Jump to content

Помогнете . Прегрява колата


raffa

Recommended Posts

Здравейте колеги. Да ви кажа какъв ми е проблема. Паля колата и след 5-10 мин като поработи на едно място и стрелката за водата показва , че е над 100 градуса , а пък като пусна парното не духа топло изобщо + тва перката би трябвало след 90градуса да почне да върти. Помогнете от кво може да е ? (колата е 2ка мотор)

Link to comment
Share on other sites

По-вероятно датчик (този на главата), друг вариант е уреда на таблото. За това време при работа на място трудно ще качи тези градуси, а и сам казваш, че парното не духа топло.

Link to comment
Share on other sites

направи ми впечетление , че единия от маркучите за вход и изход към радиатора беше загрял повече от другия , дали ще е от термостата?

Link to comment
Share on other sites

Имайте в предвид, че колегата каза че няма парно при 100 гр. Това трябва да ви говори нещо. Парното се появява след като стрелката отлепи, ако всичко по парното е наред. Според мен колата има балон който пречи на циркулацията. Не е лошо колегата да каже има ли газова уредба, каква точно 2-ка е мотора, как е било парното преди тоя случай, за да не гадаем напразно.

Link to comment
Share on other sites

Аз имах същия проблем - оказа се сивия датчик. Пробвах няколко нещата се оправиха след като сложих някакъв "Делфи". Аз също нямам парно, но при мен са клапите :)

Към колегата автор на темата: - преди да забележиш проблема имаше ли парно?

Link to comment
Share on other sites

Здравейте колеги. Да ви кажа какъв ми е проблема. Паля колата и след 5-10 мин като поработи на едно място и стрелката за водата показва , че е над 100 градуса , а пък като пусна парното не духа топло изобщо + тва перката би трябвало след 90градуса да почне да върти. Помогнете от кво може да е ? (колата е 2ка мотор)

Провери дали отваря термостата, това значи като позагрее "малкият" кръг, трябва термостатаът да отвори кръга през радиотаро... това можеш да направиш сам...

Ако и двата кръга загряват, значи не е теромстатът иди ивижж да смениш датчика за температура на охладащата вода, този при главата, който "гледа" надолу. Първо го откачи и на таблото теромемтъра трябва да тръгне надолу. Просто купуваш нов.... 7 лева или нещо такова.... 

Link to comment
Share on other sites

Колеги нямах хубаво парно и преди тва , а иначе закарах колата и се оказа , че е гарнитура на главата. А мотора е АБК

Link to comment
Share on other sites

Взех колата вчера . След смяната и шлайфането вече няма никво пушене, парното ми работи по-добре и като , че ли има разлика и във вървежа. Да видим как ще е за по напред

Edited by raffa
Link to comment
Share on other sites

Дано да е решен проблема.

По-горния коментар го написах, защото навъртях повече от 3 000 км. с издухана гарнитура и термометъра не вдигна повече от 90 градуса. Та в този ред на мисли, сигурно си имал проблеми отдавна, за да се стигне до тук.

Link to comment
Share on other sites

Да да имах някви малки проблеми, но не предполагах , че може да е от гарнитурата . Поне сега съм доволен и парното сравнително повече топли :)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

210 лв ми излезна , иначе питах и други майстори и като ми казаха 300-400 лв се уплаших , явно зависи и от майстора , но сам доволен за сега

Link to comment
Share on other sites

Казали са ти 300-400лв, защото може и ревизия на главата да са включвали, беш ли ги. Доста често смяната на гарнитура е съпроводена с ревизия на главата, защото така или иначе се отваря мотора.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...