Zhegov Публикувано 12 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2015 Здравейте колеги, от вчера съм горд собственик на Audi A4 1.8T AEB мотора. Колата е настройвана в Madness Motorsport, но аз мисля малко по-малко да достигна мощност от около 225 конски сили на мотора. Не мисля, че има смисъл да ходя нагоре, защото колата е само на предно предаване. В момента колата е 197 коня на двигателя, измерени на диностенда в Madness. Колата я закупих в следното състояние: - Турбина от А6 K03s 180 магарета- Челен кулер от Audi Q3- Спортни пружини Sparco- Blow off клапан RS- Ремап на двигателя в Madness Motorsport- Конусовиден спортен филтър ( не пише марка на него ) Целта ми е лека по-лека първо да премахна конусовдният спортен филтър ( който е ръждасял между другото ) и да го заменя със нормалният си въздушен филтър, защото колата е оборудвана със газов инжекцион. Единственото, което ще направя е да изпиля ненужните пластмасови елементи вътре в кутията на стоковият въздушен филтър, за да освободим място на въздуха да се движи. Следващата стъпка е нещо, което бих искал да се допитам до вашите знания и умения с този мотор. В момента имам blow-off Клапан, който просто си седи в коша. Доколкото съм запознат при AEB, blow off-а по-скоро спъва турбината, отколкото да му помага. Всички стокови ( бутала, биели, клапани ) проекти, които изчетох в Германия вместо blow-off клапан поставят разтоварващият клапан от Audi TT ( 225hp ). Аз днес звънях в Порше Запад, но оттам ми казаха, че 710N вече не се произвежда. Имали по-нова и по-здрава версия на същият клапан, която е с номенклатурен номер същият, като старияt но завършва на 710P ( 06A145710P ). Бих искал да попитам дали някой колега е закупувал новият клапан ( 710P ) и дали е съвместим с AEB двигателя. Цената му е 80 лева, но не ми се иска да го закупя и да се окаже, че не мога да го монтирам в последствие. Тук съм напълно отворен за всякакви идеи накъде да продължа с доработването на колата. Догодина съм планирал да й подаря нещо на Garret или BorgWarner. Коя турбина ще ми трябва, за да достигна 220 коня, без да е нужно да надувам над 1.2 - 1.3 турбината? Аз мисля да взема K04 на Borg Warner. Доколкото знам с нея се оборудват S3 и TT. Другият въпрос е дали при 200 коня си заслужава да се прави генерация. В момента колата е с премахнат катализатор. Вие какво мислите по въпроса с генерациите до 220 коня? Следващият въпрос, който бих искал да разискам с Вас е относно джантите и гумите на колата. Аз я взех с 17 инчови джанти от Audi A8. Според мен те са й тежки на колата, поради две причини: гумите отпред са зимни, а колата заводско излиза на 195/65/15. Някой може ли да сподели мнение между 200 и 200 коня, дали мога от 17 да слезна на 16 инчови джанти, защото според мен тези 17ки са й ужасно тежки на А4ката, пък и въобще не ме радва колко тромаво се движи из София. Все едно съм в бъги, а не малък семеен седан. Идеята ми е да слезна на 16ки за лятото и 15ки за зимата. Можете ли да ми кажете за 16 инчови джанти, какъв Off-set да търся и какъв размер гуми за А4? И естествено малко снимки от предишният собственик: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vectra Публикувано 12 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2015 В момента си почти на макс възможности с к03с, ако е 029. 63мм генерация с даунпайп без лоши сгъвки, направен кадърно ще даде резултат, но не очаквай чудеса. К04 бих го прескочил. Гарет гт серия или тд05 от ево, на това бих заложил аз. Колата куатро ли е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 12 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2015 (Редактирано) Мисля че на предно не е оправдано това засилване и влагане на средства. Аз карам с 1.8Т AJL quattro с турбина К03, надуване 1,3 бара, и си взех клапан за ауди ТТ 225 кс от колега от форума *gsb* - Жоро. Цената беше по ниска, от тази ,която ти си написал. С чипа, който ми поставиха ми казаха, че мощността се повишавала с 40 кс и 60 NM, понеже със същия са замервали и други куатро аудита AJL на дино тест. Генерацията ми е фабрична без катализатор,защото обичам тишината и спокойствието Редактирано 12 Юни 2015 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eic-idimitrov Публикувано 12 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2015 Здравейте колеги, Честито !Аз съм с клапан о новата ревизия и е съвместимЗа джантите и гумите > стандартно са 15- ки - 195/65 (205/60) . за 16- ки - е подоно,но са по- ниски гумитеИ аз мисля, че рябва да има оптимално "равновесие" между джанти и гуми. С много големи колата е тромава , но е устойчива ... но със сток > е оптимално Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ksi1 Публикувано 12 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2015 Също има стандартно с 16-цолови джанти и гуми размер 205/55/16.Sent from my Nexus 5 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eic-idimitrov Публикувано 12 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2015 За това съм написал стандартно 15 и 16 цоловиПри куатро има разлики от варианта на предно. Опциите за дванти и гуми са доста по- малко Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zhegov Публикувано 15 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 15 Юни 2015 (Редактирано) Здравейте, ходих на Дино метър и определено сме достигнали максимума на тази турбина с оглед на производителност/здравословност. Днес смених спортния филтър със стоков такъв. Звукът изчезна, ще покарам със стоковия филтър да видя как се държи газовата.Утре мисля да отскоча до Порше запад и да взема разтоварващия клапан от TT за да го сменя с blow-off-a. Джантите ще слезнат на 16 размер и ще бъдат пребоядисани ето така: Колата ще слезне на 16 гуми, защото основно се ползва за ходене на море в Гърция, а пътя в момента между Сандански и Петрич е под всякаква критика. В Събота ходихме до Неа Перамос и ми замина левия горен носач. Просто е непоносимо надупчен този път. Редактирано 15 Юни 2015 от Zhegov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eic-idimitrov Публикувано 16 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2015 Обади се на Жорката (GSB) за да го вземеш с отстъпка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zhegov Публикувано 18 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 18 Юни 2015 От днес сме вече на 205/55/16. Колата вози в пъти по-меко, ускорява по-бързо и въобще адски доволен съм, че разкарах 17ките. Сега предстои една идея, дадена ми от един приятел, но ще постна снимки на вече готовият резултат на джантите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JoroM Публикувано 18 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 18 Юни 2015 205/55/16 са оптималното за мощността която целиш. Аз на аудито съм със същия размер. Човек трябва да си направи избора - или фацата с големите джанти, или вървежа с по- малките. При мен никога не е имало и секунда замисляне към кое да се придържам...затова пилих един ден апарати и супорти, само и само да си намърдам 15-те на форда. Нямам достатъчно кончета за 16-ки. Един ентусиаст със 130 коньов дизел и 18-ки го замерих с уреда ми...0-100 за 12 сек...след седмица ми звъни...минах на 15-ки...даже фланци слагал за да стане с 15-те. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dhtj Публикувано 19 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2015 Е ти на най-интересното спря.Мерни го пак и обади да видим колко е разликата в ускорението от 15ки до 18ки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zhegov Публикувано 19 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 19 Юни 2015 (Редактирано) Мда, отивайте да замерите пак. Това все едно порното да спира, когато пощальона звъни на вратата! Колеги, дайте идеи защо като вали дъжд ми тече вода в купето по стелките? От ляво и отдясно при пасажера и при шофьора. Точно при педалите при шофьора, а при пасажера е в дясно, близо до вратата и предната колона. Държи ужасна влага вътре. JoroM, аз я взех на 17ки с ужасни зимни гуми. От ден първи търсих бартер за 16ки и за щастие един добър колега от Драгичево се съгласи за оригинални от Ауди. Сега съм 205/55/16 с гуми Йокохама и возия, ускорение и всичко останало е на светлинни години от 17ките. Сега се насочваме към пребоядисването на джантите, защото са от кола от Италия и сами се досещате колко са издрани и бавното им конфигуриране в Хищници.Другото, което искам да оправя са фаровете, защото са хванати и вързани по ужасен начин. В момента съм с някакви Depo с ангелски очи. Идеята е да направя ангелските очи зелени, защото ще се вържат с джантите. Някой да даде едно рамо как се сменят светлините на ангелските очи. Знам, че може да се променят. В момента изглежда така: Както виждате в момента положението е доста зле от към светлина. На снимката ангелските очи са включени. Мисля да взема от ибей крушки за кръговете доста по-мощни от тези. Предполагам, че тези с които съм в момента не са CCFL. И ще светят в радиационно зелено, защото джантите ще бъдат боядисани в черно със радиоационно зелен кант. Редактирано 19 Юни 2015 от Zhegov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gibonass Публикувано 19 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2015 Най-добре си сложи оригинални фарове. За теча погледни да не са запушени дренажите под кората, също така и уплътнението на предното стъкло. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KambOK Публикувано 19 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2015 Angel eyes на Audi, решетка без емблема и "радиационно зелен кант" на джантите - мале, брат... