judi Публикувано 3 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2015 Ще го проверя през почивните дни. Когато колата беше в движение, но губеше цилиндри, ги проверявахме и се оказа, че до два от цилиндрите нямаше искра.Sent from My Mobile Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
judi Публикувано 10 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2015 Проблемът е отстранен и отново сме в движение, благодарение на Цецо и Любо от D-Bros.Бобината (Tesla) се беше скапала, а само преди около 8 месеца я смених в комплект с кабели и свещи.Сега автомобилът си работи перфектно и на газ и на бензин. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HaLoV Публикувано 26 Май 2016 Доклад Share Публикувано 26 Май 2016 Здравейте, Хубава тема. И аз съм с обичайните проблеми за този двигател, които лека полека отстранявам Имам едно питане. Възможно ли е бутоните на волана за типтроника да са активни докато си на D? Мисля, че бях чел някъде, че е възможно, обаче сега не намирам информация? Идеята ми е да мога да сменя предавка надолу/нагоре докато съм на D. Възможно ли е това да се направи с Vag-com и ще пречи ли по някакъв начин на автомата или на двигателя? Поздрави! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 1 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 1 Юни 2016 На 26.5.2016 г. at 10:02, HaLoV написа: . Възможно ли е бутоните на волана за типтроника да са активни докато си на D? На фейса само може. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gociy Публикувано 16 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2016 Някой знае ли с колко бензинови помпи е 2.8-цата ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 20 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 20 Юни 2016 Една намира се под задната седалка в дясно. По спомен нова на VDO беше около 270 лева. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 20 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 20 Юни 2016 При мен на авант я намерих под щората в дясно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stuttgy Публикувано 20 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 20 Юни 2016 (Редактирано) Здравейте колеги,питането ми е свързано с загуба на антифриз.Имат ли тия мотори някакви по специфични места за течове,да знам от къде да тръгна да търся.Вдигах я на подемник и видях къде се е стичал антифриза надолу към ск.кутия,но къде е извора .. АМХ е мотора Редактирано 20 Юни 2016 от Stuttgy Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gociy Публикувано 20 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 20 Юни 2016 (Редактирано) Преди 6 часа, P_PETKOV написа: Една намира се под задната седалка в дясно. По спомен нова на VDO беше около 270 Благодаря. Редактирано 20 Юни 2016 от gociy Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HaLoV Публикувано 12 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2016 Да се оплача и аз с два проблема. Единия явно доста често срещан, другия не чак толкова Колата е 2,8 ACK, автомат + куатро. 1. Сменях няколко пъти гарнитури на капаците - без ефект. Продължават да текат и двете. Пробвах различни марки гарнитури, пробвах с и без силикон, обезмаслявам, почиствам добре - не става, текат и това е. Успявам само да намаля теча малко, но проблема, е че продължава да смърди в колата на пуканки... При последната смяна забелязах, че като поставя капака, дори и без гарнитура има лек луфт, което мисля, че не е нормално. Не приляга плътно навсякъде. Всичко е почистено и откъм двигателя и на самия капак. Капаците са изшлайфани и прави. Предполагам, че гарнитурата трябва да го обере този луфт, но явно е по-голям отколкото трябва...За сега от всички смени мога да кажа, че без силикон сякаш намаля теча, а със силикон е повече... 2. От скоро се появи едно придърпване само в ниските обороти (1200-2000). Получава се само на газ и само в този диапазон, когато подам повече газ отколкото колата може да поеме. Сякаш губи цилиндър и забива носа за по-малко от секунда (все едно преритва). Ходих няколко пъти на газаджия, в различни сервизи, пробваха какви ли не настройки, в движение, автоматични и подобрение няма. Всички се кълнат, че проблема не е в газовата, макар и да го прави само на газ. Филтрите са сменени. Бях с нови свещи, които сложих 2-3 хиляди км. преди да се появи този проблем. Сложих старите, с които колата работеше нормално - без ефект. Взех други кабели за свещи (уж работещи), понеже моите бяха корозирали откъм станата на бубината, но пак няма ефект. Възможно ли е това да е от бубина? Последния път газаджията напръска кабелите и бубините с вода за да види за пробив - нищо не видя. Как мога да тествам бубините дали работят? Също и кабелите, понеже не са нови? Други предположения от какво може да е проблема? Досадно е да се кара така, понеже автомата държи колата предимно в тези обороти и като искаш да ускориш съвсем малко трябва да и скочиш на педала за да свали предавка всеки път... Поздрави! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 12 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2016 Гарнитури вече само от ауди оригинални. Уж рейнц се слави, че е най-качествен, но все не ми харесва как ляга. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HaLoV Публикувано 12 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2016 3 пъти слагах Рейнц. Май от по-известните само elring не съм слагал... Не мисля, че проблема е в самите гарнитури... По скоро в монтажа, или задкормилното устройство Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 12 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2016 Ходих на 2ма майстори, протекоха, последно ги смених лично. И аз си мислих, че е от монтажа, но сега си мисля, че е от гарнитурите. Последно ги натягах с динамометричен пак нямаше ефект. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HaLoV Публикувано 12 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2016 С оригиналните успя ли да спреш теча? Колко ще ме одерат за тях? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 12 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2016 Още не съм купил оригинални, но в скоро време ще трябва да сменям на банк1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 12 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2016 Сменя ли си ги сам гарнитурите на капаците, няма проблем. Мажа тънко силикон и на капака и на главата навсякъде по контактната повърхност и стягам с динометричния лакът. Последните гарнитури смених на моята кола лятото на 2015 за над 15к км не бяха протекли, свалих главите преди 2 месеца и не беше текло никъде. Проблеми имах само веднъж, но не бях стегнал достатъчно или въобще две от болтчетата. Като ги развивах, направо на ръка, без камък се развиха. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitovn Публикувано 12 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2016 +1 за силикона.Аз заложих на оригинална гарнитура, ноооо със силикон(тънко).Вече 40 000км. няма грам масло.Силикон сложих и на полумесеца на обтегача на веригата и там е бетон. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HaLoV Публикувано 12 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2016 Какъв силикон ползвате? Забелязвали ли сте да има лек луфт като сложите капака, с или без гарнитура? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitovn Публикувано 12 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2016 Моя майстор ползваше на Victor Reinz. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Георги Миладинов Публикувано 3 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2016 Колеги и аз харесах една А4 2.8 куатро 193К.С ръчка 1998 години, и ме интересува ако я газифицирам колко разход ще ми дава градско и смесено и колко горе-долу ще излезе енда читава газова за V6 мотор.. Ако може колегите с такива коли да ми кажат и какво масло сипват и на колко КМ го сменят ще съм много благодарен!! Недостатъците на мотора ако има.. благодаря предварително !!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МИТАКА1654 Публикувано 3 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2016 На моята бивша 2,8 сложих газ за 820лв мисля и ми гореше 13-14 газ,смесено Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ChillToucH Публикувано 3 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2016 Аз нямам съмнение в гарнитурите, а в капаците на главите. За това помага силикона. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Георги Миладинов Публикувано 4 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2016 Преди 22 часа, МИТАКА1654 написа: На моята бивша 2,8 сложих газ за 820лв мисля и ми гореше 13-14 газ,смесено Доволен ли остана от колата като цяло или? Пред огромна дилема съм с тоя мотор .. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 4 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2016 Има ли я на обява тая А4-ка. Или ако я няма сподели за какви пари я дават? Ако толкова си на зор да сменяш колата погледни и онази за която ти писах. Въпреки, че имам 2.8 каквото и да си говорим 1.8Т е по-разумния избор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МИТАКА1654 Публикувано 4 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2016 Преди 4 часа, Георги Миладинов написа: Доволен ли остана от колата като цяло или? Пред огромна дилема съм с тоя мотор .. Ако си решил да караш 6цил бензинов мотор в ауди от тия години,това е най-оптималният избор.Гори колкото 2.4 и 2.6,но няма общо като вървене.Моето го продадох само заради 2.7битурбо,което карам в момента. Преди 1 час, P_PETKOV написа: Има ли я на обява тая А4-ка. Или ако я няма сподели за какви пари я дават? Ако толкова си на зор да сменяш колата погледни и онази за която ти писах. Въпреки, че имам 2.8 каквото и да си говорим 1.8Т е по-разумния избор. Зависи от гледната точка.Ако говорим за цени на обслужване,може би да,за вървене няма общо.След като продадох 2.8-цата,за кратко се сдобих с пасат 5 1.8т аеб.Гореше с 1-1.5л по-малко от аудито,но вървенето,особено след 130-140 няма нищо общо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване