Jump to content

2.5 тди - извънградски разход


150hp

Recommended Posts

10 е много според мен. Миналата година до морето и обратно ми даде точно 8/100 с включен климатик и 130-140 скорост като доста пъти си я понастъпвах и до към 180-200. Каталожния разход извънградско е 6.5 (автомат куатро).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 73
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Ако твоята кола е Б5-ца (ръководя се от аватарчето ти в този си извод), знаеш ли колко е разликата до A6 C5 или както е в моя случай Allroad C5 в килограми? Хайде прочети за каква кола е темата поне и после прецени дали си струва да сравняваш с твоята, защото честно казано не виждам с какво ще помогнеш на колегата, който има конкретен въпрос за конкретен модел.

Аз лично нямам намерение да си паля колата, виж ти ако мразиш твоята...щайга е друг въпрос.

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Снощи карах по магистралата от Дупница до София и обратно, с цел експеримент и возене. През цялото време карах с 90, като само на спускането към Люлин отнех газта и стигна до 95-100 /все едно по инерция/. Резултатът по борд беше точно 6.8 на 100. Това вече звучи по-успокоително, поне за мен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Освен "аватарчето" ми, съм написал и какво карам :) - Б5, тежащ ни повече, ни по малко от 1700кг. В темата се обсъща С5 (не allroad), който надали е повече от 100-ина кг по-тежък от Б5, така че мисля мога да съм полезен с мнение (все пак за 2.5 става дума, без значение в какво купе, разликата в разхода не е голяма). Няма как да е нормално за мен извънградско 2.5 да е с разход почти като на 4.2. И не си мразя колата, за да си я купя и карам. Това не променя факта, че караме 15-годишни щайги, на които отдавна им е минало времето на запад.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че бъркаш теглата - Б5 Авант куатро е 1535 кг. (не знам дали за автомат, но пак няма да е повече от 1600), А6 Авант куатро е около 1700, А6 Allroad е 1865 кг. Източник: http://www.auto-data.net/bg/?f=showModel&marki_id=41

При тези разлики в теглата е нормално разходът да е по-голям за по-тежките купета.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбира се, с теглото се увеличава и разхода при равни други условия. Но Б5 не е лека кола, малко съм преувеличил теглото, но оригинално го дават 1673кг, не вярвам много на сайтовете :)

https://photos-4.dropbox.com/t/2/AAB1iARjGB0P6zK81Le6vPyh0ksDFUwj94WRiDKp-pX1Qg/12/93101524/jpeg/32x32/1/_/1/2/2013-09-06-0061.jpg/EPeHqEgYpykgASgB/rQJWw1M2TqhJxowXM8O4OB4kS4sh0Zum6SsdgbH2u8c?size=1280x960&size_mode=2

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

айде и аз да се включа малко макар и с малката разлика че съм с ръчка.и така извънградско с 100км/ч през населено място 50/80 ми даде 6.2 като след всяко населено място се кара на автопилот средна скорост 70км/ч.на магистрала с 130 на темпомат от благоевград през светофарите на софия до стара загора на борд излезе 8.0 средна 100км/ч.в момента през лятото градско не вдига повече от 9 зимата беше към 11 12.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 аз пък съм я засичал 3-4 пъти пълно-пълно и ми равни с борда, само че като е пуснат климатроника на борда не го отчита. Като карам до 120км/ч разхода е 7.5л/100 точно ако карам 150-160 става на 9.5л/100. Само веднъж ми се е случвало 6.8 на прибиране от София но имаше страшна мъгла и карах с 80-90. Градско 13.5 никога не пада ;( зимата даже и до 17 ми е стигало

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ха, ха на ръчка по светофарите и газ до ламарината за 10км компа показа 22.8л/100км....не мое да че стигнете.

Ама сърце не ми дава да я карам така, че за 1000км или е в Надин или за Париж-Дакар.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

a имa ли рaзликa при нaс дaли си с вкл климaтик или не.зaщото при по мaлките двигaтели товa се усещa повече.a и при фейсa кaкто рaзбрaх компресорa е постоянно зaцепен

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма такова нещо за фейса.

Сигурно объркването идва от това, че няма копче "OFF", а вместо него има копче за автоматична рециркулация, като надуши определени миризми (досега не съм усетил да сработва).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

зa нaдушвaнето е тaкa.кaрaш зaд някой стaр рaздрънкaн зил дето не можеш дa му видиш зaдницaтa от мaсло и недоизгорялa нaфтa и aвтомaтично ти включвa рециркулaциятa нa въздухa.и aз го имaм но и aз не съм зaбелязaл дa се е зaдействaло

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тва за надушването ако го обясниш ще е добре. А как да пусна да вкарва само въздух от вън без да включва компресора?

1. Светещ ECON - винаги без компресор, несветещ - винаги зацепен

2. Дори и да не си добре с руския, би трябвало да ти стане горе-долу ясно:

8236963r.png

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен ако е само на Екон, започва да запотява прозорците, особено ако навън е по-хладно. Затова пускам и компресора от Ауто.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с фейс на 163 коня, не знам за малките двигатели колко се усеща и колко не, но и на този шестак се усеща- градското тръгване иска малко повече настъпване от задкулисния фактор (шофьора) и си се отразява на разхода. За 6 години и не малко извънградско, в това число и към 40-50 хил из Европата, не мога да кажа, че с/без климатик има разлика в разхода- горе долу е едно и също.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...