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Brazer Публикувано 19 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2015 Най-вероятно са запушени дренажите под акумулатора и сервото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kopeldaka Публикувано 20 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 20 Юни 2015 Нямах грам намерение да пиша по темата, ама от това, което виждам, тая кола отива яко на зле. Докато Мартин я караше, имаше доста неща, които трябваше да бъдат оправени, но като гледам ти вместо да и оправиш кусурите, ти се чудиш по какъв начин да я осереш още повече. Малки и вероятно грозни джанти със зелен кант, зелен ейнджъл айс на китайски фарове, да не говорим за невероятната аерография на предния капак и още сумати неща, които искат оправяне. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zhegov Публикувано 21 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 21 Юни 2015 Фаровете, естествено ще ги сменя с оригиналните при първа възможност. Искам да им сменя крушките от чисто техническо любопитство, защото не съм го правил досега. След слизането на 16 джанти, колата вози по-добре и върви повече. Проблема е в пътищата. Днес поредната новоизлюпена дупка преди Кулата и пак ме заболя сърцето. Другата полза е, че 17ките се оказаха италианска реплика и не бяха оригинални Ауди джанти. 16ките в момента са истински германчета. Графиката на предният капак ще бъде пребоядисана заедно с предната броня от RS4, когато Gabco я доставят.Стоковият съединител ще издържи ли 240 коня и около 320нм?В началото обмислях като вариант да взема K04, но явно не си заслужава парите. Ако взема T3/T4, ще ми трябва ли по-голям интеркулер?Прикачам снимка със 16ките. Черни или сиви капачки ще стоят по-добре според Вас? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 21 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2015 Стоковият съединител ще издържи ли 240 коня и около 320нм?Щом си само на предно, може да издържи. Мисля, че си на границата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zhegov Публикувано 21 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 21 Юни 2015 Кожен салон от фейслифтова А4 B5 ( 99 - 01 ) ще влезне ли при мен? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HEPBAKA Публикувано 21 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2015 Предните седалки да, задните не. Има разлика в захващането. Ако си го преработиш, ще влезе. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zhegov Публикувано 21 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 21 Юни 2015 Благодаря. Значи продължаваме търсенето от кола до 1998 година. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gemballa.bg Публикувано 21 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2015 Няма никакъв проблем със салона. Просто трябва да вземеш планките от колата донор, на винтове са и 1 мин работа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zhegov Публикувано 21 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 21 Юни 2015 Благодаря, колега Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zhegov Публикувано 23 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 23 Юни 2015 Здравейте, днес един колега ме повози в неговата А3ка и ми показа новият му плейър с Bluetooth шукариспетски неща и микрофон вграден в тавана и ме надъха и решихме да направим и моята по същият начин. Отскочихме набързо до Авал и взехме малко аудио компоненти: Player Pioneer MVH-X560BT, Активен буфер Enhance и две предни Ground Zero с пищялки към тях. Отзад в кората Ауди-то има трилентови Alpine, така си я взех.Всичко долу и връзване на задните колони, защото като взех колата бяха закачени към усилвател. Усилвателя и баскасата ги подарих на приятел с който правихме цялата инсталация днес на музиката, защото ми трябваше багажника свободен и исках малък активен буфер вътре в купето.И тук дойде забавната част. Принципно малките активни буфери се монтират под седалката. За нещастие на А4 седалката има прът, който пречи на подобен монтаж и служителя в Авал предложи нещо доста странно: Да монтираме буфера в дупката на подлакътника на задната седалка. И ще изглежда горе-долу ето така:След като сглобихме всичко нещата станаха повече от страхотно. Утре ще снимам самият player, стой много добре в купето на А4. Микрофона го монтирахме на шофьорската колонка в ляво над главата ми и работи повече от перфектно. Определено системата е в пъти по-удобна от всяко handsfree, което съм ползвал някога. Pioneer-а поддържа също така и смяна на песните от бутоните, когато е вързан към телефон.За да застане по-приятно за окото, изразяхме подложка за буфера от стенеопора в който дойде. Захвана го изключително плътно и утре белият стенеопор ще бъде облепен в черно фолио и ще заспят нещата, като си намеря и читав черен кожен салон. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zhegov Публикувано 24 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 24 Юни 2015 Кожен салон от фейслифт комби 2000 година ще влезне ли при мен с преправяне? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване