Bilsan Публикувано 17 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2015 Здравейте,бих искал да "тунинговам" така да се каже моята количка и ще се радвам на всеки един добър съвет как мога да го постигна. Колата е Audi A6 S-Line Automatic-Multitronic 7G 2.0TDI BRE мотор. Благодаря ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mr.13 Публикувано 17 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2015 Кутията ти е Мултитрошляк и изобщо не ти препоръчвам да чипваш мотора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bilsan Публикувано 17 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 17 Юни 2015 (Редактирано) Какъв проблема ако е Мултитроник? Цитиране на предходно мнение! Редактирано 17 Юни 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gibonass Публикувано 17 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2015 (Редактирано) Не държи на нютони.Иначе само софтуеърно става 170 коня и не би трябвало да има проблем с кутията. Редактирано 17 Юни 2015 от gibonass Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bilsan Публикувано 17 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 17 Юни 2015 Интересува ме тунинг без да има никакви проблеми след това. Дали с премахване на ДПФ, ЕГФ, с чип тунинг, с нова турбина и така нататък..всичко, което да подобри колата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 17 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2015 Ти не прочете ли, че кутията ти не държи на нютони? Ти не прочете ли, че кутията ти не държи на нютони? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gibonass Публикувано 17 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2015 Дали с премахване на ДПФ, ЕГФ, с чип тунинг,До тук най-много. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bilsan Публикувано 17 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 17 Юни 2015 Ти не прочете ли, че кутията ти не държи на нютони?Ти не прочете ли, че кутията ти не държи на нютони?Прочетох!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kazichene Публикувано 17 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2015 Нали щеше да го махаш аудито и да се мяташ на 3.0 на друга марка? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petio_venkov Публикувано 17 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2015 Няма смисъл, Билсан! Сменяй возилото Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen sf Публикувано 17 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2015 (Редактирано) Какъв проблема ако е Мултитроник?Цитиране на предходно мнение!Мноу голем.С тоя умрел мотор и кутия си за никъде.Продаваш,додаваш и си готов. Редактирано 17 Юни 2015 от plamen sf Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 17 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2015 Явно банката не дава пари за по-голям двигател Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hysterics Публикувано 18 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 18 Юни 2015 Преди време му бях писал за мултито, ама не вярва Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bilsan Публикувано 18 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 18 Юни 2015 Ок, Благодаря на всички за отговорите, но за сега няма да я сменям колата. Ще премахна ДПФ и ЕГР и така ще я карам за сега. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ote Публикувано 18 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 18 Юни 2015 Не виждам смисъл да ги махаш ако нямаш проблем с тях. Ако се ремапва - разбирам, но в този случай... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 18 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 18 Юни 2015 На мултитроник няма никакъв смисъл от ремап. Смисъла от тази кутия е да си круизваш цял ден граЦко с 1500 об. За какво ти е чип, искаш да я караш с 3000 об. ли?Ремапа е за типтроник или ръчка. Имал съм ремапнат мултитроник и имам преки впечатления. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bilsan Публикувано 19 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 19 Юни 2015 Да, ясно ми е вече, че не става за тунинг тази кола и за това ще премахна ДПФ и ЕГР, че като се кара много градско и влиза в авариен режим (поне другата ми кола е така) и трябва да се сменя често маслото и за това не искам да се срещам със този проблем и със тази кола. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manchorov Публикувано 19 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2015 Луда работа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 19 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2015 Няма ли да им мирише на чавдарка на англичане без ДПФ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petio_venkov Публикувано 19 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2015 Не мирише ли от липсата на кат? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 19 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2015 На 2.0 тди ПД е в едно гърне и двете. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petio_venkov Публикувано 19 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2015 В смисъл, че миризмата се обира от кат-а, а саждите от ДПФ-а Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 19 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2015 и ДПФ-а обира миризмата...Някои коли имат малко катализаторче преди DPF-а, 2.0 тди е само едно DPF + cat. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petio_venkov Публикувано 19 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2015 Моята смърдеше яко, само с ДПФ (естествено, преди да разбера, че няма кат) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 19 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2015 Много силно обоняние имаш, като котка си Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване