Jump to content

Собственик на 2.8 мотор търси други колеги със този мотор за дискусии


margo

Recommended Posts

Ще го проверя през почивните дни. Когато колата беше в движение, но губеше цилиндри, ги проверявахме и се оказа, че до два от цилиндрите нямаше искра.

Sent from My Mobile

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 193
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Проблемът е отстранен и отново сме в движение;), благодарение на Цецо и Любо от D-Bros.

Бобината (Tesla) се беше скапала, а само преди около 8 месеца я смених в комплект с кабели и свещи.

Сега автомобилът си работи перфектно и на газ и на бензин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 months later...

Здравейте, 

Хубава тема. И аз съм с обичайните проблеми за този двигател, които лека полека отстранявам :)

 

Имам едно питане. Възможно ли е бутоните на волана за типтроника да са активни докато си на D? Мисля, че бях чел някъде, че е възможно, обаче сега не намирам информация? 

Идеята ми е да мога да сменя предавка надолу/нагоре докато съм на D.  Възможно ли е това да се направи с Vag-com и ще пречи ли по някакъв начин на автомата или на двигателя?

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На ‎26‎.‎5‎.‎2016‎ г. at 10:02, HaLoV написа:

. Възможно ли е бутоните на волана за типтроника да са активни докато си на D?

На фейса само може.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Здравейте колеги,питането ми е свързано с загуба на антифриз.Имат ли тия мотори някакви по специфични места за течове,да знам от къде да тръгна да търся.Вдигах я на подемник и видях къде се е стичал антифриза надолу към ск.кутия,но къде е извора ..:stupid: АМХ  е мотора

Редактирано от Stuttgy
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 6 часа, P_PETKOV написа:

Една намира се под задната седалка в дясно.

По спомен нова на VDO беше около 270


Благодаря.

Редактирано от gociy
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Да се оплача и аз с два проблема. Единия явно доста често срещан, другия не чак толкова :)

Колата е 2,8 ACK, автомат + куатро. 

1. Сменях няколко пъти гарнитури на капаците - без ефект. Продължават да текат и двете. Пробвах различни марки гарнитури, пробвах с и без силикон, обезмаслявам, почиствам добре - не става, текат и това е. Успявам само да намаля теча малко, но проблема, е че продължава да смърди в колата на пуканки... При последната смяна забелязах, че като поставя капака, дори и без гарнитура има лек луфт, което мисля, че не е нормално. Не приляга плътно навсякъде. Всичко е почистено и откъм двигателя и на самия капак. Капаците са изшлайфани и прави. Предполагам, че гарнитурата трябва да го обере този луфт, но явно е по-голям отколкото трябва...За сега от всички смени мога да кажа, че без силикон сякаш намаля теча, а със силикон е повече... 

 

2. От скоро се появи едно придърпване само в ниските обороти (1200-2000). Получава се само на газ и само в този диапазон, когато подам повече газ отколкото колата може да поеме. Сякаш губи цилиндър и забива носа за по-малко от секунда (все едно преритва). Ходих няколко пъти на газаджия, в различни сервизи, пробваха какви ли не настройки, в движение, автоматични и подобрение няма. Всички се кълнат, че проблема не е в газовата, макар и да го прави само на газ. Филтрите са сменени. Бях с нови свещи, които сложих 2-3 хиляди км. преди да се появи този проблем. Сложих старите, с които колата работеше нормално - без ефект. Взех други кабели за свещи (уж работещи), понеже моите бяха корозирали откъм станата на бубината, но пак няма ефект. Възможно ли е това да е от бубина? Последния път газаджията напръска кабелите и бубините с вода за да види за пробив - нищо не видя. Как мога да тествам бубините дали работят? Също и кабелите, понеже не са нови? Други предположения от какво може да е проблема? Досадно е да се кара така, понеже автомата държи колата предимно в тези обороти и като искаш да ускориш съвсем малко трябва да и скочиш на педала за да свали предавка всеки път...

 

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3 пъти слагах Рейнц. Май от по-известните само elring не съм слагал... Не мисля, че проблема е в самите гарнитури... По скоро в монтажа, или задкормилното устройство :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ходих на 2ма майстори, протекоха, последно ги смених лично. И аз си мислих, че е от монтажа, но сега си мисля, че е от гарнитурите. Последно ги натягах с динамометричен пак нямаше ефект.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сменя ли си ги сам гарнитурите на капаците, няма проблем. Мажа тънко силикон и на капака и на главата навсякъде по контактната повърхност и стягам с динометричния лакът. Последните гарнитури смених на моята кола лятото на 2015 за над 15к км не бяха протекли, свалих главите преди 2 месеца и не беше текло никъде. Проблеми имах само веднъж, но не бях стегнал достатъчно или въобще две от болтчетата. :hilezh: Като ги развивах, направо на ръка, без камък се развиха.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

+1 за силикона.Аз заложих на оригинална гарнитура, ноооо със силикон(тънко).Вече 40 000км. няма грам масло.Силикон сложих и на полумесеца на обтегача на веригата и там е бетон.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Колеги и аз харесах една А4 2.8 куатро 193К.С ръчка 1998 години, и ме интересува ако я газифицирам колко разход ще ми дава градско и смесено и колко горе-долу ще излезе енда читава газова за V6 мотор.. Ако може колегите с такива коли да ми кажат и какво масло сипват и на колко КМ го сменят ще съм много благодарен!! Недостатъците на мотора ако има.. благодаря предварително !!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На моята бивша 2,8 сложих газ за 820лв мисля и ми гореше 13-14 газ,смесено

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 22 часа, МИТАКА1654 написа:

На моята бивша 2,8 сложих газ за 820лв мисля и ми гореше 13-14 газ,смесено

Доволен ли остана от колата като цяло или? Пред огромна дилема съм с тоя мотор ..

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има ли я на обява тая А4-ка. Или ако я няма сподели за какви пари я дават?

 

Ако толкова си на зор да сменяш колата погледни и онази за която ти писах.

Въпреки, че имам 2.8 каквото и да си говорим 1.8Т е по-разумния избор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 4 часа, Георги Миладинов написа:

Доволен ли остана от колата като цяло или? Пред огромна дилема съм с тоя мотор ..

 

Ако си решил да караш 6цил бензинов мотор в ауди от тия години,това е най-оптималният избор.Гори колкото 2.4 и 2.6,но няма общо като вървене.Моето го продадох само заради 2.7битурбо,което карам в момента.

Преди 1 час, P_PETKOV написа:

Има ли я на обява тая А4-ка. Или ако я няма сподели за какви пари я дават?

 

Ако толкова си на зор да сменяш колата погледни и онази за която ти писах.

Въпреки, че имам 2.8 каквото и да си говорим 1.8Т е по-разумния избор.

Зависи от гледната точка.Ако говорим за цени на обслужване,може би да,за вървене няма общо.След като продадох 2.8-цата,за кратко се сдобих с пасат 5 1.8т аеб.Гореше с 1-1.5л по-малко от аудито,но вървенето,особено след 130-140 няма нищо общо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...