Jump to content

Сменя ли се на определени километри маслото на раздатката


Jajabenksss

Recommended Posts

Ако някой го е сменял нека да напише ..име,марка ,спецификация.....повече инфо.

Доколкото си спомням това е парт номера G052 162 A2, но нека каже и Стефан. Аз събрах без много малко 500 гр.

Сменям всичките масла по трансмисията на 60 000 км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мда абсолютно си прав ....сега ходих до гаража да видя. На другото пише ATF.

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и при мене всичко заспа. :zustimm:

в интерес на истината след източването на маслата от раздатката и диф-овете ги сравних с новите и нямаше разлика в цвета!

в събота смених и маслото и на скоростите което според Ники също беше доста бистро, но сега скоростите сменят още по-пловно :dance: 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно и факта ме зарадва много! Дали защото е от Германия или е била в добри ръце незнам.

Конкретната процедура бива умаловажавана от много фенове на марката, според мен е задължителна на всики 80х.км. и след покупка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

В крайна сметка на мен не ми стана ясно въпросните масла след какъв пробег трябва да се сменят според производителя, или той не се е произнесъл по този въпрос?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Производителя го интересува в рамките на гаранцията какво се случва, от там нататък за много малко неща може да им се търси сметка, най-често до макс 10 години. Затова и чак сега се разтракват мотори, подритват кутии, вият дифове/раздатки, чукат рейки и т.н. Все неща, които сега като тръгнете да пипате ще видите, че в 95% от случаите са хем оригиналните, хем с несменяно никога масло, уплътнения и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хайде сега да не спорим колко години имат предвид като казва производителят, че не се сменя. Той може да има предвид само за гаранцията, но може да има и предвид доста по дълъг период, но при всяко положение има предвид при нормално каране на автомобила, а не постоянно юркане, дрифтове, и разни побългарявания по колите. Тук доста често чета как някои постоянно засичали колко щели да вдигнат максимално, за колко щели да вдигнат 100км/ч и разни други такива натоварвания на автомобила си. Ами той производителя като е изкарал автомобила на пазара е имал предвид, че ще се използва по предназначение, т.е за придвижване от едно место до друго, а не използването му за състезания, и експерименти. Така, че карайте нормално колите си и със сигурност по рядко  ще ви се налага да търсите помощ във форума.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такова понятие вечно няма,това важи и за маслото ,каквото и да е.Аз смених всички възможни консумативи ,защото така трябва.Няма да и навредя по този начин.Душевното спокойствие цена няма.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хайде сега да не спорим колко години имат предвид като казва производителят, че не се сменя. Той може да има предвид само за гаранцията, но може да има и предвид доста по дълъг период, но при всяко положение има предвид при нормално каране на автомобила, а не постоянно юркане, дрифтове, и разни побългарявания по колите. Тук доста често чета как някои постоянно засичали колко щели да вдигнат максимално, за колко щели да вдигнат 100км/ч и разни други такива натоварвания на автомобила си. Ами той производителя като е изкарал автомобила на пазара е имал предвид, че ще се използва по предназначение, т.е за придвижване от едно место до друго, а не използването му за състезания, и експерименти. Така, че карайте нормално колите си и със сигурност по рядко  ще ви се налага да търсите помощ във форума.

Гаранция, че нормалното каране за тези коли е раздаване на повече газ. Карането бабешката може само да навреди на колата. Освен това тая кола да не е от кашкавал, че да я пазя и да и галя педала сакън нещо да не и стане...

И много ясно, че "някои постоянно засичали колко щели да вдигнат максимално, за колко щели да вдигнат 100км/ч и разни други такива натоварвания на автомобила си".  :flehan:  :hilezh:

И последно т.нар. "побългарявания" не сме ги измислили ние, а виждаме че ги правят първо в Германия примерно. А там не е като да не знаят как да си карат и поддържат колите.

Редактирано от zhelyazA6
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със сигурност колата като всяка една машина не се плаши от експлоатация, а от компромиси с консумативите и икономия в обслужванията! А що се отнася до стила на шофиране той се компенсира в по-голяма степен чрез интервалите на ТО. Познавам доста хора дето си "карат" колите и още не са спали по пътищата...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хайде сега да не спорим колко години имат предвид като казва производителят, че не се сменя. Той може да има предвид само за гаранцията, но може да има и предвид доста по дълъг период, но при всяко положение има предвид при нормално каране на автомобила, а не постоянно юркане, дрифтове, и разни побългарявания по колите. Тук доста често чета как някои постоянно засичали колко щели да вдигнат максимално, за колко щели да вдигнат 100км/ч и разни други такива натоварвания на автомобила си. Ами той производителя като е изкарал автомобила на пазара е имал предвид, че ще се използва по предназначение, т.е за придвижване от едно место до друго, а не използването му за състезания, и експерименти. Така, че карайте нормално колите си и със сигурност по рядко ще ви се налага да търсите помощ във форума.

Мите в Германия с нормално каране изпреварваш само камиони и автобуси.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Германците са обучени овчарки, щото още от края на седемдесетте са научени, че икономичното шофиране е свързано с бързо достигане до желаната скорост на придвижване и след това поддържане на скоростта, което значи че Гюнтер шпори яко аЛдито, без свян и знае, че то така си треБе.

А ние тука му баем на поредният порутняк щото да не погине у на'ште ръце.

Смазка и без ласка, те тАва му е рецептата за дълголетие.

Редактирано от Nikosaul
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...