Jump to content

A3 8L - ремарке / каравана


monique99

Recommended Posts

По леко боравене със съединителя и с едно голямо наум предполагам няма да има проблем.

Хубаво е шофьора да има опит и съответната категория...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще се наложи според мен да я държиш повечко в обороти, че да не се мъчи, но TDI-тата са си корави машини така, че ще одържи :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Теглиш без никакъв проблем,90 коня дизелак-210 N.M. въртящ момент,както спомена и колегата-100-тина км./ч.

Моето ремарке го тегли Голф-2-ката,без проблем-може да е бавно,но ми върши перфектна работа-кеф ти в града,кеф ти в село.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всички гадаят за двигателя, но той е по-малкия проблем. А някой помисли ли за максимално натоварване на ос? 5 човека и 400кг ремарке!? Производителят е задал максимални стойности за товар на ос. Мисля си, че не напразно....

Двигателят е тракторен - за това е, но той далеч не е единствената грижа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Той може да е тракторен, ама съединителя не е. 

Прогнозата ми е, че или по време на изпитанието или скоро след това колата ще хвърли съединител.

.....а и спирачките на 90кс са доста афиф.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

5 човека в А3 малеее дядовата ръкавичка, плюс ремарке по - принцип всичко зависи от разстоянието, ако е едни 5 километра добре, ако са 500 дръж се, особено, ако няма опит шофьора, първо ще прегреят спирачките гаранция!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Именно. А колко е спирачният път с тия спирачки при 2 тона товар? Как се спирс по наклон надолу? Веднага всите дизелджии у въртЕщия момент се хванаха.... Към автора - дано целта оправдава рисковете, не са никак малки! Както за колата, така и за пътниците в нея!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За тази цел има МОСКВИЧИ  :hilezh: и са евтини и са здрави(почти) :hilezh:

Тук рискуваш много.

Редактирано от Мирослав филчев
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чак пък толкова, какви стари коли съм виждал със сигурно тон товар и доста по-малко от 200Nm. Във всеки случай Ладичките не са били с brembo предполагам. Ако няма да минавате през някви проходи и да засичате времена мисля, че няма да имаш проблем, ще е добре скоростта да е под 100. Щом ще сте 5 човека в А3 (двуврато сигурно) предполагам, че няма да е на повече от 150-200 km. MAX 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Работата е там,че на моята таратайка и закачам ремарке 1994 набор,демек 20-годишно-разстоянието най-дълго е било 150-200 километра-това за 2-ката.Но това е най-дългото при мен-не съм ходил в София де.

Сега и Тигуана ще го оборудвам с едно чисто ново ремарке-гледах ги на склад в Пловдив,на изхода за Асеновград.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм на мнение, че първо трябва да се знае какво да се прави и второ да не се кара с над 100км/ч. И няма да има проблеми.

Изпратено от моят D2303

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде пак на пързалката. Големи шегаджии тука.

 

Ако се намали скоростта до 30-60 км/ч в зависимост от къде се кара може и да няма проблеми. Т.е да е безопасно за околните.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съединителя вижда лек зор при отлепване след което тихо и кротко си сменяш и караш бяз ядове .За пример бащата до миналата година дърпаше караваната (1980 и някоя) натоварена до ушите тежаща не помалко от тон с Б3 1.8 75кс. от Пловдив до Градина и проблеми с "предвижването" никога не имало естествено кара се разумно 100 км. може би не е дигал ,но и е глупаво да вдига защото първо е стара караваната второ натоварена толкова яко определено може да залюлее колата доста опасно . Закачай и карай няма какво толкова да се чудиш нито ще ти се озори колата нито ще си износиш съединителя с 300 кг. ремарке .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аахахаха, тука пак темата се превърна в поучаване и още малко чакам заповед да се издаде против закачането на каравана на А3-ката. Ми закачаш я, правиш един тест някъде по витоша и преценяваш! В да, трябва да си внимателен, защото тежиш!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги благодаря за отговорите , но забравих да напиша няколко подробности, 1) ще се кара от тираджия и човек с опит 2)ремаркето си има собствени спирачки   3) 5-те души са 3 жени по 40 кг и 2 мъже. 4) разстоянието е дълго, но надморската височина е 1 към 3 в моя полза дефакто само пускам, затова бих рискувал понеже го обслужих смених достан неща и ми е мерак да го опъна дизелчето :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 7 months later...

Колеги някой теглил ли е каравана или ремарке?

Моля за мнения по въпроса! Ще ми бъде от полза дори ,ако някой е теглил друг автомобил пак да сподели как се

справя 125кс. 8l     Благодаря!

    

 

                                                                                                                                                         Поздрави!

 

 

                                                                                                                     

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Как се справя" към техниката на шофиране ли се отнася или към какво от колата? Уточни въпроса си, а и това какво точно мислиш да правиш - има огромна разлика между ремарке от 200 кг със собствени спирачки и такова от 1200 кг без спирачки!

Има също значение с какъв теглич си и колко кг допуска той.

Ако не си се досетил - не двигателят е критичният, а спирачките! Дърпането е  по-лесното, спирането - трудничко!

 

Типични допустими стойности за A3 8L са до 1200 kg със собствени спирачки или до 580 kg без спирачки. 

 

Самото каране мисля е ясно - нещата, с които трябва да се съобразяваш като караш 5 човека и багаж в колата спрямо празна кола умножени по Х - тръгване и каране на по-височки обороти, спиране по-отрано, плавни маневри и избягване на големи наклони.

Редактирано от Moonland
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...