Elessar Публикувано 23 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2015 Здравейте колеги. Имам следния проблем: от 2 дни насам температурата на двигателя стига до 80 градуса и не се качва повече, докато при движение поддържа между 50 и 70 градуса. Въпросът ми е дали проблемът е в термостата или в температурния датчик? Колата е А6 Ц4 1.8 ADR. П.С. И ако може някой по-запознат да ми каже къде се намира термостата. Благодаря предварително Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
strakov_m Публикувано 23 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2015 Термостат ако искаш да си сигурен че е той тури един картон да скрие половината радиатор и виж колко ще държи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KM5 Публикувано 24 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2015 Термостатът е останал отворен. Ако е датчик, нямаше да има значение дали си в движение или спрял. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
knejata Публикувано 24 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2015 (Редактирано) Термостата Вариант 1 трябва да е при теб ? http://www.neoriginal.ru/cat/audi/part_4_17_168_0_1996_1_15775 Редактирано 24 Февруари 2015 от knejata Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Elessar Публикувано 24 Февруари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2015 (Редактирано) Термостатът е останал отворен. Ако е датчик, нямаше да има значение дали си в движение или спрял.Благодаря ?Термостата Вариант 1 трябва да е при теб ?http://www.neoriginal.ru/cat/audi/part_4_17_168_0_1996_1_15775Мерси за схемата. Днес ще го погледна дали ще мога да се справя със смяната. Редактирано 24 Февруари 2015 от Elessar Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
knejata Публикувано 24 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2015 Смяната е елементарна, точно две болтчета 6 мм са. Ще ти трябва канал, ще изтече антифриза. Вземи си хубав термостат, за предпочитане оригинал! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Elessar Публикувано 24 Февруари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2015 (Редактирано) А горе долу да ме ориентораш за цена на оригинален. И пт къде да си взема. Редактирано 24 Февруари 2015 от Elessar Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
knejata Публикувано 24 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2015 Цената в Porsche/VW беше около 62-3 лева, термостат с О-пръстена. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Elessar Публикувано 24 Февруари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2015 (Редактирано) Мерси много за бързите отговори. [emoji2] Цитиране на предходно мнение! Редактирано 25 Февруари 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
knejata Публикувано 24 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2015 Моля, пак заповядай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Elessar Публикувано 24 Февруари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2015 (Редактирано) Колеги започна да ми мига тази лампа. Антифриза ми е между минимум и максимум, а температурата е преди 80 градуса. Възможно ли е заради термостата да мига или проблема е друг.Благодаря предварително! Редактирано 24 Февруари 2015 от Elessar Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
strakov_m Публикувано 24 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2015 Имах същия проблем на Б4 мигаше още с запалването , ДАТЧИК ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 24 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2015 И кой датчик - за температурата или за нивото? За колегата с проблема - не е термостата причината за лампата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
strakov_m Публикувано 24 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2015 На таблото ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 24 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2015 Какво мери този датчик на таблото? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ставров Публикувано 24 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2015 Аз мога да кажа как е при последната здрава. Сивия датчик на тройника има три крачета. Един е маса, другия променя съпротивлението си спрямо температурата на двигателя и от това се управлява стрелката на таблото. Третото краче окъсява към масата на температура около 120 градуса и на таблото излиза символ като на горната снимка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KM5 Публикувано 25 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2015 (Редактирано) Трябваше да споделиш за таблото още в началото. Може и да нямаш проблем с термостата. За твоя мотор, обаче не знам със сигурност кой е датчика за таблото. РАзгледай в подфорума за А4. Там е по-популярен този мотор. Редактирано 25 Февруари 2015 от KM5 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
strakov_m Публикувано 25 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2015 Какво мери този датчик на таблото?Хайде разгърни се Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Elessar Публикувано 26 Февруари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2015 Вчера се по зачетох и намерих за кодовете на климатроника. Видях, че има канал за температурата на двигателя (51 ако не се лъжа). Запалих я и на този канал ми показваше че е загряла на 88 градуса, докато на таблото показваше между 60 и 70. Което ме навежда на мисълта, че май термостата е здрав и съм за смяна само на датчика. Вие как мислите? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chitatelia Публикувано 26 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2015 Щом на климатроника ти пише реалната температура търси проблема в таблото. Датчика (предполагам) е един, не може в климатроника да ти вади реална Т, а на таблото не. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 26 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2015 Датчика на таблото е отделен - климатроника си има собствен датчик. Нормално е да има разлика между двата датчика - монтирани са на различни места. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Elessar Публикувано 26 Февруари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2015 (Редактирано) Да ме насочиш за местоположението им? Цитиране на предходно мнение! Редактирано 26 Февруари 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 26 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2015 (Редактирано) Този на климатроника е монтиран на пластмасов тройник на входящия маркуч на радиаторчето на парното. Самия датчик е син на цвят с 2 крачета.Този за уреда на таблото е монтиран на конзолата/фланеца, където влиза дебелия горен маркуч от радиатора отпред. Сив е на цвят с 3 крачета обикновено. Самата конзола/фланец е завита за главата на двигателя. Редактирано 26 Февруари 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bosegilias Публикувано 31 Март 2015 Доклад Share Публикувано 31 Март 2015 (Редактирано) Именно за този датчик искам да попитам. Светна ми лампата на таблото ( температурата си отчита нормално ) в разширителният съд - антифриз да те удави . Да отбележа че паралелно с появяването на този проблем - климатроника отказа цигарите ( не иска да зацепи ) . Смяна на датчика с нов - всичко е ток и жица НО климатроника не иска да зацепи , да отбележа , че като махна буксата от датчика климатроника е на 6 , ам пък няма показания на таблото за температурата. Вкарвам буксата в датчика и няма климатик ????? Аджеба , знам че сигурно не е най-подходящото място ( идеята ми е че сигурно на друго място трябва да запитам , но тази тема ми се стори най близка до моя проблем), исках да знам , следва ли закачане на комп да изчистят грешките или ... ( много филми съм гледал ). Датчика който съм сменил е 1:1 със старият. Предварително благодаря Наздраве Цитиране на предходно мнение! Редактирано 1 Април 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 31 Март 2015 Доклад Share Публикувано 31 Март 2015 Този датчик не го отчита компютъра на мотора. Но не знам дали в климатроника не може да се види какво дава. Явно го ползва. Един колега беше писал за това, аз обаче си мислех, че ползва онзи, който ползва и моторния компютър. Да не си разместил другия като си сменял - онзи с 2-те крачета. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване