monique99 Публикувано 21 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2014 Здравейте, дали ще има проблем с а3 1.9 90 коня да дърпам ремарке около 300-400 кг с 5 човека в колата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi_RS* Публикувано 21 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2014 По леко боравене със съединителя и с едно голямо наум предполагам няма да има проблем.Хубаво е шофьора да има опит и съответната категория... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Boney_M Публикувано 21 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2014 Трудничко ще му е на автомобила, но смятам че ще се справи! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venkYYY Публикувано 21 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2014 Ще се наложи според мен да я държиш повечко в обороти, че да не се мъчи, но TDI-тата са си корави машини така, че ще одържи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
strakov_m Публикувано 21 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2014 Нямаш никакви проблеми и без това с ремарке се кара по-кротко 100 макс пък и с дизел няма ядове. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 21 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2014 Теглиш без никакъв проблем,90 коня дизелак-210 N.M. въртящ момент,както спомена и колегата-100-тина км./ч.Моето ремарке го тегли Голф-2-ката,без проблем-може да е бавно,но ми върши перфектна работа-кеф ти в града,кеф ти в село. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 21 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2014 Всички гадаят за двигателя, но той е по-малкия проблем. А някой помисли ли за максимално натоварване на ос? 5 човека и 400кг ремарке!? Производителят е задал максимални стойности за товар на ос. Мисля си, че не напразно....Двигателят е тракторен - за това е, но той далеч не е единствената грижа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 21 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2014 Той може да е тракторен, ама съединителя не е. Прогнозата ми е, че или по време на изпитанието или скоро след това колата ще хвърли съединител......а и спирачките на 90кс са доста афиф. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audiceco Публикувано 21 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2014 5 човека в А3 малеее дядовата ръкавичка, плюс ремарке по - принцип всичко зависи от разстоянието, ако е едни 5 километра добре, ако са 500 дръж се, особено, ако няма опит шофьора, първо ще прегреят спирачките гаранция!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 21 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2014 Именно. А колко е спирачният път с тия спирачки при 2 тона товар? Как се спирс по наклон надолу? Веднага всите дизелджии у въртЕщия момент се хванаха.... Към автора - дано целта оправдава рисковете, не са никак малки! Както за колата, така и за пътниците в нея! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Мирослав филчев Публикувано 21 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2014 (Редактирано) За тази цел има МОСКВИЧИ и са евтини и са здрави(почти) Тук рискуваш много. Редактирано 21 Юли 2014 от Мирослав филчев Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 21 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2014 И Голф 2-ки има. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krisko_A6 Публикувано 21 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2014 Чак пък толкова, какви стари коли съм виждал със сигурно тон товар и доста по-малко от 200Nm. Във всеки случай Ладичките не са били с brembo предполагам. Ако няма да минавате през някви проходи и да засичате времена мисля, че няма да имаш проблем, ще е добре скоростта да е под 100. Щом ще сте 5 човека в А3 (двуврато сигурно) предполагам, че няма да е на повече от 150-200 km. MAX Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 21 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2014 Не, то по принцип никога няма проблем... освен когато има. И тогава "ама по принцип е ок" не помага с нищо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 21 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2014 Работата е там,че на моята таратайка и закачам ремарке 1994 набор,демек 20-годишно-разстоянието най-дълго е било 150-200 километра-това за 2-ката.Но това е най-дългото при мен-не съм ходил в София де.Сега и Тигуана ще го оборудвам с едно чисто ново ремарке-гледах ги на склад в Пловдив,на изхода за Асеновград. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cecko06 Публикувано 21 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2014 И аз съм на мнение, че първо трябва да се знае какво да се прави и второ да не се кара с над 100км/ч. И няма да има проблеми. Изпратено от моят D2303 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 21 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2014 Айде пак на пързалката. Големи шегаджии тука. Ако се намали скоростта до 30-60 км/ч в зависимост от къде се кара може и да няма проблеми. Т.е да е безопасно за околните. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
strakov_m Публикувано 22 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2014 Съединителя вижда лек зор при отлепване след което тихо и кротко си сменяш и караш бяз ядове .За пример бащата до миналата година дърпаше караваната (1980 и някоя) натоварена до ушите тежаща не помалко от тон с Б3 1.8 75кс. от Пловдив до Градина и проблеми с "предвижването" никога не имало естествено кара се разумно 100 км. може би не е дигал ,но и е глупаво да вдига защото първо е стара караваната второ натоварена толкова яко определено може да залюлее колата доста опасно . Закачай и карай няма какво толкова да се чудиш нито ще ти се озори колата нито ще си износиш съединителя с 300 кг. ремарке . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baha Публикувано 22 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2014 Аахахаха, тука пак темата се превърна в поучаване и още малко чакам заповед да се издаде против закачането на каравана на А3-ката. Ми закачаш я, правиш един тест някъде по витоша и преценяваш! В да, трябва да си внимателен, защото тежиш! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
monique99 Публикувано 22 Юли 2014 Автор Доклад Share Публикувано 22 Юли 2014 Колеги благодаря за отговорите , но забравих да напиша няколко подробности, 1) ще се кара от тираджия и човек с опит 2)ремаркето си има собствени спирачки 3) 5-те души са 3 жени по 40 кг и 2 мъже. 4) разстоянието е дълго, но надморската височина е 1 към 3 в моя полза дефакто само пускам, затова бих рискувал понеже го обслужих смених достан неща и ми е мерак да го опъна дизелчето Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
neno.brezin Публикувано 19 Март 2015 Доклад Share Публикувано 19 Март 2015 Колеги някой теглил ли е каравана или ремарке?Моля за мнения по въпроса! Ще ми бъде от полза дори ,ако някой е теглил друг автомобил пак да сподели как сесправя 125кс. 8l Благодаря! Поздрави! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 19 Март 2015 Доклад Share Публикувано 19 Март 2015 (Редактирано) "Как се справя" към техниката на шофиране ли се отнася или към какво от колата? Уточни въпроса си, а и това какво точно мислиш да правиш - има огромна разлика между ремарке от 200 кг със собствени спирачки и такова от 1200 кг без спирачки!Има също значение с какъв теглич си и колко кг допуска той.Ако не си се досетил - не двигателят е критичният, а спирачките! Дърпането е по-лесното, спирането - трудничко! Типични допустими стойности за A3 8L са до 1200 kg със собствени спирачки или до 580 kg без спирачки. Самото каране мисля е ясно - нещата, с които трябва да се съобразяваш като караш 5 човека и багаж в колата спрямо празна кола умножени по Х - тръгване и каране на по-височки обороти, спиране по-отрано, плавни маневри и избягване на големи наклони. Редактирано 19 Март 2015 от Moonland Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване