Jump to content

Силов тунинг за Ауди 80 В4


Recommended Posts

Пичове, няма как всеки, който има мерак и ентусиазъм за повече коне, да има финансовата възможност да осъществи мераците си по най-добрия (скъпия) начин с качествени или нови тунинг части!

Това го казвам от моята гледна точка, като такъв с "пет леа". Но все пак с по 5, по 5 успях да добутам от 90коня умрелак, до 150+ коня мотор в добро здраве. Всичкото това е станало без да е имало момент, в който да съм разполагал с над хилядарка наведнъж. Та в тоя ред на мисли, за да стане едно нещо не е казано, че предварително човек трябва да има една торба с пари, особено като става дума за направата на 25+ годишна кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нали си наясно че въпросния задавайки тези въпроси е съвсем бос в цялото упражнение и много по много по пет ще му трябват. Хайде да не се сравняваш. Просто ми писна да го чакаме да изплюе камачето как очакванията са му за 300-400 лева за да му посипят дружно всички.

 

И в крайна сметка това че не си имал 1000 лева накуп направи ли си сметка колко ти излезе интервенцията в пари и в твой или на приятел труд?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мога да ви дам проста сметка за слагане на абф-а при мен

Ако си сметна моята надница която изкарвам ама съм лежал пид скрап-а + времето на Мишо и Спас , цената на голия мотор от 650 лева по 7 и пак ще съм пропуснал нещо :)

И то при условие че двата мотора шерват почти еднаква периферия

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, вмествам се в бюджет до 4500лв.

 

Задават се такива въпроси за да се чуят и много "умни" отговори.

 

Странно е че има "специалисти" които коментират кой от нас какви финансови възможности има и как да ги изпозува....Г-да, правете си сметка на Вашите пари и бюджет..!

 

Поздрави !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е толкова ли ти беше трудно да ги kажеш тия яки 4500 драгарю масон.

Или не сме достойни за сумата която искаш да вложиш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Темата уж е за тунинг, а май като повечето такива все отива в посока кой какви финансови възможности има. А аз не се сравнявам, просто споделям моето мнение, от моята гледна точка. Не всичко е въпрос на пари. Предимно е въпрос на желание. Аз също не съм се родил научен. Много неща съм научил и от тук, с четене, с питане и с желание. Така, че колегата ако има желание, не виждам какво му пречи да се образова по въпроса и да придобие прилични знания.

Сметка за труда си не съм правил, то това типично по нашенски не се смята. И на парите не съм правил много сметка, но в общи линии мога да кажа какво съм дал:

Б5-ца 1.8т, куатро - 2100лв мотор в отлично здраве, но със скъсан стержен на актуатора на гейта на турбинката.

Нови части за ребилдване на мотора - към 800лв. (тези можеше да си ги спестя, но мерака ми беше такъв)

Около 800 лв за ГИ

До тук по груби сметки съм дал към 3700лв, да ги закръглим на 4000

Сега от тях обаче започвам да вадя - 2400лв от ненужните части от Б5-цата (без кутия, задно окачване, климатроник и двигател разбира се)

Продадох и стария двигател от Б4-ката за 300лв. Излиза че съм похарчил към 1000-1300лв, но ако не бях решил да правя ремонт на иначе здравия мотор, сумата спадна на трицифрена, а конете от двуцифрени станаха на трицифрени :)

Разбира се това е смятано от моята камбанария. Започне ли да се мята и труда и времето за четене на информация, ел. схеми, помощ от приятели и разни други и други и други.....става друга работа.

Ето пък щом вече и бюджета стана ясен - 4500лв, не виждам какъв е проблема в тях да се вмести, който и да е от вариантите: турбиниране на шестака, или пък слагане на готов турбо мотор. Аз с такъв бюджет бих се загледал по 2.2т (подчертавам АЗ! :hilezh: )

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да му мисли този, който ще търси въпросния мотор. Аз за сега нямам такова желание и потребност и не мога да ти дам отговор на въпроса. И все си мисля, че намирането на мотор 2.2Т няма да бъде толкова голям проблем, но ръчна скоростна кутия съм съгласен, че вече ще бъде по-сложнaта част за намиране.

Все пак има хора като more, emsi, dominator, които могат да дадът конкретен отговор на въпроса ти, така че ако имаш толкова голямо желание да разбереш и не ти се чака евентуално да пишат тук, се насочи към тях ;)

Редактирано от A.Petrov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Че какво и е на 01А quattro кутията от V6-така? И с нея може да си кара без проблеми....е вярно, че ще е малко по-къса, но пък ще има по-бърз старт с нея.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък с такава кола и такъв бюджет бих насадил 4.2. Струва ми се много по-интересно начинание от едномилионното насаждане на 2.2Т в б3/б4.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уважавам много мнението и изказванията на "Митака", в предишния си коментар не съм искал да го засегна, за това моля да бъда извинен. Предишния ми коментар е насочен към PESHO OT MARS който с две свои изказвания предизвика негативна промяна на коментираната тема. Чухме неща като ("тунинг" мастер с пет леа)..,(подателя ми се струва че хал хабер си няма от кешовица).., (...но си лала тука)..при това без да се познаваме и знаем възможностите си...смешно е.

 

При мен нещата стоят много просто - избирам си напълно оборудван мотор със скоростна кутия, към него електроника, генерация и плащам за доставка, монтаж и наладка.

Уважавам и харесвам много Ауди 80 В4 и смятам да му вдъхна още много дълъг живот..!

 

Уважавам всички Ваши изказани мнения.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има една бяла б4 с 4,2 мотор в София. Май спирачната помпа беше преместена... Сигурно има и други премеждия... Но е напълно възможно... Стига да се намери мотор на добра цена.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уважавам много мнението и изказванията на "Митака", в предишния си коментар не съм искал да го засегна, за това моля да бъда извинен. Предишния ми коментар е насочен към PESHO OT MARS който с две свои изказвания предизвика негативна промяна на коментираната тема. Чухме неща като ("тунинг" мастер с пет леа)..,(подателя ми се струва че хал хабер си няма от кешовица).., (...но си лала тука)..при това без да се познаваме и знаем възможностите си...смешно е.

 

При мен нещата стоят много просто - избирам си напълно оборудван мотор със скоростна кутия, към него електроника, генерация и плащам за доставка, монтаж и наладка.

Уважавам и харесвам много Ауди 80 В4 и смятам да му вдъхна още много дълъг живот..!

 

Уважавам всички Ваши изказани мнения.

 

Абе плащач не забеляза ли как след споменаване на сумата (и то от мен) темата живна и се появиха по-конкретни детайли.

Вместо да плюеш по мен кажи едно благодаря.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Vasov,

мога да предложа на промоция предварително засилено 1.8Т, малко по-пъргава е от стандартното. Решил съм да приключвам със спорта и се продава или колата или сетъпа :)

 

Мисля, че 3076 ще духне малко по-силно от К03 и ще ти допадне повече :)  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4500 за кутия, мотор, инсталация, монтиране - според мен няма да стигнат след като няма да го правиш ти и приятели

А ако решиш така и така мотора е долу да го рефрешнеш - мисли за бюджет над 6000

Не забравяй и спирачките

Ако сега си с предни плътни дискове на 256мм съвсвм ще зацапаш положението ако не ги ъпгрейднеш

И ако някой ти обяснява - к'во толкова скъпо има - тук клапанче, там датчик, бсм 20годишен маркуч се е сцепил, хоп съединителя за кофата, яяяя турбината има луфт като гъза на магистрална труженичка и брояча на разходите цъка ли цъка

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

PESHO OT MARS, извинявай но не виждам нещо смислено в мненията ти...задръж ги за себе си...

 

Иначе детайлите по темата отдавна са известни..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аре успех ти с проекта и да се похвалиш тук за да ми натриеш носа.

 

Ама си мисля че само с темата ще си останеш......

Редактирано от PESHO OT MARS
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Vasov,

мога да предложа на промоция предварително засилено 1.8Т, малко по-пъргава е от стандартното. Решил съм да приключвам със спорта и се продава или колата или сетъпа :)

 

Мисля, че 3076 ще духне малко по-силно от К03 и ще ти допадне повече :)

 

Tи с таЯ оферта нЕма му влезнеш в бюджета ве, перчем!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен колегите малко са по-строги с цените (ако говорим за1.8т).Колегите са правили ревизия аз 2 години карах както го взех.

Не съм тръгнал да развивам теорий че е по добре не е но ако човек няма пари пък му се кара е компромисен вариант ,когато се взима мотора ако се гледа нещата са ок. Преди около 7-8 месеца взех кола на един приятел а6 1.8 т нов внос колата събра мотора на прибиране от автокъщата в благоевград , мен ми стана гузно щото аз я избирах и се навих да го сменя . Пари за ревизия няма взехме мотор от спас за 600 лв хвърлихме го в коша и проблеми няма а се дава доволно газ . Но спас е точен пали моторите позволи ми да сваля петите на коляновия и мотовилките ,разбира се ако хванеш първата обява в продавалник може и да не е такъв сценария ,че има доста голяма доза късмет в тея работи има но гогато се гледа и се избира става както казваше ицата Който играе печели.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...