victor4o4 Публикувано 4 Април 2015 Доклад Share Публикувано 4 Април 2015 Колегите, здравейте! Преди няколко седмици имах интересно преживяване с моята ретро Б4-ка Една вечер, изфорсирах двигателя до 6 хиляди оборота, след което се появи странно чукане (тропане) под капака, което се увеличаваше с оборотите. Отворих капака и видях, че по скоростите са нападали стружки, все едно току-що някой е рязал с шлайфер. На следващия ден тропането изчезна, както и стружките. Това беше преди месец. Онзи ден пак започна да тропа по същия начин, но без да хвърля стружки и този път само между 2,000 - 3,000 оборота. През цялото време имам известни проблеми със съединителя. Усещам постоянно напрежение на педала и имам чувството, че стои постоянно леко зацепен. Преди 30,000 км. смених феродов диск и лагер. Ще се радвам, ако някой сподели мнение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pi4sf Публикувано 4 Април 2015 Доклад Share Публикувано 4 Април 2015 (Редактирано) Здравей колега,Според мен си изрязал съединителя. Стружките са от притискателния диск, а също вероятно е и лагера. Просто сменявай докато не си видял дупка на кожуха! Редактирано 4 Април 2015 от grizzly Цитат на цитата на цитата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
victor4o4 Публикувано 5 Април 2015 Автор Доклад Share Публикувано 5 Април 2015 Интересно как се получава това, защото преди по-малко от година сменявах съединителя... Дали майстора нещо не си е свършил работата или пък съм взел кофти части..? Не знам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Цанчо Публикувано 5 Април 2015 Доклад Share Публикувано 5 Април 2015 Обясни подробно къде са стружките, че така звучи малко като майтап... Съединителя е затворен в кожуха /камбаната/ на скоростната кутия и звучи невероятно да хвърли стружки отгоре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
victor4o4 Публикувано 5 Април 2015 Автор Доклад Share Публикувано 5 Април 2015 http://prikachi.com/images.php?images/364/8029364g.jpg Ами ето... червените точки индикират точното местоположение на стружките. Те представляваха малки, лъскави стружки, наподобяващи алуминии. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iovkom Публикувано 7 Април 2015 Доклад Share Публикувано 7 Април 2015 Явно си сложил евтин съединител . Бях слагал един такъв на голф 3-ка . Притискателят беше с дебелината на тенекия за сирене. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 7 Април 2015 Доклад Share Публикувано 7 Април 2015 През отвора за проверка на центровката би могло да мята стружки в посочените зони.Като обясняваш в първия си пост, че си изфорсирал мотора до високи обороти, това на свободна ли го направи и пуснат ли беше съединителя или беше натиснат? Да не би да е бил натиснат и аксиалния лагер да е видял зор и да е станал на салата?! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
victor4o4 Публикувано 8 Април 2015 Автор Доклад Share Публикувано 8 Април 2015 А така, Митак.... хубав въпрос! Не си спомням, беше преди доста време. Знам със сигурност, че колата беше в движение. Има голяма вероятност да съм го направил с натиснат съединител. Интересно е, че от известно време трудно вкарвам на първа скорост, въпреки, че съединителя е натиснат до край... Явно си сложил евтин съединител . Бях слагал един такъв на голф 3-ка . Притискателят беше с дебелината на тенекия за сирене. iovkom, не съм сменявал притискателя. Само феродовия и лагера. Бяха на някаква италианска марка, уж читави. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iovkom Публикувано 8 Април 2015 Доклад Share Публикувано 8 Април 2015 Значи нищо не си направил. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
victor4o4 Публикувано 8 Април 2015 Автор Доклад Share Публикувано 8 Април 2015 Сигурно е така, но и така да е, не мога да си обясня стужките... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iovkom Публикувано 8 Април 2015 Доклад Share Публикувано 8 Април 2015 Стружките ще са най-вероятно от ламелите на притискателя . Все пак ще разбереш причината , след като се свали скоростната кутия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
