. може да ги прежаля ,но ремонта ми вижда "основен"почти и това ме плаши.Sent from my ST25i using Tapatalk 2 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 12 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2015 Няма какво да те плаши, да след ремонта и влагане на подобрените бутала всичко е перфектно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
joro09 Публикувано 13 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2015 Нормално ли е да балбука антифриза в разширителния съд при изгасен двигател? Това го забелязах днес след като вентилатора охлаждаше около 10 минути на изгасен двигател при показания на температурата на таблото около 75-80 градуса?Ако колата ти е с вторична водна помпа е възможно след като е загасиш да чуваш едно цъкане,тя работи на ток. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivelin_1976 Публикувано 25 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2016 Колеги А5, 2,0tdi 143кс. има ли втори термостат? С включено парно и при температура около 0 градуса в града няма загряване, а смених големия термостат. При спускане по надолнище температурата пада с около 10-15 градуса, това нормално ли е? При изключено парно от OFF-а загрява за около 6-7км. Аз ли се филмирам или имам проблем? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DStealth Публикувано 25 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2016 Филмираш се, съвсем нормално поведение за икономичен диезлов мотор. При спускане при ППХ няма гориво и двигателя изстива като се движиш при 0* съвсем нормално е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivelin_1976 Публикувано 25 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2016 (Редактирано) Благодаря, но все пак да попитам в реда на нормалното ли е в града за 10-12км. да не вдигне повече от 70-75 градуса? Цитиране на предходно мнение! Редактирано 25 Януари 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DStealth Публикувано 25 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2016 При студовете последните дни съвсем нормално според мен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manchorov Публикувано 4 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2016 Не е нормално да ти пада температурата по наклон. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DStealth Публикувано 5 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2016 Човек, как да не е нормално...закачи се към компа, за да гледаш температурата до градус отклонение и се спусни при 0* външна и пак коментирай. Няма гориво и обдухваш със студен въздух...какво да поддържа темепратурата на мотора ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivelin_1976 Публикувано 5 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2016 Карам ново служебно пежо партнер и при него го няма това явление да спада температурата! При мен дори на загряла кола и работа на място пак охлажда и пада под 90 градуса /по табло/. Това при температури около и малко над 0 градуса. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DStealth Публикувано 5 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2016 По табло +-10 дори 15* може дори да не ги разбереш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivelin_1976 Публикувано 5 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2016 Точно това ми е мисълта, че спада в температурата е много по голям от 10 градуса, щом се вижда на таблото и не го приемам за нормално, а при спускане да отчита спад над10-15-20 градуса. При 2.0TDI 143к.с. доколкото разбрах има някакъв маркуч с клапа, който също затваря големия кръг на охлаждащата течност. Някой знае ли как се тества дали е изрядна клапата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manchorov Публикувано 5 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2016 По табло +-10 дори 15* може дори да не ги разберешЕдва ли колегата гледа температурата на лаптопа.Та в този ред на мисли не е нормално.Аз до сега не съм имал кола която да и пада температурата при спускане зимата.Ако е наред колата де.Иначе и лятото може да и пада температурата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iovkom Публикувано 6 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2016 Това , че ти не си имал такава кола , съвсем не означава , че спадът на температурата не е нормален и също така , че си компетентен по тези въпроси. Най-добре е никога да не се пише нещо , за което човек не е напълно сигурен. Този въпрос е обсъждан и преди , DStealth е написал защо се получава така . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 6 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2016 Ако всичко е наред стрелката не мърда. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване