Slavi_mutev Публикувано 9 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 9 Юни 2021 Няма ли колеги сблъсквали се с това че тези мнения са чист спам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ma3xa Публикувано 9 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 9 Юни 2021 Няма какво да се чудиш. Нафтата влиза при маслото като прави много регенерации на ДПФ или дюзите са чао. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 9 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 9 Юни 2021 Дай данните на ДПФ-а и дюзите от диагностиката за начало. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Slavi_mutev Публикувано 9 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 9 Юни 2021 (Редактирано) Ще го мъча тоя довечера или утре да я закачаме и ще пусна Редактирано 10 Юни 2021 от VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Slavi_mutev Публикувано 9 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 9 Юни 2021 (Редактирано) Преди 6 часа, mili 75 написа: Дай данните на ДПФ-а и дюзите от диагностиката за начало. Ето данните при загрял двигател при студен 6ти беше много 2ри на минус Дпф а каза че е що годе ок Редактирано 9 Юни 2021 от Slavi_mutev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 10 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 10 Юни 2021 Да кажат колегите за ДПФ-а, че аз съм с премахнат, но и на мене ми изглежда добре по стойности. В дюзите според мене е проблема, като ако не ги оправиш може и ДПФ-а да пострада. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Slavi_mutev Публикувано 10 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 10 Юни 2021 (Редактирано) Не са фатални стойностите примерно след 2 месеца да ги оправя и колко излиза рециклирането и препоръчате сервиз, (щото сега морета глупости) Редактирано 11 Юни 2021 от VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 10 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 10 Юни 2021 Ами аз го писах и на друг колега, аз бих си взел нови, гледам пишат колегите, че по 1800 лева върви комплекта вече. Значи средно по 300 лева парчето. Като можеш да ги сменяваш постепенно колкото пари можеш да отделиш, почвайки от тази с най-голямата отрицателна корекция. Рециклирането беше нещо от рода на 1100-1200 лева, което за мене не си заслужава вече. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Slavi_mutev Публикувано 10 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 10 Юни 2021 (Редактирано) Ясно ще се по интересувам в скоро време Редактирано 11 Юни 2021 от VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 10 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 10 Юни 2021 По-добре наведнъж ги прави, защото си е разправия и ще ти излезе по-скъпо всеки път в сервиз, освен, ако не си ги сменяш сам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 11 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 11 Юни 2021 Да, най-добре е сам една по една. Ама ако му се занимава на човека. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Slavi_mutev Публикувано 11 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 11 Юни 2021 Значи да сменя 2, 4, 6 първоначално Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ma3xa Публикувано 11 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 11 Юни 2021 Ако имаш възможност смени всичките, тия кърпежни истории не водят до нищо хубаво. Не забравяй да прекодираш номерата им. Обезвъздушаването се прави с пускане на подкачващата помпа в резервоара с ваг-ком, да не почнеш да въртиш като ненормален на празна система. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 11 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 11 Юни 2021 помпата от резервоара пълни филтъра, след механичната помпа не може да напълни, а въдухът е там. При мен е голяма МЪКА. Сменях ги на 3 пъти и какво ли не правих и само 1 път запали веднага. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Slavi_mutev Публикувано 11 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 11 Юни 2021 Преди 10 часа, ma3xa написа: Ако имаш възможност смени всичките, тия кърпежни истории не водят до нищо хубаво. Не забравяй да прекодираш номерата им. Обезвъздушаването се прави с пускане на подкачващата помпа в резервоара с ваг-ком, да не почнеш да въртиш като ненормален на празна система. Не от вчера се занимавам с коли това ми е ясно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 13 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2021 На 11.06.2021 г. at 11:05, Slavi_mutev написа: Значи да сменя 2, 4, 6 първоначално Аз бих сменил 1,2,3 че са от една страна и втората ти е най-зле. Аз така процедирах няма никакви проблеми, че ги смених на два пъти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kikson1979 Публикувано 20 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 20 Юни 2021 Пращаш ги при колегата @petarik и си решаваш трайно проблема с дюзите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
djuni_ibiza Публикувано 21 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2021 На 9.06.2021 г. at 13:00, Slavi_mutev написа: Няма ли колеги сблъсквали се с това че тези мнения са чист спам Аз имах такъв проблем заради DPF но проблемът се отстрани от самосебеси след като дадох да ми рециклират филтъра, та постоянно се регенерираше дори на студен двигател, по някога светейки на таблото че регенерира по някога само със високи обороти, спомням си че по миналото лято при смяна на маслото източихме 4л в повече масло, но след като бях изпратил моят си филтър за рециклиране те за 2 дена ми върнаха чисто нова друга рециклирана, от тогава насам нямам ядове с регенерации така и маслоти не е мръднала. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Just Driver Публикувано 21 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2021 Ако последователността на палене за този мотор е 1-5-3-6-2-4, то според мен са възможни два сценария: 1) 4 и 6 "пускат" повече гориво, което налага се корекция в минус от 2 2) 2 е леко запушена и се налагат корекции в плюс от 4 и 6 Ако ще се сменят поетапно, то може да се започне с купуване на само една нова, която да замени 2. Ако след това няма подобрение, то се купува още една нова и двете нови се поставят на 4 и 6, а старата 2 се връща на мястото си. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexander alexandrov Публикувано 28 Януари 2022 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2022 И аз да повдигна темата. Есента проверяваха и чистиха дюзите заради ръжда в тях и в клапана на помпата. След чистенето всичко е в норми. Но дойде време за смяна на маслото, сам си го сменям и днес източих около 10 11литра... След чистенето на дюзите съм минал между 4 и 5к км, дпф не е спиран, не е светвала лампата му на таблото, антифриза е чист. В Понеделник ще я карам на сервиз, но да ме насочи някой, ако има идея какво се случва? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 28 Януари 2022 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2022 от чистенето е. започнали са да пикаят. Тия дюзи не знам да се налага да се чистят. Налага се да им се сменят разпръсквачите, защото пикаят, а не защото не пускат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexander alexandrov Публикувано 28 Януари 2022 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2022 С Вагком мога ли да видя някакви стойности и къде? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 29 Януари 2022 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2022 на 72-77 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexander alexandrov Публикувано 29 Януари 2022 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2022 Утре ще я закача да погледна, но днес проверих маслото, което е на има няма 130км и вече е мътно. Тоест пак е вкарала явно нафта в него. Няма да я карам, докато не стане време за сервиз, даже до там смятам да я закарам на платформа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexander alexandrov Публикувано 29 Януари 2022 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2022 Последната регенеряция е била преди 80км Стойностите на дюзите са 072 канал 0.0мс 7.0мс 0.0мс 073 канал - 5мс - 7мс - 9мс 074 канал 12мс 7мс 2мс 075 канал - 2мс 4мс 4мс 076 канал - 5мс 6мс 1мс 077 канал - 8мс - 5мс - 6мс Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване