Sign in to follow this  
Ibrahim_buz

Съвет за покупка на Ауди, А3 или А4

Recommended Posts

Както обесних, колата ще е най, най-много до 7300/7500 тва е тавана ... сега събирам пари докат се прибера в България за регистрация( ако не е ) Г.О. витеки и тн . и за консумативи, най-важните работи, преди мислех че ще заделя за това 1500 но както е потръгнало може да е 1700/1800 лева. е това ако не стигне за кола от 2004г. тогава не знам... Колата ще се кара в Гоце Делчев и Благоевград.

Edited by Ibrahim_buz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Млад и импулсивен си. Слушай патило са казали хората. Десет човекя ти казват че по стария и евтин модел гълта пари като невиждал, ти настояваш да купиш нещо дето има агрегати дето са консуматив за цената на колата и от горе.

Счупи си главата сам, ядосвяй се че си брал ягоди наведен цяло лято, а парите ги гледаш как стоят като паметник ппред на мама и гате входа. След години ще пишеш същото на някой 20г пренадъхан.

Все по малко са тези дето им мърда сивото в главата.

Share this post


Link to post
Share on other sites

В момента разглеждайки българските сайтове за автомобили всичко от A6 C4 до A8 D3 разбирай модели като ...

А3 8L

A4 B5 Facelift

A6 C5

A8 D2

 

А4 В6/В7 и още и още е тотална скраб ... нито като интериор и екстри нито като нищо неможе да те впечатли - а цените са просто майко мила,що така незнам  :nixweiss:

 

В твоя случай да кажем 7000 лева.

Най-удачно би било да вземеш А4 В5 Facelift (между 5000 лева - 6000 лева) морално остарял таралясник,на който агрегатите не са кой знае какви пари и се намират както в магазани,така и в морги.

Може разбира се да вземеш и А4 В6 но съм скептичен че ще е в състоянието на В5-ца с прилични екстри.

Остава и компромисен вариант А3 8L Facelift но там незнам нещата как са ... и тя се лющи отвътре по интериора и няма возията на по-горе споменатите.

 

Успех!

Edited by MAPTO7007

Share this post


Link to post
Share on other sites

Последно се опитах да спася мой много близък роднина от покупка на Б6 ца ....имаше точно 7300лв. всичко и 1000 имал за обслужване!

Естетсвено избора 1.9 вечният...той се беше надъхал от моята резултата към днешна дата е трагичен щото всичко което можеше да роди по тая кола се окоти Турбина,тандем помпа,климатик,предница цялата рейка..... и още дреболии като гуми,застраховки,данъци,обслужване който знае разбира че говоря за суми близки до покупната цена  и сега на всякъде разправяме че това не били коли трошляци,щайги,леш....е как да разубедиш такъв човек? Нема смисъл и неговата идея беше абе тая дърта кола ква скъпа поддръжка ми говориш???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Както обесних, колата ще е най, най-много до 7300/7500 тва е тавана ... сега събирам пари докат се прибера в България за регистрация( ако не е ) Г.О. витеки и тн . и за консумативи, най-важните работи, преди мислех че ще заделя за това 1500 но както е потръгнало може да е 1700/1800 лева. е това ако не стигне за кола от 2004г. тогава не знам... Колата ще се кара в Гоце Делчев и Благоевград.

Сами факт че разсъждаваш че за кола 2004-та повече от 7000 лв. не трябва да се дадат, означава че хич не си наясно кво се случва..не може да сравняваш кола, която е струвала нова да речем 50-60 000 лв. с нещо което струва 30 000 и за което очакваш една и съща пазарна цена в момента...ти искаш да си купиш Ауди, а не Вектра..не че е някво светило, ама самите материали, които се използват..визията..подредбата на всяко кабелче и пластмаса..от далеч си личи че инженерите са работили там..като отвориш предния капак виждаш всичко подредено..няма стърчащи излишни неща...недей да съдиш за колата по възрастта й и на база на това да даваш оценка..има С4-ки, които запазени, лачени и гледани струват повече от 7000 лв.. а са на20 годишни коли..почети малко във форума..покарай някоя кола..огледай как са подредени и сложени нещата в едно рено, ауди, мазда, хонда или квото искаш...всички ти казват че за 7 к. пари читава кола от автокъща А3-ка 8Р няма да намериш..на един приятел му взехме А3 8Р 1.9 тди 2004 ама толкова базова кола нямаше, а струваше 13 000 лв. и само й смениха маслото, регистрираха я, нови гуми, каско, гражданска, винетка и стана 15 000 лв...няма как да стане тоа филм дето си го мислиш ако не я вземаш от познат...обслужване, регистрация, каско, гуми и винетка са едни бързи 1500 лв. като това дори няма да включва ролки и ремъци, което е желателно да се случи с кола нов внос...не си вкарвай главата в тая торба..разгледай..не бързай и ако държиш да е Ауди по-добре смени модела...ако държиш да е нова, тогава има не е един френски кенеф или някой опел, който да ти достави удоволствие, че ще се качиш и ще караш 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Голям пост!

Подкрепям напълно!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Сами факт че разсъждаваш че за кола 2004-та повече от 7000 лв. не трябва да се дадат, означава че хич не си наясно кво се случва..не може да сравняваш кола, която е струвала нова да речем 50-60 000 лв. с нещо което струва 30 000 и за което очакваш една и съща пазарна цена в момента...ти искаш да си купиш Ауди, а не Вектра..не че е някво светило, ама самите материали, които се използват..визията..подредбата на всяко кабелче и пластмаса..от далеч си личи че инженерите са работили там..като отвориш предния капак виждаш всичко подредено..няма стърчащи излишни неща...недей да съдиш за колата по възрастта й и на база на това да даваш оценка..има С4-ки, които запазени, лачени и гледани струват повече от 7000 лв.. а са на20 годишни коли..почети малко във форума..покарай някоя кола..огледай как са подредени и сложени нещата в едно рено, ауди, мазда, хонда или квото искаш...всички ти казват че за 7 к. пари читава кола от автокъща А3-ка 8Р няма да намериш..на един приятел му взехме А3 8Р 1.9 тди 2004 ама толкова базова кола нямаше, а струваше 13 000 лв. и само й смениха маслото, регистрираха я, нови гуми, каско, гражданска, винетка и стана 15 000 лв...няма как да стане тоа филм дето си го мислиш ако не я вземаш от познат...обслужване, регистрация, каско, гуми и винетка са едни бързи 1500 лв. като това дори няма да включва ролки и ремъци, което е желателно да се случи с кола нов внос...не си вкарвай главата в тая торба..разгледай..не бързай и ако държиш да е Ауди по-добре смени модела...ако държиш да е нова, тогава има не е един френски кенеф или някой опел, който да ти достави удоволствие, че ще се качиш и ще караш 

Добре, виждам че може найстина да изгоря с а3-ката. Държа да е Ауди да. Ако а3 8П е изключим, Б6-ца(1.9 тди) за тези пари където споменах че разполагам 7/7.300 хил и 1500 за другите работи ще може ли нещо да се намери но седан ?! В смисъл вероятността да е по-читава каква е. И при този модел какво точно да гледам при Б6-цата а ако има в мобилето или карс бг нещо което мислите че си заслужава да иди да се види ако може да споделите тук.

Edited by Ibrahim_buz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Обикновен - непретенциозен - лесно газифициращ се с 4х4 - 3500лв. до 7000лв. ще имаш пълно ама пълно обслужване,джанти,манти,гуми и все.

http://www.mobile.bg/11430244634762456

 

Има и други но не ги поствам щото както казах цените са странно високи по мое мнение за това което предлагат.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Добре, виждам че може найстина да изгоря с а3-ката. Държа да е Ауди да. Ако а3 8П е изключим, Б6-ца(1.9 тди) за тези пари където споменах че разполагам 7/7.300 хил и 1500 за другите работи ще може ли нещо да се намери но седан ?! В смисъл вероятността да е по-читава каква е. И при този модел какво точно да гледам при Б6-цата а ако има в мобилето или карс бг нещо което мислите че си заслужава да иди да се види ако може да споделите тук.

