TMAX Публикувано 31 Август 2015 Доклад Share Публикувано 31 Август 2015 Ако някой го е сменял нека да напише ..име,марка ,спецификация.....повече инфо.Доколкото си спомням това е парт номера G052 162 A2, но нека каже и Стефан. Аз събрах без много малко 500 гр.Сменям всичките масла по трансмисията на 60 000 км. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DonTodi Публикувано 31 Август 2015 Доклад Share Публикувано 31 Август 2015 Маслото на раздатката е G055 145 A2 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TMAX Публикувано 31 Август 2015 Доклад Share Публикувано 31 Август 2015 (Редактирано) Мда абсолютно си прав ....сега ходих до гаража да видя. На другото пише ATF.Цитиране на предходно мнение! Редактирано 31 Август 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 31 Август 2015 Доклад Share Публикувано 31 Август 2015 Много често леко омаслява от раздатката и остава без масло. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DonTodi Публикувано 31 Август 2015 Доклад Share Публикувано 31 Август 2015 Моята за сега няма омасляване никъде. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fromhell_ Публикувано 31 Август 2015 Доклад Share Публикувано 31 Август 2015 а изчезнаха ли ти вибрациите и бученето при почти пален завой...? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DonTodi Публикувано 31 Август 2015 Доклад Share Публикувано 31 Август 2015 Да Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi6644 Публикувано 31 Август 2015 Доклад Share Публикувано 31 Август 2015 и при мене всичко заспа. в интерес на истината след източването на маслата от раздатката и диф-овете ги сравних с новите и нямаше разлика в цвета!в събота смених и маслото и на скоростите което според Ники също беше доста бистро, но сега скоростите сменят още по-пловно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hysterics Публикувано 31 Август 2015 Доклад Share Публикувано 31 Август 2015 Може да не му е за първи път откакто е излязла от завода, щото повечето са така. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi6644 Публикувано 31 Август 2015 Доклад Share Публикувано 31 Август 2015 Явно и факта ме зарадва много! Дали защото е от Германия или е била в добри ръце незнам.Конкретната процедура бива умаловажавана от много фенове на марката, според мен е задължителна на всики 80х.км. и след покупка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 31 Август 2015 Доклад Share Публикувано 31 Август 2015 Може предния собственик да не й е давал много газ затова да е запазена. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jajabenksss Публикувано 30 Ноември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2015 Имам половин литър G055 145 A2 .Пишете на лични . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kinjal Публикувано 30 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2015 В крайна сметка на мен не ми стана ясно въпросните масла след какъв пробег трябва да се сменят според производителя, или той не се е произнесъл по този въпрос? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 30 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2015 Според производителя не се сменят. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kinjal Публикувано 30 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2015 (Редактирано) Благодаря Цитиране на предходно мнение! Редактирано 30 Ноември 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hysterics Публикувано 30 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2015 Според производителя колата колко години живот има? Те искат на всеки 3 години buy back и нова. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DonTodi Публикувано 30 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2015 Според производителя не се сменя,според мен и други колеги след смяната колата е друга Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 30 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2015 Производителя го интересува в рамките на гаранцията какво се случва, от там нататък за много малко неща може да им се търси сметка, най-често до макс 10 години. Затова и чак сега се разтракват мотори, подритват кутии, вият дифове/раздатки, чукат рейки и т.н. Все неща, които сега като тръгнете да пипате ще видите, че в 95% от случаите са хем оригиналните, хем с несменяно никога масло, уплътнения и т.н. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitko1962 Публикувано 30 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2015 Хайде сега да не спорим колко години имат предвид като казва производителят, че не се сменя. Той може да има предвид само за гаранцията, но може да има и предвид доста по дълъг период, но при всяко положение има предвид при нормално каране на автомобила, а не постоянно юркане, дрифтове, и разни побългарявания по колите. Тук доста често чета как някои постоянно засичали колко щели да вдигнат максимално, за колко щели да вдигнат 100км/ч и разни други такива натоварвания на автомобила си. Ами той производителя като е изкарал автомобила на пазара е имал предвид, че ще се използва по предназначение, т.е за придвижване от едно место до друго, а не използването му за състезания, и експерименти. Така, че карайте нормално колите си и със сигурност по рядко ще ви се налага да търсите помощ във форума. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jajabenksss Публикувано 30 Ноември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2015 Такова понятие вечно няма,това важи и за маслото ,каквото и да е.Аз смених всички възможни консумативи ,защото така трябва.Няма да и навредя по този начин.Душевното спокойствие цена няма. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 30 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2015 (Редактирано) Хайде сега да не спорим колко години имат предвид като казва производителят, че не се сменя. Той може да има предвид само за гаранцията, но може да има и предвид доста по дълъг период, но при всяко положение има предвид при нормално каране на автомобила, а не постоянно юркане, дрифтове, и разни побългарявания по колите. Тук доста често чета как някои постоянно засичали колко щели да вдигнат максимално, за колко щели да вдигнат 100км/ч и разни други такива натоварвания на автомобила си. Ами той производителя като е изкарал автомобила на пазара е имал предвид, че ще се използва по предназначение, т.е за придвижване от едно место до друго, а не използването му за състезания, и експерименти. Така, че карайте нормално колите си и със сигурност по рядко ще ви се налага да търсите помощ във форума.Гаранция, че нормалното каране за тези коли е раздаване на повече газ. Карането бабешката може само да навреди на колата. Освен това тая кола да не е от кашкавал, че да я пазя и да и галя педала сакън нещо да не и стане...И много ясно, че "някои постоянно засичали колко щели да вдигнат максимално, за колко щели да вдигнат 100км/ч и разни други такива натоварвания на автомобила си". И последно т.нар. "побългарявания" не сме ги измислили ние, а виждаме че ги правят първо в Германия примерно. А там не е като да не знаят как да си карат и поддържат колите. Редактирано 30 Ноември 2015 от zhelyazA6 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi6644 Публикувано 30 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2015 Със сигурност колата като всяка една машина не се плаши от експлоатация, а от компромиси с консумативите и икономия в обслужванията! А що се отнася до стила на шофиране той се компенсира в по-голяма степен чрез интервалите на ТО. Познавам доста хора дето си "карат" колите и още не са спали по пътищата... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 30 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2015 Хайде сега да не спорим колко години имат предвид като казва производителят, че не се сменя. Той може да има предвид само за гаранцията, но може да има и предвид доста по дълъг период, но при всяко положение има предвид при нормално каране на автомобила, а не постоянно юркане, дрифтове, и разни побългарявания по колите. Тук доста често чета как някои постоянно засичали колко щели да вдигнат максимално, за колко щели да вдигнат 100км/ч и разни други такива натоварвания на автомобила си. Ами той производителя като е изкарал автомобила на пазара е имал предвид, че ще се използва по предназначение, т.е за придвижване от едно место до друго, а не използването му за състезания, и експерименти. Така, че карайте нормално колите си и със сигурност по рядко ще ви се налага да търсите помощ във форума.Мите в Германия с нормално каране изпреварваш само камиони и автобуси. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikosaul Публикувано 30 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2015 (Редактирано) Германците са обучени овчарки, щото още от края на седемдесетте са научени, че икономичното шофиране е свързано с бързо достигане до желаната скорост на придвижване и след това поддържане на скоростта, което значи че Гюнтер шпори яко аЛдито, без свян и знае, че то така си треБе.А ние тука му баем на поредният порутняк щото да не погине у на'ште ръце.Смазка и без ласка, те тАва му е рецептата за дълголетие. Редактирано 30 Ноември 2015 от Nikosaul Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bilsan Публикувано 4 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 4 Декември 2015 Здравейте,тази раздатка само при quattro'то ли я има или и при тези с предно? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване