Jump to content

Audi A4 1.8T AEB 225hp


Recommended Posts

Здравейте колеги,

 

от вчера съм горд собственик на Audi A4 1.8T AEB мотора. Колата е настройвана в Madness Motorsport, но аз мисля малко по-малко да достигна мощност от около 225 конски сили на мотора. Не мисля, че има смисъл да ходя нагоре, защото колата е само на предно предаване. В момента колата е 197 коня на двигателя, измерени на диностенда в Madness. Колата я закупих в следното състояние:

 

- Турбина от А6 K03s 180 магарета

- Челен кулер от Audi Q3

- Спортни пружини Sparco

- Blow off клапан RS

- Ремап на двигателя в Madness Motorsport

- Конусовиден спортен филтър ( не пише марка на него )

 

Целта ми е лека по-лека първо да премахна конусовдният спортен филтър ( който е ръждасял между другото ) и да го заменя със нормалният си въздушен филтър, защото колата е оборудвана със газов инжекцион. Единственото, което ще направя е да изпиля ненужните пластмасови елементи вътре в кутията на стоковият въздушен филтър, за да освободим място на въздуха да се движи.

 

Следващата стъпка е нещо, което бих искал да се допитам до вашите знания и умения с този мотор. В момента имам blow-off Клапан, който просто си седи в коша. Доколкото съм запознат при AEB, blow off-а по-скоро спъва турбината, отколкото да му помага. Всички стокови ( бутала, биели, клапани ) проекти, които изчетох в Германия вместо blow-off клапан поставят разтоварващият клапан от Audi TT ( 225hp ). Аз днес звънях в Порше Запад, но оттам ми казаха, че 710N вече не се произвежда. Имали по-нова и по-здрава версия на същият клапан, която е с номенклатурен номер същият, като старияt но завършва на 710P ( 06A145710P ). Бих искал да попитам дали някой колега е закупувал новият клапан ( 710P ) и дали е съвместим с AEB двигателя. Цената му е 80 лева, но не ми се иска да го закупя и да се окаже, че не мога да го монтирам в последствие.

 

Тук съм напълно отворен за всякакви идеи накъде да продължа с доработването на колата. Догодина съм планирал да й подаря нещо на Garret или BorgWarner. Коя турбина ще ми трябва, за да достигна 220 коня, без да е нужно да надувам над 1.2 - 1.3 турбината? Аз мисля да взема K04 на Borg Warner. Доколкото знам с нея се оборудват S3 и TT.

 

Другият въпрос е дали при 200 коня си заслужава да се прави генерация. В момента колата е с премахнат катализатор. Вие какво мислите по въпроса с генерациите до 220 коня?

 

Следващият въпрос, който бих искал да разискам с Вас е относно джантите и гумите на колата. Аз я взех с 17 инчови джанти от Audi A8. Според мен те са й тежки на колата, поради две причини: гумите отпред са зимни, а колата заводско излиза на 195/65/15. Някой може ли да сподели мнение между 200 и 200 коня, дали мога от 17 да слезна на 16 инчови джанти, защото според мен тези 17ки са й ужасно тежки на А4ката, пък и въобще не ме радва колко тромаво се движи из София. Все едно съм в бъги, а не малък семеен седан. Идеята ми е да слезна на 16ки за лятото и 15ки за зимата. Можете ли да ми кажете за 16 инчови джанти, какъв Off-set да търся и какъв размер гуми за А4?

 

И естествено малко снимки от предишният собственик:

 

11416380_718443048282522_528241285023151

 

11124065_686310131473113_949347905_n.jpg11420137_686310311473095_405756145_o.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 79
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

В момента си почти на макс възможности с к03с, ако е 029. 63мм генерация с даунпайп без лоши сгъвки, направен кадърно ще даде резултат, но не очаквай чудеса. К04 бих го прескочил. Гарет гт серия или тд05 от ево, на това бих заложил аз. Колата куатро ли е?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че на предно не е оправдано това засилване и влагане на средства. Аз карам с 1.8Т AJL quattro с турбина К03, надуване 1,3 бара, и си взех клапан за ауди ТТ 225 кс от колега от форума *gsb* - Жоро. Цената беше по ниска, от тази ,която ти си написал. С чипа, който ми поставиха ми казаха, че мощността се повишавала с 40 кс и 60 NM, понеже със същия са замервали и други куатро аудита AJL на дино тест. Генерацията ми е фабрична без катализатор,защото обичам тишината и спокойствието

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

 

 

 

 

 

Честито !

Аз съм с клапан о новата ревизия и е съвместим

За джантите и гумите > стандартно са 15- ки - 195/65 (205/60) . за 16- ки - е подоно,но са по- ниски гумите

И аз мисля, че рябва да има оптимално "равновесие" между джанти и гуми. С много големи колата е тромава , но е устойчива ... но със сток > е оптимално

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За това съм написал стандартно 15 и 16 цолови


При куатро има разлики от варианта на предно. Опциите за дванти и гуми са доста по- малко

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Здравейте,

 

ходих на Дино метър и определено сме достигнали максимума на тази турбина с оглед на производителност/здравословност.

 

Днес смених спортния филтър със стоков такъв. Звукът изчезна, ще покарам със стоковия филтър да видя как се държи газовата.

Утре мисля да отскоча до Порше запад и да взема разтоварващия клапан от TT за да го сменя с blow-off-a.

 

Джантите ще слезнат на 16 размер и ще бъдат пребоядисани ето така:

 

 

$T2eC16N,!zcE9s4g09m3BRJmr4sq)g~~60_12.J

 

Колата ще слезне на 16 гуми, защото основно се ползва за ходене на море в Гърция, а пътя в момента между Сандански и Петрич е под всякаква критика. В Събота ходихме до Неа Перамос и ми замина левия горен носач. Просто е непоносимо надупчен този път.

Редактирано от Zhegov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От днес сме вече на 205/55/16. Колата вози в пъти по-меко, ускорява по-бързо и въобще адски доволен съм, че разкарах 17ките. Сега предстои една идея, дадена ми от един приятел, но ще постна снимки на вече готовият резултат на джантите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

205/55/16 са оптималното за мощността която целиш. Аз на аудито съм със същия размер. Човек трябва да си направи избора - или фацата с големите джанти, или вървежа с по- малките. При мен никога не е имало и секунда замисляне към кое да се придържам...затова пилих един ден апарати и супорти, само и само да си намърдам 15-те на форда. Нямам достатъчно кончета за 16-ки. Един ентусиаст със 130 коньов дизел и 18-ки го замерих с уреда ми...0-100 за 12 сек...след седмица ми звъни...минах на 15-ки...даже фланци слагал за да стане с 15-те.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Мда, отивайте да замерите пак. Това все едно порното да спира, когато пощальона звъни на вратата!

 

Колеги, дайте идеи защо като вали дъжд ми тече вода в купето по стелките? От ляво и отдясно при пасажера и при шофьора. Точно при педалите при шофьора, а при пасажера е в дясно, близо до вратата и предната колона. Държи ужасна влага вътре.

 

JoroM, аз я взех на 17ки с ужасни зимни гуми. От ден първи търсих бартер за 16ки и за щастие един добър колега от Драгичево се съгласи за оригинални от Ауди. Сега съм 205/55/16 с гуми Йокохама и возия, ускорение и всичко останало е на светлинни години от 17ките. Сега се насочваме към пребоядисването на джантите, защото са от кола от Италия и сами се досещате колко са издрани и бавното им конфигуриране в Хищници.