victor4o4 Публикувано 20 Април 2015 Автор Доклад Share Публикувано 20 Април 2015 Оказаха се счупени повдигачи и заминали лагери на колянов вал. Ай, честито на пичилифите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 20 Април 2015 Доклад Share Публикувано 20 Април 2015 Е*ах тея стружки!!!? От какво са и от къде са фърчали?! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Цанчо Публикувано 20 Април 2015 Доклад Share Публикувано 20 Април 2015 Човеко, качи някоя снимка, че целия форум е в потрес... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 20 Април 2015 Доклад Share Публикувано 20 Април 2015 Е*ах тея стружки!!!? От какво са и от къде са фърчали?! трябва да е било през съединителя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 21 Април 2015 Доклад Share Публикувано 21 Април 2015 Лагерите може да са заминали, но ако стружките са алуминиеви търси и втори пролем. Извади една стружка и я огледай добре, разбери от какъв материал е Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LINO_KKK Публикувано 22 Април 2015 Доклад Share Публикувано 22 Април 2015 (Редактирано) Какви повдигачи, какво му е заминало на коляновия вал и каква е връзката м/у тях Редактирано 22 Април 2015 от LINO_KKK Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dobatavision Публикувано 22 Април 2015 Доклад Share Публикувано 22 Април 2015 Един познат с голф3 1.8 90к.с.Коляновия вал се местеше назад напред спрямо двигателя някакви черупкови лагери се бяха счупили вътре (които отговарят за аксиалното мърдане на вала) и това има някаква връзка със съединителя .И човека направо смени двигателя и е доволен ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
victor4o4 Публикувано 26 Април 2015 Автор Доклад Share Публикувано 26 Април 2015 (Редактирано) Стружките няма как да ви ги покажа, защото отдавна ги няма, по-горе в постовете бях качил снимка, която показва къде се намираха стружките. Те бяха бели, лъскави (алуминиеви) с малко по-големи размери от брокат. Начи... тропането след смяната на лагерите на коляновия вал и повдигачите изчезна, колата е изключително тиха и работи много добре (от 2 години я имам, за първи път двигателят работи толкова тихичко и приятно). Лагерите на коляновия вал бяха протрити и два от тях брутално счупени, както и два повдигача на клапаните пукнати. Със съединителя все още имам проблем (отделя ми леко високо), но ще сменя цял комплект, когато започне да буксува. Стружки вече няма, никаква идея от къде и как са попаднали в двг. отсек, майсторите също се чудиха доста... СНИМКИ: http://prikachi.com/...78/8074378w.jpg<------- Това е мястото, под дистрибуторната капачка, от което ми се струваше, че излизат стружките. http://prikachi.com/...79/8074379y.jpg<-------- Самите стружки (или каквото е останало от тях) http://prikachi.com/...80/8074380o.jpg<-------- Старите черупкови лагери на коляновия вал. Редактирано 26 Април 2015 от victor4o4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 26 Април 2015 Доклад Share Публикувано 26 Април 2015 (Редактирано) Със съединителя все още имам проблем (отделя ми леко високо), но ще сменя цял комплект, когато започне да буксува. Доста трябва да почакаш да пробуксува.Оригиналният съединител издава багажа на около 400 000 км.Моя го смених на 220 000 по километраж евентуално реални-quattro.Като го смъкнах се оказа,че има още доста хляб в него,но беше опечен от времето.Не боксуваше. Редактирано 26 Април 2015 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kecko Публикувано 27 Април 2015 Доклад Share Публикувано 27 Април 2015 Майтап няма моята стана на 420 000 и вече не може да дърпа. Абе ... може ама доста поздрави ми пращат другите шофьори.... по-интересното е, че почна да изпуска на 370 000 и я карах с лабав съединител почти цяла година и ремарке. И пак не е умрял и пак си вдига 100 км еХаси немската работа, после колегите от работа питат що не карам някоя китайска таратайка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitovn Публикувано 27 Април 2015 Доклад Share Публикувано 27 Април 2015 Майтапа на страна, ама б4-ките на Кондорфей този уикенд, минаха без нито един технически проблем, корави машини са, а и доста бързи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване