Jump to content

Проблем с термостат?


Elessar

Recommended Posts

Здравейте колеги. Имам следния проблем: от 2 дни насам температурата на двигателя стига до 80 градуса и не се качва повече, докато при движение поддържа между 50 и 70 градуса. Въпросът ми е дали проблемът е в термостата или в температурния датчик? Колата е А6 Ц4 1.8 ADR.

 

П.С. И ако може някой по-запознат да ми каже къде се намира термостата.

 

Благодаря предварително :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 56
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Термостат :huh:  ако искаш да си сигурен че е той тури един картон да скрие половината радиатор и виж колко ще държи B)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Термостата 

 

Вариант 1 трябва да е при теб ?

 

http://www.neoriginal.ru/cat/audi/part_4_17_168_0_1996_1_15775

 

7942400P.gif

Редактирано от knejata
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Термостатът е останал отворен. Ако е датчик, нямаше да има значение дали си в движение или спрял.

Благодаря ?

Термостата

Вариант 1 трябва да е при теб ?

http://www.neoriginal.ru/cat/audi/part_4_17_168_0_1996_1_15775

7942400P.gif

Мерси за схемата. Днес ще го погледна дали ще мога да се справя със смяната. Редактирано от Elessar
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смяната е елементарна, точно две болтчета 6 мм са.

 

Ще ти трябва канал, ще изтече антифриза.

 

Вземи си хубав термостат, за предпочитане оригинал!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А горе долу да ме ориентораш за цена на оригинален. И пт къде да си взема.

Редактирано от Elessar
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси много за бързите отговори. [emoji2]

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

b25f2408515872434d05d13a6518b094.jpg Колеги започна да ми мига тази лампа. Антифриза ми е между минимум и максимум, а температурата е преди 80 градуса. Възможно ли е заради термостата да мига или проблема е друг.
Благодаря предварително!

Редактирано от Elessar
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И кой датчик - за температурата или за нивото?

 

За колегата с проблема - не е термостата причината за лампата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз мога да кажа как е при последната здрава. Сивия датчик на тройника има три крачета. Един е маса, другия променя съпротивлението си спрямо температурата на двигателя и от това се управлява стрелката на таблото. Третото краче окъсява към масата на температура около 120 градуса и на таблото излиза символ като на горната снимка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябваше да споделиш за таблото още в началото. Може и да нямаш проблем с термостата. За твоя мотор, обаче не знам със сигурност кой е датчика за таблото. РАзгледай в подфорума за А4. Там е по-популярен този мотор.

Редактирано от KM5
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера се по зачетох и намерих за кодовете на климатроника. Видях, че има канал за температурата на двигателя (51 ако не се лъжа). Запалих я и на този канал ми показваше че е загряла на 88 градуса, докато на таблото показваше между 60 и 70. Което ме навежда на мисълта, че май термостата е здрав и съм за смяна само на датчика. Вие как мислите? :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом на климатроника ти пише реалната температура търси проблема в таблото. Датчика (предполагам) е един, не може в климатроника да ти вади реална Т, а на таблото не.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Датчика на таблото е отделен - климатроника си има собствен датчик. Нормално е да има разлика между двата датчика - монтирани са на различни места.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ме насочиш за местоположението им? :nixweiss:

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този на климатроника е монтиран на пластмасов тройник на входящия маркуч на радиаторчето на парното. Самия датчик е син на цвят с 2 крачета.

Този за уреда на таблото е монтиран на конзолата/фланеца, където влиза дебелия горен маркуч от радиатора отпред. Сив е на цвят с 3 крачета обикновено. Самата конзола/фланец е завита за главата на двигателя.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Именно за този датчик искам да попитам.

Светна ми лампата на таблото ( температурата си отчита нормално ) в разширителният съд - антифриз да те удави .

Да отбележа че паралелно с появяването на този проблем - климатроника отказа цигарите ( не иска да зацепи ) .

Смяна на датчика с нов - всичко е ток и жица НО климатроника не иска да зацепи , да отбележа , че като махна буксата от датчика климатроника е на 6 , ам пък няма показания на таблото за температурата. Вкарвам буксата в датчика и няма климатик ?????

Аджеба , знам че сигурно не е най-подходящото място ( идеята ми е че сигурно на друго място трябва да запитам , но тази тема ми се стори най близка до моя проблем), исках да знам , следва ли закачане на комп да изчистят грешките или ... ( много филми съм гледал ). Датчика който съм сменил е 1:1 със старият.

Предварително благодаря

Наздраве

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този датчик не го отчита компютъра на мотора.

 

Но не знам дали в климатроника не може да се види какво дава. Явно го ползва. Един колега беше писал за това, аз обаче си мислех, че ползва онзи, който ползва и моторния компютър.

 

Да не си разместил другия като си сменял - онзи с 2-те крачета.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...