Rado 83 Публикувано 12 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2015 не мога да реша между Audi a6 c7 3.0tdi 245ps http://suchen.mobile.de/auto-inserat/audi-a6-3-0-tdi-s-line-optik-navi-xenon-bose-shd-20-niestetal-heiligen/199279564.html?lang=de&pageNumber=1&__lp=47&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=1900&makeModelVariant1.modelId=10&makeModelVariant1.modelDescription=s-line&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&minPowerAsArray=245&minPowerAsArray=PS&fuels=DIESEL&minFirstRegistrationDate=2011-01-01&ambitCountry=DE&negativeFeatures=EXPORT&noec=1 и другата е Audi a6 c7 3.0TFSI http://suchen.mobile.de/auto-inserat/audi-a6-avant-3-0-tfsi-quattro-s-tronic-standheizun-aalen/200955069.html?lang=de&pageNumber=1&__lp=6&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=1900&makeModelVariant1.modelId=10&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&minPowerAsArray=290&minPowerAsArray=PS&fuels=PETROL&minFirstRegistrationDate=2011-01-01&ambitCountry=DE&negativeFeatures=EXPORT&noec=1 нямам претенции дали е комби или седан интересува ме дали разхода на гориво на бензина е реален като се има напредвид че колата ще се кара в малак град най вече на къси разстояния МОЛЯ ЗА МНЕНИЯ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Misho 82 Публикувано 12 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2015 Ами щом ще караш на къси разстояния....аз бих се насочил 100% към бензиновия мотор.Дизела ще му разкажеш играта на DPF а ще се задръства постоянно а и се обезсмисля при пробези 10-12 000 годишно примерно и то на такива къси градски разстояния. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 12 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2015 (Редактирано) За пробег под 30 000км. на година не мисля, че има смисъл от дизел. В случая е важно да се отчете, чедори и при по-големия разход на бензиновата тя все пак е и по-мощна.Аз съм за бензина.В обявата на дизеловата пише, че е S line, но не е. Със спорт пакет е, което съвсем не значи S line. Редактирано 12 Февруари 2015 от Raino Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rado 83 Публикувано 12 Февруари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2015 когато чета по форумите говорят за разход 15-20 на 100 на каси разтояния това ме притеснява най вече Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Misho 82 Публикувано 12 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2015 (Редактирано) На къси и дизела ще ти гори 10 не си мисли,че ще те пощади!Бензина си остава варианта за теб Редактирано 12 Февруари 2015 от Misho 82 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AUDI A6 S-line Публикувано 12 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2015 10литра дизел не е ли по-малко от 15-20литра бензин???????????? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fireblood Публикувано 12 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2015 (Редактирано) Предполагам тези 20 литра бензин са постигнати в задръстванията на голям град и евентуално в комбинация със по-агресивно шофиране. В същите условия дизела няма да му гори 10 литра а малко повече. Тоест.......щом ще кара в малък град и......ако не изтезава колата на макс, няма да му гори 20 литра бензин!В крайна сметка няма спор, че дизела ще му гори осезаемо по-малко.... Цитиране на предходно мнение! Редактирано 12 Февруари 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 13 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2015 (Редактирано) Напълно съгласен с Raino!Единствено като поглеждам пробега на тези коли и настръхвам! Те са скъсани от каране за краткия си живот до тук и не знам какво можеш да очакваш от тях в бъдеще, като купуваш кола на 150 000 км с намерение да я караш вероятно няколко години! Това за мен е твърде голям пробег за "начален" при покупка спрямо издръжливостта на модерните двигатели. Защо не се насочиш към нещо малко по-старо, но на по-приличен пробег? Не знам как си представяш надеждността и поддръжката на един двигател на 200 000км... Мога само да те уверя, че са доста по-различни от тези на двигателите от преди 20 години...! Редактирано 13 Февруари 2015 от Moonland Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 13 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2015 На къси и дизела ще ти гори 10 не си мисли,че ще те пощади!Бензина си остава варианта за тебНа мен 3.0 ТДИ на А4ка 2010г., с ръчна кутия ми гори 13-15л./100км. през зимния сезон на къси разстояния. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Misho 82 Публикувано 13 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2015 Райно и на мен толкова ми гореше B7 цата...Ама в Пловдив и София....Тука говори момчето за малко градче без особен трафик за това предположих 10 примерноТежкият теафик качва поне два литра... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 13 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2015 При по-малкия град са по-малки и разстоянията, тоест разхода е по-висок. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 13 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2015 Нещо ти е счупена колата с този разход.А6-тици с автоматик харчат 9-10 градско според собствениците. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jass Публикувано 13 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2015 (Редактирано) 9-10 градско т.нар. смесено с околовръстно, цариградско и т.н.Иначе 8ч. тръгвам от Бели брези до Операта и обратно - 17,7 по борд за около час "каране", сигурно е нормално, а може и да ми е счупена колата нещо..... Определено за малък град и пробег до 15-20хил на година е по-добре бензин! Редактирано 13 Февруари 2015 от Jass Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tisho.atl Публикувано 13 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2015 Бензиновата пише, че е удряна и ремонтирана. Дизеловата е от Swoboda Auto и без ТЮВ. Ако си готов да дадеш 30К, нека колата поне да е с тюв и да не е от турци, араби, руснаци и други субекти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen sf Публикувано 13 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2015 А6 3.0 ТДИ автомат , Градско София 13-15,Райно го е казал.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MiroA3 Публикувано 13 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2015 A6 Allroad 3.0 TDI Tiptronic - 13-14 /100 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 13 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2015 Нещо ти е счупена колата с този разход.А6-тици с автоматик харчат 9-10 градско според собствениците.Викаш по-малко от каталожните данни, а Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 13 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2015 (Редактирано) Нека дам повече информация, предполагам ще е полезно за някои.Градско къси разстояния зимно време 13-15л./100км.Градско нормален трафик, без гасения и работа на място, но с даване на газ тук-там 10.5-12л./100км.Градско и околовръстно 50:50 като околовръстното е със скорост 120км./ч +, разходът е 9-11л./100км.Това на базата на поне 50км. от първоначалното запалването на автомобила.Извънградско, София- Виена, работа на място по границите, включени всякакви консуматори, 3ма човека и пълен багажник каране 120-130км./ч. на темпомат, доускорения рядко до 160км./ч. - 6.4л./100км.Извънградско 180-240км./ч. - 9-9.5л./100км.Извънградско 160км./ч. магистрала, доускорения до 200км./ч. и първокласен път -100-120км./ч. , разход 7.2-8л./100км.3.0ТДИ quattro, колата е максимално оборудвана, нямам 2-3 екстри от всички, гуми255/35/19. Закупена нова от Порше, пробег под 100 000км.Нафта, единствено и само Премиум дизел или Максмоушън на ОМВ. Редактирано 13 Февруари 2015 от Raino Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 13 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2015 Много добри разходи на гориво,дава А4/В8/ 3.0 дизел с двойно!Браво! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rado 83 Публикувано 13 Февруари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2015 искам само да уточня,че тези коли сам ги дал само за пример не сам се насочил конкретно кам тяхБлагодаря на колегата Raino това точно ме интересувше сег ако има някои да даде такова информациа за 3.0TFSI и всичко е ясно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 13 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2015 Аз съм много доволен, бях подготввн за повече.С тази мощност не може да се каже, чее вървяща кола, идеална е за купето и ежедневни нужди, разходите също са умерени.Предишната ми Б8ца със същото оборудване, но 2.0 ТДИ примерно даваше висок разход за това, което получава човек. Да не говориме, че на дълго както карам бързичко е давала разход колкото 3.0ката със същото каране.По темата с мощността и разходите, двигателите за 4G за мен са 3.0 TFSI и 3.0 TDI би турбо, за S6цата няма да говориме.3.0 TDI 245к.с. идва мааалко слабичък. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 14 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2015 Колко очаквате да гори 3тди? 10? В София.. Стига.Райно-БМВ 530д, 2009 задно, дава точно твоя разход, който си описал. Така че на всички марки от тоя клас дизела върви и гори толкова Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pafel Публикувано 14 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2015 Напълно съгласен с Raino!Единствено като поглеждам пробега на тези коли и настръхвам! Те са скъсани от каране за краткия си живот до тук и не знам какво можеш да очакваш от тях в бъдеще, като купуваш кола на 150 000 км с намерение да я караш вероятно няколко години! Това за мен е твърде голям пробег за "начален" при покупка спрямо издръжливостта на модерните двигатели. Защо не се насочиш към нещо малко по-старо, но на по-приличен пробег? Не знам как си представяш надеждността и поддръжката на един двигател на 200 000км... Мога само да те уверя, че са доста по-различни от тези на двигателите от преди 20 години...! За издръжливостта на модерните двигатели си АБСОЛЮТНО прав! Но аз ли нещо не те разбрах или наистина смяташ, че 150 000 км са много за един автомобил. Мислиш ли че на нашия пазар идват автомобили под 250-270 000 без да са жестоко ударени, ама помляни? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 14 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2015 Той визираше, че 150 000км. са много за закупуване на скъп автомобил, сложен със скъпа поддръжка, чиято презумция е да се кара дълго време. Честно казано аз мисля по сходен начин защото карам доста, а и съм много капризен на тема изхабяване на автомобила.Като дадеш 60-70 000лв. за кола на 150 000км. , караш по 30-40 000км. на година след 4г. примерно тази кола ще е на 300 000км. Това за автомобил сегашно поколение е много, не толкова за мотора колкото за периферията, кутия, окачване.Другото е, че 150 000км. за сравнително опростен автомобил са едно за кола с автоматик, електромагнитни амортисьори и какво ли още не е друго. Б6 1.9ТДИ с ръчна кутия на 150 000км. има ресурс за още незнам колко по тези километри без да те вкара в голям разход, то и такъв автомобил не може да калкулира кой знае какъв, за 2000лв. го правиш нов. При 4G- то имам всмукателни колектори - 2000лв., С троник - 6/9000лв., ако е с Audi Drive Select единия амортисьор е почти 1000лв. и още куп неща.Като моята стане на 140-150 000км. мисля да се разделям с нея, основен фактор ще е омръзването. Искам много 4G, но финансите ми не позволяват да си купя такава на 30-40 000км., която да карам спокойно 3-4г. В такъв случай се купува Б8 facelift или A5 Sportback на малко километри и готово. Въпрос на приоритети. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Misho 82 Публикувано 14 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2015 Определено подкрепям мнението на Райно!Бих се доверил на опита който има с конкретните автомобили. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts