raffa Posted March 26, 2015 Report Share Posted March 26, 2015 Здравейте колеги. Да ви кажа какъв ми е проблема. Паля колата и след 5-10 мин като поработи на едно място и стрелката за водата показва , че е над 100 градуса , а пък като пусна парното не духа топло изобщо + тва перката би трябвало след 90градуса да почне да върти. Помогнете от кво може да е ? (колата е 2ка мотор) Link to comment Share on other sites More sharing options...
SeH Posted March 26, 2015 Report Share Posted March 26, 2015 По-вероятно датчик (този на главата), друг вариант е уреда на таблото. За това време при работа на място трудно ще качи тези градуси, а и сам казваш, че парното не духа топло. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Даньо.Иван Posted March 26, 2015 Report Share Posted March 26, 2015 Причините може да са няколко, термостат, водна помпа, гарнитура на главата или някой датчик. Link to comment Share on other sites More sharing options...
raffa Posted March 26, 2015 Author Report Share Posted March 26, 2015 направи ми впечетление , че единия от маркучите за вход и изход към радиатора беше загрял повече от другия , дали ще е от термостата? Link to comment Share on other sites More sharing options...
turbofen86 Posted March 26, 2015 Report Share Posted March 26, 2015 Превъртяла турбина на водната помпа Link to comment Share on other sites More sharing options...
quattro88 Posted March 26, 2015 Report Share Posted March 26, 2015 Повреда в уреда или датчика. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brazer Posted March 26, 2015 Report Share Posted March 26, 2015 Залагам на термостат. Link to comment Share on other sites More sharing options...
koko60 Posted March 26, 2015 Report Share Posted March 26, 2015 Имайте в предвид, че колегата каза че няма парно при 100 гр. Това трябва да ви говори нещо. Парното се появява след като стрелката отлепи, ако всичко по парното е наред. Според мен колата има балон който пречи на циркулацията. Не е лошо колегата да каже има ли газова уредба, каква точно 2-ка е мотора, как е било парното преди тоя случай, за да не гадаем напразно. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sklepi Posted March 27, 2015 Report Share Posted March 27, 2015 Аз имах същия проблем - оказа се сивия датчик. Пробвах няколко нещата се оправиха след като сложих някакъв "Делфи". Аз също нямам парно, но при мен са клапите Към колегата автор на темата: - преди да забележиш проблема имаше ли парно? Link to comment Share on other sites More sharing options...
okops Posted March 27, 2015 Report Share Posted March 27, 2015 Според мен е за смяна на гарнитура на главата. Link to comment Share on other sites More sharing options...
quattro88 Posted March 27, 2015 Report Share Posted March 27, 2015 Няма как за 5 мин работа на място, да вдигне над 100 градуса, провери си датчика . Link to comment Share on other sites More sharing options...
boby1945 Posted March 27, 2015 Report Share Posted March 27, 2015 Здравейте колеги. Да ви кажа какъв ми е проблема. Паля колата и след 5-10 мин като поработи на едно място и стрелката за водата показва , че е над 100 градуса , а пък като пусна парното не духа топло изобщо + тва перката би трябвало след 90градуса да почне да върти. Помогнете от кво може да е ? (колата е 2ка мотор) Провери дали отваря термостата, това значи като позагрее "малкият" кръг, трябва термостатаът да отвори кръга през радиотаро... това можеш да направиш сам...Ако и двата кръга загряват, значи не е теромстатът иди ивижж да смениш датчика за температура на охладащата вода, този при главата, който "гледа" надолу. Първо го откачи и на таблото теромемтъра трябва да тръгне надолу. Просто купуваш нов.... 7 лева или нещо такова.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
raffa Posted March 28, 2015 Author Report Share Posted March 28, 2015 Колеги нямах хубаво парно и преди тва , а иначе закарах колата и се оказа , че е гарнитура на главата. А мотора е АБК Link to comment Share on other sites More sharing options...
audimen Posted March 28, 2015 Report Share Posted March 28, 2015 браво колега окорs оказа се прав Link to comment Share on other sites More sharing options...
nedelcho_iliev Posted March 28, 2015 Report Share Posted March 28, 2015 Или пък "майстора" си е търсил работа. След смяната на гарнитурата ще стане ясно. Link to comment Share on other sites More sharing options...
raffa Posted March 29, 2015 Author Report Share Posted March 29, 2015 (edited) Взех колата вчера . След смяната и шлайфането вече няма никво пушене, парното ми работи по-добре и като , че ли има разлика и във вървежа. Да видим как ще е за по напред Edited March 29, 2015 by raffa Link to comment Share on other sites More sharing options...
nedelcho_iliev Posted March 29, 2015 Report Share Posted March 29, 2015 Дано да е решен проблема.По-горния коментар го написах, защото навъртях повече от 3 000 км. с издухана гарнитура и термометъра не вдигна повече от 90 градуса. Та в този ред на мисли, сигурно си имал проблеми отдавна, за да се стигне до тук. Link to comment Share on other sites More sharing options...
raffa Posted March 29, 2015 Author Report Share Posted March 29, 2015 Да да имах някви малки проблеми, но не предполагах , че може да е от гарнитурата . Поне сега съм доволен и парното сравнително повече топли Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bukmop19 Posted April 14, 2015 Report Share Posted April 14, 2015 Колега колко ти излезе смяната на гарнитурата ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
raffa Posted April 15, 2015 Author Report Share Posted April 15, 2015 210 лв ми излезна , иначе питах и други майстори и като ми казаха 300-400 лв се уплаших , явно зависи и от майстора , но сам доволен за сега Link to comment Share on other sites More sharing options...
chocky Posted April 15, 2015 Report Share Posted April 15, 2015 Казали са ти 300-400лв, защото може и ревизия на главата да са включвали, беш ли ги. Доста често смяната на гарнитура е съпроводена с ревизия на главата, защото така или иначе се отваря мотора. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now