coresnet Публикувано 14 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2015 10 е много според мен. Миналата година до морето и обратно ми даде точно 8/100 с включен климатик и 130-140 скорост като доста пъти си я понастъпвах и до към 180-200. Каталожния разход извънградско е 6.5 (автомат куатро). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AALEXANDROV Публикувано 14 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2015 Всеки си знае неговото и си бае неговото.Очаквам сега само някой с AFN сега да влети мощно с крак в темата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coresnet Публикувано 14 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2015 Не знам кой бае, казвам реален опит. Ако ти гори 10 извънградско щайгата, по-добре я запали. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AALEXANDROV Публикувано 14 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2015 (Редактирано) Ако твоята кола е Б5-ца (ръководя се от аватарчето ти в този си извод), знаеш ли колко е разликата до A6 C5 или както е в моя случай Allroad C5 в килограми? Хайде прочети за каква кола е темата поне и после прецени дали си струва да сравняваш с твоята, защото честно казано не виждам с какво ще помогнеш на колегата, който има конкретен въпрос за конкретен модел.Аз лично нямам намерение да си паля колата, виж ти ако мразиш твоята...щайга е друг въпрос. Цитиране на предходно мнение! Редактирано 14 Юли 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
150hp Публикувано 14 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 14 Юли 2015 Снощи карах по магистралата от Дупница до София и обратно, с цел експеримент и возене. През цялото време карах с 90, като само на спускането към Люлин отнех газта и стигна до 95-100 /все едно по инерция/. Резултатът по борд беше точно 6.8 на 100. Това вече звучи по-успокоително, поне за мен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coresnet Публикувано 14 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2015 Освен "аватарчето" ми, съм написал и какво карам - Б5, тежащ ни повече, ни по малко от 1700кг. В темата се обсъща С5 (не allroad), който надали е повече от 100-ина кг по-тежък от Б5, така че мисля мога да съм полезен с мнение (все пак за 2.5 става дума, без значение в какво купе, разликата в разхода не е голяма). Няма как да е нормално за мен извънградско 2.5 да е с разход почти като на 4.2. И не си мразя колата, за да си я купя и карам. Това не променя факта, че караме 15-годишни щайги, на които отдавна им е минало времето на запад. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AALEXANDROV Публикувано 14 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2015 Мисля, че бъркаш теглата - Б5 Авант куатро е 1535 кг. (не знам дали за автомат, но пак няма да е повече от 1600), А6 Авант куатро е около 1700, А6 Allroad е 1865 кг. Източник: http://www.auto-data.net/bg/?f=showModel&marki_id=41При тези разлики в теглата е нормално разходът да е по-голям за по-тежките купета. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coresnet Публикувано 14 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2015 Разбира се, с теглото се увеличава и разхода при равни други условия. Но Б5 не е лека кола, малко съм преувеличил теглото, но оригинално го дават 1673кг, не вярвам много на сайтовете https://photos-4.dropbox.com/t/2/AAB1iARjGB0P6zK81Le6vPyh0ksDFUwj94WRiDKp-pX1Qg/12/93101524/jpeg/32x32/1/_/1/2/2013-09-06-0061.jpg/EPeHqEgYpykgASgB/rQJWw1M2TqhJxowXM8O4OB4kS4sh0Zum6SsdgbH2u8c?size=1280x960&size_mode=2 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PLAMEN_79 Публикувано 14 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2015 айде и аз да се включа малко макар и с малката разлика че съм с ръчка.и така извънградско с 100км/ч през населено място 50/80 ми даде 6.2 като след всяко населено място се кара на автопилот средна скорост 70км/ч.на магистрала с 130 на темпомат от благоевград през светофарите на софия до стара загора на борд излезе 8.0 средна 100км/ч.в момента през лятото градско не вдига повече от 9 зимата беше към 11 12. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jordan Atanasov Публикувано 14 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2015 (Редактирано) прясно прясно.със чип Редактирано 14 Юли 2015 от Jordan Atanasov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 14 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2015 Борда въобще не го зачитайте като достоверна информация. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chanchev Публикувано 14 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2015 аз пък съм я засичал 3-4 пъти пълно-пълно и ми равни с борда, само че като е пуснат климатроника на борда не го отчита. Като карам до 120км/ч разхода е 7.5л/100 точно ако карам 150-160 става на 9.5л/100. Само веднъж ми се е случвало 6.8 на прибиране от София но имаше страшна мъгла и карах с 80-90. Градско 13.5 никога не пада ;( зимата даже и до 17 ми е стигало Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 15 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2015 Ха, ха на ръчка по светофарите и газ до ламарината за 10км компа показа 22.8л/100км....не мое да че стигнете. Ама сърце не ми дава да я карам така, че за 1000км или е в Надин или за Париж-Дакар. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coresnet Публикувано 15 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2015 Борда си е точен, разликата е не повече от 300-400мл а и има възможност за корекция с ваг-ком. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
150hp Публикувано 15 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 15 Юли 2015 На мен ми се е случвало бордът да ми показва повече от реалния разход /с около 1 литър/. Не знам на какво се дължи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PLAMEN_79 Публикувано 15 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2015 a имa ли рaзликa при нaс дaли си с вкл климaтик или не.зaщото при по мaлките двигaтели товa се усещa повече.a и при фейсa кaкто рaзбрaх компресорa е постоянно зaцепен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jordan Atanasov Публикувано 15 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2015 има разбира се харчи повече с пуснат климатик Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 15 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2015 Няма такова нещо за фейса.Сигурно объркването идва от това, че няма копче "OFF", а вместо него има копче за автоматична рециркулация, като надуши определени миризми (досега не съм усетил да сработва). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 15 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2015 Тва за надушването ако го обясниш ще е добре. А как да пусна да вкарва само въздух от вън без да включва компресора? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jordan Atanasov Публикувано 15 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2015 трябва да имаш бутон ЕКОН тогава компресора е спрян и вкарва отвън Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PLAMEN_79 Публикувано 15 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2015 зa нaдушвaнето е тaкa.кaрaш зaд някой стaр рaздрънкaн зил дето не можеш дa му видиш зaдницaтa от мaсло и недоизгорялa нaфтa и aвтомaтично ти включвa рециркулaциятa нa въздухa.и aз го имaм но и aз не съм зaбелязaл дa се е зaдействaло Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 15 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2015 Тва за надушването ако го обясниш ще е добре. А как да пусна да вкарва само въздух от вън без да включва компресора?1. Светещ ECON - винаги без компресор, несветещ - винаги зацепен2. Дори и да не си добре с руския, би трябвало да ти стане горе-долу ясно: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
150hp Публикувано 16 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 16 Юли 2015 При мен ако е само на Екон, започва да запотява прозорците, особено ако навън е по-хладно. Затова пускам и компресора от Ауто. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 16 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 16 Юли 2015 Виж да не си затворил клапата за рециркулация, иначе не е нормално. Има вариант да ти сълзи радиаторчето в купето. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KikoTM Публикувано 17 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 17 Юли 2015 Аз съм с фейс на 163 коня, не знам за малките двигатели колко се усеща и колко не, но и на този шестак се усеща- градското тръгване иска малко повече настъпване от задкулисния фактор (шофьора) и си се отразява на разхода. За 6 години и не малко извънградско, в това число и към 40-50 хил из Европата, не мога да кажа, че с/без климатик има разлика в разхода- горе долу е едно и също. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване