Jump to content

Проект - фейслифтинг към 2008+


qnkov

Recommended Posts

Оказва се че за да се монтира безпроблемно пяната* която е пред алуминиевата греда и бронята, трябва да се смени и самата алуминиева греда, защото аз не съм сменял моята и при монтирането й издува прекалено много и пречи на бронята да се монтира.

Ще я сложа като реша да монтирам механизма за дюзите за миене на фаровете.

Редактирано от qnkov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 185
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Хайде и накрая резултата от първа ръка.
П.С. Останаха решетките за мъгла и да се прекарат кабели до модула за адаптиране на ледовете и дългите.
yRK6l6g.jpg
KrnfynA.jpg
mnlCICF.jpg
e6rB2np.jpg
7r4u0jq.jpg
meQk2Pc.jpg
YwrlNfY.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега почти всички части са описани с цените. Не съм калкулирал тотал, защото знам че сумата няма да ми хареса. А и аз си продадох старата предница почти цялата - само единия калник ми остана, така че сметките са други.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мене по интересно ми е после в оценката на каското дали има промяна......защото реално колата е примерно 2004 година нищо че си я направил на такава от 2010......та ако стане случка на каква тарифа ше ти изчислят щетата......

Изпратено от моят LG-D855

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тарифа спрямо как е излязла колата от завода разбира се. 

Не виждам застрахователя какво би се впечетлил от новите и визуално леко различни броня и фарове (образно казано).

Колата е каквато е по документи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Година и екстри (поне в ДЗИ), така правят оценката. Когато ходих на оглед, казах че ще слагам фейслифтови стопове и фарове за мъгла. Човека ми каза, че като сменя стоповете няма смисъл да се разхождам, защото това не ги интересува. Каксото покрива фабричните стопове. Но, когато сложа фаровете за мъгла да мина. Тях вече ще ми ги допишат в полицата, нищо че колата е излязла без такива от завода.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз като сменях предницата моя брокер каза, че може да ми впише новите неща и да ми ги оценят на повече пари съответно после, но искаше фактура за тази цел. Аз ги бях взел от ebay и имах фактура, но цените на които ги взех бяха по-ниски от тези, които ще ми изплатят за оригиналните части и се отказах да го правя. Ако си взел нещата от Порше и имаш фактура за тях на реалната им цена ще ти ги впишат в полицата. За БулИнс говоря, не знам при другите как са нещата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Армеец няма такива неща. Това, че си правиш колата да ти хареса повече на теб застрахователя не го интересува.Недай си боже да стане някоя случка и я получиш 7К я не за двуврато А3 2004 :(

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е 2006 по принцип, но както и да е :D Аз сега ще трябва да подновявам каското и се описва това с което е оборудвана колата към момента. В документите като не пише, че колата е С-лайн изпълнение и предната и задната борня са малко по различни, но струват тройно повече, да не би да ти изплащат за стокова броня цена. (не знам по шаси дали изобщо гледат с какво е излязла колата от завода).

Редактирано от qnkov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При влизане в доверен сервиз (или експертна оценка) частите ги поръчват (оценяват) по модел-година и заводско изпълнение (дали е s-line или не). Не дай си боже ако стане нещо, не мисля че ще ти признаят би-ксенонови фарове с LED дневни светлини. Друг е въпросът, как ще ги монтират :D :D :D . А пък, ако си застрахован в Армеец, направо изгаряш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тц тц тц  :hilezh: ще говоря с мой човек да видя дали няма вратичка, защото разбирам да е някакви тунинг изпълнения с мрежички от Марвел и други глупости. В противен случай, по-добре да си отделя 800 лв в една сметка настрани и толкова. (разбира се риска от кражба е винаги налице), но като няма да ми покрие нищо като хората се губи смисъла в каското.

П.С. въпреки, че бях продал едно пежо 207 на едно момче, което в последствие му слага добавки тунинг от ибей и ходи да го дозастраховат и нямаше проблеми след това с признаването на щетите.

Вариант да си издействам една проформа фактура със списък на тези части и след това да премахна професионално думичката Проформа :D

Редактирано от qnkov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То каското почти никога не покрива като хората, но поне минимизираш разходите. Пример: за смяната на преден прозорец, спукан от градушката миналата година, си доплатих за да не е турски. Застраховатяля отсече, че колата е над 7 години и не ми се полагат читави части, а турски ментета. Имах и щета по фара (надрано, но дълбочко, с полиране не излезе). Тръгнаха да го сменят с Депо и да ми вземат оригиналния (ксенон). Казах НЕ, вие нормални ли сте? Сега си карам с драскотина на фара, отстмани на мигача, но поне е оригиналния.

Редактирано от bsdnikolov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наглеци големи са. Аз в Алианц бях последно, по 160 лв на детайл ми изплащаха за боя, което беше добре. Но от тази година колата била над 8 години и каското ми го завишиха от 400 лв (ползвах отстъпки доста разбира се) на 750лв. (на 11500 лв застрах. стойност)

Редактирано от qnkov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Четейки всички коментари след моят въпрос......стигам до друг извод:не си заслужава такъв мащабен проект.....оптималният вариант е продажба на старата кола и довнасяне с цел купуване на по-нов модел.....това е.

Изпратено от моят LG-D855

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Освен, ако не планираш да се блъскаш всяка седмица  :hilezh: аз ПТП-та досега не съм имал. Само драскотини по детайли.

 

П.С. довнеси още 6-7 хиляди ако не и малко повече :D на тази цена вече и а5- се появяват към -19 те хиляди. Защото тези евтините по 15 хиляди нали не се залъгваш, че са перфектни фейслифтови бройки.

Редактирано от qnkov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази година, съм на застрахователна стойност 10500. Описвах всички екстри: ксенон, климатроник, подгрев на седалките, алуминиеви джанти сензор за светлина и дъжд и каквото още се сетиш. С брокерката ми изкарахме 30 минути, докато опишеме всичко. Лошото е, че шоферката е млад шофьор и каското ми е с доволно оскъпяване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На тази цена вече и а5- се появяват към -19 те хиляди. Защото тези евтините по 15 хиляди нали не се залъгваш, че са перфектни фейслифтови бройки.

 

Колкото фейслифтови А3 за 15 са коли, толкова и А5 за 19, така че сравнението е излишно.

 

:arrow: Иначе агитирам да се придържаме към така интересната и полезна тема... да не я обръщаме изцяло на "застрохавателите и аз". Въпросът на venomcorp си е съвсем на място и ще е интересно да узнаем накрая как и дали фейслифтинга се отразява в каското, но за останалото свързано със застрахователни явления и принципи - май не му е тук мястото... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...