Jump to content

Преминаване от Concert към Pioneer 80PRS Audi A4 B6


rAz1eL

Recommended Posts

Добър вечер колеги :) ,може ли някой запознат да ми каже какъв  преходник за радиото ми трябва и  ако свържа кабелите от концерта

към евробуксата от PRS всичко ли ще е ок или трябва нещо да се преправя (ще свирят ли всички колони и буфера ? ) .

Преходника предполагам ,че трябва да бъде нещо такова ?

http://elimex.bg/product/66473/saed-za-avtokas-zrs-golfv-din-z.html

http://elimex.bg/product/63588/saed-za-avtokas-zrs-bmw-din-a.html

 

Благодаря ви предварително !

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отиди в раздел car audio и още на първа страница ще видиш 3-4 теми за такава трансформация. А при теб ще е още по сложно, защото захранващия куплунг на концерта е само с 2 кабела (+12 волта и маса). Ще ти се наложи да изтеглиш кабел от Central Electric модула с терминал 68s. Също така, концерта е с дивърсити антена система. Ще си влошиш ужасно приема. Трябва и да захраниш антения усилвател с така нареченото фантомно антенно захранване. Също, нали знаеш, че на фис-а (ако имаш такъв) ще ти остане черно петно без инфо от горе.

С 2 думи, изобщо не е толкова просто, колкото го описваш.

Ще ти се наложи и да свържеш 20-пиновия конектор към по-специфичен адаптер. Цепта е да подадеш сигнал от предусилвателя на пионера, към буфера. В противен случай нон стоп ще ти пърдят задните колони и буфера. Преходника както се досещаш ще трябва да завършва с 2 чинча + кабел за switching power към буфера.

Редактирано от bsdnikolov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо ли ми трябваше да го свалям концерта  :) ... Мислех си ,че само с преходник за радиото ще мина :stupid:  ,благодаря за инфото колега ще ги проуча по-подробно нещата :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не е с преебан процесор за звука, по-добре си го върни. Ако искаш да си слушаш MP3-ки от флашка, сложи си дигитален чейнджър. 100-тина лева е, ама си заслужава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Работи си може би му е за чистене оптиката ,че преди да го сваля от колата го пробвах с диск и първоначално изписа cd error но след вадене-слагане си работеше .А пионера си стои и прашлясва :( вече година и половина ...

Със сигурност ще слагам пионера просто ще погледна какво точно трябва да направя :) .

 

п.п. Гледам ,че Авител имат http://www.avitel-bg.com/acv_1524-07 в Китай е 10$  http://www.aliexpress.com/item/Free-Shipping-Two-Way-OEM-Car-Radio-Antenna-Adapter-Diversity-System-Fakra-for-Audi-VW-BMW/1941575691.html има ли от къде да купя факра буксите и всичко останало и ако го направя сам ще ми излезе ли под 10$ :)

Редактирано от rAz1eL
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Аз си купих от Авител AVH на паинер и в комплекта си имаше кабели .Допълнително си купих предосилвател за задните колони и буфера така ми казаха

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Здравейте колеги ,свързах си плеъра и вече мога да дам точно пояснение как трябва да се направи (за който е решил да си го направи сам) .

Безкрайни благодарности на колегата bsdnikolov ,без който нямаше да успея  :flehan: :flehan: :flehan: !

 

Първо за да не режете и преправяте са ви необходими следните преходи :

1 - Рамка за новото радио http://www.elimex.bg/product/28087/auto-panel-ram-40-114.html

2 - Адаптер за фантомно захранване за антената http://www.elimex.bg/product/38982/saed-za-avtokas-zrs-sa-2.html

3 - Преходник с който да свържете усилвателя в багажника, към който са свързани задните колони и буфера http://proton-bg.eu/Kabel-adaptor-ZRS-MISO/4RCA-Adapter-ISO-mini-gnezd

4 - Трябва да си прекарате кабел за прекъсваем плюс (появява се когато дадете на контакт и изчезва когато извадите ключа от ключалката ) . Трябва да свалите голямата кора под волана ,за целта трябва да

свалите 3 болта .Два се намират отдолу ,за третия трябва да махнете капачката за бушоните и ще го видите близо до ключа за фаровете .След като махнете кората ще видите сноп с кабели ,който върви към волана ,в него ще видите 4 чисто червени кабела (два дебели, един среден и един много тънък  ) свързвате се към средния кабел , но най-добре го проверете първо с мултиметър и вижте дали остава активен, докато не извадите ключа от ключалката. https://drive.google.com/file/d/0B5ixY25dluC7T0ZOUklWSlpDcTA/view

5 - Трябва да прекарате + при габарит ,който можете да вземете най удобно от ESP бутона (аз не успях да го сваля и го прекарах от запалката за цигари :nixweiss: ) .

Ето и примерна схема кое как трябва да свържете към новия плеър ,схемата е направена от колегата bsdnikolov :flehan: :flehan: :flehan:  !

Copy_of_deh_80prs_rear.jpg

 

И още веднъж :flehan: :flehan: :flehan:пред колегата bsdnikolov !

Извинявам се ако линковете към преходите и рамката са нарушение ,но просто от там можете да ги купите за най-ниска цена (като и трите можете да си ги поръчате в магазин на Елимекс и да ви ги доставят в него безплатно ако ги нямат в наличност ) .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 8 months later...

Ето нови линкове за обяснението което съм дал по-горе ,че имаше колеги които имаха проблеми със свързването( заради преходника за фантомното захранване) .

1 - Рамка за новото радио http://proton-bg.eu/Ramka-avtomobilno-radio-RAM-40-114-Ramka-za-radio-

2 - Адаптер за фантомно захранване за антената http://www.avitel-bg.com/acv_1500-03-antena-phantom-power

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 20.05.2015 г. at 22:18, bsdnikolov написа:

Ако не е с преебан процесор за звука, по-добре си го върни. Ако искаш да си слушаш MP3-ки от флашка, сложи си дигитален чейнджър. 100-тина лева е, ама си заслужава.

Е не така де, концерта звучи като Нео, макар Пайнера да не е от добър за мен клас, звучи много над всичко заводско.

При концерта няма процесор. Евала че някой му е дал снимка с принципна схема за свързване, нищо сложно.

Не се откарвайте така бързо, това са супер лесни неща. Не става всичко винаги с едно изкарване и вкарване на букси.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 9 минути, tufata написа:

Е не така де, концерта звучи като Нео

:shocked::shocked::shocked:

преди 11 минути, tufata написа:

макар Пайнера да не е от добър за мен клас, звучи много над всичко заводско.

:stupid:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега не си слушай те завиждат :hilezh: .Другото което е срамота да се слуша такъв плеар на фабричните колони. Но ако си решил така да го играеш пробвай опцията директ суб (задните стават суб и според мен на повечето фабрични радиоточки така е по-добре. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На ‎28‎.‎5‎.‎2016‎ г. at 10:51, bsdnikolov написа:

Бах това NEO, дето са ми го сложили в заводът на AUDI. То звучало много добре!

Абе мани, поне да бяха сложили "FIRST" за босето, а те пак на неото го подкарали... :stupid:

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

Здравейте,

 

При A4 B5 Facelift с фабрично Audi Chorus (с касетка ако е от значение), схемата същата ли е както описанието по-горе, понеже гледам, че темата е за A4 B6 и има ли някакви разлики?

Антената пак ли е със захранване, което трябва да и подам със синята линия от картинката по-горе? :)

 

Колата е само с предни говорители. На задните врати няма места за говорители.

Има два на кората отзад, предполагам са с отделен усилвател някъде (все още не съм търсил да видя дали има и къде е)?


Благодаря! :)

Редактирано от chm0d755
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 weeks later...

Здравейте колеги,и аз искам да направя тази процедура,тоест да си сменя оригиналния концерт с някякво СД.

Понеже не ми се отварят линковете в темата, ще може ли някой да ми качи нови линкове с необходимите неща.

И друго да попитам ,някой знае ли добър майстор в Пловдив който да ми направи тази процедура?

И дали в Технополис-в сервиза се занимат с такива неща,защото смятам оттам да си закупя СД-то.

Благодаря предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какъв е смисъла на заводските колони и буфер да връзваш почти два пъти по мощно СД - каква е целта или замисъла на начинанието?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също не виждам смисъл в това - дори ми се струва, че ако се надуе много уредбата, говорителите може да се повредят.

Обратният случай обаче не е такъв - ако една и съща уредба се свърже с говорители, които имат еднакви останали технически характеристики, но са с различна мощност, то по-добър звук вадят тези с по-голямата мощност.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

21 hours ago, MAPTO7007 said:

Какъв е смисъла на заводските колони и буфер да връзваш почти два пъти по мощно СД - каква е целта или замисъла на начинанието?

Смиъла е голям - свири много по-добре, повече сила и повече и по-хубав бас. Отделно имаш и много удобства като управление и плейвани формати. Минуса е само един - заминава фабричния дизайн, но на 20годишни коли...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм съгласен,че афтърмаркет плеър Pioneer,Alpine,Kenwood ... на заводските колони и буфер излъчващ повече сила,ще накара заводските колони които са веднъж на 15 години плюс да свирнат по-хубаво и по-качественно каквито и настройки да има на еквалайзера си.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

10 minutes ago, MAPTO7007 said:

Не съм съгласен,че афтърмаркет плеър Pioneer,Alpine,Kenwood ... на заводските колони и буфер излъчващ повече сила,ще накара заводските колони които са веднъж на 15 години плюс да свирнат по-хубаво и по-качественно каквито и настройки да има на еквалайзера си.

Заводския плеър в общия случай е абсолютна трагедия като звук и още по-зле като мощност. Дори на коли за по 200к е същата работа. Усилвателите, които влагат също скопяват системата крайно много, само със смяна на разни босета и други сме постигали нереална разлика. След толкова много години в сферата още ми е трудно да повярвам как може да са толкова зле фабричните системи и то на коли за една чанта пари...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...