Проблема при теб ще е че с твоя бюджет си на ръба на това да вземеш читава от кенеф..има шанс да се получи ама работата е към 60/40 или 50/50 (нямам поглед над дизелите). Дори да е Ауди и да е на 14 години, тая кола си иска своето обслужване и за да продължава да бъде премиум автомобил, трябва да й го дадеш щото иначе ще е поредния кошник вкаран в България. Тук идва другия момент, че самата кола Б6 е по-скъпа от С5 и от Б5..имам в предвид това, че като се изключат нещата, които често се сменят и ремонтират (които са горе долу на едни цени) всички други обслужващи системи и подпомагащи ги части са по-скъпи от същите такива на горепосочените други два модела на Ауди. Тоест ако видиш ли не ти върже с читава кола, по това което чета относно вижданията ти какво искаш да получиш и за каква сума и с какви месечни доходи разполагаш, ако нещо се обърка и колата ше е паметник. За да ти е мирна главата на теб и да се качваш и караш, трябва да си намериш "гледана" кола..кола на която не са й пестени средствата, за да е в това състояние, а такава за 7000 лв. този модел няма да намериш. Варианта ти е да не е много зле..или да се чупи когато имаш пари да я поправиш..ама то това ако ставаше така, никой нямаше да си ремонтира колата :D. От моя опит и виждания за покупката на кола нов внос, нормалния ред на нещата е следния. В твоя случай понеже няма как да вземеш обслужена кола, ще е добре да се случи следното нещо. Купува се някой екземпляр и после следва: смяна на ролки и ремъци, всички видове масла и всички видове течности, като може да се наложи и промивки на хидравлика и спирачна система, че само аз си знам какви лайна изкачат от италиянките (примерно), най-вероятно дискове и накладки няма да има, също така така най-вероятно и гуми няма да има...тези всичките неща се правят и купуват и отиваш да я регистрираш..граждански, еко такси, каско, застраховка и всичко както си му е по реда. След това в периода от 1-2 месеца и 10 000 км, ако нещо не е "родило", развалило и обадило, значи си яхнал бялата лястовица..но по пътищата на столицата и като цяло в повечето градове в нашата страна ще последва окачването, което може да варира с ремонти от 100 лв. до над 1000 лв. (което би включвало смяна на цяла предница с комплект носачи и амортисьори). Ако имаш калкулатор си ги сметни тея пари, ако не то мога да ти кажа че до момента си над 10 000 лв. Нямам за цел да те плаша или отказвам, а да ти кажа какъв път си поел и после да не мрънкаш, че колата се е чупила.

 

Според мен най-доброто, което можеш да получиш за тея пари е една С5-ца (защото Б5 е по-малко от Б6, но Б6 е по-малко от С5, като габарити, ако държиш на това)..ако държиш да е 1.9 тди те също държат някви извънземни цени (лична на мен седана на С5 ми е доста грозен, а ти държиш да е седан, така че този вариант отпада най-вероятно)Основния плюс на С5-цата е че има доволно екстри и дори да ги няма конкретния екземпляр, то с малко търсене, много търпение и малко знание можеш да си набавиш всички екстри, които ти допадат. По принцип не знам колко имаш допир до Ауди, но най-хубавото нещо на тая марка с 4-те обръча е quattro системата...и аз както и много други колеги ще ти кажат, че ауди без куатро си е като жена без гърди..върши ти работа ама не ти доставя удоволствие :D...не всеки иска 4х4, но аз съм длъжен да ти споделя това.

 

За твоя бюджет най-добрия вариант е Б5..с тези пари съвсем спокойно можеш да намериш фейслифтова, лачена, че дори и 4х4, като шанса да е много здрава е доста голям. При варианта с Б5 наистина има голям шанс да я обслужиш и да се качиш и да караш..че дори и пари за нови гуми ще ти останат. Там дори може да си вземеш нещо по-евтино и да реставрираш част от нещата или да смениш всичко и да знаеш, че караш кола..под всичко визирам да речем да вземеш нещо за 3-4000 лв. и да смениш ролки, ремъци, филтри, дискове и накладки, да обслужиш и съединителя, да си я покараш известно време, ако се обади нещо да имаш пари да го оправиш, а не да се чудиш от къде, как и защо ти е дошло.

 

Ако не държиш да е дизел (лично аз смятам че дизел на 20 години си е доста опасно начинание, защото германеца дизела си го тачи и го смазва от каране и няма шанс да е на под 4 - 500 000 км ) може да разглеждаш турбо куатро версия на бензин, което си е доста по-непретенциозния автмобил, който има доста широк интерес на българските пътища..евтин, лесен за поддръжка (дори турбото втора ръка читаво ти е 2-300 лв.) и има къде да се развива този автомобил,,един ден ако вземеш да изкарваш някой лев, можеш да си направиш много прилична колица..освен това е много забавно да караш такава и отделно разхода ти не е кой знае какво..един читав инжекцион ти е от 900-1200 лв., и от там получаваш разход извън градско със 100-130 от 10/11 на 100..което си е дооооста икономично. Но тая тема за турбо куатрото на бензин е дълга и нека я отворим, ако наистина имаш интерес. Сега седни и почети малко и по другите теми и тогава ела и кажи какво мислиш по въпроса :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

+ 1

Проблема при теб ще е че с твоя бюджет си на ръба на това да вземеш читава от кенеф..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Стига сте писали глупости,вие взехте акъла на колегата,той иска да си вземе А3 до тези пари и тук се изписаха хиляди простотий как ако си вземе кола за около 7500 лв. какъвто му е бюджета,че трябва да даде още толкова за да стане кола,я се огледайте по пътищата какви А3 и В6 огрухани котори се движат и си вървят и тези които ги карат въобще не им пука.Тези аудита ги изкарахте като бентлита.Ибрахиме казах ти го преди,ще се повторя пак вземай си Ауди А3 с парите с които разполагаш,погледни я с човек поне който разбира от дизели ако държиш да е 2.0 дизел мотора и си ти човека,няма такава кола на света по принцип която да не дава проблеми,всичко е поправимо,моделът е масов и по моргите е пълно с части колкото искаш,ако нямаш пари за нови от по скъпите агрегати на колата,окачването и предницата на този модел е елементарно и евтино за поддръжка.Повечето колеги,които пишат във форума ги е обхванала маниящината,да наливат хиляди левове във стари кошове и после да си мислят,че от 13-15 годишни коли са направили и карат чисто нови Аудита,Ибрахиме,ако четеш всичко изписано ти казах,че ти Ауди няма да си купиш.По думите на колегите излиза,че ако разполагаш с посочената от теб сума 7500 лв. трябва да караш старо В5 което е вече 15 годишна кола като модел за да можеш да го стегнеш като ново и да си мислиш,че караш Ауди,айде стига с глупостите това са вече морално остарели версий на модела.Помисли си Ибрахиме логично ли е да наливаш пари във такъв стар вече модел който вече гони 16 години.Ибрахиме искам да те окуружа да си вземеш Ауди което да те кефи и да ти доставя удоволствие от шофирането,единствено мога да ти пожелая успех и късмет с намирането на харесвания от теб модел и много безаварийни километри в бъдеще!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колега и аз съм на това мнение .... +1 ... Да интересувам се от коли и идкам всичко да е перфектно но за сега нямам тая възможност не взимам 1000 лева заплата... На мен ми наляха 1000 акъла ... Питах един др човек вика ми вземи б6 3.0 и да сложа газ... И ще ми излиза по-евтино от 1.9 тди... Малко ме съмнява ... Но тогава колата ше минизлезе 8/9 хиляди. Няма какво повече да добавя към твоя отговор. Почидих се как така да караш ауди ти трябяа 14/15 хилки за кола 2004 г. Ми колеги да да си дам 15 хилки за акорд 2.2 цтди140 к.с. И ле ми е мирна главата ... Както и да е може да затворите темата или ако нещо да остане отворена и като взема нещо да ви се похваля тук. Благодаря за изписаното колеги

Edited by Ibrahim_buz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ще се наиграеш по начин по който няма да ти се поверва ама кешовицата си е твоя така че дерзай, пари се изкарват....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ибрахим, като реших да сменям А3 с А4 влязох във форума да прочета подробно и да науча повече за моделите и добри/лоши страни и се хванах за главата. За добро или лошо ме отказаха от покупка за момента. С две думи - даваш над 15к и купуваш стабилен модел или взимаш от долната граница около 10, правиш 1-2 компромиса, стискаш палци да е читава и казваш, че караш Ауди. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Еми кво да правиш....човек чува само това което му харесва природа....20 човека му казаха недей един го подкрепи и край това е!

Няма смисъл никой да се напъва повече :sleeping:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.