Jump to content

Китайски к03-029 стават ли за нещо?


Recommended Posts

Не ми се е губило пред хора от форума.  :hilezh:  :hilezh:  :hilezh:  :steinigung:  :steinigung:  :steinigung:

 

Имам не една и две гонки с коли, с които не съм имал никакъв шанс да бия и никога не ми е пукало. И да погледна ме супер тъпо като ти казах, че не ми се занимава. От няколко месеца избягвам да давам цялата газ на мотора, защото планирам да го продам, няма причина да насилвам нещата, за да не стане беля. От интерес съм те разпитвал за колата, а не дали ще падна или ще бия, нямам притеснения или впечатления, че колата ми върви добре най-малкото, за да съм се нахъсал чак толкова.

 

Отношенията ми с Росен не касаят форума, но го даде за пример и ми се прииска да уточня с какъв точно човек даваш пример за мен. 

 

Не един и двама човека от форума ме познават и знаят, че имам цял балкон с части, но който ме познава добре, знае също и че аз абсолютно никога не знам какво искам като тръгна да правя нещо, от там идва и проблемът, че събирах две години части за 2.7Т и накрая реших да го продам и да садя 1.8Т, което да правя. Не се притеснявам да го кажа, по простата причина, че никога не ме е интересувало хорското мнение за мен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 105
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Плъзнахте темата в различна посока!

За мен беше полезно да науча, че все пак има китайци, които малко или много стават за каране. И лично аз съм много по-склонен да рискувам с китайска турбина за скромна сума, от колкото да набивам 4-цифрени суми в кола, която е 20+ годишна и струва 4-цифрена сума цялата!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, рискувай. ;)

Но рискът да се получи една голяма дрисня е в пъти по-голям. Не че с 2-3000 пари за "маркова" турбина няма риск, но тук е в пъти по-голям.

Затова всеки си преценява колко средства и усилия да прежали. И да си настрои очакванията.

За да не реве горко после.

 

И, ключовата дума, в тия "проекти е... "ПРЕЖАЛИ". :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко е според зависи. 
Ако китаеца струва 30% от цената на истинска част донякъде си струва. Ако струва 60-70% е пълно безумие.
Също така трябва да се прецени как се полва дадената част. На какво налягане ще се кара, с какъв чугун, на какъв мотор и прочие. Едно е китайско турбо на голям мотор съвсем друго на малък с високо налягане. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

М да, заформил се е истински клавиатурен купон тук ... не, че не се очакваше с това заглавие на темата  :flehan: .

 

Колекционирането на тунинг аксесоари не трябва да се дава за лош пример - това е форумно хоби  :hilezh:  :hilezh:  :hilezh:, мога да се похваля не с балкон, а с мазе и два гаража  :blush: ... и се возя в колата на жена ми  :respekt:   

Редактирано от vermeer
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

М да, заформил се е истински клавиатурен купон тук ... не, че не се очакваше с това заглавие на темата  :flehan: .

 

 

 

И какво точно му има на заглавието?

 

Щото мисля си е точно с показани нагледно примери за какво става дума.

 

Лирическите отклонения ама хич не ме интересуват. Интересува ме само когато окотя моята турбина да знам струва ли си да си взема китаец. На конкретната кола която карам повече от чип не мога и не искам да слагам, преко сили ако правя ребилд на моята си турбина да я растържат и да сложат някое една идея по-голямо компресорно колело. И разчитам на някакви къси 190-195 коня на вала. Колата е с автоматик на предно която дори някой по-агресивен чип може да принуди да роди автомата без много усилия. А тя и сега без чипс с това предно доволно си върти гуми щото толкова си може.

Редактирано от PESHO OT MARS
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В този форум едва ли ще намериш каквото и да е инфо за хибриди, много малко хора тук са ползвали, не говоря да са правили такива.

За разлика от много хора, които пишат тук, аз 2010г карах с хибрид на базата на оригинална К04-015 с компресор по мой избор, тогава тук думата хибрид не се споменаваше въобще. Стана ми много интересно и до сега съм направил с помощта на турбо сервиз 17 хибридни турбини за приятели, ако на някой му се струват малко, нека пак да спомена, това ми е хоби, работя/изкарвам си парите с нещо корено различно. В този турбо сервиз отделно съм ревизирал една торба турбини към оригиналната им конфигурация, такаче темата въобще не ми е чужда и не пиша от страна на човек, който е видял само едно турбо в живота си.

 

Ако модераторите смятат отклоненито от темата за спам, моля да го изтрият. Всичко, което изписах тук е от опит и много четене и въпреки, че съм зверски противник на китайските турбини, споменах, че имам познати каращи с такива без проблеми за момента, единият кара професионално в една от дрифт сериите. Винаги, когато съм писал сериозно в този форум съм се стремял да бъда максимално обективен независимо дали имам предпочитания към едната или другата страна на спора и се надявам това да става ясно от мненията ми. Ако някой приема мненията на другата страна в спора като лични нападки срещу него самия, това си е негов личен проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не бих си сложил каквото и да е китайско творение на колата.

Не се знае кога,какво и как ще се разлети и после надали само турбината ще е за смяна.

А твърдението ,че в кола за 3000,трябва да се тунинговат части според цената на кошницата е меко казано смешно!

Когато пазарната цена на С8 Д2 стане 3000лв,ремонтите и поддръжката ще са като на С8 или казано по друг начин,може и ще надвишават цената на колата.

И?

Трябва да я изхвърлим ли?

Пеше,

Като чета каква е колата,най-добре си я подритвай Сток и не се занимавай.

Вземи си читав ремонтен комплект за твоята турбина,ако го позволява състоянието или втора ръка,с възможност за ребилд ,но оригинална.

Вариант 3-взимаш чисто нова 029 за 1+к и си спокоен за мнооооого време напред.

Рано или късно винаги,ама винаги евтиното излиза по-скъпо!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Автоматът на предно в А4 Б5, ако е А4 Б5 е здрав. Има човек от форума, който кара такава кола с К03-029 хибридизирана до к03-073 с чип и е доволен. Колата се кара на газ и смея да твърда, че върви доста прилично, без челен кулер, генераци и тн.

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не бих си сложил каквото и да е китайско творение на колата.

А твърдението ,че в кола за 3000,трябва да се тунинговат части според цената на кошницата е меко казано смешно!

 

И защо да е смешно?

1. Това си е лично мое мнение!

2. Какво и на кого доказваш като си набил примерно 20-30К в B5 на 15-20 години, освен че става вечно твое. Ако колата се ползва за състезание съм съгласен, но за семеен автомобил има и по-добър начин да инвестираш тези пари.

3. В твоя случай /колата ти е страхотна и аз много й се кефя/, но какво получаваш дефакто? Освен, че си чешеш крастата на магистрала, нито за писта става, нито за драг, нито е RS4. 

4. Сега се сетих и за S3-та на Чипика /не го познавам човека лично, извинявам му се че го намесвам тук/, страхотна кола с вложени много средства и труд и кво..........да цъкат по нея такива като мене. За тия пари сигурно щеше да кара GTR R35 и да не си трови живота.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пак да кажа,защото явно с теб на глава не се излиза ,което е явно и от други теми......

За каквито нужди съм имал кола,за такива съм направил.....и като им обърна огледалата на магистралата шИфьорите на коли за 200к и после ме гледат мноооого объркано.....

 

 Ей тук е истината, защото има хора с с автопарк от 3 коли на обща стойност стотици хиляди левове, но пак си вземат някоя трошка, засилват я и си правят "ташак" с баДките по магистралата и погледите на въпросните баДки като ги разминеш са безценни.

  А за читавите китайки - както казва Китодар : " Ами не, не! Твърдо - не. Виждал съм, но няма! "

 

 

  :hilezh:  :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

п.п.2 Иво, знаеш ли на некой баДка или чичак с RS6, M5, E63 AMG..........колко му дреме дали ти със сетни сили вторачил се във всички уреди по таблото дали са ти ок температурите и смесите, го изпревариш и му гледаш реакцията  

Затова си купуваш качествени части за тунека, за да не гледаш уредите като раздаваш газ, а пътя.  :hilezh:  Няха няха няха няха.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тука понеже всичко е разбирачи - ще питам и Аз.

 

Откъде може да се купят качественни гарнитури за турбо и около него ККК 03-029 или 073???

Такива че да издържат на топлината на стоковата ми кола 150к.с.

Линкове да дадете към магазин или цени.

 

Мерси предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Автоматът на предно в А4 Б5, ако е А4 Б5 е здрав. Има човек от форума, който кара такава кола с К03-029 хибридизирана до к03-073 с чип и е доволен. Колата се кара на газ и смея да твърда, че върви доста прилично, без челен кулер, генераци и тн.

 

Ти нали се сещаш че същия човек ми дава разни идеи и за моята. Проблема е че на неговата автомата е в значително по-добро състояние от на моята. Моя в режими с много малко газ около точката на поддържане на някакви къси 70 км/ч на 5-та се появяват леки тласъци когато кутията минава от двигателен в спирачен режим и обратно. Явно пакетите са пътници, хидротрансформатора май си е що годе наред ама сега като се сетя и него го тествах когато имах сериозен проблем с управлението на уейстгейта и мотора беше в авариен режим

 

Но истината е че си купих колата защото ми се караше турбо мотор и сега като съм пооправил повечето неща мога да кажа че носи много приятна усмивка без да е голяма бИгачка. Чакам следващия месец да я чипосам.

 

Както казах стана ми любопитно толкова ли са зле тези турбини. В работата всеки ден си имам работа с турбодизели чисто китайско производство горе долу средна ръка качество. Но проблема е че наработката им е малка и не мога да съдя как са се справили братята китайци. Не мога да се ориентирам и в буста който правят защото не са снабдени с датчици за това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещата с дизелите са съвсем различни - много по-ниски обороти и температури. А ако добавим и постоянния режим - става съвсем различно от чипнато 1.8т, на което след малко даване на газ турбината светва буквално.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чувал съм за агрегати които работят по 2-3 часа на около 80% от натоварването че също си им светват турбината/ите без проблем

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

 Да споделя и аз малко опит. Взех колата с монтирана китайка К04-15 на оригинален колектор и я мапнах в маднес. Вече съм към 20 000км с нея и няма драми. След мапа прави пик на 1.1 и държи 0.9.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моята 073-ка е така.

Я сподели китайската К04-ката колко коня изкара в маднес на това налягане и колко г/с въздух вкарва

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моята 073-ка е така.

Я сподели китайската К04-ката колко коня изкара в маднес на това налягане и колко г/с въздух вкарва

 

Няколко теста на 190-198 и накрая малко молитви и заби графиката на 210  :hilezh:

 

:verweis: http://prntscr.com/5tl1fo

 

:verweis: http://prntscr.com/5tl6xe

 

Твоите стойности?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами на мен колата ми я правиха с оргиналната К03-029-ка. С нея изкара 195-6к.с.

След това смених турбината, ама не съм ходил на дино и незнам колко коня е.

 

С 29-ката вкарваше 163-165 гр/с въздух, а сега с 073-ката около 170гр/с.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

http://www.ebay.com/itm/261789375226?_trksid=p2055119.m1438.l2648&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT#shpCntId

Ей на тоя китаец се точа от няколко дена и не знам дали няма да е тотално набутване със 430лв. Но възможностите ми са такива, че ми позволяват само бюджетен тунеК.

Идеята е да се кара на налягане 1.1-1.2 максимум. Нямам никакво намерение да изцеждам до край възможностите на турбината. Колата е ежедневка. Та в този ред на мисли какви дюзи бихте препоръчали за тази конфигурация: 1.8Т АЕБ с К04-015 и чип на 1.2бара?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На К04-015 1.1-1.2 налягане и е максимумът.  :hilezh:  Поне на оригиналата такава, мапвана при Келеша. Демек ще я цедиш до край. Тази турбина може да пиква макс 1.3-1.35 и след това да "държи" 1.1, пак за оригинална говоря.

На по-високо налягане с К04-ки карат 020,022,023, които са за напречни мотори, но там К04-ките са по-големи като размер.

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aха, ясно. Значи свалям на 0.8-0.9бара. Искам сигурност на първо място! А някаква насока за инжекторите все пак?!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...