Другото, което искам да оправя са фаровете, защото са хванати и вързани по ужасен начин. В момента съм с някакви Depo с ангелски очи. Идеята е да направя ангелските очи зелени, защото ще се вържат с джантите. Някой да даде едно рамо как се сменят светлините на ангелските очи. Знам, че може да се променят. В момента изглежда така:

 

J4bBGnq.jpg

 

 

Както виждате в момента положението е доста зле от към светлина. На снимката ангелските очи са включени. Мисля да взема от ибей крушки за кръговете доста по-мощни от тези. Предполагам, че тези с които съм в момента не са CCFL. И ще светят в радиационно зелено, защото джантите ще бъдат боядисани в черно със радиоационно зелен кант.

Редактирано от Zhegov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-добре си сложи оригинални фарове. За теча погледни да не са запушени дренажите под кората, също така и уплътнението на предното стъкло.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямах грам намерение да пиша по темата, ама от това, което виждам, тая кола отива яко на зле. Докато Мартин я караше, имаше доста неща, които трябваше да бъдат оправени, но като гледам ти вместо да и оправиш кусурите, ти се чудиш по какъв начин да я осереш още повече. Малки и вероятно грозни джанти със зелен кант, зелен ейнджъл айс на китайски фарове, да не говорим за невероятната аерография на предния капак и още сумати неща, които искат оправяне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фаровете, естествено ще ги сменя с оригиналните при първа възможност. Искам да им сменя крушките от чисто техническо любопитство, защото не съм го правил досега. След слизането на 16 джанти, колата вози по-добре и върви повече. Проблема е в пътищата. Днес поредната новоизлюпена дупка преди Кулата и пак ме заболя сърцето. Другата полза е, че 17ките се оказаха италианска реплика и не бяха оригинални Ауди джанти. 16ките в момента са истински германчета. Графиката на предният капак ще бъде пребоядисана заедно с предната броня от RS4, когато Gabco я доставят.

Стоковият съединител ще издържи ли 240 коня и около 320нм?

В началото обмислях като вариант да взема K04, но явно не си заслужава парите. Ако взема T3/T4, ще ми трябва ли по-голям интеркулер?

Прикачам снимка със 16ките. Черни или сиви капачки ще стоят по-добре според Вас?

post-96044-0-70885100-1434902338_thumb.j

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стоковият съединител ще издържи ли 240 коня и около 320нм?

Щом си само на предно, може да издържи. Мисля, че си на границата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, днес един колега ме повози в неговата А3ка и ми показа новият му плейър с Bluetooth шукариспетски неща и микрофон вграден в тавана и ме надъха и решихме да направим и моята по същият начин. Отскочихме набързо до Авал и взехме малко аудио компоненти: Player Pioneer MVH-X560BT, Активен буфер Enhance и две предни Ground Zero с пищялки към тях. Отзад в кората Ауди-то има трилентови Alpine, така си я взех.

q5MUe8l.jpg

Всичко долу и връзване на задните колони, защото като взех колата бяха закачени към усилвател. Усилвателя и баскасата ги подарих на приятел с който правихме цялата инсталация днес на музиката, защото ми трябваше багажника свободен и исках малък активен буфер вътре в купето.

nlshxQJ.jpg

И тук дойде забавната част. Принципно малките активни буфери се монтират под седалката. За нещастие на А4 седалката има прът, който пречи на подобен монтаж и служителя в Авал предложи нещо доста странно: Да монтираме буфера в дупката на подлакътника на задната седалка. И ще изглежда горе-долу ето така:

vCvm2Am.jpg

След като сглобихме всичко нещата станаха повече от страхотно. Утре ще снимам самият player, стой много добре в купето на А4. Микрофона го монтирахме на шофьорската колонка в ляво над главата ми и работи повече от перфектно. Определено системата е в пъти по-удобна от всяко handsfree, което съм ползвал някога. Pioneer-а поддържа също така и смяна на песните от бутоните, когато е вързан към телефон.

За да застане по-приятно за окото, изразяхме подложка за буфера от стенеопора в който дойде. Захвана го изключително плътно и утре белият стенеопор ще бъде облепен в черно фолио и ще заспят нещата, като си намеря и читав черен кожен салон.

LJAkHxW.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...