Jump to content

Audi A4 1.8T AEB 225hp


Recommended Posts

  • Отговори 79
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

А мислил ли си, как ще се чувстват хората на задната седалка, с басов говорител до телата и ушите им? 

 

Е това е Б5, а не автобус.

Немците като са я мислили тая кола въобще са забравили, че може да се возят повече от 2ма човека в нея :hilezh:

 

Иначе буферчето винаги може да се изключи или намали... не е нещо страшно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едва ли ще има нужда да се намаля точно това и точно с такова разположение :) Иначе много коли фабрично имат суб на кората, което не виждам как е по-добре за задния ред?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз мисля, че който седне по средата на седалката, ще получи един приятен масаж. Много ми е странно при ауди ,задната седалка е направена за двама души. Този който ще се седне по средата, едва ли ще се чувства комфортно

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те при всички коли е така, даже на някои аудита не стига, че е по-неудобно ами седалката посредата е по-корава. А тази позиция за суба не предлага много сила и ще е дискомфортно само ако се наложи да сяда 5-ти човек.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Ами буфера си има дистанционно, изведено в жабката и чрез него мога да го намалям/изключвам, ако някой мрънка. Но честно да си кажа досега никой не се е оплакал, дори всички искат да увеличавам. Лекувало им камъните в бъбреците. То реално вади по-скоро приятен и плътен бас, не като тези огромните в багажника, които те мърдат целия, като си на задната седалка. Този е по-скоро масажиращ :) 

 

Тавана утре отива за ремонт. Издържа точно един следобяд на плажа в Неа Перамос в Гърция и се отлепи целия. Предполагам, че от топлината е заминал. Беше 35+ на слънце.

 

Днес намерих време да си купя boostmeter и заводски фарове. Следобяд започва монтажа.

Редактирано от Zhegov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прекрасна майка България, при пътувяне към София, чудната строителна фирма изрязала 30см асфалт в Кресненското дефиле ( подготовка за асфалтиране ) и се гмурнах в дупката с 90. Резултата: Водният и климатичният радиатор спукани. Едвам докретах до Благоевград до сервиза. Като източихме антифриза вътре имаше масло. Ще сменим и масления охладител и се надяваме да е от него. Ако не е - поръчвам биелите и болтовете, сменяме главата и догодина влизаме в много лош филм с големите тОрбини.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, някой да даде акъл как да набутам задните кожени седалки от комби на седан? Прехвърлих всичко, но при задните разминаването в средната планка е много голямо

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, доста емоции покрай колата последно време:

 

Първо както вече споделих ми заминаха двата радиатора в Кресненското дефиле и докретахме до сервиза в Благоевград.

 

Bumblebee Mode:

FGAwcx4.jpg

 

Тук сме вече с чисто нови радиатори:

upKIwCH.jpg

Взех и един кожен салон в бързината от колегата Гого Цанов. За моя радост автомивката в Сандански му таковаха майката и сега ще взимам боя да го пребоядисвам:

p5oGKLB.jpg

В сервиза ми оправиха проблема в blow-off клапана и трябваше да тестваме колата. 15сек на 400 метра при положение, че старта ми е адски некадърен ми е супер доволно:

JV2Q9oZ.png

След това тест на газ колко ще достигне, но после осъзнах, че гумите са ми доста стари и върнах газта:

p2L4wN4.jpg

Офф-топик: Който не е гледал изгрева от кея в Бургас, задължително да ходи:

DSC_0060.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

http://olx.bg/ad/prodavam-originalna-nova-turbina-garet-t3-garrett-t3-ID5geii.html#5f7902536d

Това ще стане ли при мен и какви коне мога да извадя?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Що не потърсиш стария сетъп на колата от който си я купил....ако не греша тази кола преди това беше на Румен(kopeldaka), който я продаде мисля в сф, беше около 280 коня, с турбина т3 и т.н.

Редактирано от JoroM
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Днес беше забавен ден. Искам да сложа оригинални Ауди фарове на колата от някоя морга, защото китайските фарове с лупи с които е в момента горяха през 2 дни, а от вчера включително е заминало едното коляно, което връзва крушката към инсталацията на колата.

Намирам някакъв пич от Ауди форума с морга за Аудита. ( Няма да използвам имена/никове от колегиалност ) На път за тази морга ме спират от КАТ и ми директно ми искаха 20 лева да почерпя за колата, че не ми светел левият фар. Аз естествено избеснях и си казах, че каквито фаорве има, такива взимам. Намериха ми някакви с лупа и отделен мигач. Аз от жегата и нервите, не ги огледах естествено, като хората. Направо ги взех и газ към сервиза на едни познати да ги слагам.

Естествено, половината щипки и водачи бяха изпочупени. Някак си закрепихме нещата със свински опашки. Обаче, като сложихме фаровете и правим тест и десния не свети. Отварям пластмасата и вътре набутани парчета плат, да придържат лупата, защото щипките на лупата са счупени. Бях виждал много алтернативни ремонти, обаче да набуташ парчета плат във фар досега не бях срещал. Върнах фаровете и по-живо по-здраво, мъката продължава.

Да имате някой познат, който да продава обикновенни фарове за А4 преди фейслифта със налични щипки, водачи?

Казаха ми, за някаква автоморга във Враждебна на Спас. Някой знае ли къде е тя?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че е нужно да споделиш кой е колегата в тази тема, защото тези фарове може до обиколят чрез форума цяла България. И аз преди 2 г имах проблем със закупуването на един мотор, но нещата се оправиха. За това е този форум, да си помагаме и да бъдем коректни един към друг.http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=41669&page=29

Редактирано от drob4o
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти Пешо от Марс, но искам да я върна в стоковият й вариант, което значи фарове преди фейслифта. Въпреки, че ламарината на калниците е изрязана и от двете страни, защото иначе китайците няма да влезнат. Реално мога да сложа й фейслифтови фарове. Всъщност като се замисля, май мигачите преди фейслифта се държат на водачите към и фаровете и влизат в едни уши на калника, които при мен са изрязани. Дай адрес/телефон къде са тези фейслифтови фарове?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето ти линк към обявта, аз и смъкнах таблото че ми трябваше. Но си гледай внимателно фаровете да не са тръгнали и те.

 

Искаше 300 лева за комплекта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам два перфектни фара Валео с крушка Н4: единия е със сменено стъкло (оригинално), другия е почистен до блясък. Всички елементи са здрави: щипки, фасунки, букси, моторчета за реглаж. Останал ми е само единия мигач (тайвански)
Ако ти трябват звънни да ги изровя от мазето 0887 65 14 08

http://audibg.com/forum/index.php?app=core&module=attach&section=attach&attach_rel_module=post&attach_id=69220

Редактирано от HellFire
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...